Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 33 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 17 Heinä 2008, 18:40

Ah, olen aivan rakastunut tähän ulkoasuun hetken 'makusteltuani' sitä. :')

Livvy, älä huoli. Eiköhän niitä miittejä tule vielä.
Seuraava onkin sitten se pukumiitti! ;D

Huominen... BRR, jännittävää.
Joku kuitenkin syö mut. :'(

Eilen chatissa kerroin siitä pikkusiskostani, ajattelin nyt kertoa tässä vähän tarkemmin tapahtumista kun monia tuntui kiinnostavan tapahtumien eteneminen.
Elikkä siis, pikkusiskoni on nyt Ylivieskassa (pohjois-pohjanmaa) lomalla, mummulassa. Eilen joutui uimahallista ambulanssilla Oulaisiin sairaalaan, kun oli jalka jotenkin mennyt; kamala kipu eikä pystynyt varaamaan jalalle. Oli saanut todella vahvat kipulääkkeet ja Oulaisissa käynyt röntgenissä (entiedämitenkirjoitetaan), ensin epäilivät kasvulinjan häiriötä
(Vanhemmilla lapsilla ja nuorilla voidaan tavata harvinaista reisiluun kaulan kasvulinjan vauriota, jossa reisiluun pää siirtyy paikaltaan hiljalleen viikkojen tai kuukausien kuluessa tai äkillisesti (reisiluun kaulan epifyseolyysi). Ontumisen ja lonkan sisäkiertovajauksen ohella diagnoosi perustuu röntgenkuvaan. Tauti vaatii aina leikkaushoitoa.) mutta sitten epäiltiinkin jo lonkkamurtumaa.
Oulaisissa kun ei ole lastenlääkäriä tai vastaavaa, niin pistettiin sitten sisko ambulanssilla Oulun yliopistolliseen sairaalaan, jossa sitten oltiin yhä murtuman kannalla ja leikkaus tietenkin edessä, sanottiin että yöllä leikataan.
Äiti ja isäpuoleni lähtivät illalla täältä Vantaalta ajamaan Ouluun.
Pikkusiskoni toinenkin jalka oli nyt lääkärin päätöksestä kuvattu ja oli paljastunut ettei kyseessä suinkaan ollut murtuma vaan tuo kasvulinjan vaurio molemmissa jaloissa.
Leikkaus suoritettiin onnistuneesti sitten molempiin jalkoihin tänä aamuna ja nyt on heräillyt tässä illan aikana.
Eli ihan kunnossa tietääkseni on. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 17 Heinä 2008, 18:48

Luulen Grape että oot turvassa, meikä on kuitenkin se joka pistetään ekana poskeen... xD

Mutta hienoa kuulla että siskosi on nyt saanut hoitoa ja on kunnossa ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 17 Heinä 2008, 20:13

Livvy kirjoitti:
Voi, minua niin surettaa etten pääse miittiin! Jos joskus tulee uusi niin aijon päästä!

Juu, niin minuakin harmittaa. Täältä on melkein kolmen tunnin ajomatka ja junallahan en hesaan lähde hortoomaan..

Laitoin Arylle viestiä, että muistaa kertoa kaikille miittiläisille terveisiä miulta. MUISTUTTAKAA HÄNTÄ! <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimePe 18 Heinä 2008, 11:57

Minäkin liityn "Yhyy en pääse miittiin"-harmittelija joukkoon. Täällä sitä kökötetään, puolisairaana kotona ja harmitellaan kohtaloa. Lohduttaudun sillä ajatuksella että tänään ilmestyy Puoliverisen Prinssin elokuva traileri : )
Ja uus ulkka hivelee silmää : )

/Lisään tähän että petyin pahasti, koska kyseessä olikin minitraileri ja aito traileri tulee vasta (ilmeisesti) 1. elokuuta...

Viimeinen muokkaaja, Jelia pvm La 19 Heinä 2008, 20:47, muokattu 1 kertaa
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimePe 18 Heinä 2008, 21:56

Puoliverisen Prinssi traileri on nähty jo monesti. Mutta vattumaista on se, että seiska tulee kaksi osainena.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeSu 20 Heinä 2008, 14:30

Saanen kysyä, millainen traileri on kyseessä? Löysin netistä linkin eräästä keskustelusta, joka päätyi youtubeen tarilerin luokse. Se kesti n. 10 sekuntia ja siinä ajassa Dumbledore sanoi jotakin. Ja äkkiä se jo päättyikin. Puhutaanko tästä trailerista, vai onko olemassa joku uudempi ja pidempi kenties?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeSu 20 Heinä 2008, 17:55

Juuri tästä erittäin epämääräisestä trailerista ainakin minä puhuin. Dumbledore sanoo: "Taas kerran joudun pyytämään sinulta mahdotonta Harry" (sanoo HP-Fanit). Ja joltain tuon tapaiselta se kuullostaa. Mitään kuvaa ei kuulukkaan näkyä - ruutu on pimeänä.
Pitempää traileria saa ilmeisesti odotella siihen 1. elokuuta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeSu 20 Heinä 2008, 19:34

Minun mielestäni on oikein hyvä, että seiska tulee kaksiosaisena. Elokuva on (todennäköisesti) uskollisempi kirjalle, kun sitä valtavaa tieto- ja tapahtumamäärää ei ole tarvinnut ahtaa niin lyhyeen aikaan (eli pariin vaivaiseen tuntiin). Kunhan juoni etenee ja ohjaaja on osannut työnsä...
Tietääkö kukaan, kuinka pitkä tuo HP 7 on yhteensä?

Hmm, pitääkin mennä katsomaan tuo traileri, kun uteliaisuus heräsi :]
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeSu 20 Heinä 2008, 20:29

Jep, samaa mieltä B-muussin kanssa (hah, mikä nimitys, mutta älä pahastu :>) että kaksiosaisena ei tarvitse tehdä radikaaleja leikkauksia juoneen.
Jos nämä seiskan Part I ja II pitävät kiinni potterleffojen pituuksista tulee seiskalle yhteensä pituutta 6 tuntia (n. 3 tuntia per leffa). Meillä tulee kyllä kamujen kanssa olemaan hauskaa kun katsotaan kaikki leffat putkeen 8D Ilman taukoja luonnollisesti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeKe 23 Heinä 2008, 11:16

sori etten ole nyt vastaillut peleihin. >.<'

ONNEA AIDALLE 16 V. SYNTYMÄPÄIVÄN JOHDOSTA!~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeKe 23 Heinä 2008, 17:40

Aivan, minäkin tuossa ajattelin, että jos Aida on laittanut tänne oikean syntymäpäivänsä niin se on tänään : ) (Sama päivä kun koirallamme, joka täyttää 2 w : DD )

~Paljon Onnea Aidalle <3 !
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeKe 23 Heinä 2008, 21:00

ERITTÄIN HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ
MAAILMAN PARHAALLE
ADMINILLE AIDALLE

JA JELIAN KOIRALLE <3333
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeKe 23 Heinä 2008, 21:29

Onneksi olkoon! Yksi vuosi on kertynyt lisään.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimePe 25 Heinä 2008, 10:09

Nonnikke, nyt on sitten onnittelut hoidettu! Mutta ikävä kyllä Aida ei ole varmaan vielä niitä lukenut, häntä ei ole täällä näkynyt ./
Itseasiassa minusta kuukauden sisällä täältä on kadonnut kamalasti käyttäjiä (Akapus, vänä..)! Ja ilmoituksissta ei mainita mitään! Tietääkö joku jommasta kummasta mainitusta? Että onko äkillinen mökkireissu iskenyt, vaiko konekielto napsahtanut?

Mutta sitten asiasta seuraavaan. Meripäivät. Onkos kukaan tulossa tänne Kotkaan meripäiville käymään? ^^
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimePe 25 Heinä 2008, 22:16

Heippa! Pikakäynnille tulin. Oi, kovasti kiitoksia kaikille onnitteluista<33
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että mä olisin tonne meripäiville tulossa, isovanhemmat kun asuu siellä Kotkassa . DD
Mulle varmaan tulee taas aikapaljon hajanaisia poissaoloja, kun työt alkaa taas, muutenkin tää kesäloma vie aika paljon aikaa, kun haluaa olla rannalla kavereiden kanssa, koneella oleilun sijaan . DD Ja sitten taas koulu, ah ihanaa, milloinkohan ikänä ehdin tänne. No joo, enköhän mä sitä aikaa jostain saa bongattua.

Mutta siis hyvää loppukesää kaikille <3
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeMa 28 Heinä 2008, 13:36

Aida onkin jo saanut minulta onnittelut >'D Mut joo.

Eli täällä olen taas pyöriskelemässä . DD Torstaiaamuna taas uusi lähtö Tampereelle, siihen asti täällä pyörin. Ja yritän tapailla kavereitani 8DD Mut joo. Vastailen peleihinikin mahdollisimman nopeasti.

Nyt katon jos yhteen paikkaan ehdin vastata, sitten menen ulos korisa pelailemaan...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimePe 01 Elo 2008, 08:12

Vähän äksönii tännekin aiheeseen 8DD

Miitistä kuitenkin vielä kyselisin, siitä edellisestä. Olisiko täällä halukkaita kertomaan, mitä kaikkea teitte? Tuohon Miitti II:seenkaan sen voisi kuvitella lähteväni, olen juuri silloin lääkärissa astmaongelmieni takia. Ajatella, jo 14 vuotias tarvitsee lailliset anomuspaperit astmalääkkeen käyttöön! Mutta ihan oikein se silti on .DD Joo, meni taas vähän offaukseksi..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimePe 01 Elo 2008, 12:47

Kittyh kirjoitti:
Miitistä kuitenkin vielä kyselisin, siitä edellisestä. Olisiko täällä halukkaita kertomaan, mitä kaikkea teitte? Tuohon Miitti II:seenkaan sen voisi kuvitella lähteväni, olen juuri silloin lääkärissa astmaongelmieni takia. Ajatella, jo 14 vuotias tarvitsee lailliset anomuspaperit astmalääkkeen käyttöön! Mutta ihan oikein se silti on .DD Joo, meni taas vähän offaukseksi..

Olisin suositellut kirjoittamaan tämän aivan miitti -ehdotustöpöön, mutta käy tämä näinkin.

Viime miitti meni aikamoisen mönkään, joten emme ehtineet tehdä juurikaan mitään. Alku oli kirmaamista kaupungilla ja muuta lapsellista sekoilua, jota en voisi sanoa alkuunkaan hauskaksi kenenkään osalta. En viitsi mainita nimiä tai keistä tällainen sekasorto johtui, koska en halua tuoda heitä alkuunkaan huonoon valoon - jokainen tekee joskus virheitä ja itse olen täysin antanut sen anteeksi. Myöskin järjestäjäkysymykset olivat tuolloin täysin avoinna, samoin ohjelman puute kalvasi poppootamme.

Tässä seuraavassa miittissä moiset kommellukset on jätetty täysin tai ainakin pyrin pitämään ne poissa kaikkien viihtyvyyden vuoksi. Aivan kaikki ovat tervetulleita, joten Kittyh - laitanko nimesi listaan~ ?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimePe 01 Elo 2008, 17:22

Tekisi mieli kirkua tätä epäonnista paikkaa, korpea missä elän kuin karhu : D
Täällä ei ole ollut yhtään hellepäivää. Täällä se tahtoo olla niin, että ankaria talvia seuraa kuumat kesät ja lauhkeita talvia viileä kesä : < Ja kauheaa, nytkin on juuri ja juuri +15 ! Kylmää! Ei!
Onneksi sain siellä euroopassa paahtua, täällä ei paahteista ole tietoakaan.
Ja toinen huono puoli on tämän korven sijainti. Täältä ei pääse mihinkään, bussi on ja (ihme!) lentokenttä. Ja hesaanhan ei meidän porukat minua rassukkaa päästä ("MITÄ! Jotain nettiveikkoja! Ethän sinä edes tunne niitä! Et varmana...niin kaukana...Eikö sinulla ole kumempaa tekemistä...aina roikkuu siellä netissä...HELSINKIIN!...Murinaa...mutinaa")

Kohta alkaa koulut, ei voi olla totta ; ( Liian vähän kesää, paitsi etteitäällä kyllä ole ollut mitään muuta kuin sadetta.
Näkikö kukaan auringon pimennystä? Juuri raottuivat pilvet senverran, että paljain silmin vilkaisin ja oli n. 10% haukattu auringosta : D
Ps. Ei kannata kokeilla, voi tulla sokeaksi : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeSu 03 Elo 2008, 11:48

Sätkynukke, kiitos vastauksesta. Mutta kuten sanoin, minulle sattuu maanantaiksi juuri lääkäri keskipäivälle, joten mahdottomalta näyttää ehtiä ensin Kouvolaan, sitten takaisin Kotkaan, Helsinkiin ja vielä illaksi harjoituksiin. Toivottavasti kuitenkin joskus pääsen ^^

Ja ette varmana usko, millasen kuvan äiti änki meikäläisestä lehteen -.-
Voitettiin eilen Oravapolkuviesti (suunnistuksessa siis . DD). Äiti puheenjohtajana tietenkin sitten soittaa lehteen, ja kysyy haluavatko nämä tietoon kisan tuloksia. Ja hehän ottivat ne innolla vastaan. Iskä oli ottan puhelimellaan kamalan kuvan palkintojenjaosta, joten kukas se siinä tapittaa! Ensi kerralla minä haluan kyllä olla mukana kuvan valinnassa : DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 16:46

Oho, mikä yllätys kun päivitin sivustoa. Ulkoasu oli sillä välin vaihtunut (taidan olla aina hieman hidas koneella...) o.o .

Täytyypä tästä uudesta ulkasta sanoa muutama sana. Pidän varsinkin tuosta vaaleanruskeasta taustasta, tuo "pintamateriaali" miellyttää silmää. Tausta muistuttaa nyt jotain vanhaa pergamenttia tms., ja mikäs sopisikaan paremmin roolipelaamiseen :] (onhan tämä sentään kirjoittamista).
Mutta tuo otsikkokuva on mielestäni liian iso, sillä ainakin omalla näytölläni se vie tilaa yli puolet näytöstä. Kyllähän minä jaksan rullata alaspäin, mutta mielestäni kuva olisi tyylikkäämpi pienempänä. Ja otsikkokuvan valkoisen osan olisi voinut korvata tuolla vaaleanruskealla "pergamentilla", se on mahdollista ainakin suht kehittyneillä kuvankäsittelyohjelmilla.
Tekstin sävy on ehkä aavistuksen liian vaalea. Tekstiä ei ole tavallisissa tilanteissa hankala lukea, mutta jos lukee useampia rooleja peräkkäin... Siinä silmät väsyvät. Eli ehdottaisin myös hieman tummempaa harmaan sävyä.

Mutta muuten minä pidän tästä uudesta ulkasta oikein paljon.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 17:36

Upea ulkoasu! Mutta siis yhdyn Banaanimuhennokseen muutamassa asiassa, ensinnäkin teksti voisi olla vähän tummemmalla. Vaikkapa ihan kunnon ruskealla. Lisäksi juuri tuon otsikkokuvan valkoiset reunat voisivat olla tuota "pergamentti" väriä. Banaani ehti juuri tulla tänne sanomaan ennen minua asiat, joihin itsekin olin silmäni kiinnittänyt huomiota.
Ja ehkäpä otsikkokuva voisi olla hitusen pienempi, saman kokoinen kuin edellinen, perhaps?
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 19:28

Ulkoasu ei ole lähellekkään valmis, uudistus aloitettiin jälleen kerran aikaisemmin tänään ja jatkamme sitä taas sitten kun samaan aikaan koneelle satumme Aidan kanssa, ja ajattelinkin siis tässä kysäistä ehdotuksia tms.?

Tuon otsikkokuvan kanssa olenkin tänään ehtinyt väkertää reilut kolme tuntia, kokoa tuskin rupean muuttamaan koska en halua pikselien ''särkyvän''. Yrityksenä oli saada tuosta valkoisesta osasta läpinäkyvä, mutta foorumipa muutti kuvat automaattisesti jpg muotoon, eli jotenkin ottaa päähän kaikki se turha työ >.<
''Pergamenttimaista taustaa'' kuten BM sanoi tullaan todennäköisesti muuttamaan tylsemmäksi eli kuviottomaksi, koska jos tuota otsikkokuvaa en saa toimimaan muuten ja valkoisesta osasta siis joutuisi tekemään taustan värisen, kuviollinen foorumin tausta ei asettuisi yksiin otsikkokuvan taustan kanssa sivustoa rullatessa. Toki tuota ideaasi saatan kokeilla jos jaksan, photarillahan sen saisi tehtyä ilman mitään epäselvyyksiä.

Ääh olisi pitänyt tulla ajatelleeksi aijemmin tuota kuvan kokoa... näin on käynyt ennenkin >.< Lätkin aina kaikesta tekemästäni sen kokoista mikä omalla suht suurella näytölläni näyttää hyvältä, ja vain harvoin muistan ajatella, että omalla näytölläni sopivan kokoisina näkyvät sydeemit saattavat näyttää typerän jumboilta pienemmillä näytöillä..

Mutta siis, ulkka ei ole vielä todellakaan valmis ja parannusehdotuksia otetaan mielellään vastaan . D
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 21:47

Muutin nyt tätä fonttia hieman tummemmaksi, en tiedä auttako tämä värimuutos nyt kamalasti? Mutta kyllä se väriasteikolla ainakin näytti huomattavasti tummemmalta, mutta muutetaan sitten vielä tummemmaksi, jos se on tarpeen? . D

Niin ja tuota otsikkokuvan taustan muutin täksi pergamentiksi, mutta kun mulla ei oo mitään hyvää kuvankäsittelyohjelmaa niin laatu on mitä on. Ja kuvaa myös pienensin, mitä nyt kyselin niin muutamien näytölle se ainakin nyt oli sopivan kokoinen . D
Carmildee voit vapaasti muokata tuon otsikkokuvan miten haluat, pyörryt varmasti kun näät ton mitä mä oon saanu aikaan . DD Mutta toi otsikkokuva voi mun puolesta olla aivan hyvin väliaikainen, sillä tää mun muokkausohjelma ei tuota hyvää jälkee . D Oli vaan pakko tehä sille jotai kun en kestäny niit valkosii reunoja : D

Enempää en just nyt jaksa muokkailla, enkä viitti tosiaan kamalasti lähtee sooloilemaankaan, kun Carmi ei nyt oo tässä . D
Mutta siis, sanokaapa toki mielipiteitänne (:

-Puoliuninen Aida
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 21:52

Kommaankin tässä kerralla yleensä uudistunutta ulkkaa ja vielä uudistuksesta uudistunutta otsikkokuvaa ja voin sanoa molempien miellyttävän silmääni kovasti, yllätyin iloisesti kun koneelle tänään tulin ^^ Tuo taustan pergamentti-mikälienee on mukavan näköinen, yleensä foorumin värisävyt ainakin meikän silmään kohdallaan, otsikkokuva myöskin nyt meikästä hyvän kokoinen ja näköinen ja fontin värikin kohdallaan, vaikka siinä se hieman haaleampikin olisi kyllä meikälle kelvannut. Mutta eipä siitä haittaakaan ole että fontit kunnolla erottuu.

Eli siis, pidän todellakin ^^
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 33 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 33 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: