Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 29 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 12:36

Tervetulloo Banaanmuhennos <33 Toivon todella että viihdyt seurassamme . DD usko pois, tämä paikka on ihan paras, et tule pettymään n____n
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 12:44

Uskon kyllä viihtyväni :] . Vain tämän paikan suuruus "ahdistaa" hieman, kun olen tottunut vain pieniin ropepaikkoihin, nyt en millään voi kyylätä jokaista peliä... Voih.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 14:45

Mukavaa saada uusia tännekin. Vaikka olen itsekkin uusi... Ja onhan tämä paikka isompi kuin monet muut, mutta takaan että viihdyt. : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 20:00

Mie ainakin olen kotiutunut hyvin, vaikka oon aika tällainen epäsosiaalinen mörkö. :---D Täällä on kivaa porukkaa.

Onko muuten joku Animeconiin tulossa? :>
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 20:02

sugared epäsosiaalinen mörkö? xDDD Voi vitsit mikä juttu.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 21:06

sugared, Animeconista kun puhutaan, niin ilmoitan tulevani sinne~
Nappaan myös näillä näkymin Banaanimuhennoksen, Dean ja Pipsun mukaani. Sääli, että pitää matkustaa niin pitkälle, mutta koitan ajatella junamatkan olevan puolihupia \o/. Toivon mukaan myös sää on silloin hyvä, yleensä tunnun vetävän synkkiäpilviä puoleeni jostain syystä.

Ja BM, sinut sitä olikin vaikea aivopestä näin ohimennen.. haastava tyyppi olet <'D.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 21:12

Hahhah, tervetulot vielä minunkin puolestani Banaanimuhennokselle, vaikka mielestäni hänet toivotinkin jo hahmohakemuksensa kautta tervetulleeksi. . D

Huhhuh, pitkästä aikaa mäkin jaksoin raahautua tänne pulinoihin jotakin kälkättämään, ihan vaan kuulkaas teijän kaikkien kauhistukseksi ja ärsytykseksi!

Mun oli pakko päästä kommentoimaa tätä sugaredin epäsosiaalista mörköyttä . D Itseasiassa tuskin oon koskaan kuullukaan sugaredin "puhuvan". Mutta kovin mielenkiintoselta hän on kuitenkin aina mun harakan silmissäni vaikuttanu.
Mutta hiphiphurraa nyt sille, et se tuli puhumaan tänne Jutustelu-osioon, vaikka onkin varmaa sata kertaa aikaisemmin sen tehnytkin, epävalvovan silmäni alla. D

Ja miten musta tuntuu et mä puhun taas ihan sekoja? Antakaa anteeksi, on kummiskin jo näin myöhä... ja mä tulin just raskaista treeneistä.
Pakko kertoo tää mä sain kesätöitä ! 15e tunti on palkka, oon iha taivaassa.<3

Hmmh, yks juttu pitääki vielä kertoa. Saatiin tänää tietää lukion tulevat kirjalistat, ja Kalevala kuulu siihe. ÄÄ! Vihaan sitä eeposta mitä lie. Jotain me sit kamun kaa toitotettii junas kuinka urpo kirja toi kalevala on ja kuinka ei siitä varmaa mitää muuta kohtaa tulla ikin lukemaankaan ku marjatan raskauspuolukan syömiset. Sit mä typerä hörähdin kovaan äänen jotain että: "Onse kalevala vaan nii supertylsä kirja. Ei siin muut oo ku vaa joku Vaka Vanhan Väinämöinen, joka rakentaa kanteleen Hauen Häntäluusta!"
Muutamat vieressäni istuvat tyypit ja kamuni repes mulle niin kovasti . D Ja sit vast tajusin kuinka tyhmä olinkaa, eihän hauel mitää häntää oo. Ää, pelastakaa mut, en haluu enää olla blondi! : D

-Mukavaa jos jaksoit lukea.

Oho, ja vielä. Vai että animecon, missäs se on tänä vuonna? En tiedä jaksanko tulla sinne. Tuskinpa, nolaisin vain itseni pahemman kerran.
Ja oon ruvennu pelkäämään sinne tulevia kaapuihin pukeutuneita miehiä...
Ookei taas mun piti näyttää teille tyhmyyteni : > Koittakaas kestää.
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 21:15

Aida sun tarinoitas on aina kiva lukea <3

jeeshpoks, mii on kans tulossa Animeconiin tana vuonna /pahoittelen aakkosten puuttumista, kone hieman sekoilee/ cossaamaankin ajattelin tana vuonna ryhtya xD hahmona Leaks Lamentosta, vaikka kukaan ei hanta varmaan tunnekaan 8D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 21:18

Arya kirjoitti:
sugared epäsosiaalinen mörkö? xDDD Voi vitsit mikä juttu.

Nyt kyllä loukkaannuin DDD:
Mutta hyvä sitten, jos ette ole musta sellaista kuvaa saaneet. Välillä vaan tuntuu, että pitäis enemmän pulista kaikkea, ettei vaikuttais niin jöröltä. :--D

Animecon siis Tampereella tänä vuonna. Mulla lyhyt matka, kerrankin. :>
Sätkynukke, kyllä Jyväskylässäkin viime kesänä oli surkea keli, mutta kivaa oli silti. ;D
Minä olen ehkä tulossa Gogo Yubarina, jos vaan saan puvun tehtyä...

Taivaan kiitos me luettiin Kalevalaa jo ysillä, ei ole lukiossa ainakaan toistaiseksi tarvinnut siihen kajota.. Ykkösellä luettiin kyllä Seitsemän veljestä, mutta se oli oikeesti hyvä kirja!
Aida muuten, mietin kans hetken että "Miten niin, eiks se muka oo hauen häntäluu", mut se taitaakin olla leukaluu XD Toinen tyhmä ilmoittautuu. o/
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 21:22

No mukavaa, jos pitkähköt ja kaiken päälle tylsät, sekä epämääräiset tarinointini teille kelpaavat . D Olen otettu<3

Mä oikeesti pelkään tollasia animecon tapahtumia. Ihmiset on niin pelottavan näkösii ku ne pukeutuu. Ja itte oon niin pinnallinen etten vois harkita pukeutumista, jotten vaa missää nimes näyttäs rumalt. Ja jos tulisin sinne tuntisin jotai vierotusoireit ja epäyhteenkuuluvuutta muita kohtaan. Oisin varmaa ihan paniikissa. . D

Eikä vähän repesin sulle sugared : D "Eiks se muka oo hauen häntäluu?" IIH PARAS <3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 21:23

Hauen häntäluu, tuo oli jo hyvä! Tämä möläyttely on kyllä taitolaji, jonka itsekkin hallitsen yhtä hyvin kuin sönköttämisen innostuessani puhumaan liian nopeasti.

Minun piti cossata, mutta se vähän jäi sitten. Ja jos ihmisiä sinne on kerta tulossa, niin minua saa ja pitää tulla potkimaan (= moikkaamaan). Petyn muuten karvaasti vielä
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 22:05

jeips, jos joku minutkin tunnistaa niin moikkaamaan vaan : D tuntomerkkeinä varmaan juuri tämmöinen Aidan pelkäämä musta puku ja viitta (xD) sekä kissankorvat ja häntä. okei siellä on varmaan miljoona samanlaista mutta siskon kanssa aateltiin vetää siellä tosi homosti banaania kokoajan poskeen. -eli jos törmäätte heppuun joka syö/tekee jotain muuta omituista banaanin kanssa, se olen mitä luultavimmin minä >8D
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 22:09

BANAANEJA < 333 3 Kultaturpa ois ainaki iha innoissaa, jos törmäis remonii . D

Voi ei sua remon, nyt pelottelit mua ja pahasti, aida parka varmaan vetäytyy kotiluolaansa piiloon, eikä uskalla astuu sielt ulos ennen ku koko animecon hössykkä on ohitse kaapuineen ja kilpineen! : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 22:19

Minä ujona ihmisenä en varmaan ketään uskalla moikata, mutta toki saa hihasta tarttua, jos lupaa, ettei ole pelottava! :----D

Aida, ei kaikki oo pelottavia, jotkut on söpöjä! (esim minä DAAH)
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 22:22

Mä en oikee osaa sanoo oonks mä ujo vai en . DD Riippuu vähä seurasta. Jos mua vastaan sattuisi noita pelottavia kaaputyyppejä leuat irvessä, tuskin oisin kovin rohkeella päällä moikkailemassa . DD

Söpöjä! Mä voisin pukeutuu keijukaisprinsessaksi ja yrittää olla söpö xD Sit voisin pukee Carmin haisuliks mun rinnalle, ni kukaa ei vois enää kiistää mun söpöyttä häneen verrattuna.
Oonpas ilkee tänää . D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 22:34

Banaaneja.. pidetään mielessä. Tiedän erään seurassani, joka tuntee suurta vetoa niitä, kohtaan, joten eiköhän tällä mennä. Itse en ole tämän hedelmän ystävä <'D.. lapsuuden traumoja saanut.

Kai se olen sitten minä - en niin kamalan pelottava, vaikka keinorastat omistan ja suosin mustia vaatteita - joka yritän kuikuilla porukkaa siellä. Ujo en ole, jos keksin jotain sanottuvaa - fiksua sellaista. Minut sitten voikin tunnistaa siitä, että olen se tuskaisen näköinen tyyppi, joka inisee, kun haluaa mennä tervehtimään tyyppejä, mutta ei keksi sanottavaa~
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 22:50

Jostain syystä mua naurattaa täällä nytten. Hahhahah. Sätkyn kuvaus itsestään oli vaan kerrassaan niin mainio . D

Vähänkö kello on jo taas paljon! Kohta kaksitoista, aika se vaa surahtaa tuolla chatin puolella. Jos oisin yhtää järkevä lähtisin nyt pehkuihin, että jaksasin herätä huomenna ja mennä sinne kesätöihin dataamaan . D
Ehkä saan tilaisuuden siel käydä täällä valhallan puolellaki. Riippuvuus iskee !
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 08:37

Mä vaan repeilen ittekseni muiden jutuille .DDD
Mut en itse koskaan jaksa tänne omia juttujani koskaan kertoa .''D

Mut voin kertoo, et ku olin siel yhel leiril palkattomana kummina... Mua kutsuttiin kaks viikkoo Elvikseks, roikuttiin joka paikkaan mukana. Mutta ainoa hupi oli se, että sai määräillä ja räyhätä niille pikkusille niin paljon kun jaksoi 8DDDDD Arylla on oudot huvit.

Mut meen koht tästä kattoo Taru Sormusten Herrasta, vaik on pelei ihan hullusti vastattavana .DD

Mut JESSH! Vihdoin on kesätreenejä. Ihanaa. Pitkän tauon jälkeen on vihdoinkin kesätreenejä <33 Oon taivaassa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 10:25

Hyvä, että jotakuta edes hauskutan \o/. Voisin oikeastaan kuvitellakkin olevani tuollainen... ei... minun on pakko pitää itseni kasassa jotenkin, nolaan vielä seuralaiseni muuten, kröhöm..

Minun kesätöissäni kuokitaan kukkapenkkejä, leikataa ruohoa, haravoidaan ja kerätään roskia, ellen väärin ole vallan ymmärtänyt. Kuullostaa helpolta, mutta kun pitää herätä kello 5:00, että ehtii 7:00 töihin niin - yök. Päivätkin kestävät maanantaisin 7:00-15:45 ja muina arkipäivinä 7:00-15:00. Viisi viikkoa pelkkää puurtamista ja kalvakka ihoni tulee kärsimään, koska en pääse yleisen tapani mukaan olemaan koko kesää varjossa.

Onnea Arya, sinulle tulee varmaan hauskaa \o/.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 10:30

Ahaha . DD Mullapas ei ole enää töitä, vaikka ne mun työt olikin palkattomia .''D

Sätkiksen kuvaus ittestään muistuttaa aika paljon mua .DDD Paitsi et mä oon se joka menee hyppii pöydälle vetää jotain ihan omaa showta >.<'

Kaikki pitää mua varmaa outona ku haluun treeneihin, mut ei oo muutakaan tekemistä ni pakko se on mennä .''D Ja kiva taas nähä niitä jengiläisiä <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 10:39

Vouh, aika hyvin Arya o/. Itse olen normaalisti hyvin hillitty, mutta myönnettäkööt, että olen myös todella hajamielinen otus ja innostun helposti uusista ihmisistä, koska olen yllättävän sosiaallinen. Sitten on näitäkin tilanteita, jossa vedän jotain tuon ylempää mainitun tapaista >'D.

Mitä outoa siinä on, itse toivoin jo Dean kanssa pääseväni lukioon nuokkumaan, koska kotona on tylsää ja yksinäistä. Harvinaista - haluan koulunpenkille! Tosin.. toinen asia on sitten se, mitä muka teen siellä tunneilla, jos aihe ei kiinnosta. Ja sitten kun syksy tulee, niin toivonkin että olisi taas kesäloma. Olen ristiriitainen o__O''..

Jaa-a nyt voisin innostua piirtämäänkin jotain ennen kuin tartun rooleja rustaamaan. Mesessäkin vallitsee kuoleman hiljaisuus.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 10:43

Minun pitäis vihdoin tehdä se vänän artti valmiiks x''D En ole vieläkään jaksanut värittää stä. Teen sen täs jossain välis jos ehin. Kyl mä ehin, mut jaksanko? 8DD Siinä vasta kysymys.

Mä haluun kouluun, tavallaan myös. Tahtoo äkkiä näkemään kavereita, miltä yksi tyttö näyttää nyt rillit päässä ja kuulustelemaan et miten kesä meni .DDDD IIK! Mut en minä tunneille kaipaa, paitsi ehkä matikan tunneille.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 10:48

Minulla ei ole piirettävän aihetta, laitoin galleriaanikin fan-art osion, jos joku nyt kiinnostuisi vaikka pyytämään tuherruksia <'D. Ei ole ilmoituksia näemmä tullut ainakaan viime foorumin päivittämiseni jälkeen, sääli. Pitää kohta tyytyä rustaamaan jotain randomia.

Minäkään en niille tunneille oikein mielelläni menisi.. koulukavereita tosin haluan näkemään (Dea ja Misery, puurh~<3). Muuten voisin lökötelläkkin käytävillä tai kotona >'D.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 10:51

Haluaisiko Sätkis-täti kiltisti piirtää arttia Aryn Ravenista? 8DD En itse ehdi piirtää kun on edelleen tuo Kitsune jonossa xDD *Pyytää kauniisti koiranpentusilmillä*

Nyt mä vasta huomasin hei. Missäs päin hesaa teitikkö asuu? ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 10:57

Olisin toivonut enemminkin sinne galleriaani tuota kysymystä, mutta mikä ettei. Olin muutenkin aikeissa rustata joko hänet tai Kompassin, koska pidän herrasta niin kovin~<3. Merirosvo-faniuteni tulee taas esiin, pahus, pienestä pitäen Disneyn Kapteeni Koukkukin on ollut paras ihmispahis \o/.

Pohjois/Länsi-Helsingissähän, (en ole ottanut koskaan tarkkaa aluetta huomioon), minä, tarkalleen ottaen Pihlajanmäessä~
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 29 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 29 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: