| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 30 Loka 2007, 19:58 | |
| Se on Severin hahmon hevonen siinä on ainakin kaksi hahmoa jotka yrittvät autta Severin hahmoa. Minun on yksi siinä hommassa.
Onhan se välillä niin, mutta välillä menen minäkin sekaisin karnevaalissa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 30 Loka 2007, 20:48 | |
| ^Ah, selvä. Kiitos selvennyksestä.
Silloin varmaan myös mercuryn Tsurangu koitti pysäyttää Nedo-Morin hevosta..? |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 30 Loka 2007, 23:46 | |
| Kyllä, hevosen kimpussa ovat käsittääkseni nyt mercury (Tsurangu), Miss Darcy (Georgiana) ja Kaze (Rai-Tae) : D | |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 31 Loka 2007, 08:20 | |
| Taidan vetää Itä-Tuulen pois sieltä karnevaaleista.. Katsotaan nyt
Mun kännykkä sekos : O Pistin sen eilen pois päältä ja kun koitin avata, niin se ruutu rupes vilkkuu vuorotellen mustana ja valkosena. Välkkyy vieläkin... ^^''
Lisään tähän, pakko päästä sanomaan. : O Kuka katto Subbaria tänään? Kolmen aikaan tuli sinne viestiä Silent Melodyyn liittyen, tai tuli joku viesti niistä jumalista ja sitten suluissa oli perässä aasat. Kuka sen laittoi ? : DD Vähän olin innoissani bongattuani sen viestin : D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 31 Loka 2007, 17:23 | |
| En valitetavasti nähnyt sitä, kun oli silloin töissä. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 31 Loka 2007, 21:54 | |
| Hei, siistiä. Ärh, minäkään en päässyt sitä näkemään. Ja olisin myös erityisen utelias sen suhteen, kuka sen on sinne laittanut? Ja mitä siinä luki? : D | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua To 01 Marras 2007, 07:45 | |
| No siinä oli niistä Aasojen jumalista lueteltuna, ja sitten se, että minkä jumala se on. Tai jotain sinne päin, en osaa selittää. Oli varmaan ideana se, kun Nannahan on toinen niistä juontajista ja Aasoilla on myös sen niminen jumala. Anteeksi sitä kohtaan, joka sen viestin laittoi, jos tämä ei yhtään vastaa sitä, mitä siinä viestissä oli :'D | |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua To 01 Marras 2007, 23:56 | |
| Kirjoittelinkin tuonne ilmoituksiin omasta poissaolostani, ja todellakin toivon sen sujuvan hyvin, ilman foorumin ajautumista kaaokseen. Ja vieläkin, kukakohan on sen mysteerisen viestin sinne subbarille laittanut? : D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 12:25 | |
| hmmm, päiviä tänne foorumille o/ tungin sitten Pheonani kanssa tänne.. *points at Pheona*
pitäis saada peli aloitettua.. turhan paljon vaan koulukiireitä >___> kolme koetta ens viikolla, bilsasta joku tunnistuskoe (sieniä ! siis eikö me käyty sienet jo viime vuonna ja ala-asteella ?), ruotsista joku iso koe josta tulee varmasti kutonen ja sit joku, jota en ees muista.
(saan päänsäryn noista hymiöistä :--D) |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 12:32 | |
| Heipä hei täältäkin.
Minulla onneksi jo suurin osa kokeista mennyt, eilen oli espanjan koe. Toivon todella, että se meni hyvin! : D Nyt siis toivon minullakin olevan enemmän aikaa käydä täällä, kun ei tarvitse kokeisiin päntätä. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 12:35 | |
| Mjiihi. Löysin tännekkin. Mullapa myös kokeita, onneksi on suurin osa jo mennyt... Vaikuttaa kotoisalta tää foorumi ; ) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 12:42 | |
| te onnekkaat..
kiinnostaisiko Jeliaa peli ? :3 käsittääkseni sun hahmosi on vapaana, kuten munkin (ja molemmat on uusia), jotenka... ^___^ |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 12:51 | |
| Jelian sanoja lainaten, omastakin mielestäni on tämä foorumi todella kotoisa, ja jotenkin toivottaa aina tervetulleeksi : D Selvä, puhun vähän outoja, mutta kuitenkin.
Shova on loistava piirtämään! Kävin jo tsekkaamassa piirrustuksesi ^^
Meillä muuttuukin kotsa pelkäksi teoriaksi, kun ne luokat laitettiin käyttökieltoon :< Mennään linkillä jonnekkin massakeittiölle aina kotsantunneiksi. Ollaan jo nyt parakeissa, kun koulurakennus on niin homeessa. Ja ruokailuun lähdetään tammikuun alusta alkaen linkillä, en tiedä minne. nice. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 13:33 | |
| Samaa mieltä. Foorumi on oikeastaan hienoin näkemäni^^
Mine olenkin kaksi viikkoa TETissä. Ärsyttävää, kun pitäis kävellä työpaikalle ja jos silloinkin sataa lunta. Täällä meinaan sataa lunta ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 14:11 | |
| ¨Shova - mieli hyvin ;D Kerro vaan kun teet jonkin pelin niin Gabrielle saattaa tulla sinne.
Minäkin katsoin shovan kuvat - kauniita oli. Mäkin voisin laittaa näytille omiani, jos nyt vaan jaksaisin. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 15:26 | |
| - Jelia kirjoitti:
- ¨Shova - mieli hyvin ;D Kerro vaan kun teet jonkin pelin niin Gabrielle saattaa tulla sinne.
mä olen vähän laiska näissä aloituksissa. yleensä raapustan jonkun romaanin johon on hirveän hankala tulla mukaan.. joten jos sä viitsisit ? ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 15:35 | |
| Jos mun nyt sitten pitää... Kenties, kun nuo karnevaalit ovat ajan kohtaiset, mentäisiin sinne? ;D Minä ja mu hianot ideat. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 16:13 | |
| kattoo nyt.. :3 musta nimittäin tuntuu että siinä on hirveästi porukkaa mukana. ehkä mä voisin jotakin yrittää vääntää. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 03 Marras 2007, 20:44 | |
| Meilläkin kesämökilläkin sataa lunta ja saataa vieläkin aamusta lätien. ainakin viisi sentiä on tullut lunta.
TeT ole hirveää kun se on vain kaksi viikkoa, kun minulla on kuusi viikkoa työharjoitelua ja joudun herämään kuudelta, kun matkaan menee tunti. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 05 Marras 2007, 16:38 | |
| Tääl on hiljakseen lunta sadellut. Jännä juttu, etten tänä vuonna ollut niin innostunut kuin muina vuosina ensilumista. Mut ihan kivahan se toisaalta on kuitenkin kun talvi tulee.
Mul on kolme seuraavaa vk:n loppuu varattuna. Mul tiiviimpi aikataulu, ku pitkii aikoihi. 8D Kaverille menen ens viikonlopuks, Helsinkii sen jälkeen ja sit taas kaverille. kalenterille alkais olla koht käyttöö. No ei. Mä vaan lesoon, kun on kerranki menoo. ü |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 05 Marras 2007, 17:45 | |
| Huhuh, vihdoin paasin koneellle.Ja tietenkaan taalla ei toimi a-kirjain, jossa on pisteet paalla. Ymmarratte varmaan mita kirjainta tarkotan? No joo, yrittakaa saada jtn selvaa.
Mutta joo, taalla espanjassa tarkalleen teneriffalla oon mun kaverin kanssa, ja ihan mukavaa on ollut. KESA! tosi lammint,joskus jopa plus 25 astet ; )
Aattelin menna peleihi vastailee, mut kattoo nyt kun taalla tast tekstit tulee vaha sekavaa ja tal koneel on rajallinen, jopa maksullinen aika!
MUTTA lampimasti tervetuloa kummallekin uudelle kayttajalle, teille en nyt enhdikaan asiasta yksityisviestia laittaa, niinkun mulla yleensa on tapana. Mutta tervetuloa kummiskin. VIIHTYKAA : DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 05 Marras 2007, 18:56 | |
| Muutenkin huomaa sen, että olet jossakin paikassa kun et ole laittanut yhtään ää kirjainta. Jos se on maksullinen, minä en tulis, vaikka olisi niin kova himo päästä tietokoneelle. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 05 Marras 2007, 19:09 | |
| ainakin jossain roomassa maksoi tietokoneella käynti 10e puolelta tunnilta kun kaverini oli. kauheeta kiskontaa :-D ite pääsen vasta ens vuoden jouluna Havaijille. sitä ennen ei lähdetä mihinkään ulkomaille, mikä harmittaa. täällä on nimittäin ihan liian kylmä.. ei mut.. joku tänne mukaan ^-^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 05 Marras 2007, 19:17 | |
| Kylmyys on aivan ihana. Meidän piti mennä Nykiin, (New York) mutta liput loppuivat kesken. Nyt kai ehkä mennään Istanbuliin sekin on avan ihana kaupunki. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|