Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimePe 21 Joulu 2007, 20:30

aah... Vihdoinkin joululoma.. Tänää olenkin ehtinyt kirjoitella tänne, tai miten nyt ottaa.
En oikeastaan ole kirjoitellut vaan ollut. Mutta yleensä en perjantaisin ehdi tänne kun koulun jälkeen valmistaudun tallille menoon. Mutta tottakai menin tänää tallille, mutta pääsin tossa puol 10, että sillee. Nyt vaan enää teen joulukortteja, niin melkein kaikki tärkeä joulupuuha on tehty... Ja olen ajatellut ehkä tehdä pari joulukoristetta, jos jaksan. Vaikka ei niistä nyt niin paljon iloita, kun ei ne nii ienoi oo ku teijän tekemät piirrustukset! X D Mutta ei nyt mitään kummoisempaa...

Ja sitten olisi pieni kysymys teille:
Mitä olette suunnitelleet tekevänne itse jouluna? (Jos nyt edes olette suunniteleet...)

Oh hoh... Mitäs nyt oikein tein? 8 D Olempa järkevä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeLa 22 Joulu 2007, 21:19

Itse varmaan ajattelin olla ihan kotona ^^' Joulupukkikin tulee siinä illalla <'33
Lomaakin vain viikko -.-'

Mitens teillä on lomat?
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeLa 22 Joulu 2007, 23:08

Meilläkin on lomaa vain viikko, jos ei sitten näitä viikonloppuja lasketa >.<
Emt, jostain syystä tän loman lyhyys ei haittaa mua. Koulussa on kivaa! . DDD Ei opiskelumielessä, vaan siel näkee kamuja. ^^

Ahh, joulu <33 Mä en tajua, miks en oo siitä nyt niin innostunut. 'sehän on heti ohi, mitä järkee joulukoristeissa on? heti niitä pitää olla pois ottamassa.'

Nyyh, ei ollut chatissa kethän .< Ihan varta vasten tänne raahauduin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeSu 23 Joulu 2007, 09:58

Nyaah~ Minellä alkaa koulu 7.1. 2008. Voisi minun puolestani loma olla pidempikin, ei olis mikään kiire kouluun.

Meillä vaan juuri nyt kotona siivotaan ja minä tietenkin ensimmäisena menin koneelle, vaikka pitäisi itsekin hieman siivota. Huoneeni on kuin myrskyn jäljiltä xD Nooh sen kerkiää.

Mistä juhlasta pidätte eniten? No, mine pidän ehkä eniten uudesta vuodesta ja vapusta. Joulukin on kyllä ihan mahtava, mutta minusta jouluna ei pitäisi olla niin kauhia kiire. Vähemmän hälinää...

Muttah, Sever kiittää ja kumartaa taas kerran ja toivottaa kaikille erittäin hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2008!! Minua ei välttämättä koneelle näy niin kovin usein nyt, kun kaikki hässäkkä on käynnissä ^.^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeSu 23 Joulu 2007, 14:15

Huhhuijaa! Meilläkin nyt viimein joulusiivoukst ja koristelut valmiina, kinkkukin ängetty jo uunin perälle <'3 Nams!

Miullakaan ei nyt oikein ole joulumieli ole vielä kunnolla löytynyt.. Kaikissa muissa huoneissa kamalat koristeet ja kynttilä-asetelmat, paitsi miun huoneessa vain jouluvalot.

Lempi juhla on varmaankin juuri joulu, mutta pääsiäinen, vappu ja juhannus myös tosi kivoja!

Carmildee, olen samaa mieltä, että on koulussa ihan kivaa.. Smile Siellä näkee kamuja ja sillein.. on musta historia, englanti, äikkä ja musiikki kivoja. Kokeistakin joskun vähän innostun. Millasias totareita oikein saitte? Miun keskiarvo oli 9,2 (tai no.. todellisuudessa 9.69).. Olisi voinut ola korkeampikin, matikan 7 nousee vielä seuraavaan totariin kasiksi!

Hyvää joulua kaikille! Syökää paljon pipareita ja kinkkua!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeSu 23 Joulu 2007, 14:41

Olen ilmeisesti nukahtanut ja kuollut jonnekkin nurkkaan, ja jättänyt kummalliset pälinäni kaapin lokeroon. Nytpä sitten tulin, ja soperran jotain ihmeellistä.

Tokari oli just sellane ku ootinki.... huono. No okei, olin tyytyväinen ite siihen ja sain ku sainki 7 just niistä aineista ku odotinki. Ja kerkesin jo harkita että parantaisin ainakin niistä neljästä kahta... AINAKIN MATIKKAA!! keskiarvo tais olla jotain 8 paikkeilla, ja ihan hyvin mun kaltaselle kamalalle, hullulle, riehuja persoonalle. EIKÄ UNOHETA SITÄ KOMISTUSTA SIELLÄ KAIKKIEN NUMEROITTEN KESKELLÄ... 10 kuviksest <333 GÖERLLLL o(^_^)o

HUOMENNA! HUOMENNA! Huomenna se pukki kuulkaas tulee tonttuineen ja laskeutuu petteri punakuonon kanssa teinki katolle .'DD khaha joo nii varmaan. Mut siis rakastan joulua. Nii ihanaa aikaa, paitti se odotus ja kiire. Sitte kaikki jouluruuat, NAM <33 muutenki ruoka on nii nam asia ettääääh...

ETTÄ TOOOOODELLA MAHTAVAA, VÄRIKÄSTÄ, LOISTOKASTA JA MUKAVAA JOULUA JA UUTTA VUOTTA KAIKKILLE VALHALLAN PORUKOILLE <33 OOTTE IHANIA!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeSu 23 Joulu 2007, 17:25

Minä kun en käsitä.. miksi kaikki hyvät ropettajat ovat myös hyviä PIIRTÄMÄÄN! Jokaiselta roolaajalta kun kysyy kuviksen numeroa, on vastaus aina samainen 10! Onkohan teillä sitten erittäin hyvä meilikuvitus vai mitä?!

Muuten, etsin tässä samalla roolaus seuraa! Kun itse olen pari aihetta luonnut, mutta ash.. ei niistä mistään tule mitään x'D Kahdesta omasta aiheesta kaksi olen poistanut. Ja jos jonkun muun aiheeseen olen jotain kirjoittanut, en saa sinne vastausta vaikka kuinka odottelisin.. Eli roolausseuraa kaipaan liiankin kiivaasti! <''33
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeSu 23 Joulu 2007, 17:28

Ahh, joulukinkku on IISO NAM! läski on pahaa :''< Hirveetä aina erotella sitä läskiröpsöö syötäväks kelpaavasta osasta... hyy, kynnenaluset on sitte iha siin ihramömmös >.<

Mun keskiarvo oli 8.13. ihan tyytyväinen oon! Kuraa, mäki sain kympin kuviksest . DD kuvis on ainut aine, mistä haluun saada kympin. Ainut, millä on väliä.
Ei mulla koskaa mikää muu aine oo ollu kymppi .'D

Enkku ois viime vuon ollu, mut käytös laski.

EIKÖ JOULUPUKKI PÄÄSE NIIHIN TALOIHIN TUOMAA LAHJOJA MIS EI OO TAKKAA ?? Tai tuleeks se sit siit putkest siin hellan päällä? Tai saunan piipusta? Äää, joulupukki ei mahu mein takkaan! No ehkä se tulis sit ovesta, jos ois tullakseen.

Jouluruuat on pahoja! Vedän vaa kinkkua, kaikki laatikot on ISO YÖK! Hyääh, mut riisipuuro on hyväää. ^^

HYVÄÄ JOULUA MEINKI PUOLESTA ^^^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeSu 23 Joulu 2007, 17:40

Hyvä huomio, Carmi! Mitä jos ei omista takkaa!? Olisi sellainen kyllä ihan kiva <'3 Lämmittäisi mukavasti. Kaakao lasi vain käteen ja kiikkutuoliin istumaan. Siinä sitten juotaisiin kaakaota ja hyräiltäisiin "Jouluyö, juhlayö" - laulua. Ja jos on kyseessä mummo, niin silloin kaakaon tilalla puikot, lankaa ja puoliksi valmis villasukka!
Sellainen mielikuva minulle tulee takasta.

Jouluruoat on IHANIA <'33 En pidä kovinkaan paljon rosollista (kyllästynyt makuun), mutta kaikki muu käy! Kaikki iahat laatikot, ja KINKKU <33 Olen kunnon eläinaktivisti, enkä syö kinkkua muulloin kuin jouluna. Possut ja siat, kaikki niin ihunia olentoja! '-'
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeKe 26 Joulu 2007, 21:43

En ole täällä kai vähään aikaan käynnyt. Joulukiireitä, joulukiireitä. Hahh. Minullako muka semmoisia ?

Mulle taas eivät jouluruuat maistu ollenkaan. Nirso olen. kaalilaatikko porkkanalaatikko ja muut eivät kelpaa, ei myöskään rosolli, eikä kinkkukaan. Eikä kalkkuna. Ei mikään. Aika turhaa mennä joulupöytään kun ei sieltä suostu syömään mitään. ^^'

Todistuksen puolesta saisi melkein itkeä. Keskiarvo laski numerolla keväästä. Pitäisi vähän keskittyä enemmän. vanhemmat koittaa tsempata mua sillä että jos saan yli 8,5 sitten keväällä niin saan rahaa. Lukemaan vaan.

Eikai minulla sen tärkeämpää. Tekee vain mieli nyt valittaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeKe 26 Joulu 2007, 22:06

Minullekaan ei suuri osa jouluruoista maistu. En pidä peruna-, kaali- enkä lanttulaatikoista, enkä rosollista. Kinkku ja kalkkuna kyllä kelpaavat. Jouluateriani koostui perunasta ja kinkusta Smile

Juu, pitäisi se hahmo saada joskus tänne laitettua... En vain koskaan ole siihen tyytyväinen. Enkä ole koskaan aiemmin roolipelannut! Rolling Eyes
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 05:30

huiii, miten kauan olen taas ollut poissa täällä? >D liian kauan

noh mutta mistäs täällä puhutaankaan? tokarista ja Joulusta

no tokari oli tooosi hyvä! 2 kymppiä ja muut ysejä : DDDDDD olin iha holy s*it! ja piti ottaa tukee pöydästä ku en uskonu ett se ois nii hyvä :DDDD
mutta vaikeinta on sitten pitää ne kevät tokarissa...

niin mitä Joulusta, ihan tyhmää ettei ollut lunta ja joulumielikin oli niin ja näin, mutta sain ihania lahjoja Smile 2 ayabie DVD:etä whooosh Like a Star @ heaven tuulettaa Like a Star @ heaven
rakastan jouluruokia, mutta tänä vuonna söin vähemmän kuin viime vuonna O.o

ja mitä joululomasta.. niin että se on perseestä! kestin 5 päivää ennen kuin masennuin siitä =___='' (tylsää ja yksinäistä, haluan kouluun! D:) se selittää varmaan miksi olen nyt koneella kello 5 aamusta...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 12:15

Jeih, minelläkin ihan ok todistus. Neljä 7, neljä 8, neljä 9 ja yksi kymppi. Ihmettelin kylläkin, että se kymppi tuli saksasta O.o
Olen ihan tyytyväinen tuohon todistukseen ja numeroitahan pitää kyllä kevääseen mennessä hieman nostaa, kun pääsee peruskoulusta pois. Pitäisi yrittää päästä lukioon sen jälkeen ^.^ No, kyllähän tuollakin tietysti pääsee...

Minä en kaipaa yhtään kouluun. Tänäänkin nukuin tuohon vähän yli yhteentoista, ja tietysti muutenkin saa hieman levätä.
Täällähän on kaikilla hirveän hyvät keskiarvot...o.o

Noh, Sever yrittää päästä tästä vihdoin syömään aamupalaa...*se ei oo vieläkään syönyt*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 13:01

Jippijippi. Jouduin pyöräillä lääkäriin kun ei ollut ketään viemässä. 5 kilometriä liukkaalla sohjoisella tiellä takaisin vielä samanverran. Enkä kaatunut kuin 2 kertaa ! ^^' Nekin vastatulomatkalla, kun se puoli tiestä oli liukkaampi. jouduin oottamaan sit siellä odotushuoneessa joku puoli tuntia niin kivahan siinä Sitten kun vielä aivastelin siinä niitten muitten päälle, jotka oli oottamassa, niin kivahan siinä. Multa poistettiin tikit niskasta.eikä edes sattunut, vähän vaan nipisti. Olin urhea 8D

Sain tehtyä vihdoin sen toisen hahmoni, toivottavasti menee läpi.
Melko tyytyväinen olen tuohan oli vaan joku pikainen suunnilleen näin- tyyppi.
Kuva voisi olla parempikin, pää on jätti iso suhteessa vartaloon. Eieieieiei! Ei saa olla näin negatiivinen, oikeesti melkein tykkään siitä kuvasta.

Ei ole taaskaan tätä tärkeämpää asiaa. Häpeän kun tälläistä kirjottelen. tekee mieli tehdä niin. :>
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 18:48

Sever sinun täytyy nähtävästi nauttia viimeisistä peruskoulun hetkeistä.
Kuulema kun menee lukioon niin numerot huononevat alas päin. Lukio on liijan saman lainen kuin peruskoulu. minun olisi pitännyt ottaa luokion ja amiksen samaan aikaa, vaikka sanoo siitä tulisi raskasta. Se on minusta helpompaa olisi, mutta oli todella hidas kuin älysinsen liijan myöhään. cyclops
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeLa 29 Joulu 2007, 11:14

Joo, totta. Itsekin välillä tulee ajateltua, että minnekköhän sitä ollaan menossa, kun lukioon yritetään, mutta ei minulla oikein ole vielä mitään muutakaan minne mennä.
Niin, kyllä meidänkin koulun maikat on sanonut, että ensimmäisessä todistuksessa numerot saattaa laskea aika hurjasti o.o

Kauhean kökköä tämä teksti. Tänään aamulla meni kaikki ihan pieleen, kaadoin mm. kahvit päälleni ^^'
Ei olisi pitänyt nousta sängystä tänään ollenkaan...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTi 01 Tammi 2008, 00:31

ERITTÄIN MAHTAVAA JA IHANAA UUTTA VUOTTA 2008 JOKAISELLE!!!

ISOIN SYDÄMMIN CURA <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTi 01 Tammi 2008, 16:03

Minä taas syön jouluna lähinnä uuniperunaa (hieman omaperäisellä tavalla) ja kinkkua, vaikka possut ovat kyllä suloisia. Muita sitten en oikein suostu edes maistamaan, vaikka vanhemmat iitä yrittää miun lautaselle tunkea... Miulla on taas tälläinen aika kun en taas saa kunnolla unta ja juuri joululomalla se sattuikin. Nukahan yleensä aikaisintaan 1 yöllä. Ja eilenhän valvoin 2.Aina päivisin hieman uninen kun herää muitten meluihin vaikka haluaisi nukkua vielä pitempään. Vieläkin hieman väsyttää.. Huoh... No tästä menenkin hieman totuttelemaan että onkin jo 2008.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTi 01 Tammi 2008, 16:13

Olen ihan pihalla ^^

Onnea alkaneelle vuodelle - sitä tarvitaan!
Minun vuodenvaihteeni meni mökillä. Miten jokin paikka voikaan olla niin kauhea ja ihana yhtä aikaa? Siellä ei ole sähköjä, muttei naapureitakaan. Ei siis netti yhteyttä, mutta hiljaisuus on niin...
Rakettien pauketta ja valettua tinaa. Tinassani kuvastui piikikäs ruusutarha.. hmm?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTi 01 Tammi 2008, 19:53

Minunkin puolestani hyvää uutta vuotta kaikille!!
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeTi 01 Tammi 2008, 20:15

Pitäisikö minun jälleen kerran alkaa pohtimaan sitä, kuinka huono admin olenkaan?
En tainnut käydä täällä sen kummemmin Hyvää Joulua toivottelemassa, saati sitten Hyvää Uutta vuotta?
Voi minua. Yritän nyt kuitenkin korjata virheeni toivottaen kaikille NYT erittäin erittäin lämpimät MENNEET joulut santa
Ja tietysti MAHTAVAA Uutta Vuotta jokaiselle! : )
https://valhalla.palstani.com
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 08:00

Ah mutta, enpäs minäkään ole tainnut mitään käydä täällä toivottelemassa. Loman aikana kaikki käynnit täällä on ollut niin hajanaisia, et olin sit lopulta eilen ihan pihalla ...
Hyvää HIEMAN myöhäistä joulua ja uutta vuotta kaikille ! <333 Ootte ihania . DD

Ja koulu. Nyt se sit alkaa. Lomien jälkeisinä öinä en saa unta, eli nukahdin kai joskus kahen jälkeen. Heräsin kyl ennen herätyskelloo .P Inhoon herätyskelloo ! Stressaan siitä -.- Yleensä kyl just herään muutamia minuutteja sitä ennen, ettei tarvi sitä kuunnella.
Ihme, et pääsin ees ylös sängystä. Mut ihana, kun nyt ei ole sit niin kiire. ^^

Nyt meni meidän koulun ruokala käyttökieltoon, vanhalla koululla ei ole enää mitään tiloja käytössä. Ruokailut on nykyään kolmessa eri pisteessä, viidessä eri vuorossa... Jess. Ja tietysti nre ruokalapisteet on hirveen kaukana itse parakkikoulusta =.=
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 11:47

Hyvää uuttavuotta kaikille pelaajille ja hahmoille!

Liian aikansin kouluun täytyi mennä uudestaan. Olisi saanut pari päivää uuden vuoden päivän jälkeen olla lomalla, kuin sinä päivä mennä koululle, kun seuraavana päivänä joutuu tunneille.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 11:53

Meijän koulul oltiin parakeis kaiketi 1½vuot. Ja tietysti yks ovi oli semmonen et senkun paiskas kii niin vaik roikku oikeen sen kahvas nii ei avautunut. Muta kyl se sit aina saatii auki. Itekki sinne pari kertaa jäin. Mutta nytpä saan olla ihan uudes koulus. ja minäkin varmaan toivotan hyvää myöhäistä joulua ja hyvää uutta vuotta kaikille!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 11:57

Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Vähän myöhässähän tuo tuli ^.^
Minulla alkaa koulu vasta 7.1. Onneksi. Loma tietenkin voisi olla pidempi ._.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 13 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: