Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 23 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 17:15

Yar! Mutta jos päätätte kirjoittaa ihan mitä tahansa juonipaljastuksia seiskasta, niin pliis, edes varoittakaa ;| Oon oottanut jo niiiin kauan. Ja enkuksi en lue, vaikka taito riittäisikin, en ymmärrä joka sanaa ja silloin en khyl lue.

Valituksesta harrastuksiin. "Esittele itsesi"-topassa onkin varmaan mun kohdallani mainittu että harrastan partiota ja viulun vingutusta sekä teatteri-kerhossa käyn ja luen ja piirrän ja kaikkea mahdollista muuta. Ai niin, koiran kanssa käyn tokossa.

Pitäisi saada skanneri toimimaan, niin voisin laittaa mm. Gabriellen kuvan tänne ;/ ja muitakin kuviani...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 19:05

Älkää ainakaan mulle kertoko juonipaljastuksia.. Silloin ei kyllä ole melkein mitään iloa enää lukea harry potter 7... Mutta kyllähän mä välillä jostain luen (kuulen) Onhan se välillä kivaa, mutta silti ei kiitos.

Koirani asteli juuri äskön tänne <3 haluaisi ottaa syliin, mutta ei nyt.
Mitäs mä nyt tänne enää sopertaisin? hmm... Mikäs on teidän lempiviikon päivänne?
inun on perjantai ja lauantai, en pysty päättämään kumpi on lempparini. Mutta kyllähän mä kaikista päivistä tykkään. : )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 19:30

Itse tykkään perjantaista JA lauantaista. Niinä iltoina tiedän saavani nukuttua niin mahdottoman pitkään... rakastan nukkumista. Koulu aamuina olenkin ottanut sellaisen taktiikan että herään kuudelta, lojun seitsemään asti sängyssä ja sitten jos vain jaksan, nousen ja teen loput aamu toimet jotka yleensä noudattavat täysin samaa kaavaa. ^^ Sängyssä lojuminen on kivaa ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 19:41

Tässä sinulle hieman paljastuksia Hp:tä Sever.
MI-MI ÄLÄ LUE, TÄSSÄ TULEE HP SEISKASTA HIEMAN
Mitähän voisin sanoa. Hp ikävöi Albusta ja Siriusta todella paljon. Ronilla Harrylle riitoja. Dobby tulee kehiin (Se on pakko näkyä myös elokuvassa). Tasitelu missä pitääkin. Onnellinen loppu. Draco Malfoy perustaa perheen ja saavat lopussa pojan, joka menee lopussa Tylypahkaan opiskelemaan. Seikkailua pissaa ja käyvätkin Lunan ja Mafoyn kodeissa. Victor Krum esiintyy ja sano tärkeitä asijoita Harryn mieleen. Minun lempi kohat ovat The Prince's Tale eli prissin tarina. Todella ihana ja surullinen ja sen jälkeen perääntulee vielä The Forest Again, mutta nimi ei ollut kiva siihen kohtaan, mutta Lilly, James, Sirius ja Remus tulevat puhumaan Harrylle.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 20:19

niin että teretuloa tänne uudet käyttjä, huisin kivaa Very Happy

ja niin mitä harrastankaan, mangaa & animee, lukemista (yleensä Very Happy) ja sulkkista (=sulkapalloa) ja kaikkee japanihömpötyksen fanittamista 8DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 20:40

Hey! Okei, näin aluksi alan valittaa XD No en mut sanonpahan kuitenkin et oon Kiyoe.argh ärsyttävä sisko tuijottaa isoilla mulkosilmillään, jotka melkein osuvat toisiinsa (ärsytän sitä vähän kun se lukee kokoajan mun juttui.) joo se on ärsyttävä.
Harry Potter 7, ehkä luen, ehkä en, en oo kyllä vielä nähnyt kutosta. Meinasin lukea ton Miss Darcyn paljastus- jutun mut en kuitenkaan, näin vaan sanan Albus..
Ja joku sanoi jotain lauantaista ja perjantaista.. No en tiedä mistä puhutte, vaikka luinkin pikkusen, mut viikonloppurulez! Tietääkö kukaan ropetus paikkaa nimeltä Bitefight? Se on must aika hyvä.

Ja voiko Aida, Carmildee tai joku selittää mulle tän silmäpuolihymiö jutun? Haluun tietää X:D
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 14:38

Kiyoe silmäpuolijuttu oli vain sellainen, että Carmildee hieman innostui liikaa käyttämään eräänlaista silmäpuolihymiötä (. D) joten laitoin sen sanasensuuriin. : DD

Ahdistavaa, pitää ihan kohta lähtee kaupungille, ja sitte saaki nähä pääsenkö enää illasta koneelle. Kamalaa jos en pääse, en halua jättää mielenkiintoisia chattikeskustelujamme väliin Carmi, Cura ja Ray : D
Niin, eli siis foorumin chatti on onneksi saanut nyt hieman käyttöä. Monet muutkin vain sinne keskustelemaan : )
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 15:15

jeppp... itsekkin tuota kerkesin jo miettiä pääsenkö tänään koneelle, KUNNES TAJUSIN ETTÄ TÄNÄÄN ON KESKIVIIKKO. mahtava asia... eikä kokeitakaan huomenna ole... koneella siis valun tänään JA KAUAN awwwwww... pompin ilosta täällä Silmäpuolisorto kheh. Mielestäni tuo chatti on hyvä keksintö täällä. Monessa muussa ropessa en ole sellaistqa tai edes shoutboxia nähnyt. Ahdistaa mennä pulisemaan aina kaikkea typerää ja lyhyttä jonnekkin tai lähettää yksityisiä ihmisille... se on niin rasittavaa... jotain tänne nyt piti heittää kun kerran tänne satuin tupsahtamaan...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 17:42

Hyaah~ Inhoan yli kaiken Keskiviikkoja. Ne ovat jotenkin niin rasittavia ja väsyttäviä. Keskiviikkoisin en oikein jaksa edes tupsahdella koneelle, ja se on aikamoinen henkinen koettelemus, mine kun olen nettiriippuvainen n_n'' Pakko päästä kerran päivässä koneelle, vähintään.
Aida, huomasin tuon sinun uuden avasi. Se on suoraan sanottuna ihana ja kaunis ^^

No minella on muuten...Mantsankoe huomenna!! Ääh, en ymmärrä koko aineesta yhtään mitään ja siitä opettajasta ei sitten puhuta ollenkaan. Jotain niin hirvittävää se on o_o Ei osaa opettaa ollenkaan. Pälättää jotain omiaan aina...Onkosta muilla samanlaisia kokemuksia jostain ärsyttävistä opettajista? Minellä on, ja paljon onkin. Muutama maikka, taitaa vihatakin minua n_n

Ääh, taas mie tulin tänne vain pälättämään joutavanpäiväisiä asioita ^^ Tämä Keskiviikko [meinas kirjoittaa keksiviikko] on mennyt ihmeen hyvin. Oon nauranu koko pirun päivän kaikelle ihan pöljälle. Eli toisin sanoen ei minulle kofeiinia ja hedelmäsokeria aamulla peräkkäin. Tänään en tosiaan aamulla juonut kuin mukillisen kahvia *kofeiiniriippuvuus* ja sitten söin yhden omenan. Sen jälkeen olen hekottanut ihan koko ajan ja vieläkin ^^
No, mine vetäydyn taas syrjään pälättämästä ihan joutavia ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 17:45

Minä ainakin yleensä ehdin olla koneella, mutta en kyllä perjantaina ikinä ehdi.. Ja eikä! Perjantaina joudun mennä ristiäisiin. ääh.. tylsää.. > : ( myöhästyn ehkä hieman tallilta.
Niin ja minustakin se ihme chatti on hyvä keksintö, vaikken sitä vielä ole käyttänytkään.
Mutta ehkä jossakin vaiheessa alan käyttämään sitä hullun lailla ^^. Kun ei näistäkään mitään mahdottaman pitkiä taida tulevan. Taidan olla aika laiska. Krauh.. Täällä ei näköjään ole yhtä hymiötä ja sekin on hieman vaikea tehdä. itse mielestäni, että sen tajuaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 20:49

Kyllä... on kokemuksia juuuuuri sellaisista opettajista, jotka ei osaa opettaa. Ei sitten kerrassaan YHTÄÄN MITÄÄN. Koko luokka oli aina englannin tunnilla viime vuonna kujalla. Kukaan ei siis odottanut niitä tunteja innolla. Silmäpuolisorto . Siitä se lähti, maikka lätkäs kalvon piirtoheittimelle ja luki sen läpi ja oletti et osattais se juttu sitten heti sillä kertaa. Sen opetuksesta ei ottanu mitään selvää ja muutenkin se oli niin laho ettääääh... sanottiin sitä Morsoksi... toisena nimityksenä taisi kulkea Juusto Morso Paska... tälläistä täältä tälläkertaa... Onneksi englannin opettajamme vaihtui heti tuon kamalan vuoden jälkeen...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 20:57

No meillä käsitöissä on naisopettaja, jonka pitäisi olla jo eläkkeellä mutta ei halua mennä, joten jäi meitä kiduttamaan. Ainakun kysyy jotain, niin se vain sanoo että atso paperista, josta sitten ei älyä yhtään mitään. Tai sitten se näytää miten jokin tehdään ja sitten kun sen on tehnyt ja menee näyttää, niin sanoo että se on tehty ihan väärin. Ja kun sittensanoo että noin se näytti, niin se sanoo ettei kuule näyttänyt noin. Kohta taas joutuu mennä sen tunneille. : ( Ja sitten on vielä yksi, no se vaan komentaa ja vielä toinenkin, joka uhkaa aina jälki-istunnoilla.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 07:53

^Ää, meillä on vaikka kuinka monta hirveää opettajaa... >.<'

Fysiikan ope on jo meidän ryhmästä vetänyt sellaisen johtopäätöksen, ettei me mitään kuitenkaan opita. Se on sillä linjalla et ''Jos ette te mitään opi, en minä teitä opeta'', ja istuu sit vaan tumput suorina siel pöytänsä takana korjaamas jotain kokeita.
Sit jos siltä jostain jotain kysyy se alottaa hirveen saarnan siitä, et 'ois pitänyt kuunnella'.
Se ämmä on mun tuurilla myös luokanvalvojani, kivat . D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 19:53

Aah, terve taas *haukottelee*. Joo meillä oli kerran yksi ihan tyhmä opettaja, se tuli jostain kumman syystä meijän open sijaiseksi n.1 viikoksi.Silloin olin kait 3-luokalla Siis me ei opittu mitään se oli niin naurettava. Yksi miejän luokan poika ei pystynyt olla nauramatta kun se oli opettamassa meitä. Ja kerran kun meil oli uskontoa, se oli lukenut vähä sen matkaa jotain tarinaa mooseksesta ja sitten se keskeytti ja sanoi ihan kun me ei tiedettäisi " Se Mooses oli se poika." Ja jatkoi.. Joo toivottavasti tajusitte. ja sit se vaan kerto siitä kun se oli ollut lapsi " Että nyt tulikin mieleen kun minä olin minun kaverini kanssa.... aj se sano... " , ärsyttävää, nyt sitä ei näy enää kauheasti meidän koulussa, mutta kun se on joskus koulullamme välitunti valvonnassa se tulee juttelee jotain ihan outoo ja sit alkaa naurattaa. Okei, nyt te saatte kertoa kokemuksianne ja sillee...

pölötän ihan liikaa...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 21:16

Iltaa *vetäytyy jostain esiin*
Olen tippunut kärryiltä jo ajat sun päivät sitten, vaikka jumitankin koneella koko päivän tai sitten pelaan muita videopelejä.
Aah, teilläkin on näitä "ihania" opettajia. Minulla on bilsassa ja mantsassa sellainen suunnilleen voisi sanoa että vanha kurpa, joka näyttää ihan pingviinin ja töyhtöhyypän sekoitukselta. Se vain pälättää siellä omiaan, ja tekee aina niin vi*un vaikeita kokeita että huh huh!! Mulla oli tänään juuri mantsan koe ja turhaan odotan ainakaan 6 parempaa numeroa siitä ^^
Ja onhan nuita opettajia vaikka kuinka paljon inhottavai. Meidän koulun opollekkin vain piruilen, ja välistä tuntuu että se alkaa itkemään meidän luokan takia. No elämä on.

Tässä voisin, kun kerran tänne tulin pölöttämään, niin kysyä, mistäs kouluaineista te pidätte tai ette pidä?
Voin itseni kohdalta kertoa että vihaan englantia, käsitöitä [mutta niitäpäs ei olekaan enää ><], bilsaa/mantsaa, liikuntaa[en liikunnan vuoksi vaan sen ryhmähengen] ja Opoa, jos sitä voi aineeksi laskea.
Toisaalta taas sitten pidän hirveästi fysiikasta ja kemiasta, ruotsista ja saksasta, sekä historiasta [paitti sitä ei oo enää], yhteiskuntaopista, köksästä ja kuviksesta. No olen tälläinen joka nyt pitää jossain määrin kaikista aineista.

Mutta nyt Sever taas hiljenee hetkeksi ja menee täytättämään vesiaddiktiotaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 19:43

meidän koulussakin on yks bilsan opettaja, jota vihaan =___='' ei sillai että se ei osaa opettaa vaan jotenkin väärällä tavalla ja en tykkää sen olemuksesta "ihmisestä yleensä" :S se hössöttää aina liikaa ja lellii "eturivin oppilaita" olin viime vuonna yksin näistä, kunnes en kestänyt enää ja menin tokaan riviin, mutta sittenpähän hän järjesti vähän paikkoja ja taas olenkin sitten eturivillä
ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä!

eliii lempiaineita? niitä onki ganska paljon Very Happy

köksä(=kotitalous), ATK tai tietotekniikka, ruotsi ja enkku ja liikkakin on aina usein kivaa Smile

sitten inhoamiani aineita onkin tooosi paljon. kaikki ilmaisu ja taideaineet, kuvis (sukkaan siinä täydellä, enkä osaa piirtää yhtään!) kässä (surkea olen siinäkin) puutyö (vihaan sitä) ja neiten inhoan BILSAA! se opettaja pilaa koko jutun ja bilsan kaksoistunnit ovat täyttä tuskaa, uskokaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 21:09

huaaaah... ilmeisesti jokaisella on edes joku opettaja, jota todella vihaa. Enkä kyllä ihmettele. Säälin todellakin sitä koulua, johon juusto morso tuli ja otti osansa opettajana. Pelkkä ajattelukin jo riittää siitä hepusta...

Mutta kysyitte lempi aineita ^^ kieliä vihaan, mutta jos yhden, minkätahansa saisi valita niin japanin ottaisin enemmän kuin mielelläni.

ATK <333 nuo kaksi ihanaa tuntia, joita niin kovasti aina odotan.

KUVIS <333 koulu viikkoni alkaa kahdesta kuvaamataidon tunnista, joten viikko alkaa toooodella todella hyvin ^^ mään elämän yksi tärkeimmistä asioista

TEKSTIILI KÄSSÄ <333 miettikää nyt kun saatte näprätä kankaitten kanssa ja riehua ompelukoneen kanssa. Voi aww niitä tunteja... tekemäni mekko valmistuu pian ^^

Fysiikka ja Kemia ovat myös kivoja ja suurinosa lopuista jääkin sitten sinne hämärämmälle puolelle. Jos nyt saisin vielä yhden valinnaisen itselleni valita niin se olisi ehdottomasti musiikki ^^
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 21:14

Määh. En jaksa lukee teiän edellisii viestei, saati sitte jutella jostai koulusta ! : DD
Oih, tänää oli hauskaa. Pitäs jaksaa lukee kokeisii vkonlopun aikan, mut eipä siitkää mtn tuu, ku on nii kiire, ja haluun täälki ehtii pyörii.

No joo, tulipas lyhyt ja turha viesti : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeLa 01 Joulu 2007, 11:22

Jaksan kirjoittaa vain että pidän KUVIKSESTA <3 ja ÄIDINKIELESTÄ <3 ((kummassakin on aivan i h a n a t opettajat!))

Tänään Rukan Nordic Openingiin koulun kanssa (Kaupunki maksaa joka vuosi kaikille koululaisille liput) Jepuli jep...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeLa 01 Joulu 2007, 11:26

Jelia mahtaa olla teillä kiva koulu ^.^ Me ei edes päästä minnekkään koulun kanssa koskaan. No jooh, asun jossain takapajulassa yksinkertaisesti ^^

Nyaah~ Mitäs muuta ihmisille kuuluu? Ihanaa kun on viikonloppu, saa hieman rauhoittua, joskin pitäisi tehdä pari äikäntyötä ja yksi etiikan työ. *jooh tappakaa mut heti* Ei jaksais o_o

Ahahaa, mine sain vihdoinkin laitettua tuon uuden henkilöni tuonne ja nyt se vaan odottelee hyväksyntää. Ihanaa kun olen vihdoin saanut jotain aikaiseksi n_n
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeLa 01 Joulu 2007, 20:32

Raivostun. Tänää en pääse illal chattiimme, kun meen kamulle yöks. Koittakaa siis pärjäillä ilman mua. Mut älkää pitäkö liian hauskaa, etten tuu kateelliseks : DD

Haha, oli pakko laittaa Kumpiin vai Kampiin, Kuolaturpa kysymy. Oho, pakko mennä heips!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeTi 04 Joulu 2007, 18:45

Haha... juuri näin...olisihan tuossa kokeeseen lukemista, mutta tiedättekö. Huomasin juuri äsken että kirjani ovat koulussa, SIELLÄ PIRUN KAAPISSA. Jes... olkaa nyt iloisia myös minun puolesta. Ahdistuksissani löysin sähköpostistani jotain erittäin mielenkiintoista sälää... ja onhan tämäkin tänne pakko tunkea ^^

TEKSTIMOKIA

Nainen kestää heikosti peräänajoa. Very Happy
(Aamulehti 29.1.)

Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta veloituksetta. (Turkulainen 28.8.)

Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä.
(Vantaan Sanomat 22.9.)

Lapsena minulla oli housut jalassa koko ajan, mutta kun pojat alkoivat
tulla kuvaan mukaan, aloin kiinnittää huomiota ulkonäkööni. (Helena
Petäistö TV-maailmassa 37/2002)

Grilliin murtautujat kärähtivät.
(Hämeen Sanomat 11.7.)

Vessan varastaneita odottaa pyttytuomio.
(Aamulehti 29.5.)

Kouluruoka aiheetta oppilaiden hampaissa.
Kangasalan Sanomat 3.4.)

Hammashoidossa vielä paikattavaa.
(Kaleva 12.1.)

Päihdetyö vaatii selviämistä.
(Kalevassa 23.1 .)

Presidentti selviää ehkä vasta ensi viikon lopulla.
(Helsingin Sanomat 9.11.)

Paikallisjuna kulki aikataulussa.
Veturinkuljettajaa epäillään junaliikennejuopumuksesta.
(Lapin Kansa 9.5.)

Eliel Saarisen tien tunneli on kaikkiaan yli puoli kilometriä pitkä.
Umpitunnelissa kuljetaan 350 metrin matka. (Helsingin Sanomat 12.10.)

Oravan löytyminen ei vielä tarkoita sitä, että niitä pesisi lähistöllä.
Se tarkoittaa vain, että kuollut yksilö on liikuskellut alueella. (Savon
Sanomat 2.7.)

Hakijaryntäys Espoon hautausmaille.
(Espoon seurakuntasanomat 11.3.)

Ne, jotka ovat päivittäin jutelleet vainajan kanssa selviävät
tablettilääkityksellä. (Savon Sanomat 7.1.)

Malmin hautausmaan liikenne yksisuuntainen.
(Helsingin Sanomissa 24.12.)

Vuodepotilaan syöminen voi olla hankalaa.
(Sydän-Satakunnassa 8.12.)

Hankasalmen terveyskeskuksen pitkäaikaispotilaat eivät jää syömättä.
(Hankasalmen Sanomissa 18.2.)

Mika Lahti kaatoi keilat naisia paremmin.
(Helsingin Sanomat 10.1.)

Aivoleikkausten päänavaajalle tunnustuspalkinto.
(Savon Sanomat 5.12.)

Iloisten ihmisten elinkauppaa vuodesta 2003 !
(Oulu-lehti 11.5.)

Kauppiaan sydän on lihatiskillä.
(Kauppalehti 23.2.)

Eurot näytettiin etukäteen vain sokeille.
(Aamulehti 31.12.)

Eläkeläiset tekevät puista lentokonetta mielisairaalan vintillä.
(Helsingin Sanomat 18.6.)

Seinäjoen Energia suunnittelee miljoonien eurojen polttolaitosta. (Ilkka
20.8.)

Kala kulkee ontuen vedestä kuluttajalle.
(Turun Sanomat 11.10.)

Öljy on peräisin viime kesänä jäihin pudonneesta traktorista.
(Keskisuomalainen 28.4.)

Oppilaiden tasapuolinen kohtelu epäkohta peruskoulussa ja lukiossa.
(Itäväylä 24.6.)

Kokenut metsästäjä ei huomannut vaimoaan ampuessaan tiheässä taimikossa
riekkoa. (Ilta-Sanomat 24.9.)

Lahdessa kuollut ampui poliiseja.
(Pohjalainen 4.8.)

Myydään. 2 langatonta lankapuhelinta.
(Ilmoitus Helsingin Sanomissa 8.9.)

Aiemmin nainen ilmoitti tulleensa pahoinpidellyksi Koivukujalla, jonka
tekijöinä oli ollut kaksi outoa miestä. Nainen jätti valheellisen
kertomuksen poliisille tämän entisen poikaystävän kehotuksesta. (Raahen
Seutu 17.11.)

Lääkäreille ohjeet lapsen pahoinpitelystä.
(Aamulehdessä 3.2.)

Sairaankuljettajan arkeen kuuluu väkivallalla uhkaaminen eri
muodoissaan. (Pohjolan Sanomat 19.11.)

Miehet ovat tavallisen näköisiä nuoria miehiä.
Havainnoista voi ilmoittaa lähimmälle poliisille.
(Helsingin Sanomat vankikarkureista 26.7.)

Virkoja ei lakkauteta, vaan ne vähenevät luonnollisen
poistuman kautta.
Virkojen vähentymistä tapahtuu, sillä toista koulutoimenjohtajaa ei
aiota täyttää. (Hangon lehti 13.10.)

Kyllä hajosin kun nuita lueskelin .'DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeTi 04 Joulu 2007, 19:09

Repeilin Curanoksen jutuille ....

-.........

................

....olen ihan hepulissa Wink
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeTi 04 Joulu 2007, 19:14

no en epäile .'DD... tais mennä vähän yli hilseen tää mun homma. OISHAN MULLA TIETENKIN VIELÄ LISÄÄ KAIKKEE JÄNNÄÄ SIELLÄ SÄHKÄRIS...mut taidan teidän kiusaks jättää ne toiseen kertaan ja kiusata teitä sitte vielä vähän lisää niil <33 Silmäpuolisorto
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitimeKe 05 Joulu 2007, 20:28

Menin juuri katsomaan Kultaisen kompassin.
Hahmot ovat hienoja, mutta uskon, että kirja on parempi kuin elokuva. Hauskinta oli kun yhden nimi oli Safiiri Pekkala ja se kyllä jatkui joten hän olisi jonkun alueen noita. Jää karhu oli todella ihana ja on varmaakin hahmoista ihanin tai päähenkilön isä joka näytelee juuri nyt James Bondia ja sen leorpardi.
Suosittelen fanttasia henkilöille ja seikkailusta oleville henkilöille.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 11 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 23 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: