Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeTi 04 Maalis 2008, 20:32

Oohhooh, oom jääny paljosta paitsi kun en ehtinyt koneella käydä. Anteeksi, kun en ehtinyt vastata peleihin ja myöhäiset onnittelut Remonille.

Tänään oli hauska päivä. Paras kaverini tuli juuri Thaimaasta ja käytiin Itäkeskuksessa. Käveltiin kohti sen kotii ja siin matkalla juteltiin ja kaverini jostain syystä sanoi kovaan ääneen leväp***e ja edessämme kävelikin isohko nainen.
Se luuli et kaverini puhui hänestä. Sitten se nainen käänty ja alko hypellä ja vetää jotai laukka askeleita ja heilutella käsiään edessämme pitäen samalla kummallista ääntä. Se tietysti leikki huomashan sen ettei se llu tosissaan ja sano meille : Mä oon hullu, joten tollasten pikku tyttöjen kannattais varoo mua. Ja jatkoi sitten kävelyä.

Me revettiin siihen sen eteen. Se ehkä yritti pelotella meitä... No oltiin kyllä repeilty paljon ennenkin sitä ja sillee. Et en tiennykkää et tollasii ihmisii maailmas on : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeTo 06 Maalis 2008, 12:35

Kiyoe vähänkö repesin tolle sun jutulle . D Vähä OUTO nainen !

Äh, mä oon nyt koulus, pääsin koneelle. Seuraavalla tunnil on ranskan koe, en oo lukenu siihen ku yhen sanan ! OMG nyt kaduttaa. Mä en vaa tarvii sitä ainetta mihinkää, mut hävettää mennä siihe kokeesee ja vastaa yhtee ainoosee kysymyksee ja häipyy paikalta. Vähä se ope varmaa rupee vihaa mua, no en nyt jaksa murehtii sitä . DD Toivottakaas mulle onnee, etten ihan kokonaan sitä koetta kummiskaan reputtais. Ääks, miks mua jännittää näin paljon?

: D
https://valhalla.palstani.com
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeTo 06 Maalis 2008, 16:26

Vähän myöhästä nyt sulle onnee toivotella, mutta toivottavasti osasit muutakin kuin sen yhden sanan! . DD

Iih koko viikko on ollu tosi kiireinen.. mul on täl viikol 7 koetta, koska olin aikasemmim pitkään kipeenä.

Huomenna vielä espanjan verbi sanakoe ja mantsan koe. Ja ei taida olla yllätys, etten ole kumpaankaan lukenut? .'DD

Jehh joten toivottavasti ymmärrätte rakkaat ihmiset, miksen ole oikein kerinnyt peleihin vastailemaan .<<

Katon, josko tänään ehtisin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeTo 06 Maalis 2008, 18:36

Haih tännekkin<3

Meikällä oli tänään hieman pottumainen päivä, ja koko ajan pelkäsin viimeistä tuntia, jolloin saataisiin bilsan kokeet >.< Pelkäsin koko ajan, että siitä tulisi joku 6- ja sitten sitä ei olisi kiva viiä kotia -.-

No meikä sitten saikin 9-. Hetken aikaa piti vaan toljottaa sitä paperia, ja kysyä itseltään että: "Mitä häh? Ei tästä näin hyvää voinu tulla."
Muttah kyllä, Sever repäisi bilsan kokeesta ysin, eikä oo koskaan ennen ysiä sanut siitä aineesta ^^ Huh huh!!

Mutta nyt lopetan puhumiseni siitä kokeesta, teitä varmaan meinaan kiinnostaakin Severin kokeiden tulokset >.<

Äh, en sit päässy KISSin keikalle, vaikka äiti olikin meinannu tilata liput KISSin lisäkonserttiin mutta se oli kuulemma liian myöhään >.<
No, tasan eivät käy onnelahjat.

Ja enpä taida saada sitä uutta Potteriakaan, mitä olen jo pitkään odottanut ja odottanut<3 Kyllä minä sen vielä hankin ^^

Mutta mitäs te ootte viikon aikana tehnynnä?
Pitää keksiä jotain muuta pölöttämistä, ettei meikä ihan pälätä omista jutuistaan >.<

Ja sitten tietysti voisi mennä vastailemaan taas peleihin, kun on hetki vielä aikaa <3<3 Kaikki olitte kirjottaneet taas niin ihanasti<3<3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimePe 07 Maalis 2008, 10:39

Haa, kivaa : D oon nyt koulussa ja päästiin koulun tietokoneille, joten päätinkin poiketa täällä. No eipä mitään muuta asiaa mulla ollutkaan.
Kokeita muuten mulla onkin kohta taad tiedossa : (
Juu, ens kerral luen edelliset viestit nyt en ehdi, i´m sorry
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimePe 07 Maalis 2008, 12:02

JEIIII!
Se on mulla <3 Hih.
Potter <3 Ah, hekottelin mielipuolisena kun kävelin tuolta Suomalaisesta ulos : D Mummelit väisti kadulla, hih.
Herätys kello aamulla soimaan ja eikun oottelemaan puoleksi tunniksi. Ja sitten sain sen, odotus palkittiin : D Juoksin sisään ja napsin kirjan ja varmaan melkeen kuolasinkin : DD
Ja sit vaan et joo, joo, on varaus... Ja ah se oli mulla <3 Hihihi- Hihkuin itekseni, kaikki tuijotti... Onneksi kaksi kaveriini tuli sinn myös ja toinen niistä oli yhtä innoissaan ku minä.
Vihdoin on vintti pimennyt <3 Sekavaa-- En saa lukee tänään kuin 400 sivuu, pitää säästellä, kun oon ukenut jo 200 sivuu x ) Vieroitus oireet.

Sekava viesti, jossa ei ole päätä eikä häntiä. Kjeh.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimePe 07 Maalis 2008, 19:05

Miksi kaikilla on aina niin kiirre lukea kirjan niin nopeasti. Minä vain toivon, että minä en ala itkeä, kun minä alkoin itkeä englannin kirjassa.
Täälä ei ole paljoakaan väkeä, kun kaikki on varmaakin Potterin uusimmassa kirjassa kiinni.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimePe 07 Maalis 2008, 22:38

Ihmisillä on kiire lukea sellainen kirja, josta he pitävät. Aivan kuten ihmisillä on kiire varata lippuja pitämänsä artistin konserttiin, jotta saisivat eturivin paikan tai aivan kuten porukka juoksujalkaa juoksee elokuvan ensi-iltaan, jossa näyttelee joku suosikki näyttelijä/näyttelijätär.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimePe 07 Maalis 2008, 22:39

Toisaalta ainakin mulla on se, että haluais lukee vähän hitaammin että sais pitkitettyä sitä iloa. Mutta sitten haluaa niin paljon lukea sitä kirjaa ettei sitä vaan voi pitkittää sitä lukemista, on vaan pakko ahmia sitä kun se on niin hyvä. Pitäs varmaan olla hitaampi lukija niin se ilo kestäs kauemmin xD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeLa 08 Maalis 2008, 12:31

Tännekin päätin vihdoin ilmestyä : DD On hauskaa.

Njuu. On miullakin aika paljon kokeita, matseja ja läksyjä nykyään. Mantsan tietopaukku Haitista, ussan päiväkirja höskä, matikan isot läksyt joita en tajunnu, äikän kirjan lukeminen... Kauheesti tekemistä, liian vähän aikaa >.<
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimePe 14 Maalis 2008, 20:06

Hhuh, Jutustelussa ei ollakaan aktiivisesti juteltu vähään aikaan, joten nokkavan pääni nyt sitten halusin tänne lopulta tunkaista
: D

Ähh, sain juuri hirvittävän peli-innon, ja nyt sitten pitäisi tyytyä pelaamisen sijaista leffan katsomiseen. Äiti jo tuolla odottaa^^
Tosi rasittavaa, olisin niin kovasti halunnut vastailla vielä pariin peliin. Noh, ehtiihän sitä illemmallakin ja huomisaamunakin. Mitäs mä täällä oikein marisen : D

Mitäs ihmisille ylipäänsä kuuluu? Ite oon niin ilonen, kun kuuluisan kiirellinen päiväohjelmani alkaa olla jo ohitse. Kokeet makaavat tehtyinä pölyttymässä jossakin opettajanhuoneessa. Niin ihana fiilis, kun tietää et ne tosiaankin on tehty. Vaikkeivat ne välttämättä niin hyvin menneetkään. Heehhee.. : DD

No jätämpä teidät rauhaan jaarituksiltani : D
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeLa 15 Maalis 2008, 14:43

Heh, Sever, tuli tosta sun koeyllätyksestäs mieleen mun matikan yllätys x)

Kun tein koetta tuntui, että koe meni päin puuta. Olin ihan varma, että sieltä tulis joku 6 tai 7, mutta sitten opettaja kertoi numeromme, ja sain 9 niin olin et "Ai, Aha!" Aika kovaa vielä ja mun ystävä sai hyvät naurut ._. xD Ihan yllätyksenä tuli ;D

Hmm... Nyt on vihdoin sitten luettu Harry Potter 7 ^^ ja sitten on kokeet hoidettu, joten nyt on aika vapaata aikaa ^^ Onneksi. Saa vähän aikaa hengähtää ^_^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeLa 15 Maalis 2008, 14:45

Aida kirjoitti:
Mitäs ihmisille ylipäänsä kuuluu? Ite oon niin ilonen, kun kuuluisan kiirellinen päiväohjelmani alkaa olla jo ohitse. Kokeet makaavat tehtyinä pölyttymässä jossakin opettajanhuoneessa. Niin ihana fiilis, kun tietää et ne tosiaankin on tehty. Vaikkeivat ne välttämättä niin hyvin menneetkään. Heehhee.. : DD

Noh, ihan hyvää kuuluu ^^ Ja vielä parempaa kun kokeet on mullaki ohi ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeLa 15 Maalis 2008, 15:23

Miulla ei vielä kaikki kokeet ohi, valtakunnalliset vasta tulossa ^__^''' Ei kivaa, mutta kyllä se siitä >:3
Alan vihdoin pääsemään eroon nettilukostani ainakin hetkittäin ja nyt passaan vaan vanhempiani kun molemmat kuumeessa ja mie ainoo terve perheestä, joten kaikkien eläinten hoito yms. miun tehtävissä. *huaah.* Pitääpi varmaan kohta lähteä lenkille koiran kanssa, jos sen nyt saa ensin ylös lattialta. ^__^
Podini sanoi sopimuksensa äsken irti jostain syystä ja nyt on ihan pimeenä vaikka yrittää mitä (Ja kyllä, olen yrittänyt jo ladata akkua.).. kolme viikkoa niin pääsen Good Charlotten konserttiin Hesaan :3 Yay! ; D
Ja uusin potter tuli luettua heti ekana päivänä kun se ilmesty ^^ Loppu oli vähän tönks, mutta... Noo, enpä ala siitä puhumaan, kerron kuitenki kaikkea mitä ette haluu tietää siitä vielä, te jotka ette oo sitä lukeneet >:3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeLa 15 Maalis 2008, 20:56

Joo, siis mullaki kaikki valtakunnalliset tulossa ^^'' Mutta en halua ajatella niitä vielä, ainakaan ruotsin valtakunnallista *paniikki*

Ai, minä pidin lopusta! ^.^ Mutta en puhu itsekkään siitä sitten enempää ;]
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeLa 15 Maalis 2008, 21:00

Pitäis tehä taas hirveest läksyi ;_____;

Ku lähetään sinne lomalle, pitää tehä kauheesti rästejä >___< Rasittavaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeLa 15 Maalis 2008, 21:24

Huoh. Oon ihan tööt. Oon viimeset kolme tuntii vatkannut ja paistanut ja sekoittanut ja rikkonut kananmunii, sulattanut, kaatanut... Olen leiponut : D Heh heh. Miks jätin näin viime tippaan? Äääh. Nyt se on ohi.
Huone pitäs siivota ja sillee : P Ei oo tullut sitäkään tehtyy. No teen sen sit aamulla...

Bella, Bella, Bella I love uu ~ Oi ihanainen Bellaa, oot valmis AH! Huomen laitan sut hahmokirjaan, ~ <3
((Lopullisesti oon näköjään seonnut kun puhun tohon sävyyn HAHMOLLENI))

//Edit. Laitoin sen jo hahmokirjaan <3 Hah. Nukuttaa....
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeSu 16 Maalis 2008, 10:03

Haha. Minullakin on ilonaihetta hahmokatraassani : DD Sain eilen, hirmu kiireellä tosin, vihdoin valmiiksi uusimman luomukseni. Mangustiaddikti Kompassin <3~

No, pitäis olla harkoissa, kait. Mut nilkka on yhä edelleen nyrjähtäneenä, niin ei voi oikein juosta ;____;

Meen tästä uudistamaan AK:tani ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeSu 16 Maalis 2008, 10:24

Huomenia tännekkin<33

Ohoh, kun nukutttaa, mutta kissa herätti -.-
Olis voinu nukkuu pitempäänkin ^^'

Noh, eilen illallakin luin Potteria melko pitkään, ja vielä on läksytkin tekemättä >.< Ja yhteiskuntaopin kokeisiinkin pitäisi lukea ja ties mitä muutakin pitäisi tehdä...

Noh, nyt ensiksi kuitenkin heräilen ihan rauhassa n.n
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeSu 16 Maalis 2008, 11:28

Apuva, tänään tulee niitä virpojia . DD Ooon yksin kotona, en uskalla avata niille ovee jos ne tulee. Ne o pelottavia . D Ja oon sitäpaitsi viel yökkäreis. Söin jo tosin osan niille tarkotetuist karkeist, muttah... sanon sitte et anoin ne niille virpojille.

En ees muistanu, et tänää on se virpomispäivä o.O

Sain vihdoin tuon uuden hahmoni valmiiksi <3
Käykääs muuten myös lukemassa peli-infosta tuosta Dalerc'hasta . D *mainostusta*

Miun pitää tällä viikolla mennä tekee jälki-istuntoo fysiikan koe >.< Ei kiva.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeSu 16 Maalis 2008, 11:33

Meille tulee ehk yks tyyppi virpoo tänää :''D On kyl jotai karkkii niille ^^'

Onnee Carmille kokeesee : DD

Mun pitää koht mennä tekee niit läksyi ^^' Onneks ei ykskää koe mee sivusuun ton loman takii.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeSu 16 Maalis 2008, 11:55

Kirjotan viestin ku haluun nähä aakooni. Silmäpuolisorto
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeKe 19 Maalis 2008, 09:13

Hahaa ;D Koulussa olen, me ollaan nykyään aika paljon koneella ... Ja tämän aamunavauksen aikana kaikki vaan hilluu jossain netin syövereissä , haha, Joten niimpäs minäkin tulin tähän kirjailemaan.

: D Hahaa taulukkolaskenta on sitten hubaa!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeKe 19 Maalis 2008, 10:39

Meilläkin alkaa olla tunnit tietokeella, mutta kuiten suurimaksi osaksi tunnit ovat teoriaa. Kahdeksan tuntia kahta teoriaa vain päivässä, mutta onneksi MA ja Pe ovat neljä tuntisia.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitimeKe 19 Maalis 2008, 18:31

Meilläpäs saapi olla koulussa tietokoneella ihan milloin haluaa ^^ välillä pitääkin olla kun niillä ohjelmilla tehdään kaikenlaista tarpeellista suunnitelmia ja projekteja varten
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 22 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 22 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: