| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 24 Helmi 2008, 22:56 | |
| Minun pitäisi mennä nukkumaan, kun kolmelta alkaa oscar gaala ja eikä jaksa odottaa suomennosta siitä ohjelmasta niin minä ajattelin katsoa sen suorana. Pitäisi nukkua edes kolme tuntia sitten se olisi odella hyvä asia. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 19:10 | |
| Miten hiihtoloman jälkeinen koulupäivä voikaan tuntua näin raskaalta? Mähän oon niin kuollut, että hyvä kun sain koneen avattua. Kokeitakin ois edessä vaikka millä mitalla, mutta niihin lukeminen ei oikein innosta : D
Hmm, täällä foorumilla on tavallista hiljaisempaa kuin yleensä. Tosin Carmi on siellä matkallaan, ja Jokerikin on yllättävän suppusuisena jossain kolkassaan lymyillyt. Onneksi nämä uudet pelaajat ovat tuoneet rutkasti eloa tänne^^ Mutta ihan hyvähän se vain on, ettei täällä aina niin vilkasta ole, pysyy ainakin hyvin perässä.
Hahaa. Ja taas saavuin kirjottelemaan tänne näitä turhia viestejäni, vaikka mulla oiskin niin paljon hyödyllisempää tehtävää. Anteeksi niille, joiden kanssa pelailen, mutta peleihin en juuri nyt ehdi vastata. Kokeet : /// ARGHHH ! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 19:14 | |
| Oiei :O enää vähän päälle viikko aikaa lukea äkkiä HP7 enkuks ettei se vaa ehi tulla Suomeks ennen ku mää oon valmis : DD
Mutjoo. Mul menee taas lujaa.
Me tehtiin tänää köksäs jotai palapaistia ja rieskaa <3 Oli niin pirun hyvää. Ja kuviksen tunnilla möö vaa repeilin kaikelle Ô_____Ô Olin outona tänään. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 19:16 | |
| Ääh.... Koulua ei tänään ollut, kun onnekseni lomailen, mutta sen sijaan töitä. Ja niin puuduttavaa hommaa etten suosittele kenellekään >.< Sellaisessa metallialan firmassa testailin kaverin kanssa jotain osia ja mittailin toisia. Tylsää.... Tulisin varmaan hulluksi jos ei kaveri olisi siellä kanssa hommissa. Onneksi sieltä sentään saa rahaa : D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 20:22 | |
| Aida unohti kokonaan Severin : / Sever ei koskaan oo hiljaa, jos se ei oo tarpeen : DDDDDD
Nooh~~ Minäkin tänne vain höpisen omiani : D Vois tietenkin vastailla peleihin ^^
Nyyh~~ Bilsan kokeeseenkin pitäisi lukea, ja samten terveystiedon, ja yhteiskuntaopin, ja tietenkin sitten vielä saksa ) : Miksi niitä kokeita pitää nyt olla niin hitosti? *murr* : DDD
No menenpäs tästä höpisemästä... *vetäytyy omaan turvalliseen nurkkaansa* |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 20:33 | |
| ...*tuntee suurta epäluuloa uskaltautua ihmisten ilmoille* öhr. Heijs?
Miten alku onkin näin hankalaa aina. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 20:35 | |
| *se näkee Pipsun ja ryntää sen luo*
Ihanaa uusia henkilöitä ^^ Tervetulloo Pipsu!! n_n |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 21:01 | |
| ..iik. Ryntäys. Kiitostervehau. ~
Hmm uskaltaisikohan peliseuranhakua laittaa pystyyn. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 21:04 | |
| ^.^
Toki sinä uskallat laittaa. Muuten, mukavan oloinen hahmo siulla n__n
Nyash~~ Onneksi huomenna menen vasta ysiksi kouluun, saa nukkua hieman pidempään. Minä olen se kauhia unikeko. Viikonloppusin nukun melkein puoleen päivään ^^'' Uaah~~ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 21:07 | |
| *kumartaa kauniisti* Kiitoksia~. Vähän mönttihän se on, mutta niin olen miekin, joten mikäs siinä.
Kai sitä pitäisi uskaltaa. ö,ö
Ahh minulla loma on. Luojalle kiitos siitä, välillä ihan mukava hengähtää. Muuten lukio vetää mielen matalaksi, nyur. Minäkin tänään innolla tuhisin jopa yhteentoista. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 21:11 | |
| Noh~ Minen loma loppu juuri -_- Olis voinu kestää meikän puolesta pitempään...
Ja lukioon sitten ensi vuonna, nyt vaan jumalattomasti kokeita ja kaikkea. Ei tunnu aika riittävän, kaikkeen. Kun sit on viel miun harrastukset, jotka vie aikaa. Äähgh~~ Pitäisi kai hieman lukea nyt bilsaa, ja sit mennä nukkumaan, tai muuten ei meikää saa huomenna sängystä ylös ^^' |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 21:13 | |
| Bilsaa~ Ehkä ainoa aine, jossa olen haka. Maantiedon ja kemian lisäksi. Ja kai tuo kuviski pitäisi laittaa, kun siitä tuli 10 kiskastua, vaikka eipä uskoisi. Piirrokset menisi polttopuista.
Hahihihi, on aina kivaa naureskella niille, joiden loma loppunut, kun ensin saanut kuulla itse viikon samaa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 21:25 | |
| Mä inhoon fyssaa ja kemiaa niin paljon että hävettää : DD Oon niin surkee niissä. Kielet ja matematiikka menee vielä xDD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 25 Helmi 2008, 22:03 | |
| Pitkä matikka ummm~ Kohtalaisen hyvin olen pärjännyt. Fysiikka on pusikosta, mutta kemia, ahpurmiu.
Kielissä olen äärimäisen surkea lapsi. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 26 Helmi 2008, 14:12 | |
| Kielet, ei mitään intoa~ Numeroina viime todistuksessa menivät näin: Enkku: 7 Ruotsi: 8 Äikkä: 9 Saksa: 10
Mut meijän saksan ope antaa liian liaan helposti numeroita, mikä ei tietenkään minee haittaa ^^
Kemia...*rakastaa* Fyssa...no, se menettelee ja matikka on ihan ok~~
Päädyin kuitenkin jättämään pitkän matikan pois, kun lukioon lähden : DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 26 Helmi 2008, 15:32 | |
| Miih. Tänään oli niin epäreilua! Ile, äikän opemme (joka välillä on mahtava ja välillä no-) oli todella epäreilu minua ja muutamaa muuta oppilasta kohtaan : ( Äidinkielen koe. Meitsi on tietty lukenut ihan hulluna (nojoo). Ja mitäs sitten? Omalle luokalleen antoi peräti 1,5 tuntia aikaa tehdä koetta, meillekkö sitten pitäisi riittää 50 min? O__o Ile: "Noniin, nyt voisittekin sitten alkaa palautella kokeita!" Luokka: "!!!!" *5 minuuttia, osa oppilaista palauttaa kokeen ja huokailee* Ile: "Noniin nyt sitten kaikki tuokaapas paperit tänne!" *Jelia vilkaisee omaa paperiaan - Oh nou! Tehtävä 4 on tekemättä! Alkaa tehdä vimmatusti tehtävää 4 ja huomaa että se onkin himo vaikea* Jäljellä olevat oppilaat: "Heei ihan epäreiluu! Yyh Yh! Ei oo valmista!!" *2 min* Ile: Noniin nyt kaikki palauttaa!" *surkeaa vinkumista ja valitusta ja kokeet palautetaan*
Noni : DDD Suunnilleen noin ja aivan käsittämätöntä kun menetän nyt ihan sairaasti pisteitä ja kukaan ei kerennyt sitä koetta tehdä ja --------
Noni, nytten loppui valitus! : D Anteeksi, pakko kirjoittaa ja en nyt jaksanut muualle mennä : DD Loma alkaa perjantaina... Kivasti teillä muilla jo ollut ja minulla ei vielä alkanutkaan : D
En sitten ole ensi viikolla paikalla kovinkaan. Koska Ensin sukulais-kakrut valtaa koneen, sitten lähden mökille mätänemään (ei sähköjä!) ja sitten tuleekin potteri <3 ja mun on pakko lukee sitä : D Mutta YRITÄN tulla käymään : ) Ja nyttenhän on vielä lomatonta aikaa....
// Mitö ihmettä oon mennyt taas tarinoimaan? O_o Mutta tää ei ollut asiani vaan...
...PALJON ONNEEEA REMON, PALJON ONNEEA VAAN! Onnee hei tyyppiseni : ) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 26 Helmi 2008, 19:26 | |
| Huih hirvitys O.O Unohdin kokonaan Remonin synttärit...ÄÄGH!!
Mutta nyt.. ^^
PAAAALJOON ONNEA, REMON<3<3<3<3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 26 Helmi 2008, 19:50 | |
| voi kiitoksia hanimusut : D <3<3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 27 Helmi 2008, 15:34 | |
| Onnea syntärisankarille ja varsinkin myöhästely, kun oli laivalla. Sielä oli todella paljon porukkaa. Ladesta oli todella paljon porukkaa. Kun sielä on hiihtoloma kausi ja samoin hämeessä. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 29 Helmi 2008, 11:57 | |
| Hei mäkin haluun onnitella Remonia : DD Myöhässä kuten aina : D
Phuuh, on niin kyllästynyt olo. Nyt on hetkeksi hoidettu kokeet pois alta, niin ehdin taas ripeämmin vastailla peleihin<3 Jei. Mitä muuta minulla oli? Arggh, tietysti mieleni kieltäytyy nyt muistamasta! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 29 Helmi 2008, 19:39 | |
| oh, kiitoksia kaikille mattimyöhäisillekin <3 : D *loove youuu*
jeh, voisin minäkin tänään vaikka vastailla hieman peleihinkin... :3 hieman on inspis ollu hukassa, ja muutenkin vetäny lonkkaa koko loman <3 pitäs sitä kai töihinkin pikkuhiljaa ryhtyä.. no mutta onneksi tässä on vielä tämä viikonloppu : D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 29 Helmi 2008, 21:30 | |
| Juuri niin ihanaa, kuin olinkin sen kuvitellut olevan. Viikonloppu tuli sitten vihdoin ja viimein, kun ensin piti madella hiihtoloman jälkeen koulun penkille ja siellä kuunnella ylitylsiä luentoja ja asiaan liittymättömiä muka-hauskoja opettajan tarinoita. Viikko sujui hitaasti, voitte uskoa, mutta toivotaan, että viikonloppu sujuisi vielä hitaammin ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 29 Helmi 2008, 22:05 | |
| Todellakaan tällä viikonlopulla ei ole kyllä mitään syytä kulua nopeasti, ens viikolla on taas koulua, snif. Mutta sentään vielä pari päivää saa nauttia ihanasta laiskottelusta :] |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 01 Maalis 2008, 09:59 | |
| Ah! Loma : ) Se alkoi vihdoin... ja täällä on nyt sukulaisia. Ja he nukkuu täällä, tietokonehuoneessamme. Ja minä olen tietysti sairaana (taaas) ja hauska on tauti, yyyh.
Ja muut lähtevät laskettelemaan ja minä joudun jäämään tänne dataamaan :/ Paitsi jos pääsisin iltapäiväksi... Noh, nyt on sitten hyvää aikaa vastailla vähän... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 01 Maalis 2008, 14:58 | |
| Nau~
Pitkäst aikaa tuli kuunneltua Von Hertzen Brothersia. Niin ja ylläripylläri, innostuin liikaa. Kävin kattoo niitten nettisivut (mm. suomentelin lyriikoita ilmaisensanakirjan avulla), etin youtubesta keikkavideoita ja muuta. Niitten perusteella älyttömän hyvä live bändi! Niin joku tynnyrissä kasvanut ei ole ikinä käynnyt heidän keikoillaan ja tuskin tulee koskaan pääsemäänkään. Jostain bongasin jutun et uus levy tulee nyt alkukevästä, mut ei oo mitään tietoo onks se tullu jo vai tulossa. Oon petturi ku oon unohtanu Von Hertzen Brothersin ;<
Voi rustolävistys. Mä tahdon rustoon reiät, mut mua pelottaa hirveesti, ku niitten pistäminen kuulemma sattuu ja ne tulehtuu helposti. Kaikki joille oon kertonu aikeistani vaan pelottelee mua enkä tykkää. Kaikil tarkotanki sit nitä omatoimisia rei'ittäjiä, mut kuitenkin.. Nyyhkis. Oon kuitenki ajatellu myös sellast, et jos pistän korvannipukka reikien viereen toiset, siihen mis ei oo rustoo. Pelkuri : D
Onnee remon <33 Enkä tietenkää oo myöhäs. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|