| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 16 Helmi 2008, 18:48 | |
| Jelia: Paranemisia sinne ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 16 Helmi 2008, 22:00 | |
| Yritä parantuajanauttia vapaaajasta, kun voit. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 16 Helmi 2008, 22:01 | |
| Jellulle paranemiset<3<3 Inhaa olla kipiä : ((((
Yhyy~~ Kuuntelen täällä yhä Volgaa... Vähän hyvä kappale : DDD *joo se sekos jo aikoja sitten* |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 16 Helmi 2008, 22:03 | |
| | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 16 Helmi 2008, 22:07 | |
| AIDALLA ON HAUSKAA!!! *hehkuttaa*
NIIN ON SEVER-RAVULLAKIN<3<3
Se kuuntelee täällä ihan innoissaan Volgaa<3<3
Volga, volga, rakkaus tai kuolema, pelkoa ja vainoa..ohohhohooo Hei! Volga volga, villinä ja vapaana, sua ei voi vangita ahahahaa!!
Viimeinen muokkaaja, pvm La 16 Helmi 2008, 22:08, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 16 Helmi 2008, 22:07 | |
| OON IHA HYSTEERINE. KAMALAA NOLAAN ITTENI VIELÄ : DDD D
IIh toi Volga biisi on kiva, meil oli se joskus treeneissä alkuhuutona : DDDD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 17 Helmi 2008, 12:04 | |
| Et sie Aida nolaa ja Volga on jurt hyvä kappale : DDDD<3<3 Loilotin sitä muuten eilen aika kovaan ääneen täällä : DDD
Ah, nyt on kaikkiin peleihin vastattu ja elämä on IHANAA<3<3
EDIT// Huomasin vasta nyt, että Sibbyllahan on tänään synttärit ^-^
PALJON ONNEA SIBBYLLE!!! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 18 Helmi 2008, 09:48 | |
| Nyt olen kauhea ja tuplapostaan, elkää syökö minua ^^''
Mutta kun Chiannalla on tänään synttärit, niin...
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ, CHIANNA!!!<3<3<3
Ja silleen...Nyt elkää syökö minua : DDD *menee jonnekkin nurkkaan*
Sever on täällä kotona kipeänä *atshiuh* ja se on juuri minun tuuriani, kun olen aina lomalla kipeänä .< No muttah...: DDD |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 18 Helmi 2008, 13:54 | |
| Selvisit tällä kertaa Sever, en liiemmin pidä ravusta joten en sinua nyt syö . D
Tämä laiskiainen onnittelee myös Chiannaa ja Sibbyä, hieman myöhässä tosin.
Minä oon kans kipeenä, mut mulla tosin ei oo hiihtoloma viel alkanut. noh, eipähän tarvinnu mennä enkun kokeesee. Ajattelin olla kipee viel huomennakin, nii missaisin myös ton ruotsin kokeen ^^''
Ja todellakin olen laiskiainen. Pahoittelen sitä, etten oo oikein nyt peleihin vastaillut. Tulkaa toki minuu vähän tökkimään, jos ottaa hermoille. Mutta yritän parhaani! Vastailisin mielelläni peleihin nyt, muttamutta... sormet on hirveen tönköt, en tiiä miks x.x . Kirotusvireitä pukkaa vähintäänkin joka sanaan, ja ette arvaakkaan millanen korjailu tässäkin viestissä oli .''D
Carmi kumartaa ja vetäytyy jälleen pimeään koloseensa. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 18 Helmi 2008, 15:46 | |
| Ekkekin herää onnittelemaan Chiannaa ja Sibbyä. n_____n |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 19 Helmi 2008, 10:01 | |
| Myöhästyneet onnittelut minulta syntäri sankareille.
Kolmen päivän pajulahdessa oli tukalaa, mutta kivaa. Ruumis on ihan väsynyt ja krampeilla. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 19 Helmi 2008, 10:57 | |
| |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 19 Helmi 2008, 13:15 | |
| Ohops herään minäkin vielä onnittelemaan . DDD Myöhässä niin kuin aina.
Pöhh, mitä se koira tuolla köhii . o Pitääpä juosta vilkaisemaan^^ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 20 Helmi 2008, 16:10 | |
| Harmi osittian kun täänään ei ole raskkan tuntia. mutta sen sijaan saa olla tietokoneella pitkään. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 22 Helmi 2008, 15:06 | |
| Huoh, ensi maanantaina vaihtuu jakso. Miten aika kuluukin niin nopeasti? Nyt on enää 2 viikkoo potteriin... En tiedä kestänkö tätä. Olen neljännessä kirjassa nyt ja pitäisi ehtiä lukeen se ja kaksi (5,6)... Ja kaulahuivi kesken. Neulon siis tupakaulaliinaa <3 Mä olen keksinyt uuden teorian, rakastan keksii tällasii päättömiä teorioita ja sit joku muu onkin jo keksinyt ne : DD Noh kerron sen kuitenkin tänne, koska kukaan ei jaksanut tänään kuunnella sitä ; (
Aikaa ei voi säästää. Sitä voi "varastaa" muttei säästää. Aina kun sinä teet jotain nopeasti, se on jonkun muun ajasta pois. Esim: Maija* kirjoittaa kirjeen kaverilleen. Hänellä on kiire** postiin ja hän hutaisee osoitteen nopeasti. Maija vie kirjeen postiin. Posteljooni poika Matti* vie kirjettä perille, mutta hänellä menee 2 minuuttia, ennen kuin hän saa selvää mitä kirjeessä lukee.
*Keksin vaan jotkut nimet... **Ei ole olemassa kiirettä.
Niin niin : DDD Kukaan ei tajunnut, mutta siis. Jos Maija olis jaksanut kirjoittaa hieman huolellisemmin ja kuluttanut muutamia sekunteja aikaa, ei posteljoonilla olisi ollut ongelmaa. Maija siis varasti Matilta aikaa. : D Ja kaikessa on tuollainen kun vaan ajattelee - Esim. Kkun ajat autolla ja säästät aikaa, se vie puhdasta aikaa maailmalta (ilmastonmuutos!). Siistii eikö? : DD Tunnen itteni fiksuksi. Toivottavasti ette tylsistyneet Silmäpuolisorto |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 22 Helmi 2008, 15:10 | |
| Doddiih, nyt alkoi sitten hiihtoloma täälläkin! No joo, tämä viimeinen päivä tuli lintsattua, koska ei siellä koulussa olisi mitään erikoista kuitenkaan ollut.
Jelia, niimpä, itsekään en enää jaksaisi odotella, aiotkos mennä jonottelemaan sitä? Itsellä olisi tarkoitus, katsoo nyt millainen sää silloin on... Ai säkin neulot! Itsekin olen neulonut tupakaulahuivin, Luihuisen. <3 Heh, tällainen kiero kun olen...
Täytyy muuten myötnää, että tuolle hahmolleni oli kamalan vaikeaa keksiä nimeä! Mietin sitä varmaan kaksi päivää ja yritin yhdistellä kivoja sanoja. Noh, tulihan siitä ihan kiva, onneksi en hätiköinyt. Ja tuohon historiaankin meni ties kuinka kauan! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 22 Helmi 2008, 19:35 | |
| Jeeh täällä on lomat just sillä viikolla kun The Viimeinen Potter ilmestyy : D Ei tarvitse lintsata koulusta. Olen neulomassa rohkelikon tupaliinaa ja kyllä vain aijon mennä jonottamaan vaikka henkeni uhalla : DDD Kuudennen suomennoksen ilmestyessä sain kirjan ekana omalla paikkakunnallani : ) *leuhkii*
Hiih poljin just toiselta puolelta kylää tänne kotiin ja nyt yritän epätoivoisena lähteä täältä pois (joka muuten on vaikeaa!), jotta pääsisin lukemaan Liekehtivää Pikaria ja mässäämään : D Ihanaa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 22 Helmi 2008, 21:27 | |
| Minullakin alkoi hiihtoloma. Jippii!!! Saa olla hieman rauhassa ja eikä tarvitse ajatella koulu asijoita miten todella ihanaa. Varsinkin menen ruotsiin pitkäsä aikaa, vaikka uskon moni viihavaansa ruotsia. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 22 Helmi 2008, 23:01 | |
| Meikäkin täällä iloitsee loman alkamisesta, tai oikeastaan se alkoi jo eilen kun tänään ei tarvinnu mennä kouluun. : ) Nyt pitää vaan valmistautua siihen että ainakin maanantaina on töitä, niin ei ihan ympäri sais unirytmiä heittää... >.< |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 23 Helmi 2008, 20:43 | |
| Meikä taas suree loman loppumista. Voisi kestää pitempään, nyt taas alkaa se sama rumba, kauhia puurtaminen ja pitäisi vielä saada keväällä hyvä päästötorkka. >.< *tekee kuolemaa*
Noh, hyvin sitä on selvitty tähänkin asti : DD *koittaa ajatella asiat positiivisemmin*
Ja sitten pitäisi vielä laitella taas se uusi hahmonen tänne, tai oikeastaan tuonne liittymiskirjaan <3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 24 Helmi 2008, 11:49 | |
| - Sever kirjoitti:
- Meikä taas suree loman loppumista. Voisi kestää pitempään, nyt taas alkaa se sama rumba, kauhia puurtaminen ja pitäisi vielä saada keväällä hyvä päästötorkka. >.< *tekee kuolemaa*
*Kuoli jo ajatuksestakin* Minulla sama tilanne >.< Ensi viikolla jo kaksi koetta -.- Ja muuta kiirettä... Työnhakua ja sen sellaista.. Mä en jaksa.... Onneks yksi valopilkku häämöttää horisontissa, HP7!! ^^ Sain sen lahjakortin synttärilahjaks ja nyt odottelen sitä päivää! Itse menen vasta koulun jälkeen hakemaan kyseisen kirjan ._. Onneksi saan sen kuitenkin ^^ Se on pääasia. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 24 Helmi 2008, 12:02 | |
| Nyt ryömin tännekkin~
Myötäelän loman lopettaneita ja niitä, joilla on kokeita edessä.. kuulun tähän samaa poppooseen T___T''. Enkä tietenkään ole haaskannut lomaani lukemalla aineisiin, joista en varmasti ole pysynyt mukana tunneilla..
Mutta optimista ajattelu - yleensä loman jälkeinen seuraava viiko on keveä. Kaiken lisäksi itse sain perjantaina kesätyöpaikan puistopuolelta viideksi viikoksi. Olisi vain pitänyt työhaastattelussa olla loksauttamatta leukojaan auki, kun sain tietää heti saaneeni paikan n___n''. HP7 niin o___o.. sekin tulisi. Pitäisi mennä varmaan itsekkin ostamaan tuo, kunhan pahimmat ryysikset ovat ohitse. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 24 Helmi 2008, 17:47 | |
| Jännää miten inspis kirjottamiseen voi kadota näin totaalisesti. Oikeestaan mul ois pelejen lisäks paljon muutakin kirjotettavaa, mutta enpähän jaksa kuin valittaa. Vähän varmaan tykkäätte musta :>
Meill onki hiihtolomaedes, eikä mulla oo sille edes mitään suunnitelmia. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 24 Helmi 2008, 17:58 | |
| huomesta aamusta pystyy katsoman oscar gaalan todella kivaa. Ei jaksaisi odotella ja sen vielä, että lähdetään huomenna ruotsiin jippii. Jag går i Sverige. Ei ole suunilleen mennyt vuoteen ruotsiin. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 24 Helmi 2008, 22:23 | |
| Kadehdin todella niitä, joilla se loma on vasta alkamassa. Kun itselläkin se loppuu juurikin tänään. Minulla ei tosin ole koulussa kokeita tai mitään sellasta, mutta lomaa oisin vielä halunnut viettää, ainakin toisen viikon. Ja oisi kolmaskin kelvannut... Nyt huomenna pitää kuitenkin vain jaksaa lähteä kouluun suunnittelemaan kaikenlaista juttua - . - |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|