| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 29 Maalis 2008, 19:53 | |
| Olin juu. Eka kerta ulkona Euroopasta <3 Ihana kaupunki. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 29 Maalis 2008, 20:14 | |
| Erittäin ihana pleissi. Ostitko mitään Disney kaupasta? Sieltä löytää kaiken laista Disney tuotteita mitä Suomesta ei löydy. Brodweyssakin on ihania teatteri ohjelmii menossa. Seuraavaksi olen ajatellut mennä katsomaan tarzanin musiikin takia, mutta sielä on niin monta vaihtoe ehtoja. Itse olen nätnyt Ooperan kummituksen ja leijonakunkinkaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 29 Maalis 2008, 21:03 | |
| Ah matkat <3 Oon ain matkannut ja aina tuun matkaamaan... oon sellanen vaeltava sielu, en jaksais nytkään olla täällä, palan halusta matkaan, vaikka hintana onkin riistäytyminen koneesta ja kavereista ja telkusta ja kaikesta. <3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 29 Maalis 2008, 21:11 | |
| Missä minä olen ollut kaikki paikat olivat todella ihania. Matkustin myös yksin serkuille, kun he olivat Sveitsissä. Se on ihana maa. Melkein joka puolella tuoksui ihana lehmän lanta. Sielä oli halpaa tavaraa ja varsinkin suklaa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 09:13 | |
| Nykissä ju käytiin Disney-kapassa, mutta en ostanut sieltä kuin pelikortit :''D Ei löytyny muuten mitää kivaa. Käytii siel Broadwayllä katto Mamma Mia <3 Ihana musikaali.
Aamukukkuja Ary taas yksin paikalla. Kipeenä, kuten aina matsien aikaan. Tuskin nukuin yöllä ja tulin tälle kopistelemaan jo joskus sietsemältä. Kuumetta ja jatku8vaa päänsärkyä löytyy. Mutta urheana menen pelaamaan : DD |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 15:03 | |
| Päätin tänne tulla pitkästä aikaa jotain selittelemään..
Toivottavasti sul oli kiva matka, Ary . D
Oon taas tekemäs uutta hahmoa. Pari päivää sit tein sen kuvaa varmaan kaks tuntii, ja sit sattu tuleen sähkömiehet ja ne säätituol jotai, ja minä tyhmä en tajunnut tallentaa sitä, niin se kuva sit katos kun sähköt meni hetkeks. Rupesin sit sitkeästi hetken kuluttuu tekeen taas sitä kuvaa, ja sain sen jopa valmiiks. Olin siihen ihan sairaan tyytyväinen. Noh, sit tulee isä kotiin. Se piipahtaa pannuhuonees ja löytää sielt jonkun kivan napin, jota päättää painaa. Siitäpä tietysti memee sähköt. Seki kuva menee sit siinä. Nyt oon taas tunin tehnyt sitä kuvaa... Ja äsken päätti mese aueta itsestään. Se sit alko jotain lagaamaan niin, et kaikki sivut pimeni. Oli ihan hilkulla ettei se pirkuleen kuva taas kadonnut >.< Ja oli kyl itku herkäs.. .''D Oon vihanen meselle. En enää aukase sitä >.<
Angstaan täällä, anteeksi.
Mutta lähinnä se on syyni siihen, et tänne tulin valittaa, koska ainakin multa katos chatti (?) o.O Näkyykö se vielä teillä muilla? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 17:03 | |
| Cura otti ja tuli tänne... milloinkohan on viimeksi tullut kirjoiteltua jotain turhaa tänne. Ette sitten usko kuinka inhottavaa on olla kipee. Hemmetin kova flunssa päällä ja kaikki paikat nii mukavasti tukossa et hyvä ku henkee saa otettuu. Ja meitihän tietty kuvittelee et musiikin kovalla kuuntelu auttas asiaan mut ei ni ei. Graah... jotenki taas tuntuu et kaikki pukkaa päälle. Ensinnäki pitäs saada huomiseks täytettyä lukion ainevalintakortti >.< jos vielä saisin rastitettua siit 8 ni sit ois kaikki ok mut ku näh... ku ei tiiä mitä niist valittee. Äikäst joku esitelmä pitäs väsätä kasaan ny tän kuun loppuun ja kirjottaa ruotsin aine... meiti ei yksinkertasesti jaksa.
Mutta mieki jäin ihmettelee tuota chatti laatikkoa O_O' se vain katosi yhtäkkiä eikä oo sen jälkeen takasi tullu ... missä se ooooon !!
// chatbox is back O_O // |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 17:07 | |
| TIDIDDII MESTARI AIDA SAI CHATIN TOIMIMAAN ; ) Olkaapas nyt sitten tyytyväisiä : DD
Mullaki on pikku flunssa . < Talvi on synkkää aikaa. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 17:52 | |
| Nyyh, chattiloota meni ja katosi taas, ainakin miulta ; ( ilmoitti vaan että "chatbox is not activated". katkeroidun kohta tuolle lootalle kun se on ollu niin oikullinen viimeaikoina >.<
ja te halusittekin varmasti että tulen tänne itkemään, anteeksi : D
//ja minähän en ole hätäinen, nyt se toimii taas xD joo, unohtakaa jona ja sen epämääräiset selitykset xD |
|
| |
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 18:01 | |
| Chatbox disabled for performances. Reactivation tomorrow (after optimization): 31-03-2008. Thank you // enpä usko et toimii enää .< Saapas nähdä, mitä huomenna tapahtuu >.< | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 18:08 | |
| Ensin murehdin liian aikasin ja sit iloitsin liian aikasin >.< toivottavasti se sentään huomenna toimii ^^
Mutta ihan asiasta toiseen, onko täällä foorumilla vielä talviaika vai luulenko vaan että nuo ajat on vähän mitä on? : D
//joo, ja ajatkin on vaan omista asetuksista kiinni, tajusin sit senkin xD ehkä pitäs oppia ottamaan asioista selvää ennen kuin rupee selittään kaikkea omaa xD
Viimeinen muokkaaja, Jonayla pvm Ma 31 Maalis 2008, 15:42, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 30 Maalis 2008, 18:09 | |
| Päivee taas ^^
Äh. Missasin taas Aidan, sil oli jotai asiaa mulle -____- Eikä chatti toimi. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 02 Huhti 2008, 14:25 | |
| Jausaah<33
Severillä on ollut hieman pottumainen viikko, ja vielä tämä helskutin konekielto -.- Onneksi se loppuu perjantaina ja sitten pääsen viimeistään vastailemaan peleihin ^^
Nytkin salaa koneelle, hmmh, vanhemmat on töissä vielä : DDD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 02 Huhti 2008, 20:19 | |
| En ole tännekään kirjoitellut vähään aikaan ^^' Joten mitenkäs tänne? :]
Itselläni nykyään niin paljon kiretä, mutta peleihin teen pakostakin aikaa ^___^ En voi olla erossa niistä. Kokeita, valtakunnallisia ja muita koulujuttuja on niin paljon, että vois vaikka muille jakaa... (kuka haluaa?) Tuskin kukaan -_____-
Noh, kai se on pakko rämpiä suossa eteen päin vaikka se olisi kuinka syvä. (ja mikäköhän vertaus tämäkin oli? O.o) Mutta juu... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 03 Huhti 2008, 14:30 | |
| Uääähh : P Kamalan ihanaa kiirettä. Seuraavan tekstin kirjoitusasu on aika tiuramaista, koska minua tiurailuttaa. (Tiura on joku lääkäri tääl, kansanedustaja ja lempinimi opettajallemme Salmivaaralle (matematiikka+kemia+fysiikka))
Nyt kirjoitamme uuden otsakkeen ja käymme hieman Jelian viikkoa lävitse. Hänellä on ollut paljon kokeita, kuten matematiikan kolmannen kurssin koe, jonka aihehan olikin geometria. Sehän onkin todella mukavaa. Ja hänellä on myös ollut musiikin kirjallinen koe, ja perjantainahan muistamme myös soitto/laulu-kokeen. Lopuksi voisimme vielä juoda limpskapullon.
: D Joo no se siitä. Tänäänkin kiirettä saa nähdä kerkiänkö vastailla... Huomenna jään tekemään koulun jälkeen lavasteita mssuille, jotka ovat sunnuntaina... Mutta sitä ennen lauantaina on lisaa lavastusta ja kaverin voimistelunpohjoissuomenmestaruus-kisat ja pitäisi leipoa hyvänolonmessuille (ne messut jotka äsken mainitsin..) Ja itse sunnuntaina tietty ne messut, kymmenestä viiteen : DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 09 Huhti 2008, 16:56 | |
| Juu, kiirettä pitää täälläkin- taas vaihteeksi...
Huomenna englannin valtakunnallinen, joten sehän on todella mukavaa. Nytkin pitäisi olla pänttäämässä kunnolla, mutta missäs minä olen? Koneella. No, onhan tuo kirja tuossa ihan nokan edessä, jos vaikka rivin ja pari jossakin vaiheessa lukaisisi ,)
Täälläkään en ole vähän aikaa, kirjoitellut, mutta lähdenpäs kiusaamaan tiukkaa aikatauluani ja menen vastailemaan peleihin :] |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 10 Huhti 2008, 15:15 | |
| Yritän tääl psyykata itteeni et saisin vastailtuu kaikkiin peleihini, jois oon vuoros :''D Siinä onkin hommaa.
Lähen tos kuuden aikaan kattoo joukkueeni matsia Espooseen ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 10 Huhti 2008, 16:44 | |
| Mun ystävä löysi hauskan pelin missä pystyy rikkomaan tietokonetta. Se auttaa, kun huutaa omalle konelleelle. Erittäin hauskaa peli |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 12 Huhti 2008, 08:12 | |
| Ja taas on viikonloppu.
Miten ne viikot voikaan mennä niin nopeesti ? En edes tajua, miksi kampesin itteni ylös niin tuhottoman aikaisin, ja nyt oon jo roikkunut koneel vähän päälle tunnin... Huoh.
Tänään olisin lähdös tuonne Juväskylän kirjamessuille, sain mulle ka mun kamulle sinne vapaaliput. Mangaa lähtisin ostamaan. Mulla vaan on tosi vähän rahaa, ehkä kymppi enintään... Pitäs sitäkin saada jostain pummittuu -.-
Kaaduin maanantain koulun pihas ja sain polveen aika syvii jälkii, ja heti tiistaina rikoin fysiikan luokan ovenkahvan. Siitä ei kuulemma tuu korvauskustannuksii, koska oltiin löydetty sopivii varaosii.. Hävettää vaan sikana.
Pahoittelen tässä vielä epäaktiivisuuttani peleissä, en ole ainakaan toistaiseksi saanut itteeni tsempattuu et jaksaisin vastailla. Hirveen kiireistä on nykyään, enkä oikein ole kerinnytkään.
Carmi taas hiljenee hetkeksi rutkutuksineen. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 12 Huhti 2008, 09:55 | |
| Huuuoment.
Tos takan serkut ja veli leikkii Pokémoneilla, ku odotetaan veljen matsin alkua. Olen vähän pihal siin hommas, kun en muista ees niiden nimiä xD Ja siellä ne tappelee keskenään -___-''
Mut joo. Tänää sit veljen SM-finaalia kattoo <33 |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 12 Huhti 2008, 11:05 | |
| Tuli tässä mieleen, kun Jona ilmoitti että foorumin ajat ovat hieman sekaisin. Ne tosiaankin ovat, mutta jokainen käyttäjä on itse vastuussa siitä ajasta mitä hän täällä elelee.D Eli aikansa voi käydä päivittämässä --> Profile --> Valinnat --> Gmt + 3 hours
Ja sitten kun taas kelloja siirretään tunnilla taaksepäin, pitää käydä vaihtamassa tonne toi gmt + 2 hours. Jee . DD
Ja onnea Ary sun veljelles sinne kisoihin . DD Ite lähen kohta, joko enon synttäreille, taikka sitten treeneihin . D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 12 Huhti 2008, 11:38 | |
| Usko tai älä Aida, onnistuin jopa huomaamaan tuon aikahomman sen jälkeen kun olin jo maininnu asiasta, tässä taas nähtiin etten osaa ottaa selvää asioista ennenkuin avaan suuni : D
Tulee niin nostalginen olo kun kun puhutaan pokémoneista, vieläkö jotkut niilläkin leikkii? Olin ihan varma et se on jo menny muoti-ilmiö, mutta ei kai sitten. Haluaiskohan ne mun vanhoja pokémon-kortteja? : D
Niin ja tosiaan onnea Aryn veljelle (menikin leikkaamaan hiuksensa : D) ^^
Meillä on täällä joku pikkuveljen kaveri, mikä tietää sitä että suuren osan päivästä ne istuu täällä meikän huoneessa pelaamassa pleikalla. -.- Ja kun todennäkösesti kuitenkin unohdan niiden olemassaolon (ei olis eka kerta : D) niin varmaan teen taas kaikkea tosi viisasta tässä kun ne on tuossa : D Ehkä pitäis olla hitusen vähemmän keskittymiskykyä niin ei vois unohtaa kahta koko ajan puhuvaa poikaa jotka istuu n. metrin päässä xD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 13 Huhti 2008, 10:48 | |
| Huaah~~
Ah, ja kohta viikonloppu taas purkissa -.- Voisivat olla kyllä pidempiä, ei olisi mitenkään pahitteeksi. jaksokin vaihtui ja viimeisen jakson lukkari onkin sitten niin hirveä. No sentäs kolme ysin aamua.
Ja maanantaina pitäisi muutenkin ilmottaa poni kisoihin ja kisat ovat sitten ensi sunnuntaina. Ja kauhia kiire muuteski, eikä inspiksestä oikein taho näkyä jälkeäkään. Onkohan ottanut lopputilin?
Ja nyt tuolla ulkonakin sataa, taitaa olla melkein räntää. Ja pitäisi varmaan pukea muutenkin päälle xD Tää hilluu täällä vielä puolenpäivän aikoihin yövaatteissa : DD
No, kuiteski, Sever hiljentyy jälleen ja koittaa ajatella hieman positiivisemmin ^^ Ja yrittää vastata peleihin... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 16 Huhti 2008, 19:15 | |
| Jonalla on tylsää.
Joten se tulee tänne selittämään kaikkea liibalaabaa.
Kun ei se jaksa muutakaan tehdä.
Olis sillä tekemistä. Kivaakin.
Mut aina ei jaksa.
Hah.
Vika jakso alko tänään, jopa ihan mukavissa merkeissä. Ei ees mitään inhottavia aineita, vaikkei toisaalta ihan huippujakaan. Historiaa, matikkaa, enkkua, ranskaa ja filosofiaa (jota ekan kerran ikinä, mitähän siitäkin tulee...). Kovin suuria töitäkään ei ainakaan pitäis olla edessä. *huokaa helpotuksesta* Säästynette siis samanlaiselta valitukselta kuin niiden tt:n töiden kanssa. : D Tänne sato jo luntakin taas alkuviikosta, ihan oli valkoista. -.- Onneks se sentään on jo suunnilleen sulanu pois, ehkä kohta tosiaan on kesä. Enää 37 (?) koulupäivää ja voi huokaista helpotuksesta. Paitsi sitten pitäis olla kesätöissä. -.- Sopii toivoa että pääsen samaan paikkaan kuin viime kesänä ja joinakin lomina tänä talvena. Mutta kaupungin puutarhahommiin? Ei kiitos. Jona kuittaa ja vetäytyy takaisin nurkkaansa. Pitäisköhän ettiä jotain animea katsottavaks?
Ai niin, miten melkein unohdin? O.o Jo nyt Severille onnea kisoihin ja tietysti myös inspiksen metsästykseen. ^^
Jona haahuilee nyt jonnekin omiin maailmoihinsa aikaa tuhlaamaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 19 Huhti 2008, 19:02 | |
| Ajattelen sua Jony lämmöllä huomenna, kun menen niihin kisoihin<33 *halitus*
Kauhiaa, huomenna ne kisat! Sever, tervetuloa todellisuuteen. Jännittää ihan hirveästi, vaikka ihan tuttua hommaa : DDD
Sever poistuu verhon taakse ja puree kyntensä hermostuksissaan poikki xD |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|