|
|
| Jutustelua | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:00 | |
| Jossain siellä suunnalla mionäkin asustelen .DD Tosin itseasiassa Länsi-Helsingissä ^____^ Mut joo. Munkkiniemessä minä punkkaa pidän xDDDDD
Voit kyllä piirtää ihan kummasta tahdot ^____^ |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:05 | |
| Et siis kovin pitkällä meikäläisten asuin alueesta~ Valhallassa näyttää olevan itse asissa aika paljonkin helsinkiläisiä o__o.
Katsotaan nyt kumpi luonnostuu paremmin. Pistän sinut ylös tuonne artin odotuslistaan~ |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:09 | |
| Kiitos Kovin Sätky, kun minulle jotain sitten piirrät n___n~
Urgh. Mä tiedän vaan, et Misery, sinä, Elvan, Dea, minä ja Aida asutaan hesas :O
Joo, kahen mais lähden sitten kohti keskustan Kamppia kaveriani tapaamaan <33 |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:11 | |
| Ollos hyvä vain, mielellänihän minä~
Ja Banaanimuhennos myös. Hän oli yläasteella samalla luokalla kanssani. Minusta täällä oli vielä joku, mutta ei tule nimeä mieleen o___o.. voihan pahkura.
Minä menen huomenna taas Miseryn ja Dean kanssa jonnekkin, ei tiedetä vielä minne. Tuskin kaupunkiin jaksaa raahautua välttämättä, joten pysymme suosiolla jonkun kotialueella pyörimässä <'D. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:14 | |
| Mun kaveri asuu kato Lauttasaares, nii miitataan Kampis .DD Sit ollaan siel kunnes mun pitää lähtee treeneihin ;____; Mennään varmaan just jätsikille tai vaa hihhuloidaan siel jossai .''D
Mietinkin että mistä tunet Baaanimuhennoksen .DD Teil on siel tollane hemohyvienropettajieninsidekerho xDD |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:21 | |
| Käyhä se noinkin hyvin n__n.
Voi kuule, tunnen myös Sassan ja Pipsunkin entuudestaan~. Tuntemiset menee näin minulla täällä, että: - Pipsu, 2004 - BM, 2003-2004 - Sassa, 2005 - Misery, 2007 - Dea, 2007 Ja niin, he kyllä ovat hyviä roolimaan toden totta. Itse tunnen kalpenevani heikätyttöjen rinnalla ja olen oikein tyytyväinen kun saan jokaisen kanssa kirjoittaa~<3. Kaiken lisäksi nuo pahukset osaavat piirtääkkin julmetun hyvin!
Mutta uusien tyyppien kanssa on kyllä metkaa myös raapustella ja pidän myös Valhallan hyvästä kirjoitustasosta. Esimerkiksi sinun, Jonaylan, Chiannan ja Severin kanssa olen oikein mässäillyt hyvää tekstiä~ |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:25 | |
| Jumalauta miks sä tunnet kaikki hyvät tyypit ;_____________; Eppaa. Mä en TUNNE täält ketään .DD Tai, tiedän entuudestaan netin kautta: Carmildee, kai vuonne 2006 tapasin ensimmäistä kertaa Elvan, kai 2007 vuoden alus samast paikast ku Carmin Ja Casmín tunnen myös samasta paikasta, kai vuodelt 2006 .DD
Muita en sitten ole aiemmin tuntenut xDD
Ja Sätkyhän on juuri noiden hemohyvienkirjoittajien tiimissä mukana .DD minä en sinne pääsisi vaikka haluaisinkin. Toki teidät kaikki joskus haluaisin nähä, ollaan niin lähellä mutta silti niin kaukana .DD |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:31 | |
| ... Koska ystävystyin heidän kanssaan vuosia sitten xD. Tunnen monen monta muutakin roolipelaajaa, yhteensä 28 meselistalla yhä, mutta edellä mainitut ovat läheisiä ystäviäni kaikki.
Tunnethan sinäkin ihmisiä, mitä meinasit juksata <'D. Ja en nyt sanoisi itseni hemohyväksikirjoittajaksi o__O. Enemmin keskitasoraapustaja, jolla kestää aina kirjoittaa, koska ei ole tyytyväinen tuotoksiinsa. Kiitoksia silti<3.
Voihan joskus jonkun pienen miitin järjestää, ei se ongelma olisi Helsingin sisällä~. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:34 | |
| No niin, meitä on kuitenkin iso läjä hesassa asuvia ja jos löytyy pääkaupunkiseudultakin halukkaita.... . DD Miitti olis ihan unelmaa <33
Minä olen kamala keskitasontallaaja jolla kestää vastailut aina kauheest chatin takia ja kauheest kirjotusvirheitä . DD viestessä jaarittelu on erikoisalaani. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:37 | |
| Nyt miekin liityn tähän keskusteluun pitkästä aikaa <33 Noh, miitti todellakin oisi kiva, kun asustelen täällä 60 km Helsingistä Poriin päin <3 Ei olisi kauhian pitkä matka, esim bussilla tulla teikäläisiä tapaamaan <33
Ja miekin vetelen tuossa kirjoituksessa keskitasolla. Nytkin monen monta peliä vastaamatta xD Kestää, kestää, elkää nirhikö mua <3 |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:38 | |
| Aivan ja Helsinkiin pääseekin helposti vaikkapa junalla, jos haluaa. Kyllä se koko päivä pääkaupungissa kuittaa hyvin junalipun hinnan, ellei sitten tule todella kaukaa.
Ja totta kai Sever tulee ehdottomasti mukaan!
Ollaan sitten yhdessä keskitasoa~. Itselläni olisi paljon kirjoitusvirheitä, ellen aina tarkistaisi roolejani, kun olen kirjoittanut ne. Paha lukihäiriö näet n__n''~ |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:42 | |
| Minä en ikin jaksa lukee niit uuestaan tarkistaakseni virheitä. Siks ne onkin täynnä niitä kamalia pilkku, piste ja kirjainvirheitä xDDD
Mulla on yks peli vastattavana, mut ei jaksa vastata sinne ;___; Tai en vastaa ennen kun saan yhteen toiseen peliin vastauksen 8DD Enkä nyt puhu pelistä kummankaan teidän kanssanne.
Ja Sever toki messiin meidän ihme höpötyksiimme .DD Oi että. Minä jo innostun miitistä .DD Paitsi mä häpeän niin paljon itteäni etten viittis tulla teidän näkyvillenne sinne xDD |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:46 | |
| Olen aina kanssa niin laiska etten muuta kuin silmäile tekstini kirjoituksen jälkeen, jos sieltä nyt pahasti joku virhe näkyilee xD
Miekin innostun tuosta miitistä entisestään <3 Isäni kuitenkin on bussikuski, joten voisin pummia häneltäkin ilmaisen kyydin x'D Kunhan saan ne ensiksi suostuteltua, se onkin sitten jo toinen asia. Ei ole mukavaa kun omistaa ylihuolehtivat vanhemmat -.-' |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 11:51 | |
| En ainakaan pilkku tai pistevirheitä ole huomannut. Ylimääräisiä kirjaimia tai puuttuvia, mutta ei ne maailmaa kaada~ Käy itsekkin joskus samoin, vaikka kuinka yritän tarkistaa pois.
Minullakin on tämä yksi, nautin~<3.
//
Pahus foorumihan söi viestin lopun o__o. Olin vielä sanomassa, että:
Itse kehtaan lärvini näyttää ja jos kesäkuun puolella vielä miitti olisi, niin hyvin loksahtaisi paikalleen omalla kohdalla. Sääli vain, että tuskin näin pääsee käymään, koska ihmiset ovat kiireisen puoleisia n__n'''. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:00 | |
| Minä olen aika kesän loppua Tahkolla golfaamassa tai mökillä .DD Minulla riittää syyksi äidille, et sanon et meen ulos kamun kaa muutamaks tunniks .''D Niin se hoituu jos miitti tulis hesaan n____n
Minä olen vaan niin patalaiska etten jaksa niitä viestejä tarkistaa, joka varmaan ärsyttää kanssapelaajia mutta ei voi mitään .DDDD Kirjotan vaa niin nopeesti et soret meinaa ittelläki mennä jo sekasin. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:08 | |
| Tiedä häntä, uskallanko minä pärstäkertoimeni näyttää xD No, kaipa se sitten on pakko n_n Ja minulle sopii kyllä, ehkä, kesäkuun loppukin, jos raveja ei ole tiedossa ja jos saisin nuo vanhemmat suostuteltua. Pitää alkaa nyt jo puhumaan xD |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:10 | |
| Minulle käy melkein mikä tahansa päivä seuraavan kolmen viikon aikana .DD |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:13 | |
| Minä nyt en ikäni puolesta lupia tarvitse. Kunhan vaan ilmoitan meneväni miittiin ja äitini kysyy, että ketäs tällä kertaa tapaan <'D. Varsinkin, kun sanon Miseryn, Dean ja BM'n tulevan mukaan niin ongelmia ei tule lainkaan, jos olisi edes tullakseen. Itselleni kesäkuu olisi siksi otollinen, koska heinäkuussa alkaa työt o__o, mutta ei kai se menoa haittaa sitten.
Omalla kohdallani voi jäädä jopa sanoja välistä tai olen ajatellut jo seuraavaa lausetta niin, että kirjoitan sen yhteen edeltävän kanssa. Kannattaa siis olla kiitollinen, että tarkistan roolini - muuten ette saisi mitään selvää niistä xD. Olen myös harkinnut, että pitäisikö minun alkaa lyhentämään vuorojani, niiden pituus voi toisinaan häiritä kanssapelaajaa.. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:16 | |
| Kesäkuussa mulla on aikaa miitteihin toki, lupaa en vanhemmilta saisi vaikka kysyisin 8DD Kaverien kanssa ulos meno on melkein totuus ja se saa kelvata. Juhannuksen oon mökil ja siit eteenpäin sit ku mammal ja papal loppuu työt ni oon melkein koko ajan mökil ;___; Sillon on aika epätodennäköistä että pääsisin.
Mun pitäis varmaa jättää jaarittelut pelauksistani pois, koska just niiden takii niist tulee niin pitkiä ja tylsiä luettaviksi .DD Jos jättäisin kamalat jaarittlut pois ni vois olla ihan hyvääkin jälkeä. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:21 | |
| Ja meikällä on juhannuksen varalle myös muuta menoa xD Mut ehkä kesäkuun vika viikko ja sit tietty heinäkuu käy kanssa, jos en riparilla tai raveissa satu olemaan. Heinäkuulle ei raveja kyllä kamalasti ole tulossa ja silloin ovat vanhempani töissä jo taas.
Miekin aina jaarittelen xD Ja Ary, siulla nyt on hyvää jälkeä, etkä oikeastaan turhaan jaarittele. Mie taas aina pelkään sitäkin, että saako toinen jatkettua siitä, mihin minä jätin pelin : D |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:23 | |
| Mul on sama pelko aina välil ku Severil .DD Mun pelaukset jää välil siis aivan ihme kohtiin ja mietin et miten toinen muka siitä voi jatkaa .DD Joskus sit vaa jaarittelen omiani ja peli ei etene yhtään .DD
EDIT// Lähen sinne kaupungille nyt. Heido <33 |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:28 | |
| Olenko ainut joka on kotona juhannuksen.. voi kamala.. noh! Nautin autuaasta yksin elosta kera Konnani (koneeni nimi, moi). Oikeastaan voisin kysellä mitä ihmiset tekevät ja kiemurrella heitä kiusaamaan. Pitäisi pistää varmaan erillinen töpö ylläpidon luvalla tästä miitistä. Siinä voisi sopia ajankohdat ja tommoset~
Arya, et poista mitään niistä rooleistasi. Ne ovat juuri hyviä tuollaisinaan u__u. Minullakin on tuo pelko, että kirjoitukseni ei inspiroi vastapeluria - mikään ei ole kamalempaa kuin kuulla "Nyt ei inspannut". Otan heti ongelman kontolleni moisesta o__o. Ja teidän teksteistänne saa hyvän otteen, ei huolta!
// Heido Arya o/. |
| | | mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 12:47 | |
| Sätkis et ole ainut, miä täällä myös juhannuksen kotona. Juhannuksen jälkeen lähetään sitten vuoksamökille kamujen kans, jos ois juhannukseksi otettu nii olis tullut 100 euroo lisähintaa .S Joten parempi näin, kai..
En tiedä uskaltaisinko mihkää miittiin tulla ku olen niin kurppaihminen ja lisäks mulla menee kaiken maailman menot aika ristiin teitien kanssa, juhannuksen jälkeen sinne mökille ja kaiken muun mökkeilyn lisäks palailen vasta joku 5 päivä heinäkuuta, siitä joitain päiviä niin Aida tulee meille <33
Iiih ja haluatteko kuulla paljastuksen? Rakastan Sätkyn rooleja kun hän kirjoittaa niin hyvin <3~
Ää en oo koskaan tullut ajatelleeks et mun tylsät roolit ei välttis inspirois vastapeluria, kamalaa jos ja kun niin on O.O Itteeni ei oikeestaan omissa rooleissani huoleta mikään, virheitähän ne on täynnä ja ovat tylsiä jne jne, mutta en enää jaksa stressata siitä. Jos on huonoja niin olkoot, tai jotain sinne päin .''D | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 13:02 | |
| Sittenhän Carmi voit pitää minulle seuraa juhannuksen >'D. Alkukesäkuusta minulla oli kaikki menot, mutta loppu ajan vaan lusmin kotona ja pyörin siellä sun täällä kaupungilla, jos oikein intoudun. Tosin olen niin mukavuudenhaluinen ettei mitään rajaa *yskäisy*.
Kyllähän sinä nyt uskaltaudut miitteihin tulemaan o___o, sääli vaan, jos menee ristiin. Se miitti -töpö vois olla kova sana pikku hiljaa, kun tätä tunnutaan ihan vakavasti mietittävän.
Eeeeh... toi todellakin oli paljastus! Ihan häkellyin, kiitosta~<3. En kyllä ymmärrä vieläkään mitä rakastettavaa niissä on, kun ne ovat.. tuollaisen tuollaisia xD. Olen loistava selittäjä taas.
Se on vaan hyvä, jos ei ota paineita rooliessa. Minulla on vaan jäänyt päälle se, että pitää tarjota mahdollisimman hyvää ja hauskaa luettavaa muille, mistä oikeastaan nautin itsekkin. Oman hahmon nolaaminen on pravuurini, kuten taustapirut on saattaneet huomata >'D. |
| | | mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 17 Kesä 2008, 13:13 | |
| Juu toki piän siulle seuraa, tai sitten viihdytän itteeni lukemal sun sarjistasi . DD Oon alkanu erakoitumaan ja ajattelinkin, että voisin jopa kamui pyytää miun kans tuohon Koskelle lähtemään niin voisinpa vaikka yhden mangan ostaa tai jtn, kunhan vähän jotain edes tekisin. Mutta sittenpä muistin, että mummopyöräni sisäkumi vuotaa -.- ... Aijon sen viel laittaa kuntoon kesän aikana, spreiata ym.
Geah nyt aloin ittekin innostuu tuost miitist . DD Jaa-a, pysynpä silti hiljaa . DD
Olet loistava selittäjä tosiaan, ja voin sulle kertoo osasyitä mikä niissä tuollaisen tuollaisissa miellyttää . DD Osaat kirjottaa nii elävästi ja käyttää oikein vekkuleita kuvailuja ja kirjotat hauskasti ja kiinnostavasti ja kaikkee . D
tajusin just etten oo syöny sipsin sipsiä koko kesälomalla ! KAMALAA ! Tää on nyt kyllä joku aukko joka täytyy korjata mitä pikimmiten !
// ja unohdinpas sanoa et toki sen miittiaiheen saa tehdä m.m (<---Severin Tapsa-rapu) | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
| | | | Jutustelua | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|