Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeKe 05 Joulu 2007, 21:33

AH!

SE ON OHI <3

((anteeksi, pakko oli tulla, justiinsa koulusta kotiin, näytelmä esitettiin 5 kertaa / 1,h tuntii!! Ah mikä fiilis, elämä on ihanaa))

((Huomenna kadun tätä viestiä! ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 06 Joulu 2007, 20:06

Hiya, ihmiset! Minekin nauroin tuolle Curanoksen viestille ^^
Hyvä, kun joku saa minut nauramaan...-_-
Vanhempani riitelivät...again...minun tietokoneen käytöstäni. Tosi kiva juttu. Ne ovat nyt vihaisia toisilleen ja minulle...En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, olen vaan ollut turpa kiinni koko päivän ja istunut omassa huoneessani pelaillen Kingdom Heartsia ja ollut koneella, ja käynyt sitten samalla ropettamassa jokaisessa paikassa jossa pelaan...Onneksi iskä meni sitten illasta töihin, niin äiti sai olla rauhassa, jospa ne ei sitten illalla enää riitelisi...Tekis mieli mennä jonnekkin erittäin kauas ja huutaa niin kovaa kuin pystyy.

No anteeksi, tuo minen valitus. Oli vain pakko saada kertoa jossakin, tai muuten purkaisin kiukkuni paiskomalla tavaroitani tai sitten siskoni saisi kuunnella raivoani...

Mites ihmisten itsenäisyyspäivä on mennyt? Meillä oli koulussa tunnin pituinen esitys itsenäisyyspäivän kunniaksi...Melkein jaksoin katsoa ^^
Noh, mine taidan tästä mennä lukemaan yhteiskuntaopin kokeisiin...
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 06 Joulu 2007, 22:02

Oh, munkin vanhemmat riitelee välillä mun tietokoneen käytöstäni. Tosin enemmän ne siitä mulle raivoo, kun toisilleen. Rasittavaa^^ Se on todella ärsyttävää : D
Nyt mäkin tulin tänne valittelee asioista.

Hmm, mitäs minä tänään. Olin mun serkuilla melkein kokopäivän "juhlistamassa" itsenäisyyspäivää. Onneks mulla on saman ikänen serkku, niin ei tarvii yksin tälläsis sukutilaisuuksis kärvistellä.

Aattelin vaihtaa avaussivoston leiskan, pari päivää meni ja löysinki sellasen, nyt vaan iski laiskuus. Ja jälleen kerran mua ärsyttää, kun chatissa ei oo ketään. : D Curaa ei oo näkyny varmaa kahteen päivään : ( Tai siis mä en oo nähny : D
Alan tulla riippuvaiseks tosta chatista..

: D
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 06 Joulu 2007, 22:07

Joo juhlistin itsenäisyyspäivää jkl:än paviljongilla. (vieraiden keski-ikä ehkä noin 60).. Serkut tanssi niin pitihän se käydä kattoo : )

Mun vanhemmat ei onneks riitele mun tietokoneen käytöstä kun ne käyttää itekkin yhtä paljon.

Oi hyvä Aida kun löysit. Kauanko meni?.. Mää olin chatissa (noin minuutin) mutta nyt on pakko mennä nukkumaan.

Huomenna sitten taas koulupäivä, plaah..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 06 Joulu 2007, 22:12

Hyvää itsenäisyyttä koko porukalle!!!!!! Very Happy
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 06 Joulu 2007, 22:34

^Meillä lähinnä tuo ah-niin-ihana veljeni raivoo mulle mun koneen käytöstä, saan olla muuten rauhas. ^^'

Nukuin tänään puol kahteentoista. uus ennätys.
Ehkä johtuu siit, et olin tääl chatis yli keskiyön .''D

Mä en tajuu, miten voi ajatella väärin!
Siis mullahan tulee ihan hirveesti kirjotusvirheitä, mut välil aina tajuun myös ajatelleeni väärin, en nyt kehtaa pistää esimerkkiä .''D

Mä katoin vähän matkaa sitä yksinäistä sotilasta. Meni just se pätkä ohi mis se nuori jätkä kuolee siel juoksuhaudas ni en sit jaksanu enää.

Vähä on turhautunu olo! Ajattelin et nytpä tuun tänne chattaamaan mut eipäs tääl sitte ole ketään! .''< Nyyh.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimePe 07 Joulu 2007, 11:06

Aah. Meillä onkin tämäkin päivä vapaata. Nukuikn tänääkin pitkään. Tai miten sen nyt ottaa, jos toiset nukkuu johonkin kahteentoista. Itse nukuin kymmeneen. No mekin mentiin serkuille itsenäisyyspäivänä. Hieman tylsää, kun ei siellä oikein saman ikäistä porukkaa oo.

Minun vanhempani kylläkään eivät sano minulle mitään mun tietokoneen käytöst, kun yleensä oon sielä päiväs n. 2 tuntii, joskus enemmän. Oho en ookkaan viel syönyt aamupalaa : o---> aamupalalle siis, mars!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeLa 08 Joulu 2007, 20:03

Joo, olen taas ihan pihalla asioista : D, mutta myöhäistä itsenäisyyspäivää kaikille. Voi kuinka ihanaa tuolla chatissa on iltaisin, vanhemmat huutaa mulle kun en mee ajoissa nukkumaan vaan on koneella kokoillan, ja melkein nukunkin koulussa XD.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeSu 09 Joulu 2007, 11:13

Tääl oli käymäs jotain äidin ja isän tuttui ja niiden pari kuukautinen vauva.
Ei kovin hyvin tullut nukuttua, kun vauva rääkyi koko yön yhtäjakoisesti viereisessä huoneessa. Ei musta varmaan ihan heti ole hankkimaan semmosta, kun miettii et ne vanhemmat joutuu sitten kestää tuollast rääkyjää aina. Vaik olihan se suloinen kun se jokelteli. ^^

Minultakin myöhästyneet itsenäisyyspäivän toivotukset.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeSu 09 Joulu 2007, 18:04

Oletteko ikinä ajatelleet perustaa omaa ropea (tämä kysymys ei ikävä kyllä koske aidaa)?
Entä (tämä kysymys on aidalle ^^) miten aida, sait idean perustaa Valhallan, ja miten pitkään kesti että sait toteutettua koko homman?

En nyt meinaa, että Valhalla olisi huono paikka, päin vastoin, paras rope! Mutta minulla olisi muutama hyvä idea, nähtäväksi jää, aijonko toteuttaa niitä...
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeSu 09 Joulu 2007, 19:47

: DD Hmm, Valhallan valmiiksi saaminen kesti vain muutaman viikon, ehkä kaksi.
Silleen hävettää, kun jotku vaivautuu tekee ihan kuukausi kaupalla, ja mä hutasen tyyliin viikossa. Tosin mä sit käytän useempia tunteja sivujen tekoon. : DD

Hmm, no mä pelasin parissa ropessa, ja innostuin ajatuksesta niin, että halusin sitten oman tehdä.
Halusin vain tehä jonkin fantasiaropen, joten rupesin omaa maailmaani kehittelemään, aluksi ideani oli tehdä rope sellaisesta maailmasta, jossa rinnakain oli merirosvojen kylä, ja auringonpalvojien kylä. : DD
Katsoin sitten kuiten tv-ohjelmaa, jossa oli sivussa jokin juttu Valhallasta josta sitten hain jtn tietoa. Pääasiassa kuitenkin muokkasin idean aivan omakseni, eikä pelillä siis ole kamalasti tekemistä vanhojen mytologioiden kanssa. : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeSu 09 Joulu 2007, 20:03

Ah, tarvitsee tässä Aidalle taas kehua tätä sivustoa. Aivan ihana paikka, ja täällä pääsee oikeasti pelaamaan hyviä pelejä, erittäin ihanien ihmisten kanssa. Itse pelaan neljässä paikassa, mutta tämä menee ehdottomasti ylitse muiden, erään toisen paikan kanssa, joka on kanssa ihan ok. Rakastuin heti tähän juoneen, se on niin kuitenkin erilainen, kuin muut. Äh, voisin varmaan kehua tämän maasta taivaisiin ^^

No, minellä itselläni on ollut joskus ideana perustaa oma rope, mutta nyt ei ole aikaa. Pelien kanssa menee niin kauan, ja sitten on taas tämä meidän kaikkien velvollisuus; koulu. Ensi vuonna varmasti menee vielä vaikeammaksi kun siirryn taas astetta ylemmäs...Ideoita kyllä on vaikka muille jakaa, ja juuri tälläisiä fantasia tyylisiä.
Noh, eiköhän siinä ollut taas jonkin verran. Sever kiittää ja kumartaa ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeMa 10 Joulu 2007, 19:28

Minäkin pidän näistä sivuista, vaikka ne olisi tehty parissa viikossa.
Ja jos nyt tunteja päivässä, huh huh. Itse en ikinä jaksaisi väketää ropesivuu jäis kesken ei enää toisen päivän jaksais tehä. Juonikin on hieno ja tässä hieman ihmetyttää miten ikinä keksit sen. Ei nuo ihme tv-ohjelmat varmaan paljoa auttanut, mutta päästi sun mielikuvituksen alkuunsa.

Tässä on nyt pakko sanoa etten pelaa missään muussa rope paikssa, enkä ikinä ole missään muussa pelannutkaan.^^ Mutta kun nyt sattumalta löysin ja luin, niin johan aloin väkertämään ekaa ukkoa. ja tuo chattikin on loisto idea, vaikka yhden kerran siellä olen vaan ollut, mutta silti ^^

Ja onhan täällä mukavaa peliseuraa. Olen todela tyytyväinen tähän porukkaan.
santa Joulu on jo ovella, vaikka ei täällä meillä päin ole lunta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimePe 14 Joulu 2007, 15:41

TULIS ÄKKIÄ JOULU! rakastan niin sitä aikaa ku saa läöhötä sohvalla ja olla ihan rauhassa. Okei... ja tietenkin dataaminen liittyy tähän hommaan ERITTÄIN vahvasti ^^ olen nörtti... kamlaa nörtti... mutta täällä Valhallassa on liian mukavaa, että olen jäänyt koukkuun. MUTTA EIPÄ HAITTAA! Olette ihania ihmiset täällä näin ketkä pelaatte <333 AWWWW... mitähän vielä.

hei nöyyy... mun on ny pakko ilmottaa et oon poissa tän päivän ja vasta Lauantaina illalla pääsen koneelle. Lähen kaverin luo Iisalmeen kuolee, okei riehumaan, eikä niil oo konetta. Paitti että oishan kirjasto yks vaihtoehto mut NJÄÄÄÄÄÄÄ... en jaksa. Saa nähä jaksanko ees lähtä, mutta tänään minua ei tule ainakaan näkymään täällä tämän kauempaa. Aida on tietty ihan murtunut ku sanon että oon pois NOINKI KAUAN . DDD äh... eihän se paljoa ole mutta kun olen niin vannoutunut koneriippuvainen ^^ Aida saa luvan oottaa huomiseen et vastailen hiekkaan ja RAY JA CARMI. VASTATKAAHAN LEPIIIIIIIIIIIIIIN <333 ^^ pääsen sitte heti pian kirjottelemaan ku koneelle taas ryömin

EDIT: no justiinsa joo. Sitten ku on menossa johonki, nii käy aina näin.
!!!! Tulin kipeeksi. Kuume nousi 39.5 ja delasin sängyssä koko eilisen päivän. Pyörrytti niin makeesti vielä siihen päälle. Hyvä ku nyt ees pääsin sängystä ylös.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeLa 15 Joulu 2007, 19:58

Hey. Joulu sais tosiaankin tulla! Ja tää on ihana paikka ja täällä on parhaat ropettajat! Minäkin sattumalta löysin tänne. Ja onkin eka kerta kun ropetan, jossakin paikassa. Mutta tämä on varmasti paras paikka.
Ehdottomasti. Eikä mieleni muutu vaikka saisin nyt 2 Geisha patukkaa ja Hot Rod pussin : P. njam ne on hyvii.

Edit; tuli tässä mieleen yks hyvä juttu, miun mielestäni.
Perjantaina, kun mä ja mun kaksi kaverii, ja pari meijän luokan huligaani poikaa jouduttiin mennä tekemään kuviksen luokkaan rekvisiittaa joulujuhlaa varten. Niin siinä tunnin lopussa, kun ne pojat keksi että vois ajella kulmakarvansa laittamalla teippiä kulmakarvoihinsa ja repimällä teipit nopeasti pois, niin että kulmakarvat lähtis, niin meijän luokan yks poika huligaani se sano et: Mä kun luulin että ne laitetaan tukkaan( ei siis hiuksiin vaan siihen juttuun mikä pojilla on housuissa) Niin mä ja mun kaverit revettiin. Ja koulun jälkeen kun päästiin, menin mun kaverille, niin siinä matkalla nähtiin se sama poika ja vitsailtiin että sillä taitaa olla kiire kotiin ajamaan tukkaansa.. Joo olipas hauskaa X D
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTi 18 Joulu 2007, 07:10

Yritin päästä hahmokirjaan, muttei suostu aukeamaan.
Kokeilin sitten myös vieraskirjaa, muttei toiminut sekään. Toivottavasti vika on sitten minussa ja tässä koneessa, eikä shinybookissa.. :\

Edittiä. Enpähän saa aukeamaan shinybookin pääsivuakaan.

Äyy, toivottavasti eivät ole Cathalin hahmotiedot hävinneet! En niitä minnekkään muualle tallettanut :''<
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeKe 19 Joulu 2007, 17:10

Saisi tosiaan se joulu jo tulla. Lahjat mielessä, mitkäs muutkaan.kelpaa sitä mun nyt oottaa, kun olen kerrankin ostanut muille lahjoja ajatuksen kanssa. : D Oikeesti häpeen vieläkin kun ostin joskus pienenpänä melkein kymmenen vuotta vanhemmalle veljelleni 10 senttisen poron jonka rinnassa oli suomen lippu, sit se oli vielä avaimen perä. Miten sellanen jättiläinen pystyy killumaan avaimessa kiinni ^^'

Ja näin se muokkaus toimii. Viestistäni on siis poistettu osa. Loppu (8
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeKe 19 Joulu 2007, 17:15

*teksti karkasi*

//edit, äry äry! poistit jokke ryökäle viestis loppuosan~ :'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeKe 19 Joulu 2007, 17:24

Jippii ! Sain aikaan kierteen : D poistin viestin ja kirjoitin uuden, kun tajusit että sinäkin muokkasit viestisi. Kaipa se olisi minultakin sujunut pelkällä muokkaamisella, mutta piti kokeilla nyt poistamista.

Ahhaahha. Mutta nyt olen taas aivan pirteä, Ei tekisi mielikään mennä nurkkaan mököttämään. ^^'
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeKe 19 Joulu 2007, 19:47

joo-oh. ryökäle kerkesi tuhoamaan todisteet. ajattelin että kai sitten minunkin täytyy ettei porukat ihmettele mistä meikä oikein höpäjää xD
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeKe 19 Joulu 2007, 22:25

Eii, Jokke ei tollasta saa tehä, että poistaa osan tekstiä noin yhtäkkiä. Mua rupes kauheesti kiinnostaan että mitä siin ois lukene, ja nyt en saa tietää. Murr . DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 20 Joulu 2007, 08:15

...vaan minäpä tiedänkin %D

-mutta luulen etteivät oikeuteni riitä levittelemään juttua... -u-
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 20 Joulu 2007, 15:09

Noh.. toinen viestini täällä lumotussa paikassa! Tervehdys kaikille! :'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 20 Joulu 2007, 16:47

aah.. Enää yksi päivä koulua niin pääsen vihdoin ja viimein joululomalle! : D
Niin eli huomen enää siis tunti kouluu.. Mutta tässä iltapäivällä lähden yksikseni siis ostelemaan vikat joululahjat ; D Ja sitten ei enää vähään aikaan tartte ostella joululahjoja enää... Kohta saa nukkua pitkään...
Joo, tota noin ei kai muuta... Aika turha viesti kyllä. <--- Täytyi tunnustaa..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitimeTo 20 Joulu 2007, 17:45

Oikein arvattu Remon, häpeäni on jo tarpeeksi suuri kun sinä tiedät minkä takia sorruin jo melkein mököttämään nurkkaan : DD Joten oikeutesi eivät riitä jutun levittelyyn.

Aidalle sellaiset terveiset, että olen harrastanut viestien muokkausta jo aikojen alussa, joten en ihan helposti pääse irti siitä. : /

- Ei todellakaan löytynyt mitään tätä tärkeämpää sanottavaa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 12 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: