Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTi 13 Marras 2007, 15:37

Minä katson yleensä viikonloppuisin bb:tä : D
Aida sinulla taitaa pikemminkin olla ötökkäkammo : D
Itsekkään en pidä niistä. Hämähäkit ja ampiaiset kamalimmat. Ainakun ampiainen tulee jähmetyn paikoilleni ja liikun vasta sitten kun se on mennyt kauas. --> kokeilkaa tekin.
Täällä ainakin on lunta ja hieman jäätä maassa. Ja meillä oli ulkoliikkaa. En kovin kovaa kipittänyt kun oltiin ultimatea, tai miten nyt kirjioitetaan. Pikemminkin köpötin siellä muitten perässä. : D

Lempieläin. Hevoset ja ponit! TIETTY <3 niin ihanii vaan... Ei voi sanoin kuvailla
Sitten tulee koirat ja muut lemmkit..

En nyt kauheasti muista mitä kirjoititte ja sillon mul olikin jotain mielessä mitä kirjoittaisin, mut nyt unohtu. Aivoni taisivat luokitella sen mitättömäksi tiedoksi.

On kyllä nyt ihan hirveetä kun luen kokeisiin paljon, niin aamulla pääni on melkein tyhjä. Normaalia? Aivoni, eivät taida välittää muustakun hevosista ja poneista, ystävistä, hauskoista + ihanista tapahtumista ja muista eläimistä..
Aivoni ryhdistäytykää!

Haluaisitteko te asua Afrikassa tsetsekärpästen kanssa, jos muistatte/tiedätte mitä ne on.. Minä en ainakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTi 13 Marras 2007, 16:52

Ötököistä... Pienempänä pidin näistä selkärangattomista kamalan paljon, mulla oli ties mitä siiroja sun muita kottikärryissä leikkimökin takana. ja sammakonkutua! Ah, tykkäsin läträtä sitä. Ehkä siksi ei yhtäkään nuijapäätä ammeeseen putkahtanut, kun olin sörkkinyt ne kuoliaaks :<

Minunkin lempieläin on kai koira, kun itsekin tällaisen omistan.
Ihan pakko sanoa, että näin kyllä just pari päivää sitten unta, missä hakkasin sitä kuonoon jollain metallikannella. Siihen oli menny joku demoni... Se sit tais kuolla, ja yritin sen kuonoa suoristaa, kun se oli menny lyttyyn. :'D

Voi Aida, minulla on tuo sama hymiövaiva! Yleensä jokaisen tuollaisen juttuni perässä on hymiö, niinkuin näyttää olevan nytkin... ^^'
Mutta sulla ei kyllä ole mitään syytä pelätä käyttäväsi niitä liikaa!
Sitäpaitsi, ainakin mulla on niin, että jos en johonkin väliin laita hymiöö, ajattelen, että se sepustukseni sitten ymmärretään väärin tai jotain.

Olen minäkin, en tänäänkään ehdi vastaamaan peleihin. Anteeksi.
Ajattelin vain käydä vilkaisemassa, kirjautumatta ollenkaan sisään. Enpäs voinut pitää näppejäni kurissa!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTi 13 Marras 2007, 17:55

Lempieläin?
Liian monta lempi eläimiä. Hevoset, Hiiret, Hiirihaukka, Lepakko, Rotta, Kultahamsteri, Kaikki kissa eläimet, Käärmeet, Susija ja koira, Fretti, Torakat, Geggo ja Liskot, Pöllöt, Orava. Seeprat....... ja paljon muuta......
ne ovat ainakin pää asiat.

Enään neljä viikoa työssä harjoittelua. Crying or Very sad Sen jäleen istumaan koulun penkille.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTi 13 Marras 2007, 18:30

No mutta ! Olen minäkin aivan koukussa hymiöihin. Miten aikoinaan pärjättiin ilman niitä?
Tämän viestin tulen kirjoittamaan täysin ilman hymiöitä, joten kuvitelkaa ne paikoille, jonne ne teidän mielestä kuuluvat. Tässä olisi perässä varmaan perustavallinen hymyhymiö.

Kaikenlaiset ötökät ovat aivan kauheita ! Ampiaiset. Kammottaa jo ajatus sellasesta surraamassa korvan vieressä. Pienenä haudattiin niitä elävältä pikkusiskon kanssa hiekkalaatikolla, vaikka ei silloin ollut vielä mitään erityistä niitä vastaan. Mut kyllä me sitten aukastiin ne haudat. Kehtasivat vielä pistää sen jälkeen, kun pelastettiin ne. Enää en missään nimessä koskis. Kovaa juoksen karkuun, kun semmonen ilmestyy lähellekkään.
Hämppiksetkään eivät mun mieleeni ole. Moninkertasesti pienempiä kuin minä, mutta silti niin pelottavia. Olen pienenä haudannut niitäkin. Nykyään kyllä kiikutan ne elävänä ulos, jos sisälle ilmestyy. Keksisin vielä monta muutakin ötökkää miastä en pidä, mutta tulis aivan liikaa tekstii joten en taida jatkaa enää ötököistä.

Linnut on kyllä kivoja, ainakin silloin jos niitä kattelee kaukaa. Silloin niis säilyy se viehätys.
Mut sit kun ne lentää siitä pään yli, niin että sentti on väliä, silloin vaan pelottaa. Ainaki jos on kyseessä varis. Aarh. Tekis niin mieli pistää hymiö. - Mutta siis itse olen kokenut tämän että varis lentää aivan pään yläpuolelta. Silloin olin vielä yksin ja aivan pieni. Ei hitsi, et pelotti, nyt vaan tuntuu tyhmältä.

Paljon on otuksia joista pidän. Kissat ovat ihanan itsenäisiä, sekä älykkäitä ja aivan suloisia silloin kun ovat leikkisällä tuulella. Omistan itsekkin kissan.
Koiratkin ovat älykkäitä, mutta eivät niin itsenäisiä. Vaikka oikeastaan se on hyvä puoli, ne kiintyvät omistajaansa.
Hevoset ovat kauniita, (tämä on viimeinen kerta kun pistän että älykkäitä, en jaksa toistella sitä. Kaiki eläimethän ovat älykkäitä.) mutta en kuitenkaan ole kovinkaan kummoinen hevosihminen, ei vaan ole riittänyt innostusta.
Kolibrit ovat aivan vietävän suloisia ! Ihania pikku tirriäisiä. Sellasia peukalon mittasia.
Nyt taas löytyis eläimiä, joista pidän niin monta etten jaksa kirjottaa enää.

Loppu.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTi 13 Marras 2007, 18:59

Täällä Hesassa on tullut lunta kokopäivän entiedä tianteesta nyt kun oon laittanut verhot kiinni, en jaksa nousta Very Happy (oon aika laiska)
Maa on ihan jäässä, onneksi kun tulin kotiin kamunkaa laitettiin lämmintä päälle ja mentiin tekemään kaikkea lumella.

Lempieläintä joku tiedusteli( olikohan Sever)
No, aika monta, eniten rakastan frettejä ja koiria, molemmat niin söpöjää Very Happy

Ja en muistakkaan muuta..
Terveisii täältä ruuduntakaa teille *heiluttelee käsiään*
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTi 13 Marras 2007, 19:04

Tuli tuosta varis lentää pään yli jutusta mieleen, yksi kerta kun lepakko lensi mun pääni yli. Hyi että oli inhottavaa!
Ja sain silloin vielä todeta sen, etteivät ne lepakot olekaan ihan karvattomia. Ja tuo seikka tekee niistä vielä pelottavamman näköisiä.

Onneksi lepakoita ei täällä missä mä asun pitäis olla. Mökillä niitä sitten näköjään onkin pari, mutta nekin liikkuvat enää öisin, ja nyt ensi vuonna tuota mökkiä ei meillä sitten enää olekaan.

Mutta oli se vaan niin pelottavaa kävellä mökin takana pimeessä, ja sitten ihmeissään katsella, että mikäs se siinä pään yllä lentelee.
Ja arvatkaa vain, että kiljuinko mä? : D
Onneksi pääsin karkuun..
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTi 13 Marras 2007, 20:26

Lepakot ovat aivan ihania. Kun minä nukuin ystävien kanssa vanhassa mökin talossa. juttelimme ainakin keskiöystä yli. Ihmettelimme mikä verhon taka oikein liikkuua ja kuka pissaili siihen. Aluksi luulimme hiirtä. Minä menin katsomaan ja mikään ei näkynyt. Huone oli normaali, apitsi ssitä pääsi parvekkeele ja käytävään mennessä ei ole ovea laisinkaan, mutta sen sijaa on verho missä mainostettaan espanijaa. Minä ja Nora juttelimin kaiken laista ennen kuin huomasin, että Inalla oli pelottava ileme. Minä menin laitaamana valot päälle kun taskulampulla ei näkynyt kunolla. Lampun katkaisia oli oven vieressä ja osittain näetti pienen ja synkän käytävän mihine ei tule ikkunoista valoa. kun olin laittanut valot päälle. KAikki katsoimme mikä oikein liikui katolla.

" Se on lepakko!" Ina huudahti. Noora meni makupussiin. minä ja Ina hämmästyimme. Lepakko oli pienei noin kaksikymmentä cm siipien väli. Noora pako kauhussa. Yritimme ajaa lepakon käytävälle, ettei Noora lähtemäään pois talosta täydessä kuutamossa metsän läpi tielle ja sieltä kotiin. parisen kertaa se törmäili seinää ja lopuksi se tippui minun päähäni. Minä olin paikoillani. Siitä lepakko tipahti sängylle. Yritin katsoa mihin se oikein tippi taakse, mutta en katsonut kun olisin voinnut liiskata sen. katsoi vea päin. Tunsi nopeasti jonkin pistävän ja lepakko oli selässäni pitäen siivien kärjillä olevilla kynsillä. Sittä se lähti lentoon. Hetin sen jälkeen vedin verhon auki, ettäpääsi käytävälle. Kun lepakko meni käytävään. Muistan miten näin kun se oli lentänyt yhdelle ovelle ja oli pää alhaana ja siivet koukussa. Pikkuruiset hampaat esillä ja nenukki liikui. Nopeasti ja hätiköityn laitoin verhon kiinni. Vero tippui alas. Noora huutelee paniikissa. Ina yritti rauhoitta Nooraa. Lopulta laitoin sen veron kiini ja kurkistin vielä taaskulampun kanssa käytävälle ja enkä nähtyt sitä enään. Palasin takaisin sänkyyn ja katsoin ikkunasta ulos. Sielä se liiteli. Minä Ina nukuimme mainiosti, paitsi Noora. Sammutin oven vierestä ison lampun päältä.
Mökki missä nukuimme on yli 80 vuotta vanha rakennus. Ympärillä oli metsää ja järvi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 09:19

Oiih~ Huomenia *haukottelee*

Miä rakastan lepakoita! Mutta kerran kun olin enoni luona niin sellainen löytyi takasta. Kissat olivat jo pitkän aikaa ihmetelleet sitä, että mikä siellä rapisee. No enoni sitten otti sen kai jotenkin sieltä pois, minä en tiedä miten, koska olin juuri tallilla laittamassa hevosille iltaheiniä.

Tämä on kyllä myös varsin inhottavaa, jos rottaa tippuu niskaan ja luikertelee siitä sitten pakoon. Olin kerran ottamassa jostain korkealta hevosten melassi-säkkiä, kun sellainen iso rotta tippuu päälleni. Sain aikamoisen kohtauksen, mutta sitten se jo livisti jonnekkin pakoon.
Kauheaa (sanoo se, joka rakastaa rottia ja hiiriä, mutta vain kotieläiminä)^^
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 11:02

Miten kukaan voi rakastaa lepakoita? : o
Sellaisia kamalia nahkaisia karvapalloja, joilla on hampaat.
Yh. Kamalaa : D
Itse en ikinä voisi pitää moisista otuksista, ne eivät edes ole mitenkään kauniin taikka söpön näköisiä, korkeintaan pelottavia ne ovat !
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 12:38

Minusta ne nahkaiset pienet pallerot ovat söpöjä ^^
Juu, juu ehkä olen hieman pöpi...Rakastan niitä silti. Haluaisin samanlaiset siivet kuin lepakoilla *lentelee leikillään* Juuh, tota...Yliannostus kofeiinia n_n'

Tässä nyt, kun on tämä kofeiini ja pälätys addiktio päällä, niin kysyisin mitä työ ihmiset pelkäätte?
Minä pelkään, korkeita, ja ahtaita paikkoja (tai no en nyt ihan niinkuin vähän ahtaita, mutta sellaisia, missä tuntuu ettei henki kulje) ja sitten ampiaisia. Kerran pisti jalkapohjaan ja sen jälkeen olen niitä pelännyt, sekä samaten muita herhiläisiä
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 15:39

Mä pelkään melkein kaikkea, mitä voi pelätä. (:

Kauhuelokuvia. Mutta kyllä niitä katsoa pystyy, silloin kun on seuraa. Yksin en uskaltaisi. Pimeää/ Pimeitä paikkoja. Onneks huoneessani on sänky just valokatkasijan vieres, niin voi sujahtaa peiton alle turvaan, ennen kuin pistää valot pois ^^' Ötököitä. Ampiaiset ja muut. Joitain eläimiä. tarkemmin sanottuna joitain villieläimiä. Huvipuistojen pää alaspäin käyviä, tai korkealla olevia laitteita. Klovneja ja muita örvelöitä. Hiljaisuutta, pienien äänien kanssa. Yksin jäämistä. Sotaa, tauteja.

Siinä nyt joitain. Anteeksi suuri kursiivin käyttö, piti kokeilla, miten listaus onnistuu näin. (:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 15:45

Oho? Onko vain mulla vaan tää mihin kirjotetaan tekstiä on muuttunut ;D

Pelkään ja mitä? No enpä mitään erityisesti, hämähäkit ja sellaiset pienet söpöt koppikset kyllä menee, mut ampiaiset ja muut pörrääjät... Ne on aika ällöttäviä. Joskus sellaiset oikeen "suoraan kauhuleffasta" - paikat on....."pelottavia". ;D

Koiraa rokotuksiin pitää viiä Smile kohta, äipän kaa. Mutta mutta sitä ennen tulinkin tänne.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 15:51

Juu, tosiaan tämä mihin kirjoitetaan tekstiä juttu on muuttunut. Enkä itsekään ymmärrä miksi Surprised

Mitäs minä pelkään, kaikkea? : D

-ötököitä, melkeinpä jokaista tirriäistä jonka voi nähdä.
-Lepakoita, eiköhän tullut aikaisemminkin jo selväksi?
-Kaloja? Tämän takia kalastus on hankalaa..
-Lintuja, nekin aiemmin jo mainitsin : D mutta näitä en nyt niin paljon pelkää..
-Kauhuleffoja minä myös. Pahinta on että rakastan katsoa niitä kamujeni kanssa, mutta leffan jälkeen se sitten kostautuu kun alkaa pelottamaan, että murhaajat hyppii ovien takana.
-Pimeää, tätä oikeastaan vain silloin jos olen ulkona tosi pimeällä

Siinä nyt oli jonkin verran, varmaan puolet jäi pois, mutta mieleeni ei mahtunut enempää : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 15:54

Minullakin on tämä muuttunut. (Tämä mihin kijoitetaan.) Mutta luulempa ettei ole syytä huoleen...
Tänään olikin kylmä päivä ja kaverillani oli tänään synttärit ja se sai kaksi gerbiiliä.. uih.
Nyt täällä on lunta ja jäätäkin on : D Paitsi täällä on aika kylmä, tai miten nyt ottaa. Kasvot ihan jäässä kun on ulkon.
Mutta tänään aloin jo käyttää pipoa.. : D Enää pitäisi laitaa hanskat käsiin ja kaulahuivi kaulan ympärille.
Eikä puissakaan enää ole lehtiä! Ja yhden kerran olen vaan tänä vuon haravoinu!
No, onkos sielläkin lunta ja jäätä?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 16:08

Tarkoittaako tämä laatikon muutos (se on muuttunut isommaksi) Myös peliviestien pitentämistä ;D Ei siinä mitään, mittasin, tähän mahtuu reippaasti enemmän tekstiä, mutta kyllä minä selviän jos näin päätetään.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 16:10

No, eihän se viestin pidentäminen pakollista ole, mutta mukavaa kyllä jos niin tapahtuu. Smile
Eli jokainen saa omalla kohdallaan itse päättää : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 16:16

Pitää nyt totutella tähän isompaan. (johon kirjoitetaan)
Mutta eiköhän se onnistu, mutta siinä menee vain hieman aikaa.
Hmm... eipä nyt oikein tied mitä muuta sanoo. * Raapii päätään ja miettii*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 16:31

Ja sitten vielä yksi kysymys.
Kiinnostaisiko sinua kokeilla hiihtoratsastusta?
Minua kiinnostais, olisin heti mukana jos pyydettäisiin : D
Ja mitä teet mieluiten jouluna? esim. Hiihdätkö mieluusti, tai vaikka syöt pipareita olohuoneen sohvalla.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 16:43

Ohhoh, näyttää paljon hienommalta tämä uusi : D
Olenko ihan väärässä, vai onko tuohon ylemmäs tullut enemmän tekstivalikoita?

Ihanaa, sain kännyni korjauksesta <3
Minä tohelo en vain ollut tallentanut mitään sim-kortille, ja kaikki on hävinnyt, netistä haetuista teemoista yhteystietoihin :<
Tulipahan taas kavereille hyvä tapa tienata rahaa, kun annan niiden näpytellä numeroita tähän ; D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 17:11

Minä haluaisin kokokeilla hiito ratsastusta, mutta osittain pelkään sitä. Minä kuitenkin kokeilisin kun olen hieman yllytys hullu.
Voisin kyllä tulla mukaan Mi-Mi jos jovetäisi semmoista. Muut hevos ystävät eivät tee semmoista.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 17:20

Minä kans, minä kans ^^
Minekin voisin tosiaan kokeilla hiihtoratsastusta. Mahtaisi sekin olla kokemus. No minä kokeilen melkein aina kaikkea, missä ollaan jollain tavalla tekemisissä hevosen kanssa (tai ponin)
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeKe 14 Marras 2007, 17:34

Ää.. itse asiassa myönnettäköön, etten koskaan ole mistään hiihtoratsastuksesta kuullutkaan.
En halua olla töykeä sanoessani, ettei minua oikeastaan edes kiinnosta.

Hevosista en ole koskaan ollut kiinnostunut. pelottavia ja haisevia elukoita muiden joukossa; näin olen niistä ajatellut jo pitkään.
Mutta mun sepustuksia ei kannata ottaa vakavasti : D
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTo 15 Marras 2007, 16:27

Vähän sama juttu, mäkään en ole koskaan oppinut hevosista pitämään. Tai sanottaisiinko näin, etten ole koskaan oppinut niitä rakastamaan.
Kyllä minä niistä pidän, jonkin verran.
Tai no, mulla ei edes ole minkäänlaista käsitystä siitä, pidänkö niistä vai en. Kai ne ovat aika saman tekeviä mulle.
Ovat ne kyllä kauniita eläimiä, sitä en kiellä^^

Joo, mutta ei mun tarkoitus ollut loukata teitä, jotka näistä hevosista kamalasti pitävät : D

Ai niin, mäkään en ole hiihtoratsastuksesta kuullutkaan. Ei tule edes mieleen mitä se mahtaisi olla?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTo 15 Marras 2007, 19:05

Hiihtoratsastus O__o ?

Ooh, tuttu kirjoitus ikkuna on tullut takaisin, Welcome back! Wink

Hevoset? Njah- Vähän sama kanta asiaan kuin Aidalla - en osaa oikeen sanoo, vaikka kauniita ovat kyll.
Musta koirat on kivempia, niitten kanssa voi tehdä kaikkea kivaa ;D (en väitä ettei hevostenkin kanssa voisi, kertoilen tässä vain koirasta) Minä harrastan koirani kanssa Tokoa, missä koiran pitää tehdä kaikkea, esim. olla paikallaan ja muuta kivaa. Siitä on ihan arjessakin hyötyä. Ajattelin alkaa harrastamaan agilityä, mutta saa nähä sitten keväällä...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitimeTo 15 Marras 2007, 19:14

No jaa~ En minäkään ratsasta oikeastaan, en ole koskaan oikein ollut sujut sen harrastuksen kanssa. Mitä nyt joskus saatan mennä omalla ponillani. Olisi silti kyllä kiva kokeilla hiihtoratsastusta^^ Olisihan sekin kokemus.

Uii~ Koiratkin ovat kivoja ja todellakin arvostan niitä, jotka jaksavat koiriensa kanssa peuhata ja olla. Itse haluaisin saksanpaimenkoiran tai venäjän vinttikoiran. Ne ovat rotuja joita rakastan.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 8 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: