Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeTo 22 Marras 2007, 15:13

No mä en ainakaan, sillä en oo noita tanssin ystäviä ^^

Kysyisin taas, kun puheaddikstio on päällä; Mitä kirjaa luette tällä hetkellä?
Minä luen aina tietysti jotain mangaa, mutta ihan kirja kirjaa, niin on Totti Karpelan - Pyöveli harvoin kättelee ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeTo 22 Marras 2007, 17:11

Minulla on tällä hetkellä harvinaisen monta kirjaa kesken... Tappajahai yksi niistä, mutta se kyllä oli todella suuri pettymys.

Luin juuri Piinan, kun piti joku kirja koulussa lukea.

ja kesken on klassikkoromaani Kurjat. En tiedä miksi, mutta tykkään todella paljon keskiajan Ranskaan, lähinnä Pariisiin sijoittuvista romaaneista. Kolme Muskettisoturia ja Monte-Criston kreivi ovat lähellä sydäntäni ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeTo 22 Marras 2007, 17:20

No en varsinaisesti lue täällä hetkellä mitään. Pari kirjaa on kesken.. Aion varmaan aloittaa taas lukemaan Eksynyt sielu nimistä kirjaa.. (yksi niistä mitkä on kesken)
Ja nyt lähinnä olen vaan lukenut mangaa. Kun niitä uusia vaan tuppaa tulla kauppoihin...
Pitäisi kai jo hieman ryhdistäytyä...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeTo 22 Marras 2007, 20:48

minullakin on paljon kekeityneitä kirjoja, mutta olen saanut jotkut kirjay luottuakin kylläkin ja vielä kasi kertaa luottuna HP ja Azakabin vanki ja Liekehtivä pikari on luottetu kasi kertaa. fantasia ja seikkauluja luen enemmäkseen. Sandylean tallit kirajat ovat minusta hevoskirjoista paras sarja, mutta harmi suomeksi on vain viisi kirjaa ja eikä tiedä onko niitä ennemmän. Vähä aikaa sitten sai luettua Ylepeys ja Ennakkoluulo Jane Austin kirja. Aivan ihana ja todella erilainen kirjoitus tyyli kuin J. K. Rowling kirajat.

Mangaa tulee luetuksi suomeksi ja englaniksi. Kirja messut olivat kirja ystäville hyvä kun saa halvalla kirjoja. Tuli ostetuksi liikaa kirjaa ja mangaa silloin.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeTo 22 Marras 2007, 23:35

Mäkin luen mangaa, jopas on paljon mangan ystäviä täällä^^ No, mitäs manga-sarjoja sitten luette? : D

Minä sain juuri luettua Näkijä-kirjasarjan päätösosan. Oih, pidin siitä sarjasta!
Nyt taas jatkan jo kesälomalla aloittamaani Taru Sormusten Herraa, josta olen lukenut jo 1 ja puol kirjaa ; D Vai olenkohan jo lukenut kaksi.. No, hyvä kirjasarjahan sekin on, oikeastaan tosi hyvä. Se on vain niin piiiiiiiitkä, että rupean aina välissä lukemaan jotain toista kirjaa. Ja uusimpia mangoja tietysti.

Olettekos lukeneet uusimman HP:n? Minä sain sen tuskalla ja hiellä käännetyksi, englanti^^
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimePe 23 Marras 2007, 13:04

Nyaah~ Päiviä taas ^^

Joops, mine rrrakastan mangaa ja omasta manga-hyllystäni löytyy mm:

Fullmetal Alchemist (1-->)
Fullmoon wo sagashite (1-->)
Inuyasha (22 --->)

ja muutama yksittäinen joita en silleen kerää:

Naruto 5 (ruotsiksi), ja Naruto 18 (enkuksi)
Tsubasa 'reservoir chronicles' 6 (enkuksi)
Hikaru No Go 1 (enkuksi)
Kamikaze Kaito Jeanne 2 (ruotsiksi)
.hack 1 (suomeksi)

No siinähän nuo kaikki sitten olivatkin, mitä hyllystä löytyy ^^ Ajattelin kyllä että voisin lukea Azumanga Daiohia, mutta kattoos nyt. Asun kuitenkin täällä jossain takapajulassa, missä ei mangasta ja animesta ole tietoakaan. Vois mennä tietysti Hesaan mangaostoksille ^^

Mine en ole vielä lukenut uusinta Harry Potteria. *aikoo mennä vaikka läpi tulen ja veden että saa sen sitten kun ilmestyy suomeksi*
Enkuksi en ala sitä lukemaan ^^' Kantti ei kestä.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimePe 23 Marras 2007, 16:32

Mine aloitin joskus lukemaan tarua sormusten herrasta, mutta enpäs jaksanut... harry Pottereista olen lukenut vain sen ekan.

Mangaa luen minäkin .D
Voin nyt minäkin ajankulukseni listata tähän, mitä mangaa omasta hyllystäni löytyy.

Inuyasha 2-25, puuttuu joitain välistä
Dream Kiss 1-4
Kill Me Kiss Me 1,4
Fool's Gold 1
Full Moon wo sagashite 1-2
Princess Ai 1
The Dreaming 1-2
Kamikaze Kaitou Jeanne 2-6
.hack 1
Tokyo Mew Mew 1-7 (suuri pettymys, netistä ostin)
Ranma ½ 23,29

Näistä Ranmat ja MewMewit ainoita, mitä en nyt varsinaisesti kerää. Princess Ain ekan osan ostin jo kesällä, mutta sitä ei tunnu saavan täältä päin :<

Täällä maksaa käytetyt mangat antikvariaateissa 4€, pitempään myynnissä olleet ehkä 3€. Vähän ku kävin Kouvolas ja siellä oli vaan 2,5€! :'D Sieltä ostin nuo Jeannet sit.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimePe 23 Marras 2007, 21:09

Oho, minä luen aika paljon samantyyppistä mangaa, kuin Carmildee. : D

Eli itseltä löytyy:

Inuyasha 1-24 (Aluksi oli ihan hyvä sarja, mutta nyt rupeaa pitkästyttämään)
Dream Kiss 1-4
Kill Me Kiss Me 1-5
Fool's God 1
Full Moon wo sagashite 1-2
Princess Ai 1-3
The Dreaming 1
Kamikaze Kaitou Jeanne 1-7
Time Stranger Kyoko 2-3
Fushigi Yuugi 1-9
Tokyo Mew Mew 1-7
Ranma, kaikki osat

Tokyo Mew Mew oli pettymys myös minulle. Ranmaa ostin kaiketi aluksi, sillä ekat osat olivat hauskoja, sittemmin kyllästyin, mutta koko sarja tuli hankkittua oikeastaan siskojen takia.
Hmm.. mulla on paljon yksittäisiä osia joistain sarjoista, joista en sitten ole vain pitänyt ja jättänyt ne sikseen. Mä en pidä yhtään sarjoista, jotka on vaan pelkkää tappelua sun muuta. Kyllä niissä nyt jotain romanttista täytyy olla^^

Tänään oli mulla semmonen päivä, et tuntuu ettei mikää tahdo onnistua. Äh Sad Jotenkin tosi tyhmä olo. Tuntuu ettei tyhmempää ihmist löydy koko maapallolta. : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimePe 23 Marras 2007, 21:36

Nyaah~ Minellä myös hieman tylsähkö päivä ja kaikki meni hieman pieleen. Aida, et sie ole tyhmä *halii sitä*

Usealta näyttää löytyvän Fullmoonia ja Kaitou Jeanneta. Itse voisin Kaitou Jeannea lukea hieman enemmänkin ja mieluusti muulla kielellä, kuin ruotsilla ^^

No minä olen lukenut, kylläkin muutamaa muutakin mangaa, kun kirjastosta olen lainannut. Vanhemmat ei viitsi tuhlata kaikkia rahojaan Severin manga-ostoksiin *vilkuttaa haikeana manga-hyllylle*Snif~
Mutta niin, näitä olen siis myös lukenut:

Ranma ½
Salapoliisi Conan (Meitantei Conan)
Fushigi Yuugi
Oh! My goddes!

Nuita olen siis myös lukenut, ja ihan hyviä kaikki. Conan on itse asiassa hyvää ajanvietettä, varsinkin sellaisille, jotka tykkäävät lukea arvoituksellisia juttuja. Suosittelen lämpimästi niille jotka eivät ole ennestään sitä lukeneet ^^
Nyaah~ Nyt tuli taas semmoinen haikea olo, että 'haluu lisää mangaa', tyyliin tommoinen olo.
Haluaisin lukea niin montaa sarjaa, mutta en tiedä mistä aloittaa.

No, mikä on teidän mielestänne paras mangapiirtäjistä, tai niistä, joita nyt luette yleensäkin?
Minun mielestäni varmaankin Arina Tanemura eli siis Fullmoonin ja Kaitou Jeannen piirtäjä. Hänellä on vain jotenkin niin erikoisen kaunis tyyli piirtää, ja pidän hirveästi Fullmoonin henkilöistä. *rakastaa Merokoa ja Takutoa ja kaikkia muitakin* mutta pidän myös tavasta miten Fullmetal Alchemistit on piirretty. *nyaah, ei osaa päättää*
Anteeksi taas minen puheaddiktio iski jälleen kerran ^^ *vetäytyy esiripun taakse*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimePe 23 Marras 2007, 21:54

Minä luin Viimeisen Harry Potterin englaniksi koska löysin sen halvalla hinalla alle 20€. Normaalisesti se maksaa yli 20€.
Minulla tuli kyynel silmää (Puoliverisen prinsin tarina ja sen seuraava kappale.)
En oikein viitsi kertoa, että en pilaa jännitystä. Kylä sen ymmärtää ihan hyvin englaniksi jos paneutuu kunnolla.

Minulla on hirveän paljon mangoja:
Suomeksi:
One Piece 1->
Salapoolisi Conan 1->
Luna 1->
Kamikaze kaitou Jeanne 1->
Fullmoon 1->
Emma 1->
Fullmetal Alchemist 1->
Yu-Gi-Oh! 1->
Kajika

Englaniksi:
Her mertes dog 1->
Nightmare after of the School 1->
Night of the Beast 1->
The devlin of me 1->
Model 1->
Vampaere ... 1 ja 2
Bushido renking 1,2 ja 3
Digimon 2

Pahoittelen englanin kirjoitusta, kun en ole hyvä neglaniksi kirjoittamaan.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeLa 24 Marras 2007, 10:41

Joo, Arina Tanemura on ehdottomasti paras mangaka.. ^^ Aijon sen Time Stranger Kyoko -sarjankin joskus jostain hommata. Hän piirtää tosi kauniisti. .D

Rumiko Takahashi on myös lemppareitani, kai se johtuu siitä kun ekaa mangaa mitä luin oli juuri Ranma ½.

Onko Aidalla yhtään käsitystä siitä, milloin Fool's Goldin seuraava osa tulee? Kun eka osa tuli jo kesäkuussa muistaakseni, niin olen jo vähän ihmetellyt viipymistä..
Ja minulla sama tuon Inuyashan kanssa. Alkaa jo toden teolla kyllästyttämään... Kun aina se on sitä samaa vanhaa jauhamista. Ja sitten se, kun Japanissa sitä on ilmestynyt jo päälle 50 osaa >.<
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeLa 24 Marras 2007, 13:47

jee täällä puhutankin mangasta yap ~_~ minä luen niin paljon kaikenlaista mangaa etten jaksa luetella niitä kaikkia o_O mutta voinkin sanoa että olen lukenut tai luen kaikkia suomennettuja mangaa paitsi ragnarökkiä ja jotain pseudomangaa (kyllä fool's goldia ja the dreamingia luen) ja nyt kun uusi sarja .hack// tuli kauppoihin niin pitääkin sitä alkaa lukemaan.

enkunkielisissä sama juttu luen aika paljon sarjoja (mutta enintään niitä suosituimpia) ja ja omistan Fruits Baske joita minulla on epäjärjestyksessä aika monta ja furuba fan bookin myöskin. tuli viime vuonna kerättyy kamikaze kaitou jeannea jonka ekan osan sain lahjaksi ja piti sitten kerätä koko sarja en tykkää omistaa keskeneräisiä sarjoja... ja sitten tuli just ostettuu (tai siis pikkusiskoni) kanssa dream kiss 2-4 ja ykkösosan aion sitten ostaa tsukiconista ^^

Lempimangani: Fruits Basket
ja siitä vielä lempianimeni: Sailor Moon
sekä lempimangaka: se ois nyt tietty furuban piirtäjä eli Natsuki Takaya ja sitten Kiyohiko Azuma (Azumnga Daioh ja Yotsoba&!) ja sitten viel Eiichiro Oda (one piece) ja ois viel lisääki kuten Death Note:n juonen keksijä jonka nimee en muista mutta hän on Hikaru No Go:n mangaka ja viel DN:n piirtäjä. Hiromu Arakawa (kirjotinkohan tuon oikein? eli Fullmetal alchemist) ja sitten tulis viel clamp ja Naruton piirtäjä seka Fushigi Yuugin mangaka myöskin... ja tietty Emman piirtäjä eli Mori Kaoru, oho tuossa oli nyt jo aika monta mutta ei voi mitään kun ovat niin hyviä Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeLa 24 Marras 2007, 17:11

Nyaah~ Miten olenkaan voinut tehdä näinkin suuren virheen. No hajamielinen kun olen ^^
Eli tuossa luin mercuryn viestiä ja hän mainitsi Fruits Basketin. Olenhan minä lukenut siitä koko sarjan melkein, enkuksi tietenkin. Ja muistin Furuban lisäksi vielä yhden, Negiman. Aivan ihana sarja, joskin siinä pervoillaan erittäin erittäin paljon ^^'

Pidän siis myös Negiman mangakasta. Se on piirretty jotenkin niin erikoisesti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeLa 24 Marras 2007, 22:02

Terve kaikille! Mie oon Mimre ja todella uusi täällä.
Miel ei kyllä ole aavistusta että mitä tänne kirjoittaisin. :> Hävettää vain tulla tänne jotain typeryyksiäni höpöttään.

Olen mieki mangaa jonkin verran lueskellut. Oikeastaan vain Kamikaze Kaitou Jeannea ja Full moon wo Sagashitea.

Mietä jännittää kauheesti tää tänne tuleminen, vaikutatte kyllä mukavilta cherry
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeLa 24 Marras 2007, 22:09

Tervetuloa läpimästi minun puolestani.
Olemme vain puhuneet kirjoja ja mangoista mitä luemme ka kiinostuksia mangoist aja tekijästä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 15:24

Mimrelle tervettulloo!

Mjääh, mä en kyll oikeen tosta mangasta välitä, Ranma ½-kirjoja on tullut vain muutamia luetuksi..

Tykkään, tai siis, rakastan fantasia-kirjoja. Yritän tällä hetkellä lukea Taru Sormusten Herrasta - kirjaa (siinä on ne kaikki kolme). Mutta olen lukenut monta kertaa nämä:
J.K. Rowling - Harry Potter kirjat (7. ilmestyy suomeksi 7.3.2008 <3)
Garth Nix - Sabriel, Lirael, Abhorsen
Walter Moers - Huviretki hukkateille, Kapteeni Sinikarhun 13 ½ elämää ja Rumot (1. ja 2. osat)
Cornelia Funken tuotantoa
Celia Rees - Noitalapsi ja tämän jatko-osa (en muista nimeä)

Joka tapauksessa nuo edellä mainitut kirjat on sellaista pitempää luokkaa...

Juu mutta- Nyt olin viikonlopun partio leirillä ;D Jäi netissä käynti nolliin...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 16:32

Tervetuloa Mimre! Very Happy Joo taisitte puhua mangasta??

Minä olen lukenut paria sarjaa, tai oikeastaan aika montaakin..
Kuten:
Fushigi yuugi 1-9
Oh!My goddes! 1-4
Ranma ½ 1-38
Inuyasha 1-24
Peach Fuzz 1-2
Kill me kiss me 1-5
fulmoon 1-2
The dreaming 1
Time stranger Kyoko Suomi 2-3
Kamikaze kaitou Jeanne 1-7 (olen lukenut kaikki mitä on tullut, en muista kyllä kuinka monta joten laitoin seitsämän...)
Tokyo mew mew 1-7 + (en muista nimeä, joku bonus homma kuitenkin) 1
Ja yritin lukea One pieceä..

Kirjoja:
Harry potter (yritin lukea, katsoin kuitenkin vain leffat, jotka ovat tulleet)
Vampyyri siskokset 1
Surkeiden sattumustensarja 1-9
En kai mitään muuta.

Mitä te harrastatte?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 17:15

JES... minä tein sen. Uskaltauduin tänne lol!

Vai mangasta te puhutte. EN niinkään ole kiinnostunut tästä alan lajista, mutta tulee sitä itse piirreltyä joskus kyseistä. Enemmänkin mieleeni on katsoa Animea, ja on tullut aloitettua niin monta sarjaakin nyt, etten kohta enää muista missä jaksoissa olen menossa ^^... niin siinä käy uskokaa pois. NIIN JA MITÄ VIELÄ... käyn suoraan asiaan ja esittelen itseni. Elikkäs täällä tulette tuntemaan minut Curanoksena, myös Nnevarin ja Aoi ovat käypiä nickejäni joita hyödynnän muilla roolausareenoilla joissa pelailen. Aikaisempaa taustaa roolipeli maailmassa on aika runsaasti ja tämä taitaa peräti olla toinen vuoteni näissä piireissä. Tykkään... heti ekalla kerralla tykkäsin, liityin liian tasokkaaseen paikkaan MUTTA SIELTÄ KARTTUI MYÖS KOKEMUSTA KOKENEEMPIEN SEURASSA.

Pakko vielä heittää tähän loppuun kun Kiyoe kysyi mitä harrastatte. Niitä on niin piun paljon, mutta tässä hieman alustavaa pohjustusta. Soitan kitaraa ja pianoa. Haaveena on myös on ollut ostaa itselleen basso ja sitä alkaa rämpyttelemään. (Puhutaanko bassosta yleisesti rämpyttelemisestä, en minä tiedä ^^) Lisäksi tykkään tehdä vaatteita, piirtää, kirjoittaa novelleja... kaikkea tälläistä jännää ja luovaa. Mutta annanpa nyt teillekin puheenvuoroa ja hiljennyn hetkeksi ^^

EDIT: ei kamala... ja tärkein unohtui... LAULAN vapaa ajallani aika runsaasti, erityisesti japanilaisia kappaleita, koska suuri j-rock fanittaja olen ^^ puhun liikaa
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 18:40

Tervetuloa uusille minunkin puolestani ^^

Saatiin uus tietokone nelisen kuukautta sitten, ja nyt vasta sain siirrettyä noita vanhoja kuvia tälle käyttäjälleni siltä entiseltä koneelta, joten sain nyt vihdoin tän uuden avan... Otin ton kuvan kesällä meidän kukkapenkistä
. D

Miäkin rakastan lukee fantasiaa, ja on tullutkin luettua niin paljon että en todellakaan muista, mitä kaikkia kirjoja.

Robin Hobbin Näkijän taru ja Lordi Kultainen -trilogiat ovat kyllä kaikista lukemistani kirjoista ihan ehdottomasti parhaita. Rakastann <3

Oon lukenut Robert Jordanin Ajan pyörä -sarjaa kolmanteentoista asti, mutta rupes jo siinä vaiheessa tympimään oikein toden teolla, joten siihen jäi.

Edittiä. Voi Murr Aida sinun kanssa! teen sitten silpäpuolihymiöihini välin silmän ja Deen väliin . D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 18:55

^ Hyvä että uskaltauduit. (:

Tekee taas mieli pistää viestiä tänne, mutta en tiedä että mistä alottaa, tai mistä jatkaa joten järjestys tulee nyt olemaan minkälainen sattuu.

En minäkään pahemmin mangasta välitä, joitain yksittäisiä olen lukenut, yhtään en itse omista, kavereilta olen lainaillut. Ensimmäiset ajatukset mangasta oli, että ompas kaikki sekavaa ja liioiteltua, mutta sittemmin sitä on alkanut kiinnittämään huomiota piirtäjän taitoihin, juoneen ja muuhun semmoiseen. Mut ihan pelottaa et jos jossain vaihees innostuu, niin sitten ei jää varmaan rahaa enää muuhun. (8

Mä olen lukenut Harry Potterista 1-5 osat. Muut kaksi kertaa, paitsi Viisasten kiven, jonka luin kolmesti. Harmittaa, kun en vielä ole saannut kuutosta luetuksi, mutta koitan ehtiä, ennen kuin seiska ilmestyy suomeksi. Elokuvista en ole katsonut kuin viisasten kiven. Taru Sormusten Herrasta luin yhtenä kirjana, jossa oli kaikki kolme osaa. Mutta elokuvista en ole saannut vielä yhtäkään katsottua. ykköstä olen koittanut monta kertaa ruveta katsomaan, mutta sitten olen aina keksinyt jotain muuta tekemistä. Sitten olen lukenut vaikka mitä muita kirjoja. Ikivanhat tyttökirjat on kans ihan parhaita. kun on aivan ihanaa aina herkistellä niitä lukiessa. (:
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 18:58

Juu fantasiaa mäkin tykkään lukea^^

Carmildee uusi avasi on muuten hieno! Kukkaset ovat kauniita .DDD (Minäpäs pystynkin näitä silmäpuolihymiöitä laittelemaan, voin nauraa sinun ahdingollesi. Noei, mutta ajatuskin näistä silmäpuolihymiöistä naurattaa yhä!)

Ja voi, kun olen iloinen, että uusia on taas tullut^^ Olenkin heidät jo tervetulleeksi toivottanut, mutta toivotan sitten vielä kerran: Tervetuloa!
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 19:09

No jo on! : D

Mää rupeen varmasti tekee näitä sit sillee et teen välin . D
Saa nähä, mitä Kaze tuumaa... ^^^^

Kiitos ^^' Venklasin ton tekstin kans aika pitkään... Ajattelin, et laitan sinne taidetopicciini joskus kans ottamiani kuvia, saa nyt nähdä.
Haluaisin kauheesti sellasen digikameran mikä ois niin tarkka, et sillä voi ottaa kuvia kuusta. Ties kuinka monta kertaa oon tän romuni kans menny pihalle täydenkuun aikaan ja joutunu pettymään, ku tulee vaan sellasia epämääräsiä pallukoita.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 20:11

Minulla ei kyllä vielä ole omaa kameraa, mutta yhtä pidän kyllä silleen et tää on mun- tyylil. Tosin ei kukaan muu perheestäni sitä käytä. Se on just semmonen vanha digikamera romu. Saahan sil ihan hyvii videoita, mutta kuvista ei yleensä tuu melkein mitään. Kun nyt noista hevosista yritän ottaa kuvii. Vaikeeta ottaa ku ne liikkuu...
Sitäpaitsi ei se kamera ees kunnol mee päälle, joutuu aina rämpyttää pari kertaa et se menee ihan oikeesti päälle. Välil alkaa ärsyttää se todella. Mutta nyt olen ajatellut et hyvä digikamera ois terää. Katsotaan nyt saanko ees semmosen joululahjaks..
Kuinkakohan monta kertaa joudun viel menee tallille tän ikivanhan digikamerani kanssa?

Vastaan nyt Kiyon kysymykseen. Harrastan ratsastusta <3 hevostenhoitoo <3 pianon pimputusta, jonka kyllä varmaan lopetan. Se vaan on mun mielest niin tylsää ja ajan hukkaa. Mutta kullakin mielipiteensä ja tietysti harrastan kavereiden kans oloo (hulluilemista) <3 Itse olen lukenut Harry Potterista 1-6 kirjat ja odottelen 7.

Pidänhän minä myös fantasia kirjoista ja etenkin hevoskirjoista.
Ja olen katsonut kaikki ilmestyneet Harry Potter- leffat.
Ja minäkin toivotan tervetuloa uusille!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeSu 25 Marras 2007, 21:31

Onhan täälä jonkun verran Harry Potterin faneja. Mi-Mi haluatko, kerron kuka kuolee seiska kirjassa? Suosittelisin lukea englaniksi. Minä luen sen suomeksi kun se tulee, mutta siihen on pitkä aika. Lopusta en ihan oikein tykännyt, mutta yksi Roni lause oli todella hyvä.

Minäkin vastaa Kiyoun kysymykseen.
Tällä hetkellä jonkin verran ratsastusta ja ammuntaa. Riipuu koulun ajoita ja jaksoista. Lukemista, piirtämistä, tietokonella istumista ja kuunella musiikkia. Jonkun verran lenkejä tulee, kun haluaa olla omassa mailmasa.
Ennen olen harrastanut uimahyppyä ja sählyä. Kesäisin uimista.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 07:11

Nyaah~ *se on taas ihan pihalla* Niin siis tervetuloa uudet henkilöt ^^

Ja te jotkut olette laittaneet uudet avat ^^ Rakastuin niihin kaikkiin, mutta en muistanut keillä kaikilla oli ^^' Gomen

Joo, mine olen nyt taas ihan pihalla ^^' No rakastan minäkin fantasiakirjoja ja jotain dekkareidentapaisia. Niitä kirjoja on niin monia ja monenlaisia joista pidän.

Ja harrastuksiini kuuluu tällä hetkellä hevosten tai oikeastaan ponini hoito ja valmennus. Tietysti jumitan myös joka päivä koneella ja luen. Joskus saatan kyllä käydä ulkona kävelemässä ^^

Ääh, minekin haluan jo lukea uusimman HP.n mutta minulle se on pelkkää tuskaa alkaa kääntää sitä enkusta, ei kiitos. Ja tietysti minua saa spoilata jos haluu joku. Rakastan juonenpaljastuksia 8D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 10 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: