|
|
| Jutustelua | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 13:25 | |
| Sarjakuvaani.. ei minulla tietääkseni sellaista ole o__o.. ellei joku vanha jossain, mutta epätodennäköistä, että olisin sellaisen säilyttänyt. Vai luinkohan nyt vain yksinkertaisesti väärin xD. Äsh, kettumainen tuuri sen pyörän kanssa >___<..
Mitään pysy hiljaa~.. aivan kuin yllyttäisin sinua kiinnostumaan lisää >'D. Kai se olen minä, joka alan sitä miittiä järjestelemään, mutta pitää pyytää sitten joku kamuksi - en halua olla yksin vastuullinen kaikesta.
Jäin hieman sanattomaksi, ei noista perusteluista voi kuin olla kiitollinen ja hymyillä nätisti päälle. Kirjoitat itsekkin hyvin, mitä nyt taustapiruilen. Pitkää tekstiä saat aikaan o___o, jään kakkoseksi pituuksissa kyllä.
Ääää.. ei saa puhua sipseistä, haluan nyt itsekkin niitä T___T.. |
| | | mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 13:33 | |
| No nyt kyllä hävettää... Anteeksi, sotkin siut tuossa sarjakuvajutussa erääseen toiseen ^^'' Just tällaset kömmähdykset jää hävettää mua sairaan pitkäks aikaa vaikkei siihen oikeen syytä oiskaan -.-
Ja ihan rauhassa saa yllyttää, kiva kun miekin jostain innostuisin . D Mukavaa muuten että ihan ylipäätänsä joku tuollaista jaksaa ruveta värkkäämään, tokihan vastuu sitten mukavempi on jonkun kanssa jakaa . D
oi, mun tekee kamalasti mieli pringlessejä! Ne vihreet on parhaita <33 Mut kandee maistaa myös niitä ihme juustopringessejä tai mitä oli, ne on kans hyvii . D Nyt kyl on pakko päästä kauppaan vaikka sit vanhalla Pete-pyörälläni <33 Joten lähdenpä tästä . D heis' | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 13:38 | |
| Mitä pienistä, erehtyminen on inhimillistä n__n. Kömmähdyksiä sattuu tällekkin tahvolle nimeltään SN usein.
Minä jaksan vaikka mitä, olen ääri aktiivinen roolipelijutuissa, joka voi toisinaan olla hieman ärsyttäväkin piire minulta - pahoittelen siis tätä jo. Potkaisen jotakuta Valhallan tyyppiä avittamaan minua miitin järjestämisessä~
Vihreät<3. Pidän mielessäni tuon maistamisjutun ja näkemisiin n___n~ |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 15:44 | |
| Umhh. Tulin takas .DD mut meen taas koht.
Carmin roolit jos jotkut inspiroi muita .DD Minun ei, vaikka Sätkis sanoisi mitä xDD Mut joo. |
| | | Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 16:10 | |
| Apua, täälläpä on höpisty aivan kamalasti . DD En nyt aivan kaikkia viestejä jaksanut lukea, mutta silmäilin kuitenkin jutut miiteistä ja henkilöistä keitä Valhallasta tuntee jne jne. : D Hmmhh. ketäköhän mä täältä tunnen? En varmaa ketää, vaikka Carmin varmaa tunnenki paremmi ku hyvin ja ollaa ihan sielunkumppaneita ja ajatellaa jopa ihan samantavoin, mut siihenki tutuistuin täällä. Ihanaa tapaa se kesäl <3 VAROVAAN CARMI MÄ OON SIT TULLU JÄÄDÄKSENI. : D
Hmmh, ja miitti hauska idea kyllä, jos hesassa järjestetään. Tosin en varmaan kehtaa paikalle hyppiä pinkissä mekossani. En kestäisi minuun kohdistuvia kauhistuneita katseita : DD Mutta joo, miitti-topic pystyyn sitten vain.
Voi, mustaki Sätky kirjottaa aivan mahtavasti, ja Carmi ja Ary kanssa <3 Te osaatte kirjottaa sillee ihanasti hauskasti ja kauniisti ilman et ammutte yli, niinku mä aina teen, ja teen samalla ittestäni täyden pellen. Mun pitäs rupee nyt oikeesti ryhdistäytyy . D | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 16:37 | |
| Miitti töpöä tässä par'aikaa väsäilenkin valmiiksi~. Sain jo Miseryn järjestäjäkaverikseni, koska tiedettävästi meillä kummallakin on kokemusta miittien pidosta. Saas nähdä kuinka moni kiinnostuu tulemaan esille, lupauduin jo yhdelle henkilölle majoittajaksikin. Odottaisin jo innoissani montaa tulokasta n__n~
Et sinä Aida kyllä minusta yli ammu o__o. Ainakin olen saanut hyviä ja hauskoja lukukokemuksia ansiostasi. Ja kiitän taas.. alan pikku hiljaa olemaan imarreltu n__n'''...
Viimeinen muokkaaja, Sätkynukke pvm Ti 17 Kesä 2008, 16:50, muokattu 1 kertaa |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 16:39 | |
| Minä ammun aina hahmoija tehdessäni yli, en paljoakaan pelauksissa .DD Mut Aidaki kirjottaa ihanasti <3 Aawwww.
Sätky Aida teki jo .DDDDD |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 16:48 | |
| Arya, Huomasinkin asian n__n~ |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 24 Kesä 2008, 21:29 | |
| Aika surillista kaikille naisille ei riitä miehiä :// |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 26 Kesä 2008, 08:53 | |
| Hyvää Syntymäpäivää, Jonayla <333~ |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 26 Kesä 2008, 09:04 | |
| Paljon onneaa vaan! Paaljon onneaa vaan. Paaljon onnea Jona! Paaljon onneea vaan <3333! Hyvää syntymäpäivää Jonalle <33 Nyt tuli 17 vuotta täyteen <3
Viimeinen muokkaaja, Casmíra pvm To 26 Kesä 2008, 10:38, muokattu 2 kertaa |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 26 Kesä 2008, 09:47 | |
| IKIMUISTOISTA SYNTYMÄPÄIVÄÄ JONATUKSELLE <333~ |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 26 Kesä 2008, 20:27 | |
| Oih, isot kiitokset kaikille onnitteluista ^___^ *ruttii kaikkia* <3 |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 27 Kesä 2008, 15:53 | |
| MIKS PERKELE MUN PITI OLLA POIS JONAN SYNTTÄREINÄ ;_______;
HALIRUTUT JA SYNTTÄRIONNITTELUT JONALLE!<33~ Leikitään etten ollut lainkaan myöhässä, vaan ihan ajoissa 8DD~
Mut myöhäset onnittelut joo ^^ |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 27 Kesä 2008, 20:41 | |
| Onnistuinpa huomaamaan uusimman pelaajamme syntymäpäiväkin... Eli onneksi olkoon, Furukizu! Ja toivottavasti myös sinä viihdyt täällä |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 27 Kesä 2008, 20:46 | |
| Onnea Furukizulle ja hieman myöhästyneet onnittelut Jonaylalle!
Onnea! |
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 29 Kesä 2008, 11:26 | |
| Täälä menee nopeasti asiat eteen paikka on ollut kaksi päivää poissa. Onnea minultakin, vaikka tulevat myöhässä. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 09 Heinä 2008, 20:47 | |
| Huh huh, jos asiat menee kahdessa päivässä nopeesti, niin mun on pakko sanoo et viidessä viikossa aika melkein kiitää O__O Noh, aattelinpa vaan ilmoittaa että täällä taas olen, ehjin nahoin kotona koneen ääressä, ja nautin siitä : )
Nopsaan missä oltiin: Eka ajeltiin Suomen poikki käyden kylässä siskopuoleni luona Kannuksessa ja sitten Lahdessa mummon ja vaarin luona, sitten Vantaalla toisen tädin luona... Sitten viimein Hesaan toisen Tädin luo : D Käytiin Kaivarissa Novan ilmaiskonsertissa ja sit muutaman päivän päästä siitä laivaan....
Laivalla Saksaan - Saksan läpi, käytiin mm. katsomassa Füssenissä kahta hienoa linnaa. Saksasta Itävaltaan - Alpit oli kyllä tosi mahtavia, mutta se yksi ainut serpentiini tie sai riittää : D Kahden ja puolen kilsan korkeuteen meni O__o Jokatapauksessa mutkien jälkeen Italiaan. Oli ihan järkyttävät helteet! +37 VARJOSSA! Paahduin, läkähdyin yyy. Mutta jäätelö oli hyvää, sen rinnalla kalpenee valion jätskit. Garda-järven vesikin oli oikein lämpöistä.
Noin viikon jälkeen Sveitsiin, joka on muuten ihan tajuttoman kallis maa. Se selvitettiin nopeasti ja jatkettiin Saksaan. Käväistiin Ranskassa ja Luxenburgissa, muttei oltu yötä. Sitten mm. Mooselinlaaksossa käytiin ja Lübeckissä oltiin kolmekin yötä. Laivalla tultiin tänään Helsinkiin ja ajeltiin tänne 12 tunnissa (yksi tunti syödessä, yksi tunti Lahdessa Mummon luona).
Tuossapa erittäin lyhennettynä minun viimeiset 5 viikkoa. On se vaan ihanaa päästä taas Suomeen, ja edes hetkeksi eroon mankuvasta simpanssista (sanovat veljeksi). Yhtä kidutusta ilman konetta ja kavereita ^^ Voisin joskus laittaa muutaman kuvan matkalta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.... |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 09 Heinä 2008, 21:11 | |
| No todellakin on ihan kiitämällä menneet nämä 5 viikkoa vai kauanko tässä nyt on lomalla oltu...
Heti päättäjäispäivänä suuntasin junalla pohjoiseen, Ylivieskaan. Ylivieskasta jatkoin saman tien Nivalaan kaverin kyydillä. Pidettiin sitte kaverilla semmoset yksityisbileet, käytiin ensin vähän kylällä käveleskelemässä ja palattiin sitte niiden pihamökkiin takasi. Tosi kiva ilta oli, tunnelma katossa. :') Aamulla sitte olo ei ollu kovin hyvä mutta kuitenki piti jo yhentoista aikaan lähtiä kohti Piippolaa, Jarvan Tarhaa (talli). Kaverin kans sitte siellä tsippailtiin, saatiin heti ratsastaaki pari ponia ja sitte kuuden aikaan oli leiriläiset tullu. Viikko sitte meni sielä leiriavustajana, alun perin piti olla kaks viikkoa mutta toisella viikolla ei ollukkaan tarpeeksi leiriläisiä ni näin sitte tällä kertaa.
Sen viikon lauantaina lähettiin sitte takasi Nivalaan, jäin viikoksi sinne kaverille. Kaikkea pientä kivaa tapahtu sen viikon aikana ja kävinpä elämäni ensimmäisen kerran match show'ssaki. :') Seuraavan viikon sunnuntaina sitte kohti mummulaa Ylivieskaan.
Siinä viikolla ei sitte oikein mitään ihmeempiä tapahtunu, mitä nyt juhannuksena käväsin Kalajoella ja juhannuspäivän jälkeisenä sunnuntaina heräsin ihan mielettömän pahaan oloon mutta kyseessä ei suinkaan ollut krapula vaan ilmeisesti jonkinlainen ruokamyrkytys, pilaantuneesta kalasta. Se päivä meni sitte sängyn pohjalla ja pari kertaa vatsaa tyhjensin mummun kukkapuskan juurelle. :')
Neljännen viikon maanantaina sitte äiti ja pikkusisko tuli mummulle. Sen viikon aikana siistittiin sitte mulle vinttiin yks huone. Aika rankkaa hommaa oli, tavaroita piti kantaa pois ja muutama huonekalu hinata sinne ja piti pakata kaatopaikkatavaroita ja pestä se huone ja teipata lattia (joo-o, oli tyhmästi laitettu se ns. lattiamatto) sekä sun muuta pientä. Lopulta kuitenki saatiin se huone asuinkelposeksi. (:
Seuraavana maanantaina sitte lähettiin kohti Vantaata, kaveri Kokkolasta tuli meidän mukana. Tiistaina käytiin Lintsillä, kaveri kun ei ollu ikinä siellä käyny. Keskiviikko meni äitin kans shoppaillessa, kaveri oli Helsingissä Miyavia kattomassa. Torstaina päästiin Serenaan! Oli ihan kivaa siellä, vaikka vähän peppu ja kylki kärsi siellä mäkien huumassa. Perjantaina sitte mentiin taas Helsinkiin. Kaveri lähti sieltä takasi Kokkolaan ja minä Turkua kohti.
Viikonloppu meni Turussa Ruisrockissa sen ensimmäisen kaverin kanssa. Lauantaina jonotettiin HIM :in eturiviin, 15,5 tuntia. Oli aivan mahtava meno vaikka parin bändin aikana meinasin liiskaantua sinne. HIM veti ihan mahtavan keikan! Lauantaiyönä oli sitte kiva sieltä festarialueelta tarpoa isolle tielle ku joku 30 000 ihmistä tunkee yhtäaikaa. :') Sunnuntaina en sitte viittiny enää lähtee festarialueelle ku olisin saanu kyydin vasta kolmen aikaan, ku kaveri vietiin sillon promeleirille. Jäin sitte sillon kaupungille ja shoppailin itteni köyhäksi. Reissusta kotiuduin sitte yheksän aikaan.
Nyt oon tän viikon ottanu rennosti ja yrittäny nukkua mahollisimman paljo. :') Vähän pitkä tais tekstistä tulla mutta... Joo. Jos joku tahtoo Ruisrockista kuvia nähä niin irc-galleriasta löytyy nickillä Marrin. 8D |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 10 Heinä 2008, 12:49 | |
| Hyvää syntymäpäivää, Juketsu! Ja onneksi olkoon . Huh, minulla ei ole ollut läheskään noin toimelias kesäloma kuin teillä, tai sitten oon vain laiskalla tuulella enkä jaksa kirjoittaa... No, loma on koostunut siis pääosin kotona löhöämisesta, talleilusta, kavereiden näkemisestä ja mökkeilystä. Olin juuri juhannuksen jälkeen vuokramökillä Rääkkylässä, joka on kuulemma suomalaisen kansanmusiikin kehto. Mutta äidin ahkerasta yrityksestä huolimatta emme joutuneet yhteenkään kansanmusiikki-esitykseen... Mutta nyt oleskelen taas turvallisesti Helsingissä, ja olen ikionnellinen siitä, että täällä ei ole hyttysiä. Mökillä olin viimeisinäkin päivinä aivan paiseilla. On ihanaa nukkua ilman jatkuvaa ininää korvanjuuressa. Ai sinäkin olet hevosihmisiä, Grapefruit . Meitähän on täällä jo melko monta. Minä ainaskin olisin kiinnostunut näkemään, minkälaista siellä etelässä oli, mutta ei niitä kuvia tarvitse ladata, jos muut eivät ilmaise kiinnostustaan. Tai aivan miten itse jaksat, Jelia. |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 10 Heinä 2008, 13:08 | |
| Juu, Juketsu on minulle täysin tuntematon ihminen, mutta ONNEA silti <33(:
Muah, kaikilla teillä tuntuu olevan kovin vauhdikas kesä. .DD Minä jumitan koneella (täällä pääosin), kavereilla ja pelaan McDonaldsin Dragons&Fairies peliä. Ompa muuten maailman paras ,DD
ja ajatella, puolet lomasta mennyt jo! Aika on mennyt kovin nopsaan, mutta kun tarkemmin alkaa ajattelemaan, niin kyllähän tässä on aika kauan jo lomaa vietelty! Serranoitakin katseltu jo vaikka kuinka kauan.. Kuinka ne ihmiset jaksavat kuvata jokaiseksi päiväksi 1 1/2 tv-sarjaa .oo Kylläpä siinä on ollut urakka .DD
Mutta hei, tuli tässä mieleen eräs kysymys.. Käyttekö te koskaan katsomassa alhaalla 'Statistiikat'paikkaa (vai mikälienytonkaan).. Kun siis tuli äkkiä sellainen tunne äsken, että pitäisi katsoa alhaalla olevat linkit, että minne ne johtavat. Enpä ollut ennen niitä älynnyt mennä katsomaan.. .DD |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 10 Heinä 2008, 18:05 | |
| Juu, heppatyttöjähän minäkin. :')
Ja hyttysistä, tänä vuonna tuntuvat olevan tosi äkäsiä! Pohjoispohjanmaalla ei tarvinu ku ihan hetki seisoa paikallaan ja vähän paljasta ihoa ku näky ni ne oli heti kimpussa. Sitte ku ne kerran sai piikkinsä upotettua ni heti kamala paise kohos. D:
ARGH, kissa marisee koko ajan... >_< JA NYT SE REPII MUN TUOLIA. O_O'' Kamala kakara...
Enpä oo aikasemmin edes huomannu noita tuolla alhaalla. :'o Vähän jännää. *Kipittää tutkimaan.* |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 10 Heinä 2008, 19:06 | |
| GRAPE! Kissat ovat taivaan lahja maailmalle.. Meidän Murre on juuri ottanut paikkansa yhteiskunnassa: Vallannut näppiksen paikan. Täten minä istun tuolillani näppiksen käsissäni silittäen toisella kädellä meidän omaa pientä jumalaamme. Ja kissan nau'unta.. Aaahhh... niin ihana. Aamulla kissa herättää minut aina naukumalla korvaan ja nippailemalla kynsillään vasten kaulaa. Sopivasti se herättää aina Serranoksi .DD |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 11 Heinä 2008, 13:19 | |
| Huhu viimeinkin paha paha ukkonen astelee muille maille. Jopa kahden tunnin esitys. Samalla esityksellä vei sähköt mennessään. Toivottavasti ei sosunut kehenkään. Kuitenkin kaikilla on ollut aurinkoista. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 11 Heinä 2008, 14:47 | |
| Ai mikä aurinko? : D Täälläkin on pilvistä, vielä ei sada mutta 10 minuuttia oli sähköt katki. Illaksi lupaavat kyllä sellasia sateita että uuuuh! Huovutin itelleni muutamat pinkit rastat ja nyt en voi olla näpertelemättä niitä 8 ) Yöksi kaverille en ehdi olla chatissa tai missään yyh : ( |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
| | | | Jutustelua | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|