| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Berry Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 513 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere Registration date : 20.04.2008
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 06 Kesä 2008, 21:20 | |
| MIssi on ihan oikeessa! :'DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 07 Kesä 2008, 17:30 | |
| Ihailen salaa tota vertsun avaa : D
Tiistaina Saksaan sitten, nyt Vantaalla eilen Lahdessa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 07 Kesä 2008, 17:44 | |
| Jelia, hyvää matkaa . DD Ja.. pakko myöntää, mutta kieltämättä tuo vertsun ava on ihana. Vaikka tosin sitä näkeekin kaikkialla <33 |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 513 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere Registration date : 20.04.2008
| Aihe: Vs: Jutustelua La 07 Kesä 2008, 17:45 | |
| | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 09 Kesä 2008, 22:27 | |
| Jihaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mikä konsertti. Todella ihana koncertti. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 10 Kesä 2008, 07:31 | |
| Missä konsertissa olit? :'33 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 10 Kesä 2008, 08:19 | |
| Celine Dion, vaikka moni ei varmaakaan pidä laulajasta |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 10 Kesä 2008, 09:07 | |
| Onhan se laulaja hyvä! Minä ainakin pidän : D
Ja moi : ) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 12 Kesä 2008, 09:45 | |
| Miss, olitko sinä todellakin siellä? Liputhan maksoivat maltaita ja ne myytiin lippupalveluissa ympäri maan heti ensimmäisen puolen tunnin aikana pois .o Wow!
Byääh, kävin eilen kampaajalla. Näytän ihan niiskuneidiltä, mulle leikattiin sellanen kevyt otsatukka. Mut ei se musta sovi mulle, näytän ihan kaksi vuotiaalta (jolloin mulla viimeeksi oli otsari vissii o.O). Äiti sanoo, että näytän siisiltä ja hiukset ei sojota, mutta kyllä mä kaipaan niitä vanhoja ihania sojottimia. Silöoin mä sopeuduin jotenkin katukuvaan, nyt näytän kavereiden keskellä ihan ääliöltä. Ja sitten vielä äiti kielsi kasvattamasta sitä ainakaan vähään aikaan pois. Joo, saavuin tänne vähän angstaamaan, mutta niin harvoin sitä teen, että.. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 12 Kesä 2008, 14:59 | |
| Kittyh, kyllä se ohi menee : D etkä sä varmasti miltään niiskuneidiltä näytä, ihan tosi Silmäpuolisorto |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 00:11 | |
| - Aida kirjoitti:
- NO NIIN ELI CARMILDEE LÄHETTÄÄ TEILLE TERKKUJA KREETALTA, JOSSA HÄN ON MATKALLA.
Hänen sanoin: "Sano terkkuja Valhallalaisille, ja kerro että mulla on kivempaa ku niil . DD" Juu no suunnilleen näin sanoin .''D Tänään pääsin kotiovelle siinä puoli kahdentoista tienoilla, ja täällä olen roikkunut. Harmi et tääl ei ollu ketää mun seuraks .< Joudun pahoittelemaan, te innokkaat, sillä mieskuvaukseni eivät onnistuneet ! Epämääräisiä söhryjä ja kaljamahaisia miehiä tuskin mielellänne katselisitte, ainoa onnistunut otos tuli eräästä pikkupojasta joka pyys miu isää pelaa rannal jotai ihme pingpongpeliä, ehkä viisivuotias vekara, mutta tuo kuva on varattu Aidaselle. . D Lisäksi ne naapuripartsin komistukset ei enää ekan päivän jälkeen kovin näkyilleet, ja sain niist vaa sellassii kuvii jois he olivat väärin päi, selkä kameraa .< Kurjaa ! Mutta olen nyt ansiokkaasti ruskettunut ja palanut, mutta unohdetaan se jälkimmäinen ! Lisäksi olen ollut ansiokas valokuvaaja, ja yli 500 kuvaa tuli räpsittyä, niin kännyl ku kameral. Todennäkösesti tulen joitain otoksiini tännekkin laittamaan, kunhan aikaa riittää. peleihin en nyt tänään vastaile, sormet aivan totaalisen jumissa pitkän konetauon jälkeen - kamalaa x.x ! Huomenna koetan panostaa, saapa nyt nähdä. Mutta siis ikävä on teitejä ollut . D <3 Kiva tulla takaisin ^^ En kyl kirjota enempää ku sormeni vammaavat. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 06:34 | |
| Carmii <3333 Ihana saada sut takas . DD Et ole ainoa jolla on ollut ikävä jotakua tämän aikana .''D Kaikkea on ehtinyt sattuakin. Kaikkea epämukavasta naurunpuuskiin . DD Mutta ikävä on ollut aivan koko ajan vaikka sitä ei niin näkisikään.
Onnea vaan pelivastailujen kanssa sitten xDD
Ihaha. Minulla on TAAS tulossa tänään varmaan hahmo korvaamaan Miradelin kuolemaa .''D Saan sen ihan pian valmiiksi. Tuli eilen joku aivanihme inspiraatio 8DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 08:43 | |
| Arya, siun "aivanihme inspiraatio" pitää sitten käydä katsomassa, koska uskon että siitä todellakin tulee jotakin hyvin omitusta . DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 09:14 | |
| Tuollahan se Aryan hahmo jo möllöttää : D Hieno on. Kovasti pidin. Tervetuloa takas Carmi <3<3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 10:00 | |
| Welcome back Carmi. <33
Niinsiis, moi. : D
Casmy, minun myös. .''D Vaikka itse sanonkin, siitä uudestani hahmostani tuli ykyisistäni hahmoistani paras. <33 Raven.. <33 I-ha-na. Pitää perustaa Aryn hahmoille jokin ihailija kerho tänne. Kuka ilmoittautuu mukaan? .''D
Nyt. Vau. Olen ihmeissäni. : o Tuli inspis. Tuli kauhea hinku tehdä uutta hahmoa. Lisäksi keksin myös ihanan nimen Casmyn ja minun peliin. Fabled sorrier. <33 Satumainen/tarunomainen soturi. :'o Pitää mennä kyhäämään uutta hahmoa. Casmyllä ja minulla on suunnitelma siitä. *Casmy turpa kii. : DD* |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 10:23 | |
| Casmy? Häh, Casmi ei nyt tajunnut Silmäpuolisorto |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 10:44 | |
| Casmi kuulostaa liikaa Carmilta. ^^ Enmä ainakaan halua tänne kahta 'Carmia'. Tarkoitan sitä uutta hahmoani, sitä minkä sovimme yksärissä. Niin, tiedän, alan taas käydä kummalliseksi. ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 10:50 | |
| Ok. Eli Casmy on kuka? Carmi on Carmildee. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 11:15 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 11:42 | |
| Okei, nyt tämä vammainenkin tajuaa jotain. : d |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 12:08 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 12:09 | |
| Toi Casmy kyl hämää : D
*Joo, mut hali takas* |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 13 Kesä 2008, 18:20 | |
| Unohdin sanoa, et mäkin olin siel Celine Dionin konsertisa <3333333 Ihana konsertti. Oltiin nopeit nimittäin, ja saatiin paikat 110 eurolla sieltä aika ylhäält . DD Mut oli ihana konsertti, oli hintansa väärti <33~ Sain sielt viel hienon paidankin <33 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 14 Kesä 2008, 17:20 | |
| Onnekkaat <3 Mahto olla mahtava konsertti. Täältä korvasta ei Hesaan niin vaan lähdetäkkään. . D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 16 Kesä 2008, 12:33 | |
| Tervehdys kaikille! Kuten varmaan huomasittekin, olen uusi Valhallassa. On ollut mukavaa saada jo ensimmäinen roolikin kirjoitettua . Paikka vaikuttaa hyvin lupaavalta, en ole vieläkään löytänyt mitään valittamista. Pakko tässä on vielä sanoa, että täällä oloni on kokonaan Sätkynuken itsepintaisen suostuttelun ansiota, kaikki kunnia siitä siis hänelle. Huh, karmean kalliit liput siellä Celine Dionin keikalla. Mutta jos tänne tulisi lisää megastaroja, niin kaikkien lippujen hinnat kohoaisivat varmasti pilviin. Joten on se sinänsä mukavaa asua keskellä ei-mitään, Suomessa, ei tavallisesti ainakaan tarvitse maksaa itseään aivan kipeäksi. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|