Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeSu 18 Toukokuu 2008, 19:41

Hieman myöhäset onnittelut sulle Arya.

Kukkasilla kaunehilla
tiesi olkoon peitetty,
yksi kukka minultakin
sinne olkoon heitetty.

Onnea sulle toivotan
ja ilon päivää monta,
suru sulta poistukoon
kuin sumu auringolta.

Oikein paljon onnea!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeSu 18 Toukokuu 2008, 20:11

Ary, sinua olenkin jo onnlitellut 8D
Sanoit, että kukaan muu ei näytä muistavan: Kyllähän täällä on aihe täynnä onnitteluja <3~
Joten, onnea vielä kerran!

Ai, että rillien vahvuus on väärä? Minullakin on juuri nyt, näkö on huonontunut kaameasti viimeisen vuoden aikana -.-

Jippeij, äsken tässä vähän laskeskelin omia laskujani: Jos juoksen viisi kilometriä 15 minuutissa, niin jos haluan saada 40 minuutin lenkin, minun täytyy juosta 12 kilometriä! Aina olen sellaisen viisi kilometriä juossut ja ihmetellyt, että olinko lenkillä VAIN 15 minuuttia! No.. kiva lähteä juoksemaan viiden kilometrin pururata kahteen kertaan sekä lisäksi vielä kotiin kilometri ja takaisin. Jippei. Ihan hihkun täällä onnesta -____-''
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeSu 18 Toukokuu 2008, 20:42

Kiitos kiitos Sever, kiva että joku sentään huomaa onnitella ^^

(enkä nyt tarkota, että kaikki muut olisitte sitten aivan kamalia. voin sanoa, että sellaseen en täällä ole vielä törmännyt, kaikki on todella mahtavia n__n)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeSu 18 Toukokuu 2008, 20:49

Paljon onnea myös Macille.

Hetken helmistä
vaihtelevista
elämä kudottu on,
kirkkaita helmiä,
kauniita hetkiä
elosi olkohon.

Onnea!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeMa 19 Toukokuu 2008, 07:24

Aiva, Macillahän oli eilen syntymäpäivät. Eikös siinä tullut 17 täyteen..
Onnittelut n_______n
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeMa 19 Toukokuu 2008, 15:53

Tapani mukaan vähän myöhässä... ^^'' Mutta onnittelut Macille myös miulta ^_^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeTi 20 Toukokuu 2008, 13:22

Tästä aiheesta on nyt loppunut elämä, pitää palauttaa tasapaino, eihän keskustelu voi päättyä jonkun syntymäpäivä onnituksiin ^^

Byääh.. vielä yksi koe, niin sitten on ruljanssi ohitse. Enklanti (englanti). Meillä on ollut sitä nyt viikossa 5 tuntia, joka päivä yksi tunti, alkaa jo vähän kyllästyttämään. Juuri nyt minun tulisi istua englannin kirja kädessä ja päntätä jotakin could, sould, would -juttuja.
Ne on niin moneen kertaan läpi käynyt, että enää illalla vain vähän silmäilen niitä, ja se on sillä selvä.

Ihanaa, kesäloma alkaa <'3
Kaikki alkavat olla luokalta jo ihan väsyneitä ja opiskelu on tylsää. Kun katsoo ulos, tittidii, aurinko paistaa ja linnut laulaa, mutta pitää jumittaa possakin pulpetissa istumassa, jonka pöytään on kaiverrettu "Oot homo". Että näin.

Huij, meijän vahtimestari on ihan pelottava -.- Mulla katosi kaappini avain. Tiesin, että pitää käydä pyytämässä vara-avain ja käydä kertomassa tilanne. En uskaltanut. Pelkäsin, että vahtimestari tulee ja syö minut -___-
Iskälle panikoin yksi ilta tästä asiasta, se sano, että vaksi on syönyt VAIN 3 lasta. Menin ihan paniikkiin, en tajunnu juuri sillä hetkellä, että se oli ihan vaa huulenheittoo. Onneksi avain sitten löytyi mun sängyn alta. Ajatelkaapas nyt, jos sitä ei olisi löytynyt, minut oltaisiin saatettu lämmittää tulella ja popsia hampurilaisen välissä menemään. Kiitän jumalaa, että kyykistyin ottamaan pudonneen sukkani <3~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeKe 21 Toukokuu 2008, 13:11

Mä pelkäsin ennen yhtä enkun opee, kun se karju ja saarnas joka hiton tunti. Oikeestaan se piti melkein aina saman saarnan tai välillä karju jostain muusta syystä. Joskus kun me mentiin tunnille se luokka oli ihan hämäränä ja siellä palo kynttilät ja sitt se äijä heitti saarnojen väliss jotain ihan tajutonta läppää. Olin onnellinen kun pääsin vaihtamaan koulua.
Nykyään mull on sellai ope, että on vaikee keksii inhempaa henkilöä. Se laittaa merkintöjä ihan kaikesta. Se opettaa atk:ta ja kerran se laitto yhelle pojalle merkinnän siitä, että sillä oli vääränlainen ilme ruudun ääress. Onneks ens vuonna ei oo atk:ta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 08:24

PALJON ONNEA ELVANILLE : ) Toivoo Jellu

Onnittelut sinne : )
Ihanaa ihanaa, lumi sulanut jo on ja aurinko paistaa ja linnut laulelee!
Ja hyvä todistudkin on näillä näkymin tulossa ja sitten me lähdemme reissuun ja tuon teille tuliaisiksi paljon paljon paljon kuvia : )

Meidän enkun opea sanotaan "Jenkaksi" ja "Kalkkunaksi" : D Ensinnäkin se on ihan kalkkunamainen ja se on ihan höperö, me eksytetään sitä aina puhumaan kaikesta muusta, koska se ei kumminkaan osaa opettaa Englantia.
Sitä paitsi luokkani käy melkein kokoajan tietokoneluokassa esim. enkun ja ruotsin ja äikän ja kaikkien mahdollisten aineiden tunneilla.
Opettajat vain on niin helppo puhua ympäri.

Olen tykännyt meidän luokasta. meillä on hyvä ryhmähenki, koulun paras, kun tehtiin siitä syksyllä tutkimus. 96% oli sitä mieltä, että meidän luokassa on erittäin hyvä ryhmähenki : P

Mutta ah, enpäs jaksa enempää kirjoittaa koulusta, koska tulee loma, eikä ole koulua! : )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 09:23

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ ELVANILLE JA TEEKUPILLE<33~

Ah, ihanaa kun koulut loppuu<33~ Ei tartte enää pitkään kestää opettajiakaan ja ensi vuonna vaihtuu suunnilleen kaikki maikat, vaikka samassa rakennuksessa sitä yhä pyöritäänkin, mutta vain kerrosta ylempänä : DDD

No, odottatteko te kovasti koulun loppuja ? Sever nyt oli jälleen hyvin laiska, eikä jaksanut edes lukea aikaisempia viestejä, muuten kuin silmäillen. Kirjoitin heti aamusta viimeiset kolme peliä pois päiväjärjestyksestä, kun eilen netti sammuikin äkisti enkä niitä saanut pois pelattua. Mutta nyt ei tällä hetkellä ole yhtäkään peliä vastattavana <33~ Harvinaista : D

No, mutta Sever hiiviskelee takaisin varjoihin ja menee tekemään yhteiskuntaopin seinäjulistetta -,- *huoh*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 10:19

ONNITTELUT ELVANILLE <333

Tämäkin tyttö odottaa koulun loppua, kuten kaikki muutkin aivan varmasti <33~ Alkavat luokkalaiset olla aika lopussa jo. Viime vuonna niiden opettajana toimi erittäin lepsu opettaja, joka ei antanut läksyä jne. Yläasteella, kun saavuin itse luokalle, tahti kiristyi uhkaavasti ja aluksi vaikutti siltä, että 8 oppilasta olisi jäämässä luokalle, jos eivät paranna..
Että näin. Mutta onneksi nyt vain yksi on enää jäämässä, jääkin aika todennäköisesti. Pääsi kuudenneltakin läpi vain sillä, että alkoi itkeä opettajan edessä. Että näin.

Minulla taas voisi olla pelejä enemmänkin.. Niitä on 7, mutta ainakin 10 voisin hyvin pistää samaan aikaan rullaamaan.. Kun porukka vastaa aika hitaasti (ymmärrän, koulukiireitä vielä ym), että joutuu aina odottamaan pari päivää vastausta :'D
Mutta silti minä täällä koulun jälkeen istun aina. En ymmärrä, mitä oikein teen.. Mutta kone on auki ja minä istun vieressä rukoilemassa, että joku
a) saapuu chattiin b) kirjoittaa roolin c) pistää yksäriä tulemaan..

Miten ihmeessä vietän täällä joka iltapäivä 2 tuntia? Miten?Vasta nyt ymmärsin, että minä vain OLEN täällä, en tee mitään. Tuijotan ruutua .DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 11:42

Onnittelut synttärisankareille täältäkin!

Itselläni peruskoulu loppuu nyt, joten totta kai odotan innolla koulujen päättymistä. Nykyiselle luokalleni tulin kasille, eli tavallaan ulkopuolisena eikä luokan henki ole oikeastaan koskaan ollut täysin hyvä, ainakaan minun mielestäni. Nykyistä luokkaani ei siis tule ikävä, ellei paria tyyppiä oteta laskuun. : D
Syksyllä menen lukioon, mikä jännittää hieman koska a-vaihtoehdossa en tunne ketään ennestään ja b-vaihtoehdossa taas tunnen melkein kaikki...
Sinänsä nämä viimeiset viikot ovat mukavia, mutta nyt meiltä on evätty lupa katsoa "tavallisia" elokuvia, koska kaupunki ei kai enää aio maksaa tekijänoikeussakkoja, joten katsottavaksemme jää vain opetusvideot (lähinnä Itämereen tai pohjoismaihin liittyviä) mutta onneksi vain maanantai ja tiistain aamupäivä ovat enää tavallisia.
Tiistaina saamme koulun tarjoamat kakkukahvit ja sen lisäksi taitaa olla ysit vastaan opet pesäpallopeli. Keskiviikkona pääsemme lintsille, bailabaila. : D
Torstaina kevätjuhlaharjoitus ja perjantaina koulun oma "gaala" oppilaille. Wuhuu!

Pihhihihi, minulla ei ole yhtään peliä kesken, koska olen niin saamaton etten ole vielä saanut aloitetuksi yhtään tai mentyä mukaan (mikä tosin osin johtuu siitä, että kannettavani meni rikki ja toisen koneen sain toimimaan vasta eilen). Jos joku tahtoo tutustua Armond-herraan, vinkatkoon minulle. *piilomainontaa*

Viimeinen muokkaaja, Grapefruit pvm La 24 Toukokuu 2008, 11:49, muokattu 2 kertaa
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 11:44

Onnittelut Elvanille ja Teekupille! ^__^

Arvatkaa vaan oottaako meikä kesää, se on niin ihanaa aikaa ja kun ei oo kouluakaan velvoittamassa mihinkään, ah <3 Vaikka no, yhden äikän kurssin meinasin suorittaa kesän aikana itsenäisenä, mutta eiköhän se oo vaan mukavaa hommaa, kirjoitella tarinoita ja muuta ^^

Kittyh, voin lohduttaa sua sillä että yleensä oon täällä koulupäivinäkin jotain vähintään 4 tuntia xD *kröh* Tosin yleensä mie kyllä teen jotain, on miulla sen verran aktiivisia pelejä ja onnistun kirjottamaan niitä pelauksiani aina niin kauan kun säädän aina kaikkea muuta samalla : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 12:15

Onnittelut minunkin puolestani synttäri sankareille <3
ufoo

Kittyh, kiitos peliseurastaa<333

Ja moi, roikun täällä taas.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 15:32

Onnittelut omastakin puolesta syntäri sankareille
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 18:12

Onnitteluja synttärisankareille täältäkin!

Ei varmaankaan ole vaikea arvata että odottelen kaikkien tavoin kesää... *katsoo kalenteria* 6 aamua enää! Maanantaina on ruotsin koe (pitäisi varmaan alkaa lukemaan) mutta sitten voi jo ottaa rennommin! Muotinäytös, pesäpallo-ottelu, elokuva... Viikko menee varmasti nopeasti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 18:42

Onnea kaikille vuosia täyttäneille.
Kesä tosiaan alkaa kohta. Luojan kiitos siitä. Jouduin nimittäin myös tänään kouluun hitommoisiin näytelmä harkkoihin, johon joutu tulee sekä kaseja, että ysejä. Se oli hirveetä! Seiskat vaa sähläs ja ilmasutaidon ope oli onnistunut hommaa meiän esitykseen meille maailman lähes kauheimmat hameet mitä löytyy. Ainoa hyväpuoli oli se, että näin siellä ihastustani, jota muuten näen aivan liian vähän. Mad
Itselläni ei ole kuin kolme peliä kesken ja niihinkin pitäisi lähteä nyt vastailemaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeMa 26 Toukokuu 2008, 14:39

Kiitoksia, kaikista onnitteluista, olen nyt hyvin hapi. <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeMa 26 Toukokuu 2008, 19:28

Onnea kaikille synttärisankareille näin hieman myöhään!

Enää viikko koulua, jes. Tosin viimeinen koe on vasta torstaina, kokeidenpalautus perjantaina ja todistukset lauantaina. Ja kesä alkaa töillä, kuinkas muutenkaan. Onneksi perjantain lukiobileet vähän kirkastavat harmaata arkea..

Kaipaan peruskoulua, kun viimeiset viikot otettiin rennosti. : <
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeTi 27 Toukokuu 2008, 13:50

Sugard, onhan se elämä kovin helppoa ylä-koulussa (ja ylipäätensä peruskoulussa). Tälläkään viikolla ei tarvitse reppua raahata mukana, kaikki kirjat on palautettu ja katellaan siellä vain videoita ja kuunnellaan, kun opettaja lukee J.Koljonen -kirjaa tai sitten pelataan Aliasta.

Alias on muuten sellainen peli, että se löytyy aivan varmasti joka ikisestä koulusta .'D Vaikka itse sanonkin, aina kun pääsen selittämään sanoja, saavat opettaja ja muut oppilaat kivat naurut.. :s
Mutta tälläinen minä olen.. ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeTi 27 Toukokuu 2008, 15:07

Mmoi.

Oih, enään 4 päivää... Sitten loma alkaa, ja sitähän onkin jo sitten odotettu <33 Ei enään kokeita, ei yhtäkään <3 Ja meille tulee ehkä koiranpentu taas (Vahna kuoli, jalka rikki :`( ) <33

Oih, rakastan kesää..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeKe 28 Toukokuu 2008, 06:25

Huomenia<33~

Joo, enää muutama päivä ja sitten tää lukuvuosi taas loppu<33~
Samalla peruskoulukin. Jännittää vaan hivenen se torkan saaminen, vaikka suunnilleen saatankin arvata millainen se lähestulkoon on ^^

Ja Severillä kävi eilen pikku kämmi jälleen poninsa kanssa, ja nyt istumisesta eikä nukkumisesta tuu yhtään mitään. Häntäluu tärähti, ehkä murtukin >.< Ja pitäis vielä kouluunkin raahautuu. No, meikä saikin tässä just äidin suostumaan siihen, että saan jäärä kotia. ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeKe 28 Toukokuu 2008, 19:54

Jiaaahh!!! Koeviikko viimein ohi, enää pari lässypäivää ja on täysin vapaa ^____^ *näkee jo silmissään ne ihanan laiskat kesäpäivät* jaksotorkastakaan ei meikällä oo sen kummemmin huolta, tiedän melkein kaikki numerot ja viimesenkin pitäis selvitä ehkä jo huomenna : D ainoa vaan että lauantaina pitää mennä jonkun ei-niin-tutun serkun ylppäreihin, mutta ei mun kuulemma hirveän kauan siellä tarvii homehtua : D

Ja voi sinua Sever ; ( Yritä nyt äkkiä parantaa se häntäluus! <3 (minä ja hienot ilmaukseni...)

Niin tosiaan, pitäis varmaan syödä iltapalaa... *hiippailee keittiöön syöpöttelemään*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeKe 28 Toukokuu 2008, 19:58

Mul on ihan juhlaa nää vikat päivät.

Huomen ysien gaala, enkuntunti ja pesismatsi opet vastaan oppilaat <33
Perjantain vaa monitoimipäivä --> Ultimaten peluuta kaksi tuntia.
Lauantain todistukset ja vihdoin vapaa <33

On se hauskaa nää vikat päivät 8DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitimeKe 28 Toukokuu 2008, 21:14

Jehe, kaikilla muilla tuntuu olevan tosi hauskaa viimesinä päivinä mutta mulla taas...
No, oltiin me tänään lintsillä.
Mutta huomenna jehe, joudutaan siivoomaan. o_O
Sen lisäksi meillä yseillä on kevätjuhlaharjotus ja opet vs. ysit pesispeli. Pesispelistä tosin ajattelin, että luokanvalvojalle ilmoittautumisen jälkeen kipittäisin kotiin (pesäpallokenttä on tuossa lähellä).

Perjantaina sentään koulun gaala ja lauantaina kevätjuhla ja todistuket, mutta muuten tämä viimenen viikko tuntuu ihan tyhmältä.

Mutta toisaalta, mitäpä sitä valittamaan; peruskoulu paketissa nyt. 8D

ps. ajattelin perjantaina ihan kettuilun vuoksi laittaa selkään lapun, jossa lukee jotain tyyliin YSEILLÄ NOLLA kasit +200 & seiskat +400. ;DD
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 26 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 26 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: