Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimePe 30 Toukokuu 2008, 19:29

Tshihih.. meilläkin on ollut viimeinen viikko aivan pelkkää löysäilyä 8D
Videoita, pesistä, pelejä, vapaata, retkipäivä jne..

Kohta päästään kahdeksannelle luokalle. Hyi.. 8 on kamala numero -.-
Jos otettaisiin luvut 7-9, mikä on paras, sanoisin varmaankin.. no, seiska on aika kiva (etenkin pelikorteissa) .DD

Tässä vähänaikaa sitten valitin, että pelejä on hirvittävän vähän. Tässä olen saanut osakseni pari uutta peliä, nyt niitä on 11. Listasin ne kaikki ylös Paragon-Evolverin aikajanaan. Painoin esikatselu nähdäkseni, ovatko kaikki linkit okein. No, tietty unohdin, että se on vain esikatselu --> pitäisi kelata alaspäin klikatakseen linkkiä "Lähetä". Minä painoin "Edellinen". Kaikki tekstit katosivat.. Tänään sitten kasasin ne uudestaan kokoon ja lisäsin vielä pari uuttakin, Lopputulos oli 11! Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 08:51

Se on ohi! Koulu on taas ohi kahden kuukauden ajaksi. Kaksi ja puoli kuukautta vapaata. Todistus oli oikein mukava ja siitä tulee nyt se viiskyt euroo elikkä ens viikolla kaupunkiin. Kesät suunnitelmat on jo laadittu, joten kesä voi alkaa.

Tosi hyvää kesää teille kaikille!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 09:37

Ihanaa, kesä alkaa .'DD Kiitoksia, Nighty, samoin sinulle myös!
Ka oli minulla 8,93. Aika huono, mutta olkoot. Ensi vuonna sitten vähän petraa. ^^
Ja stipendistä tuli 50 eruao minulle myös, sillä rahalla varmaankin lähden käymään kaupoilla ostelemassa kavereiden kanssa <33

H Y V Ä Ä K E S Ä Ä K A I K I L L E <33~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 09:47

Itse olin eilisen kirkon ja tämänpäiväisen koulun poissa. Kuumetta,
vatsatauti ja oksennan. Nyt en kyllä ole lähiaikoina oksentanut..

Ja Kittyh, en nyt ehdi vastata tuohon meidän aiheeseen, kun en oikein
näe kunnolla ja on vähän velli olo. Jaa se pikku-serkku juttu käy : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 09:59

HYVÄÄ KESÄÄ MUN ARYN PUOLESTA : DD

Voi että, oon kämänen. Mul laski keskiarvo sykysyst 8''D Voi lol. Mut mul nous kuvis kybään <33 Oon siit ihan fiilareis. Kybäkybäkybäkybäkybä <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 11:39

Ihanaa jäätelökesää kaikille myös meikän puolesta!

Meikän tokari oli ihan hyvä, tiesinkin lähes kaikki numerot etukäteen. Kahden vaiheilla keikkunu hissakin kallistu sinne parempaan suuntaan ^^
Nyt vaan sitten jonnekin ylppäreihin istuksimaan, ja sitten viimein todella VAPAA! : D ^____^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 12:00

HAA! Olin vääräs sit. Mul nousi se 8.53:sta 8.61:teen <33 Oon nii ylpee ittestäni.

Hyvää kesää vaan kaikille <33 Toista kertaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 12:32

Oho! Mäkin oli väärässä mun keskiarvon kanssa. Mä hölmö säädin jotakin ihan omaa .'D Laskin sen 3 kertaa väärin:
1) 8,2 --> 2) 8,9 --> 3) 9,0. Sit äiti laski ja sai 9,1 <'3 Jeij <3

Joskus rasittaa, kun jotkut kolmosluokkalaiset tulee sillei "Mun keskiarvo olikii 9,6!" Ja ne saa numerot aineista matikka, englanti, äidinkieli, bilogia. Ja sitten jostakin kuviksesta ja muita tälläisistä aineista "erittäin hyvä", "hyvä", "tyydyttävä" ja sitä rataa. Me alettiin saamaan vasta vitosen alussa numeroita todistukseen -.-
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 12:39

Miunkin puolesta hyvää kesää kaikille ! <3~

Oma totarini oli ehkä parempikin kuin mitä osasin odottaa, 7,84 oli ka. Lepsuilu kostautu siis, kun numerot laski, kuten kotsast sain huonomman ku en suostunu pitää hiuksii kiinni .<

Mutta juu, miul ainakin odotukset korkealla tän kesän suhteen <3 Kamujen kans mökkeilyy ja telttailuu ja sit tuo ulkomaanmatka, ja lisäks saan järkkärin <33 Eikä sovi unohtaa Aidaa joka meille tulee <3 Omakohtaisesti kesästä on tulos melko kiireinen, mut toivotaan nyt ainakin et säät pysyy hyvinä . D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 13:13

Hyvää kesää kaikille!

Viimein se sitten päättyi! 190 koulupäivää (tai jotain sinne päin) ovat ohi! Todistus oli hyvä, numerot pysyi aika lailla samana ja keskiarvo 9,12, joten stipendi tuli. Kun mukaan lasketaan ne rahat, jotka sukulaisilta sai, niin eiköhän niillä kesän pärjää : D
Nyt vaan pitää miettiä minne kesäksi lähtisi, vaihtoehtojahan riittää.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 14:53

IIk, apua voi kauhia : D
Oon ilmoittanut tuonne Ilmoituksiin mun poissaoloni väärin!!
!! Poissa olen siis 1.6 - (arvioitu paluuaika) 13.7 !!

Hyvää kesää ja aurinkoa kaikilla, tämä tyttö lähtee kohti Italiaa!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 18:41

Jelia, mitääh!? Oletko todellakin yli kuukauden poissa Surprised!
No, hyvää matkaa sinulle ^^ Rentoudu ja pidä hauskaa. Käykää Colosseumille, jos sinne jonnekin lähettyville majoitutte <33¨

Carviainen, sanotteko te 'kotsa'? Me sanotaan aina 'köksä' .DD
Omituista.. Mutta nyt saat luvan tulla vastaamaan peleihin "Tihkusade ja harmaa usva", sekä "We´re all from different stories" ! Kiitos ,D

Yäähh.. Adida (aida) olet tartuttanut minuun nyt ihan kokonaan hymiön .*D ja ,D. Käytän noita kaikkialla, kirjaimellisesti.
(tähti pois, ettei nimi vauhdu Silmäpuolisorroksi)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 20:06

Joo joo, karavaanaroin : D Automatkaaja-Jellu.
Missä on Colosseum? Onko siellä leirintä alua x ) ?
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeLa 31 Toukokuu 2008, 21:12

Kittyh kirjoitti:

Carviainen, sanotteko te 'kotsa'? Me sanotaan aina 'köksä' .DD
Omituista.. Mutta nyt saat luvan tulla vastaamaan peleihin "Tihkusade ja harmaa usva", sekä "We´re all from different stories" ! Kiitos ,D

Yäähh.. Adida (aida) olet tartuttanut minuun nyt ihan kokonaan hymiön .*D ja ,D. Käytän noita kaikkialla, kirjaimellisesti.
(tähti pois, ettei nimi vauhdu Silmäpuolisorroksi)

Njuu täällä on kotsa . DD
Saapa nähdä milloin tässä kerkiää peleihin vastailemaa, vähän kiireiseltä näyttää nyt näillä näkymin, pahoittelen kyl kovasti epäaktiivisuuttani !

Ja siksihän tuosta sitä Silmäpuolisortoo tulee koska alunperin Aida ei tykänny siit et mä käytin sitä, mut nyt se on tarttunu siihenki ja oon nii ylpee ETTÄ ..! <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeSu 01 Kesä 2008, 09:48

Huomenta.

Kiva tulla taas tänne ja huomata, ettei ole yhtään peliä, minne voisi kirjoittaa :`( .

Mutta, ajatellaan positiivisesti, ei ainakaan tarvitse roikkua koneella koko päivää.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeSu 01 Kesä 2008, 15:06

Hyvää matkaa vaan Jelialle <333333
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeSu 01 Kesä 2008, 19:46

Pidä hauskaa

Onneksi Lakkiaset menivät. Jouduin olla serkun lakkiaisissa. Koko ajan ollut kiireitä. Myös se, että surusta iloon täytyi yhdessä yössä kerätä.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeTi 03 Kesä 2008, 22:48

Oli pakko tulla kirjottaa tänne ku tuo Missin viesti oli 666. viesti tässä aiheessa . DD

666 on mulle ehkä liianki tuttu luku, en nyt saatananpalvoja oo vaan vähä maallisemmis merkeis .'D

No rupattelenpa tänne ihan omaksi ilokseni (koska ketään muuta tuskin kiinnostaa) vaikka ovimyyjästä.

Eilen meijä ovee tuli rimputtelee tosi pitkä ja hyvässä lihassa oleva parrakas mies. Se sanoi kaupittelevansa sisäovia, ja yritti väkisin tunkee sisälle. Toinen jalka kynnyksel se siin kertoi miten minne lie Ruotsiinki on niiden ihanii sisäovii myyty. Isä sen sit siitä hääs.
Mut se palas myöhemmi päivällä, ku isä ei ollu koton. . D Äiti sit avas oven ja se mies selitti sille, et joo teidän miehenne sanoi olevansa kiinnostunut meidän ulko-ovista. Hätäpäissään se sit anto sille kauppiaalle isän numeron ku se sitä pyys.
Tänään se sit taas palas, kun kerta oltiin oltu kiinnostuneita. Kyl se sit lähti siit matkoihinsa, mutta juu . DD

ja vähän aikaa sitte tuli niitä ihmeen jehovan todistajia, vai mitä ne on? Pimpotti ensin mut koska en jaksanu avaa se alko koputtelemaan siel oven takana. menin sit avaan ja se kysy et onko vanhempii koton ja koska ei ollu se alko mulle luennoimaan jostai uskon asioist . D Jotai viis minsaa se höpötti jotai ihan pehmosii ja mul oikeesti oli ongelmii pidättää nauruuni, lopulta se sit kysy et haluisinko tutustuu enemmänki siihe mihinlie samal ku tarjos niit herätkää! lehtisiä, hymyillen sit vastasin et ''No juu, kyllähän mää voisin!''
Kamalaa . D

Okei suljen jälleen suuren suuni, oon väsynyt nii tätä juttua tuntuu riittävän .''D
Huomenna sitte yritän vastailla mahdollisimman moneen peliin mikäli aikaa riittää kaiken pakkailun lomassa . D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimeKe 04 Kesä 2008, 15:35

Soritus että laitan aina näitä keskeneräisiä hahmojani tänne viemään tilaa, mutta kirjaston kone ei suostu tallentamaan niitä Wordiin. Anteeksi. -.-

Niin käykö että Alexa on töissä Viidessä vaahteranlehdessä? Vai pitääkö siitä sopia jotenkin erikseen?

"No woman shuoldn´t live wtihout dreams."

Hahmosi nimi: Feridon-Alekto Gabriella Tará Gundelin tytär
Kts. nimi: Alexa
Nimestä: Alexa on saanut ns. virallisen nimensä, jumalatar (raivottaren) Alekton mukaan. Muut nimet tarkoittavat lähinnä jotain helvetillistä raivoa. Alexa ei pidä virallisesta nimestään Alekto, jonka hänen ylimielinen äitinsä on hänelle antanut. Hän muutti nimensä 15 vuotiaana Alexaksi.
Hahmosi ikä: 25
Kilta: Aasat
Rotu/Kansa: 95 % hopeahaltia, 5 % satyyri. ( Muutama ihminen Alexan suvusta on satyyreita tai nymfejä. )
Ammatti: Tarjoilijana Viidessä vaahteranlehdessä

Ulkonäkö:
Nainen omaa pitkät, yli takapuolen ulottuvat täysmustat hiukset. Ne ovat usein takussa ja sekaisin, Alexa pitääkin niitä kurissa tummanpunaisella, lähes mustalla pannalla. Alexan kasvot ovat kalpeat ja pitkänomaiset, ja melkeinpä aina jokunen kuriton hiuskiehkura on kiepsahtanut Alexan kasvoja kehystämään. Joka näyttää toisaalta ihan sievältä.
Alexan vartalo on tikkulaiha, esimerkiksi kylki- ja lapaluut näkyvät selvästi. Kädet ovat pitkät, ja sormet lähinnä luuta ja nahkaa. Jalatkin ovat normaalia pidemmät, ja niillä on hyvä juosta. Alexan kehossa on siellä täällä paljon arpia, pari käsissä, selässä ja naamassa. Käsissä ja kasvoissa olevat arvet ovat pieniä, mutta selässä oleva peittää viillollaan melkeinpä koko selän.

Naisen vaatteet koostuvat syvän viininpunaisesta mekosta, muutamista nauhoista, ja pitkistä varsisaappaista.
Mekon yläosa (joka on suunnilleen liivin kokoinen) on tummempi kuin muu osa mekosta. Siinä on navasta mekon rinnukseen asti ulottuvat nyörit, jotka pitävät mekkoa ’kasassa’. Olkapäiden kohdalta hiha on puhvimainen, ja jatkuu sitten tummanpunaisena ranteisiin. Mekko jatkuu nilkkoihin asti.
Noin vyötärön kohdalla, Alexalla on paksu ruskea vyö, jossa riippuu miekka, ja pieni teräksinen puukko.
Saappaat ovat ruskeat, ja ne ylettyvät vähän alle polviin. Saappaissa on pitkät vaaleanruskeat nyörit, jotka on solmittu kauniille rusetille. Ajoittain saappaat voivat hiertää, joten Alexa on asettanut niiden alle, huomaamattomat mustat sukat. Niitä ei voi nähdä pitkän hameen alta.

Luonne: Hopeahaltioiden tavoin, Alexa ei ole perinyt pahaa ja ilkeää luonnetta. Nainen on monissa tilanteissa varsin rauhallinen, mutta kuitenkin poissaoleva ja hiljainen. Alexan katse on useasti kohdattu lattiaan tai maahan, ja hän viihtyy parhaiten sisällä, runoja kirjoittamassa. Alexa ei ole niitä ihmisiä, jotka puhuvat paljon. Mieluiten neiti olisi koko ajan hiljaa, muttei se ole suinkaan mahdollista, varsinkin jos on tarjoilijana.
Alexalla on kuitenkin harvinainen kyky joutua ongelmiin. Ehkäpä hän on liian lankeavainen kahvilan miesten viettelyksiin? Sen kautta hän on monta kertaa joutunut raiskattavaksi, pahoinpidellyksi ja kokenut muuta väkivaltaa. Ehkäpä sen takia Alexa on pidättyväinen ja hiljainen? Kuka tietää.

Alexa on myös perinyt esiesiesiäidiltään Alektolta pippurisuuden. Jossain syvällä, syvällä Alexassa, on myös vihainen, ja leppymätön luonne. Alexa ei ikinä unohda mitä hänelle on joskus tehty, ja haluaa loppujen lopuksi kostaa heille.
Myös hänen äitinsä kuolema (kts. historia) järkytti naista paljon. Hän uskoi että kuoleminen oli hänen syytään, Alexa oli nimittäin ollut pari päivää poissa ennen hänen äitinsä kuolemaa. Alexan mieleen tulvii usein ikäviä muistoja, joka saa hänet itkemään – hiljaa. Hän kuuluukin näihin ’murehtijoihin’, joilla on aina paha tapa ajatella pahinta ja ikävimpiä asioita mitä heidän elämässään on tapahtunut.
Usein jotkut ihmiset, esimerkiksi ylipirteät tai feikit haltiat, saavat Alexan raivon valtaan. Alexan raivo toisia ihmisiä kohtaan suorana, ei ole kovin suuri, mutta hän alkaa ajatella ja pihistä hampaidensa välistä jotain epäsopivaa.
Mutta. Alexan todellista raivoa ei kukaan halua olla kuulemassa. Ehkäpä jumalatar Alekto on opettanut häntä siinäkin?

Historia: Alexa eli niin sanotun ’kultaisen nuoruuden’. Hän oli perheen ainoa lapsi, joka kuitenkin tahtoi viettää päivät omassa huoneessaan, kirjoittamassa runoja. Alexan runot kertoivat lähes aina yksinäisyydestä ja kivusta, sillä hän inhosi kaikkea teennäistä ja iloista.

Yksinäisyyttä hän oli ainakin kokenut paljon. Kukaan ei hänen ystävistään ei välittänyt hänestä, ja Alexa seisoikin yleensä pihan nurkassa, ja valitsi itselleen mahdollisimman kaukaisen paikan muista koulussa ja ruokalassa. Poikaystävää hänellä ei ole ollut ikinä, ja tuskin tulee ikinä olemaankaan.

Hiljaisuudestaan huolimatta, Alexa rakasti omaa perhettään. Äiti oli hänelle paras ystävä, ja isä viisain ihminen jonka hän tunsi. Molemmat erittäin rakkaita hänelle, eikä Alexa voisi kuvitellakaan vaihtavansa heitä kehenkään. Pikku veljeä – tai siskoa hän toivoi kovasti, muttei koskaan sitä saanut. Hänen vanhempansa rakastivat tyttöään myös paljon, ja yrittivät hemmotella tämän pilalle, mutta tyttö ei suotunut ottamaan lahjuksia vastaan.

Joskus 18 vuotiaana, Alexa koki suuren kriisin. Hän rakastui kylän niin sanottuun ’pahaan poikaan’. Alexa oli kuullut varoituksia pojasta, mutta hän oli rakkauden sokaisema, ja tarttui pojan syöttiin. He seurustelivat jonkin aikaa, he saivat myös lapsen. Muutama ilta ennen lapsen syntymää, mies häipyi ja teki Alexalle tämän selässä olevan ison arven. Haava vuoti pahasti, ja sai Alexalle aikaan väliaikaisen verenhukan. Lapsi kuoli. Alexa sai vauvan juuri ja juuri synnytettyä, kunnes tämä heti kuoli. Alexa järkyttyi tästä niin paljon, että hautasi tyttövauvan tallissa oleviin heiniin, (vauva syntyi ja kuoli navetassa) ja lähti itkien pakoon. Hän halusi kuolla, lähteä pois tästä maailmasta. Hän yritti itsemurhaa, yrittäen myrkyttää itsensä, mutta ohikulkija pelasti tämän.

Kävi kuitenkin sitten.. hyvin? Alexa rakastui tähän mieheen, joka oli paljon vastuuntuntoisenpi kuin edellinen. Mies oli hyvin samankaltainen kuin Alexa. Ehkäpä liiankin? He seurustelivat jonkin aikaa, mutta mies kuoli hyvin pian. Hän teki itsemurhan, koska tunsi itsensä vähäpätöiseksi. Alexa suuttui. Vähäpätöisäksi? Vaikka mies oli hänen kanssaan?
Sen jälkeen Alexa aloitti mykkäkoulun kaikille. Hän ei voinut luottaa kehenkään.

Erikoistaidot:
-Miekkailu
-Maalaaminen
-Runojen kirjoittaminen

Muuta: Alexa ei ole hopeahaltioiden tapaan ’läpeensä paha’ ja ’langennut haltia’, vaan omaa lähinnä hiljaisen ja rauhallisen luonteen. Murhaa hän on tuskin ikinä nähnytkään, eikä ole ikinä sekaantunut mihinkään pahaan.
Alekto:
Alekto ,leppymätön, on yksi kolmesta erinyksestä - kostottaresta - kreikkalaisessa mytologiassa. Hesiodoksen mukaan hän on saanut alkunsa veritipoista, jotka syntyivät Kronoksen kuohitessa sirpillä isänsä Uranoksen. Hänen sisarensa ovat Megaira ja Tisifone. Alekton tehtävänä oli rangaista moraalirikkomuksista, kuten vihasta, toisia ihmisiä kohtaan.

Viimeinen muokkaaja, Elvan pvm Ti 10 Kesä 2008, 15:04, muokattu 3 kertaa
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 17:59

Ilmotan nyt varmuuden vuoksi tännekkin. Kone lähti alta, enkä pääse koneelle niinkauan kun se korjattavana. Korjaus saattaa kestää pitkäänkin. Vastaukset siis saattavat viipyä melko pitkääkin, mutta palaan heti, kun pystyn. Sori ihan hirveesti kaikki.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 19:51

NO NIIN ELI CARMILDEE LÄHETTÄÄ TEILLE TERKKUJA KREETALTA, JOSSA HÄN ON MATKALLA.
Hänen sanoin: "Sano terkkuja Valhallalaisille, ja kerro että mulla on kivempaa ku niil . DD"

Eli näin siis. Carmi palailee Valhallaan siinä ensi keskiviikon tienoilla. <3
Kreetalla on kuulemma tosi lämmintä, ja söpöjä poikia viereisellä partsilla, joita hän mua varten nyt siellä epätoivoisesti salakuvailee. DD Hihi<3
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 20:04

No Carmilla ainakin on hauskaa .''D

Ary-parka sen sijaan joutui kasteltavaksi kun oli leiriläisiä paimentamassa . DD Ne oli uimas ja tuli kasteleen mut ja mun kaverin xDD Näytin niille kyllä taivaan merkit sen jälkeen.

Mut siel paikas mis se leiri on, telineviokka alueella on yks niin söpö poika .''D Aah. Tuijottelen sinne ain välil xDD
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 20:04

ARY TULEN MIELELLÄNI KATSELEMAAN HÄNTÄ KANSSASI! : D
https://valhalla.palstani.com
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Registration date : 20.04.2008

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 20:05

Ahii<3 Sano että lähettää mullekki pari otosta<3 :'DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 20:56

Lähettää meille kuvia niistä pojista, että pystymme arvioimaan kuka niistä on kaikkein ihanin söpöin.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 27 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 27 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: