Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeTo 20 Maalis 2008, 09:36

Muah, meikäkin eksyi tänne koulutunnilla : D terveystietoa, mitäpä muutakaan xD piti vain ilmoittaa : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeTo 20 Maalis 2008, 10:02

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE TÄÄLLÄ! ARY LÄHTEE KOHTI ISOA OMENAA <3~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeTo 20 Maalis 2008, 13:32

Hyvää pääsiäistä kaikille myös Severiltä<3<3

Ah, ihanaa kun tänään pääsikin yheltä, kun kukaan ei jaksanut pitää meille matikan tuntia, niin rehtori antoi sitten vapautuksen siitä ^^

Pälätänpäs taas jottain omaani xD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeTo 20 Maalis 2008, 18:49

Samoin minulta, vaikka ei vietä
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeTo 20 Maalis 2008, 19:25

Juu, hyviä pääsiäisiä täältäkin kaikille! ^^

Hohhoijaa. Nyt se flunssa sitten iski. Onhan se kotona kiva olla pari päivää ja sitten alkaakin jo heti loma ^^ Se onkin ainut paras, mutta muuten tylsää. Tai no, yksi kirja tuli tossa luettua ja toista aloitin. Noh, toivotaan, että viikonloppuna jo tervehdyn kokonaan ^^

Mites muilla? :]
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 09:53

Nyyh, tänään alkaa Jonan koneeton elämä kun tulee niitä sukulaisia. Eipä siinä mitään kun ne on ihan mukavia, mutta saan varmaan hirveät vieroitusoireet Valhallasta ;/ mutta maanantaina tai viimeistään tiistaina pääsen tänne taas saamaan päivittäisen annokseni : D

Heräsin tänäänkin jo ennen kahdesaa, vaikka rupesin nukkumaan puolenyön jälkeen. Minne katosi yhteentoista koisiva Jona? ; (

Mutta jotten vain valittaisi omiani:

Hyvää pääsiäislomaa kaikille, riemuitkaa tästä kouluttomasta ajasta ; )

Jona kuittaa ja ottaa vielä viimeiset annokset Valhallaa ennen näitä elämääriipiviä pääsiäisajan aktiviteetteja.

Oon minäkin kanssa yks, itken hirveästi sitä etten pariin päivään pääse tänne -.- riippuvainen mikä riippuvainen, mitäs olette noin ihania<3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 11:49

Yhyy~~ Jonaah!<33

Pärjäile<33 ^^

Mutta joo, heräsin tänään vasta klo puol 12. En oo pitkään aikaan nukkunu niin pitkään ^^' Noh, ihanaa vaan kun ei oo koulua : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 13:33

Mä heräsin puol 11 ;D Tunti ennen sua Sever ;D

Joo, tää kouluton päivä on kiva ^^ NO, mulla sitä on ollu jo kaks päivää tätäki ennen, mutta nyt oon taas vähä paremmassa kondiksessa, joten kivempi olla ^^

Tänään tulee Taru sormusten herrasta ykkös osa .) Ajattelin katsoa jos saan valloitettua telkkarin itselleni ;D Toi trilogia on just hyvä ^^
Tykkäävätkö muut TSH:ta? ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 13:52

Nöö. Hyvää pääsiäist kaikille <33

Okei siinä ei ollut oikea juttuni, vaan olen kavala ja haluun nähä aakooni :>>>
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 13:59

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ! - Tosiaan, nythän on pääsiäinen, jippii! : D
Enpäs aikaisemmi sit kyenny tajuamaankaan . D

Aida joutuu huomenissa lähtee mummolaan, ja vähä pelottaa, etten koneelle pääse .S Mutta kai sitä nyt kaks päivää ilman konetta selvii, toivottavasti. Tosin niin ku Jonaankin tää Valhalla riippuvuus on iskeny, nii se on iskeny myös muhun. Täält on nii kauheen vaikee pysyy poissa!

Itekkin aattelin ton TSH - trilogian kattella, jos mahdollista. Oon sen nähny jo kerran aiemminkin, mut en muista niistä enää ku jotkut kohokohdat : D
Ja TSH on ihan hyvä, ne elokuvat on kyl aika tappelua, mutta hällä väliä. Niitä kirjoja tällä hetkellä luen, oon kesästä asti yrittäny vääntää, ja ne on kyllä hyviä, mutta välillä pitkäveteisiä, ja sit eksyy lukee jotai muuta siinä välissä. Mutta hei, mä oon edistyny oon jo kakkososan lopussa. Hauskaa : D

Ja Jokeri aivan ihana toi sun allekirjotuksesi<33
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 18:36

Minä taas pitkästä aikaa. Ahh <3 huomenna lähden vantaalle frettejä katsomaan. Olen odottanut tätä kauan, ja kaverini tulee mukaan.

- Hyvää pääsiäistä!

eilen mulla oli matikan koe, ja ens viikolla tulee saksan koe ym.

En jaksais harjoitella, mutta kaipa pitää kun en ole haka melkein missään aineessa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 10:27

Äiti ja isä innostu vähä sukututkimuksesta tai jostain sen kaltasesta.

Sain mm. tietää et mummin tyttönimi on Reino. Mikä tarkottaa sitä, et saisin vaihtaa nykysen sukunimeni siihen. Sitä taas seurais se et olisin yks maailman viimesimmistä Reinoista. Se sukunimi on kuulemma jo sammunu ja ois kyl aika siistii jos herättäisin sen uudellee.

Niin ja voisin vaihtaa sukunimeni mm. myös Reimanniksi ja Herraseksi. Neki on jotai suvussa kulkevia nimiä, loput onki sit ihan tylsiä.

Ainii, paitsi mun nykyne sukunimi. Se on vaan alle kahelsadal tyypil. Jes olen melkein ainutlaatuinen. :>>

Niin ja väitättekö et mul ois ollu tylsää ku tälläsii kirjotan ? Silmäpuolisorto
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 12:06

Heh, tosta tuli mieleeni ^

Meilläkin on tehty sukututkimus ja oikein niin laaja, että se on tungettu kirjojen väliin ja se ylettyy jonnekin 1700 luvulle tai 1800.. En muista. Mutta kuitenkin.

Huolellisuudella ei ainakaan sitä kirjaa ole pilattu, sillä minun syntymävuoteni on sen kirjan mukaan 1995 vaikka se on oikeasti 1992. Taitaa kirjan koonneilla olla jotain minua vastaan kun noin vuodet heittävät ja olen luultavasti ainut jolla se heittää -__________-
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 16:32

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE JA KÄVIKÖ "KUKKO"?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 16:40

ei käynyt kukko, ainoastaan liuta sukulaisia x3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 17:15

Meillä ei kukot käynny, ei myöskään puput. Ikävä juttu.
Mut onhan täs päivä pääsiäist viel jäljellä :>>
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 28 Maalis 2008, 15:47

Ary is bäk in bisness <3

Hei evribadi. Tulin takas. Ai että, ihana kaupunki tuo NY <3~ Mut oli mul teit kyl hirvee ikävä :''D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 28 Maalis 2008, 16:45

Voi mitä oletko New Yorkissa käynyt? Miten epäreilua =)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 28 Maalis 2008, 16:48

Tulin tänä aamuna takas Suomeen : DD
Oon valvonu ny putkeen joku 26 tuntii ja meinasin koulus nukahtaa pulpettiin ^^'
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 28 Maalis 2008, 16:51

No varmasti olit väsynyt. Itse en kyllä pystyis moiseen, siis pysymään hereillä 26 tuntii putkeen ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimePe 28 Maalis 2008, 16:53

No, en mäkää uskonu nii ennen tätä päivää >___<

Ja joskus pitäis harkkiohinkin vetäytyy.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeLa 29 Maalis 2008, 10:01

Uuh! NY!!

Kerro meille New Yorkista Ary! Onko siellä paljon kaikkea? : DD Lupaan sitten vastapalvelukseksi kertoa kaiken meidän tulevasta Moskovan reissusta (tai jostain muusta, niitä reissuja näyttää pukkaavan O_O) : DD

Ääh, kun on ihme olo. Väsyttää, muttei väsytä. : D
Jospa tänään olis muuta eläämää kuin kone...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeLa 29 Maalis 2008, 10:35

Tidii. ^^

Pitäisi varmaankin raahautaua tekemään uusi hahmo, noita kun on minulla liian vähän. Heh.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeLa 29 Maalis 2008, 15:14

En jaksa kertoo Nykistä. Liian paljon kerrottavaa ja oon liian väsyny . DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitimeLa 29 Maalis 2008, 19:43

Onko Arya ollut Nykissä?
Se on ihana kaupunki. Sieltä löytää kaikkea. Me varmaakin menemme ystävän häihin sinne, riippuu vanhemmista. Sitten olisin itse käynnyt kolmisen kertaa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 23 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 23 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: