| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 31 Elo 2008, 16:07 | |
| Muuten tuleeko tänne jotain kisoja tai vastaavaa, koska MV Täyttää vuoden tai enemmän? Vaikka juhla aika on mennyt jo. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 02 Syys 2008, 15:37 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 07 Syys 2008, 14:26 | |
| Onnea ja iloista Daralle!!!!!!!!!! <8> |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 07 Syys 2008, 15:43 | |
| Hellouuu, liityinpäs tänne teki vaan mieli päästä pitkästä aikaa ropettamaan jajaja... sitten vaan törmäsin tänne ja vaikutti kivalta niin... tulinpas mukaan n___n että terve vaan kaikille :3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 07 Syys 2008, 20:45 | |
| Terve taidat tulla ihanasta kaupungista Tampereelta. Muuten eikai Tampereella ole se vesi ongelma mitä on Ylöjärvellä? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 07 Syys 2008, 21:01 | |
| Aivan mahtava tää paikka jooo. : D ja eei sellasta ainakaan vielä olla havaittu ... kaiketi? ja toivottavasti ei tuukaan... |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 07 Syys 2008, 21:47 | |
| Mäkin nyt eksyin tänne pitkästä aikaa pulisemaan . D Mitään järkevää muun suusta tuskin kuitenkaan kuullaan. Tervetuloa nyt vielä Randomille kovasti!
Hmmh, on jääny vähä harvaan nää käynnit täällä Valhallassa lukion alettua, siitä pienet pahoittelut. Mulla kyllä tuskin tulee aikaa käydä täällä foorumilla muuten kuin viikonloppusin ja sitte jotai pikakäyntejä satunnaisina arkipäivinä . D Harmi vaan : ( Mulla kun menee tää aika tosiaan ensin sinne kouluun matkaamiseen, sitte siellä olemiseen, treeneihin ja illasta BB:n katseluun : D
Kattooks kukaan muuten täällä Big Brotheria? . D Mä oon taas kerran koukuttunu siihen, mut on se vaa nii hupaisa ohjelma.
Äh, ei kai tässä sitten muuta. Onnea tosiaan Daralle, ja huomenna sitten synttäreitä viettävälle Kiyoelle <3
Näkyillään(:
-Aida | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 08 Syys 2008, 14:54 | |
| Tervetuloa Randomille ^^ Mä oon kattellut vähäsen BB:tä ; DD aina ku jaksaa niin joo. Koukuttavaah. Mulla menee viikonloppuja partio-juttuihin ja jonkin verran arki-iltoja kouluun ;< Onneksi pääsen nyt ihan melkein normaalisti koneelle ja tännekkin.
Nyt ei oo satanut päiviin , mahtavaa! Kerron tämän siksi, koska täällä sataa melkein aina ; D Ja tääl on kylllmää. Sanovat että talvesta tulee pirun kylmä. En tiedä miten selviytyä siitä, ehkä alan talvehtimaan koneen kanssa jossain lämpimässä luolassa yhdessä jääkaapin kanssa!
Ja onnitteluja Kiyoelle ; )) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 08 Syys 2008, 19:03 | |
| Onnittelut Kiyeulle!!!!!! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 14 Syys 2008, 09:35 | |
| HUOOMENIA *Haukottelee*
Urgh. Tää mun pelaaminen jumittaa niin paljon että häpeän itteni maanrakoon. Ihan oikeesti. Viime viikolla koneet mäsän - nyt molemmissa koneissa (Toinen ihan uus Mac joka tuotiin eilen) on jotain säätelemistä... Urgh >.< |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 14 Syys 2008, 13:27 | |
| Huaah, uusi ulkka + järjestys, iih en löydä mitään... *lähtee metsästämään pelejään* ; D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 26 Syys 2008, 20:36 | |
| Minä pidän uudesta ulkasta, paikkoja lisää ja ne on tietyissä kohdissa : DD Eiköhän tähän järjestykseen pian opi!
Aida, vilkaisemmap yksäriä, sillä on ERITTÄIN kiireellistä asia liittyen Taikatabernaan, jonne emme saa Sindacolin kanssa tehtyä aiheita, vaikka hän omistaa paikan o.O Varmaankin jonkinlainen ohjelmointi-erehdys vain..
Ja muuten, haeskelen tässä peliseuraa lisää muutamalle hahmolleni ^^' Eli jos täällä on muita, joita kiinnostaisi kenties meikäläisen peliseura, niin yksäriä vain tulemaan. Vannon, että aktiivisesti vastaan *vinksvinks*. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 26 Syys 2008, 20:43 | |
| Arvaako Kittyh kenen kanssa tassiin Pelaajien kauhien päivässä?
On tämä paljon parempi mikä oli edellinen. (Vaikka edelleen olen sitä mieltä ensimmäine sivu oli ihanani ja ex-, ex- sivun väri oli myös ihana) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Syys 2008, 09:29 | |
| mä oon ihan eksynyt täällä nykyään. x'D pelejä kirjoittelemaan... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 29 Syys 2008, 17:32 | |
| Jee ja Jippii!!!!!!!!! Kohta loppuu paasto ja viimeinen päivä. Minua ei näy varmaakaan huomenna. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 30 Syys 2008, 19:20 | |
| Miss, en ole ehtinyt käydä lukemassa vielä uutta osaa :ooo Pitää mennä lukemaan -->
Mutta siis oletko sinä islaminuskoinen? meijän naapurin uko vietti kanssa paastoa tän kuukauden!! ˆˆ
Missä ylläpitäjät oikein viipeyvät, Aida ja Carmi olleet karussa yli viikon jo :'// |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|