| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 17:29 | |
| Sinne minnelie valinnaisaine iltaan ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 17:47 | |
| Vainiin. Minä sen sijaan joudun luopumaan ampumisesta harrastus puolesta, kun minä aloitan ilta ranskan lukemisesta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 06 Helmi 2008, 15:27 | |
| Voisin kyllä huijata olevani nuorempi, sillä olen lyhyt ja pystyn helposti näyttämään nuoremmalta ;D Joten tuskin ikäni olisi este ; )
Huoh... Meidän äikän ope pimahti tänään, mutta siitä ei sitten sen enempää ;D Mutta täysi taukki on juu... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 06 Helmi 2008, 15:46 | |
| Minäkin olin lyhyt ja uskon että osittain sen ansijoita pääsin, mutta en ole kuitenkaan varma ja asenteesta. Kuitenkin pääsin hyvin sisään. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 07 Helmi 2008, 15:59 | |
| ;D Pitää munki sit ehkä kokeilla : )
Mä jumahdin nyt tähän koneelle... Pitäis tehä kaikkee ja tekemistä olisi siis nii pal et voisin jakaa puolet teille, mutta en saa itseäni ylös ^^'' Noh, pian. Pian nousen tästä ja riennän tekemään uutta hahmoani ja läksyjä ^^ Jeps. Niin teen.. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 07 Helmi 2008, 17:36 | |
| Minulla oli jo valmiina yksi hahmo, mutta en oikein osaa laittaa mihin foorumi voisi laittaaa. Olisikai minulla osittain toinenkin, mutta en sitä ole kokonaan tehnyt lopuun. Siinäkin hahmossa on vaikeata mihin sen pistäisi. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 07 Helmi 2008, 19:58 | |
| korismatsista tänne karkasin. Hävittiin jollekin Karkkilalle 2 pisteellä -____- Paikat on ihan muussia. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 07 Helmi 2008, 20:21 | |
| *ujo vilkutus nurkasta* Heippa, olen uusi täällä. :> Älkää syökö minua. Pelaan siis Brishalla. Toivottavasti hyväksytte minut joukkoonne. ^--^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 07 Helmi 2008, 20:30 | |
| Uwaah~~ Uusia ihmisiä, voi kun mukavaa<3 Tervetuloa sinullekkin, sugared ^.^ Mukavan oloinen hahmo siulla n.n |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 07 Helmi 2008, 20:36 | |
| Tervetulloo Sugared n____n
Älä huoli. Olen minäkin aika uusi ;DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 07 Helmi 2008, 21:54 | |
| Kiitos kiito. :--) Porukka vaikuttaa täällä hirveän mukavalta, onneksi.
Btw, onko kukaan täältäpäin Traconiin tulossa viikon päästä? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 08 Helmi 2008, 08:47 | |
| Hey surared! ja tervetuloa minunkin puolestani = ). Minä en ole sinne Traconiin tulossa, en itse asiassa tiedä mikä se on?.. No, joo ei sitten muuta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 08 Helmi 2008, 14:37 | |
| En mine ole ainakaan Traconiin tulossa .<<
Mites on ihmisten viikko jälleen vierähtänyt? Ja Sever-rapu se jaksaa aina kysyä tätä samaa kysymystä : DDD Ou well!
Minen viikko on vierähtänyt hirviän nopeasti ja kerkesin kyllä tuossa muutama päivä sitten voivotella, että kun en koskaan kerkiä vastaamaan peleihin. Nyt on onneksi kaikkiin vastattu, huh! : DDD
Viikonlopuksi ei oikeastaan mitään ihmeempiä. Kaveri tulloo tänään yöksi, joten minäkään en pääse chattiin .<<<< *pitkä nouuu-huuto* Huomenna Helsinkiin päin, yhille messuille : DDD
No eipä tässä sen kummempaa ^^
EDIT// Se huomasi justiinsa että Namilla ollos tänään synttärit!! ONNEKSI OLKOON, NAMI!!! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 08 Helmi 2008, 15:18 | |
| Tervetuloa minunkin puolestani sugared ^^ Minäkään en tiedä mikä tuo Tracon on ;D JOten tuskin olen tulossa, mutta mikäs se on? ^^ Viikonloppu on niin kiireinen että... Kokeisiin pitäisi lukea ja sitten on siskon rippijuhlat ja sitten pitäisi lukea yhtä kirjaa -.-'' No, kai tästäkin selvitään |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 08 Helmi 2008, 15:36 | |
| Ja minä joka-päivä-kolmelta-koulusta-pääsijä täällä taas : DD
Namille onnea onnea ja onnea! En edes tunne, mutta ihan sama :>
Tänään on taas matsi. Jotain ihmeen... Oli kai Wartti Baskettia vastaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 08 Helmi 2008, 17:40 | |
| sugaredille tervetuloa sillukkin minun puolestani. Onnea Nami ja vuosia on kertynyt vuosi lisää. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 08 Helmi 2008, 18:21 | |
| Joo Namille onnea minunkin puolestani ^^ (tunneta ei, mutta onnittelut kuitenkin :''D)
Heh, tänään on ollu aikas mielenkiintoinen päivä..... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 08 Helmi 2008, 18:44 | |
| Onnea vaan Nami miukin puolestani! Ja ihan hyvin kipeänä tämä viikko on omalta osaltani mennyt. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 10 Helmi 2008, 14:01 | |
| ^ Ei muuten oo ollut : D <33 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 10 Helmi 2008, 15:12 | |
| Jooh, minekin huomasin nuo pari päivää sitten ja....repesin! : DDDD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 11 Helmi 2008, 12:48 | |
| Onko kukaan ollut tänä vuonna kipeä? Mä oon nyt ja ihan kamala olo. Onneks kaverini on saamaan aikaan kipeä, niin ollaan tekstailtu paljon tänää. Mut mä huomasin noi uudet hymiöt nyt vasta. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 11 Helmi 2008, 13:13 | |
| Hehehehee : D Nää uudet hymiöt on just hauskoja! : ) Hmm, Mi-Mi, minäkin tässä paraikaa kipeenä : << Yyh, joudun kai tänään johonkin verikokeeseen, kuinka kamalaa! Pelkään niitä niin paljon, kaikki piikit ja neulat nyt muutenkin on ihan hirvietä. . DD Oon joka kerta rokotuksis meinannu pyörtyy, noh, toivottavasti tänää niin ei tapahtuis.
IIh, ihan just oon saanu valmiiksi Valhallan uuden pääsivun ulkoasun! Mahtavaa, kova urakka ollut ^^
Niin, joo munkin puolesta Namille onnea, näin myöhässä. Ja Dixille, nyt myös kun hänellä synttärit onkin tänään! Jos nyt ikinä mahtavat tämän viestin lukemaan : DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 11 Helmi 2008, 13:22 | |
| Taidampa kohta urakalla tehdä hahmoja kun yhden hyvän jutun keksin/muistin. Noh, jos nyt edes jaksan.HYII! minäkin inhoon piikkejä yms. Ja verikokeetkin on ihan kauheita! yritä pärjäillä Aida... |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 11 Helmi 2008, 16:11 | |
| Kumpaakaan onniteltavaa ei ole tainnut pitkiin aikoihin näkyillä .<
Oiii, ja carmintappoase on niin suloinen <33 Kyllä Aida on niin lutunen <3
Kävin muuten sen etusivun kattomas, ja se on kyl todella hieno . D Jaksamisia Aidalle myös muiden sivujen kanssa. ^^
Ei piikeis mitää pahaa oo . DD Se on ihan kivaa ku otetaa vaikka verta. Mulla vaa on nii ohuet verisuonet et se joutuu liikuttelee sitä neulaa siel nahan alla... vähän siistii . DD Yäh, ja mulla on taas hyvät jutut..
Ja taas on maanantai. >.< Luulin aamul et on viel viikonloppu.. nyyyh. Ja taas oon tekemässä uutta hahmoa. Ajattelin sen saada tuohon Curan ihme mafiajärjestöön . DD | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|