Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimePe 08 Elo 2008, 18:27

Jihaa!! Olympilaiset alkoivat tänään. Todella ihana avajaiset olivat. Omasta mielestä tulen vieminen oli paljon parempi tässä, kuin Ateenassa, mutta Sidneyssä on paras tulen asettaminen. Muuten mahtava show oli.
Harmi vai, kun Jackie Chan ei ollut laulamassa sen toisen kiinalaisen tilalla. Hänellä oli minusta parempi laulu ääni. Toivottavasti te piditte olympilaisista, vaikka renkaat näyttävät kahdelta mikkihiiren päiltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeMa 11 Elo 2008, 12:45

Koulu on syvältä >'D Mul alko tänään noin kahden tunnin höpötyksellä. Tai okei, siihen sisälty kaappien saanti, lukkarien saant, akluhöpinä ruoksalis ja ruokailu.
Mut mun lukkari on ihan kammo. Yhyy, minne jäi ne tiistaiaamun rakkaat matikan tuplatunnit ;___; Nyt on tilalla joku saksan tunti >.< Argh! Ja kaapitkin on nyt sit ihan köksänluokan vieres, joka tarkottaa sitä että joka kerta tulee yhä enempi nälkä ku hakee kamoja, sillä luokast lähtee ihanat ruoan hajut 8'D Luokan valvoja vihaa mua jo valmiiks ja... Ää tästä tulee kammovuosi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeMa 11 Elo 2008, 20:07

Lainaus :
Yhyy, minne jäi ne tiistaiaamun rakkaat matikan tuplatunnit ;___;

Jos tuo ei ollut sarkasmia, niin sitten en ollenkaan ymmärrä, miksi pidät matikan kaksoitunneista... No mutta meitähän on monenmoisia. Tosin ei tuo korvaava ainekaan kovin nautittavalta kuulosta, saksasta itelläni ei ole minkäänlaista kokemusta, mutta osaan luullakseni kuvitella liiankin hyvin. Oma koulu-urakka alkaa huomenna, huh. Mutta onneksi eka viikko on meillä ainakin suht helppo, eli on suht pehmeä paluu kouluarkeen. Vaikka sitten ylppärit ja muut ihanuudet hirvittää...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeMa 11 Elo 2008, 20:19

Ei ollut sarkasmia .'D Usko tai älä. Syy on se, että meidän matikan opettaja on niin paras <33~ En minä muuten aineesta niin piittaa, mut se opettaja on niin paras ja hyvä <33aww. Jään kaipaamaan niitä tiistaiaamun tunteja... Mutta löytyyhän se tuplatunti... Millon se taas nyt on... Maanantaina .'D Mut se on keskel päivää... Äää.
Ainoa hupi koko lukkarissa on se, että viikko loppuu rauhoittavaan kuviksen valinnaisen tuplatuntiin 8DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeTi 12 Elo 2008, 11:27

Kouluhan se tosiaan alkoi. Ei oikeestaan voisi koko laitos vähempää kiinnostaa. Lukkarikin on sieltä syvältä. Liikunta oin keskellä päivää ja pääsen melkein joka päivä kolmelta, yhtenä päivänä neljältä. Nyyh! Olen Aryan kanssa samaa mieltä matikasta se on ihan kivaa, varsinkin jos on hyvä ope. Nyt tosin on olemassa uhka, että mun kiva matikan ope vaihtuu erääseen kammottavaan opettajaan, jota mä inhoon yli kaiken.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeTi 12 Elo 2008, 15:27

Mul loppuu kerran kahelta koulu, muut kolmelta ja kerran alkaa yhdeksältä. Vielä täydempi lukkari kun viime vuon ;___; Nyyh.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeTi 12 Elo 2008, 19:44

Meikällä on vaan niin mielikuvitukseton lukkari että joka päivä kahdeksasta kahteen : D Mutta vähän pakko ollakin kun muihin aikoihin ei kulje linkkejä joilla pääsisin kotiin -.-

Maanantaina meillä oli mukavan rento alotus, mentiin yhdeksään, oltiin kaks tuntia koulussa ja sitten se jo loppu : D ja koulu alko pokemonin tunnarilla, en tiiä mistä oikein keksivät senkin soittaa xD Mutta tänään olikin sitten paluu arkeen, opettajat anto jo iloisesti tiedoks kaikkia isompia töitä joita pitäis tehdä. Krääh >.< Mutta onneks nyt sentään on ihan inhimillinen jakso niin kyllä tästä selvitään ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeKe 13 Elo 2008, 14:34

Lainaus :
Yhyy, minne jäi ne tiistaiaamun rakkaat matikan tuplatunnit ;___;
Yääh, meillä on 4 tuntia vihaamaani opettajaa putkeen, tiistai aamuisin (matematiikkaa 2 h + 2 h kemiaa). Vihaan sitä naista, kauhea, hyihyi! Kaikki vihaavat, vihamme yhdistää luokkaamme ; D
Meidän lukujärjestys on aika tavallinen, 8-15 ja 8-14 ja 9-15 ovat ajat koululle ^^
Tykkään kyllä hirveästi, kun alkoi lempi valinnaiseni, keramiikka. Ajattelin muovailla aarnikotkan savesta 8 ) Hihii. Meidän "Rento aloitus maanantai" kesti kolmeen... Ja kaikki kaverit toisella koululla pääsivät jo klo 11. Hyvähyvä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeKe 13 Elo 2008, 15:51

Ja niinhän siinä sitten kävi sain matikan opettajaksi juuri sen open jota en olisi halunnut. Se tyyppi opetti mulle viime vuonna atk:ta ja oli ihan hirvee. Se anto merkintöjä kaikesta;vääränlainen ilme koneen ääressä, pullo ja homo- merkintöjä sateli atk-ryhmän pojille. Siitäkin tuli pojille kerran pervo merkintä tai jotain vastaavaa, kun ne katteli netistä muumin kuvia. Argh! Inhoan sitä opea ja se anto viel läksyä, vaikkei ollu ees opettanu miten ne tehään.
Ihan kuin tuossa ei olisi ollut viellä tarpeeksi, niin kävi vielä niin ikävästi, että jouduin samaan matikan ryhmään erään mitä ääliömäisimmän pojan kanssa. Se tyyppi aukoo mulle päätään joka ainoa sekuntti. Ja tätä pitäisi kestää loppu lukukausi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeKe 13 Elo 2008, 17:54

Voih kun ihanaa katsoa sivussa miten teidän koulu lukkaria, kun minulla ei ole sellaista enään(Peruskoulu). Normaalisesti meillä tulee olemaan kolmena päivänä kahdesta neljään. Kahtena muuna yhdestä neljään ja toisena päivänä kahdesta kahteentoista.
Mutta nyt minulla menee herätys seitsemältä ja kahdeksasta töihin. Neljältä loppuua ja sen perään autokoulouluun, joka loppuu suunilleen seitsemältä.
Mutta ihanaa, kun tuoksahtaa hieman navetalta. Smile
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeSu 17 Elo 2008, 10:40

Onneksi olkoon Mi-Mi. Vuosija on kertynyt lisää!!!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimePe 22 Elo 2008, 14:20

Riemuikasta synttäriä Sätkynukelle <33 18.wee <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimePe 22 Elo 2008, 15:12

Joo eli myös minulta
Sätkylle onnittelut myös minulta : ))
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimePe 22 Elo 2008, 15:26

Kotlo bulsen bögön
Sinen tugan könon
Kotlo bulsen bähet bulsen
Kotlo bulsen
Sätkynukke

Siinä pieni rimmi toisella kiellä syntäri laulu. Onnea vain.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimePe 22 Elo 2008, 16:53

Ja täältäkin päin Sätkynukelle oikein muhkeat synttärionnittelut <3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimePe 22 Elo 2008, 18:04

Onnea Sätkynukelle suuresti<33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimePe 22 Elo 2008, 20:33

Aw, kiitoksia syntymäpäiväonnitteluista jokaiselle n__n. Piristivät ratkiriemukasta päivääni entisestään~<3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeLa 23 Elo 2008, 10:18

Hyvä kun piristi Sätky .'D

Mä yritän käydä vastailemaan peleihini >'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeLa 23 Elo 2008, 10:48

Nuh, minulla ei taida olla tällä erää yhtäkään vuoroa kirjoitettavana, mutta sen sijasta pari avataria, allekirjoitusta ja fan-arttia odottaisi piirtäjäänsä. Lupauduin myös lähtemään kaupungille BM'n kanssa kenkäostoksille, joten ainakin tekemisestä ei ole puutetta~.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeLa 23 Elo 2008, 11:01

Määkin katoilen tossa kahen tunnin päästä Mäkkäriin ja kaverin kanssa sekoilemaan, mutta ihan tohon lähelle .'D Muuten olisin vaikka voinut tulla tapaamaan teitä sen kaa kaupungille, mut se ei halua lähteä mun kaa mihinkään Munkkiniemeä pitemmälle. Ja ihan kuin kukaan enää kahen miitin jälkeen mua haluais tavata - no whatever.

En ole vieläkään saaut yhteenkään peliin vastattua. Olen aika hidas Silmäpuolisorto
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeLa 23 Elo 2008, 14:20

JEE!! Tero Pitkämäki kolmas!! Järvenpää 4 ja Wirkkala 5!
Oliko se nyt hyvin vai huonosti??
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeLa 23 Elo 2008, 19:22

Huhhuh, olympialaiset alkavat olla lopuillaan . DD
Eikvätkös ne päättyneet 24. pvä? Vai oliko se 28? . DD
Mutta kuitenkin, loppusuoraa vedetään.

Meikäläinen veti sen tänään suunnistuskisoissa kinkaten >.<
Menin Nuorten Jukolassa hyvää vauhtia ottaen kärkeä kiinni jatkuvasti, kunnes hypääsin jyrkänteeltä suoraan kiven päälle. Nilkka ympäri. Olin alle puolessa välissä, mutta päätin mennä radan vaikka kontaten loppuun. (Missä nyt ei ollut mitään järkeä, sillä joukkueen ankkuri oli sairastunut ja meiltä puuttui yksi juoksija). Mutta pystyin yhdistämään kinkkauksen ja kävelyn omituisella tavalla ja kuljin loppuun saakka .DD
Ei mahda mitään, täällä sitä nyt istutaan jääkylmä jalka pöydällä särkylääkettä 5 krt. päivässä -.-

Ja lomaltakin saavuttiin viime viikonloppuna .DD
Pahoittelen, etten ole päässyt vastaamaan peleihin. Inspis oli kunnolla palautunut vasta eilen, joten kesti muutama viikko vastauksissa. Mutta no, täällä sitä taas ollaan mukana remmissä.
Kypros oli muuten eräänä päivänä maailman kuumin paikka, 40 astetta! Vesikin oli kuumempaa kuin ilma, joten uimaan ei viitsinyt mennä.

Anteeksianteeksianteeksi, taas innostuin kertomaan vain itsestäni. Ketään nyt tuskin kiinnostaa :3
Joten.. kertokaapas onko täällä tapahtunut mitään epänormaalia tai mielenkiintoista.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeSu 24 Elo 2008, 20:09

Hirveän nopeasti meni viikonloppu. Ihanaa huomenna pääsee ajamaan Laku ponilla ja ehkä Puhdilla ratsastamaan.
Hirveältä tuntuu myös, kun olympialaiset loppuivat. Ne ei olisi saanut luppua vielä. Ihanan loppu esitys oli, mutta vihastuttaa minua, kun ei kuullut Jackie Chanin laulua, kun mikä se mies juonta oli puhui samaan aikaan. Ei kuullut Jackien laulua mitä oli odottanut kovasti ja se juontaja pilasi sen kokonaan mitä minä odotin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeKe 27 Elo 2008, 08:00

Miss, toden totta. Siinä avajais-esityksessäkin hän paapatti nuoren työn laulun päälle, olisi ollut kiva kuunnella. Voisivat joskus vähän ajatella, milloin menevät typeriä vitsejään laukomaan. Suu papattaa jatkuvasti, eikö kahden minuutin tauko kuulostaisikin hyvältä? EI!
Ajatella nyt, miltä siitä työtstä tuntui laulaa miljoonille ihmisille. Itse olen tärissyt ja hikoillut, vaikka lauluani kuunteli vaivaiset 50 ihmistä -.-
Aivan, ja meripäivälaulu-kisoissa oli varmaankin ehkä 100, mutta ajatella että miljoonia.. huhhuh.

Mutta neljän vuoden päästä taas. Mitäh?! Meikäläinen hän on silloin jo aikapoika, tai no aikatyttö! 18 ja ½ vuotta, huhhuh.. toivottavasti aika menee nopeasti ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitimeTo 28 Elo 2008, 17:33

Huh huh, 3 viikkoa jo koulua kohta ollut o_o!
Aika tosiaankin kuluu nopeasti, kun on koulukin. Rakastan tän jakson valinnaista: Keramiikkaa ; ))
En tiennyt olevani niin hyvä luomaan savikökkäreestä lihavaa aarnikotkaa tai wc-kylttiä : D

Uusi hahmo...tai kenties useampikin on nyt työn alla, mihii ^^
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 34 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 34 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: