Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 22 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

Jutustelua - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 11:51

Jonnekin piti ehtiä kirjoittamaan, että tämän viikon vietän katsellassa cheerleadingin mm-kilpailuja, joten saattaa olla että peliviesteistäni tulee lyhyekömpiä ajanpuutteen vuoksi, tai sitten vastailuni viivästyvät. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 13:44

Hiihtoratsastus?? Mikä se on tai pikemminkin mitä siinä tehdään? onko hevosella sukset jalassa ja joku ratsastaa sitten tällä hevosella? No emt. Jos joku tietää voisiko hän kertoa minulle? Tai jos noissa aikaisemmissa viesteissä on kerrottu siitä, en ole tainnut lukea :O. Minä haluaisin koiran joka olisi rodultaan ehkäpä: Chihuahua, yorkshirenterrieri, saluki tai pieni puudeli Very Happy.

ja, hmm, en keksi mitään XD. Niin joo, täällä Hesassa on ollut n. 3 päivää lunta maassa jihuU!
Aiemmin sever kysyi mitä kukin pelkää;:
- yöllä ulkona olemista ( pystyn kyllä nukkumaan teltassa, mutta siellä käveleminen puskien seassa :s)
- hämähäkkejä ( en pelkää mutta inhottavia ne on)
- jätti kokoisia karvaisia perhosia (niitä ei varmaankaan ole karvaisia?)
- humalaisia

Joo kerron hieman miten kaksi pelkoa tuli :
se ulkona kävely puskien seassa, siskoni pelästytteli minua silleen että sanoi " Ei kannata kävellä myöhään ilalla pimeässä ulkona puskien seasta, sillä joku puska tyyppi jolla on puukko kädessä voi hypätä puskasta etees aj sitten.. " en muista
ja isot perhoset siitä kun olin vanhempieni kanssa mökillä ja tulin pesemästä hampaitani ja huomasin ikkunassa, mökin sisällä ison perhosen joak näytti karvaiselta :S
hyiii
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 15:37

Njah, olen vilustunut. Kauhia flunssa, toivottavasti paranee. Nyt koodannut aamusta alkaen >___<

Iik. -14 astetta pakkasta! Itse asiassa hyvä vaan kun olen sairas, ei sitten yhtään tee mieli lähteä ulos hillumaan. Eikä ole vielä kunnon talvitakkia, miten sitä sitten jossain -30 asteessa? Ihan ajatuskin jäätää!
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 17:13

^Minulla ei nyt varsinaista flunssaa, mutta yskä vaivannut reilusti yli kuukauden.. Emt, johtuuko sitten homeista joita meidän vanhassa kivikoulussa on. Me ollaan parakeis, mut ruokailu on sielä viel.
Jossain sanottiin, että 1/3 pitkittyneistä yskistä johtaa astmaan : S
No mutta, en jaksa tälle yskälle mitään tehdä...
Itse asiassa iltasin on kiva kuunnella vinkuvaa hengitystä .D

Niistä peloista.. Ei mulla varmaan kovin oo mitään muuta mitä pelkään kun pimeä.
. Ehdottomasti. Iltaisin on helvettiä kävellä kamulta kotiin, meidän tien katuvalot kun on niin surkeita ettei ne valaise.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 20:57

Minäkin olen pienestä flunssasta kärsinyt, eikä tämä tälläinen viileä ilma auta yhtään. Ääh, ja kaiken kukkuraksi TET loppui ja taas joutuu mätänemään koulun penkillä. No, elämä on n_n

Nyaah~
Minee jännittää huominen. Pitäisi mennä niihin ravikilpailuihin x_x *parkuu huoneessaan ja miettii miten livistää kisoista* No pakko kai mennä ^^'
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeSu 18 Marras 2007, 17:01

Aidalle olen unohtanut mainita, että hänen uusi avansa on mielestäni todella hieno ^^
En ilmeisesti osaa tätä asiaa tämän tylsemmin ilmaista -.-

Yritin tuossa valhallan aloitussivulle tai-miksi-me-nyt-sitä-kutsuimmekaan, mutta eipäs aukea :<
Suljettu tilapäisesti jatkuvan häiriköinnin vuoksi, käsittääkseni kaikki urli -osoitteet siis.

Toivottavasti pian aukeaa taas.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeSu 18 Marras 2007, 17:34

Sulkeminen koskee kaikkia Urli osoitteita, huomasin myös itsekin asian äsköttäin. Nähtävästi jotkut typerykset ovat saaneet Sulakkeen vihaiseksi ja nyt me kaikki kärsimme siitä. >_<
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeSu 18 Marras 2007, 21:05

Kiitos Carmildee : D

Juu, urli-netin lyhytosoitteet suljettu, ärsyttää kamalasti. Ehdinkin vaihtaa jo internetroolipelientop-listoille aloitussivuston alkuperäisen geocities-osoitteen. Jos urlin lyhytosoitteen aukeaminen kestää vielä kovasti, luultavasti haen sitten lyhytosoitteen jostain muualta. Rankkaa^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeMa 19 Marras 2007, 14:14

Sad Itsekkin huomasin tuon jutun, kun tämä sivusto on minulla etusivuna, niin siinä vain komeili jonkinlainen raksi ja tekstiä paikalla. Luin sen ja todella järjetöntä touhua. Joudumme nyt kärsimään siitä. ( Toivottavasti ei kauan)
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeMa 19 Marras 2007, 16:30

No mutta, toivottavasti tämä asia pian selviää.

Huomenna on paritanssia... Ette arvaakaan, kuinka stressaan siitä .'D
Oon siinä niin surkea. Hävettää kun kun niiden poikien piti viime kerral neuvoo mua.. Ja aina samoista virheistä. ^^''

Mulla ei oo taaskaan järkevää sanottavaa..
Aijon tehdä kolmannen hahmon, sanon nyt.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeMa 19 Marras 2007, 16:57

Ah, Carmildee, kohtalo toveri! Meilläkin liikunnassa tanssia. Ja parit arvotaan. ;D hehehhehee.
Myös itsenäisyys päivänä kaikki joutuvat tanssimaan... ja ne "arvotaan" silleen jännästi ;/

Raskasta. Kiireitä ja kohta joulukin vielä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeMa 19 Marras 2007, 17:16

Ei tanseissa pidä arvota, jos ei ole pakko. Mies/poika pyttää tai sitten nainen/tyttö ja on myös ja yleistä piituuden mukaan, ettei nainen ole pitempi kuin mies, jos se olisi niin se näyttäisi hassulta ja odolta.
Tassiaiset ovat ihania, jos saa hyvän parin. Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeMa 19 Marras 2007, 18:05

Nyaah~ *ei tykkää tanssimisesta*
No totta, se on kyllä, että jos vaan hyvän parin saa, niin kyllä sitä sitten tanssiikin^^'
Toivon, kyllä tosiaan etten joudu koskaan tanssimaan kenenkään torvelon kanssa, esim: vanhojen tansseissa, joskus vuosien päästä 8D
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeMa 19 Marras 2007, 18:18

Eikä! Meilläkin on paritanssit tässä ihan parin päivän päästä, ja itsenäisyyspäivänä myös.

Meillä on sillee et tunnin alussa saa ne valita parin jotka haluu, ja muuten sitten arvotaan. Ja tietysti kaikki ehtii mennä valitsee ne parhaat ja jäljelle jää vain torvelot, että kiva se siinä on johonki suuntaan yrittää sitten heilua. Muutenkaan en oo hyvä tansseissa ;s Ihan varmasti tuun kaatumaan omiin jalkoihini. Noh, ehken mä nyt niiin kömpelö oo. : D

Ai niin, minullakin pyörivät uudet hahmot mielessäni. Kaksi oikeastaan, mutta ajattelin, että jos nyt kuitenkin jättäisin foorumin täyttämisen omilla hahmoillani omaan arvoonsa. En vain osaa tulla siihen päätökseen, että teenkö nais vaiko mies hahmon. Sanokaas te, että kumpi olisi parempi?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeMa 19 Marras 2007, 19:24

Hmm...minä itse pidän miehistä enemmän ja eikös täällä olekin naisia enemmän, vai mitä? Tai siis näin minä arvelen, en varma asiasta ole^^
Minä en kuitenkaan ole nyt vielä tuomassa uutta hahmoa esille, vaikka mielessäni pyöriikin eräs ihana ajatus..mies sekin (yllätys yllätys) 8D
En vain osaa pelata naisilla...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeTi 20 Marras 2007, 14:26

Meilläkin koulussa vähän aikaa sitten tanssittiin ja parit arvottiin tietty..
Ja minä sain parikseni semmoisen pullean pojan Sad Jouduin sitä hieman patistamaan. Ja joillakin pojilla oli kaksi tanssiparia, sillä tyttöjä oli enemmän. itse pidän kauheasti tanssimisesta.. : ) Vaikken sitä harrastakkaan vetelen vaan päästäni jotain liikeitä... Taidan näyttää aika tolvanalta silloinkun tanssin omiani..

Itsekkin olen ajatellut tehdä uuden hahmon, enkä vielä tiedä minkälaisen.. jaksankohan?

Olen ollut viime aikoina aika laiska viime aikoina en ole oikein jaksanut kirjoittaa minnekkään muualle täällä kuin tänne pulinaan... Ja onhan mulla nyt hieman kiirettäkin ollut.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeTi 20 Marras 2007, 14:38

No meillä on tansseissa niin, et parit vaihtuu suunnilleen 5 min välein ku tyttöjä on melkei puolet enemmän. Ja ne tytöt jotka ei sillä hetkellä tanssi tanssii sit yksin, ja arvatkaa näyttääkö tyhmältä kumarrella ja koukistella siel ku mikäkin hullu.

Liikkahallilla on sit kans hometta, joten siel ei voi enää olla. Ei oltu saatu kunnalta päätöstä et saadaanko ilmasta salia lähellä olevasta urheilukeskuksesta, joten täyty mennä kävelemään.. Minä kyllä kamujeni kanssa piilouduttiin mettään.

Kun nyt hahmojen sukupuolista keskustellaan niin sanon, että tuleva hahmoni on nainen myös.
Minä kun en sitten osaa miehillä roolata. >.<

Kuten Mi-Mi, minullakin pukkaa nyt kiirettä... Anteeksi, etten ole peleihin nyt kirjoitellut.
Enkä nytkään ehdi -.-
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeTi 20 Marras 2007, 16:39

Hauskaa ja onni kun saa hyvän parin koe päivänä. Yhteis pisteissä sain 4. Pollka, jos se oli yt se missä hypitään ja pompitaan. Valssi oli helpoin ja siitä sai parhaan numeroni.
Mitä ero on muuten Wienin valsissa ja normaali valsissa?
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 15:07

Voi sanonko mikä! >.<

Kirjoitin tuonne Pyyhekylpyyn mutta kappas, ilmeisesti sitten unohdin viestin lähettää kun ei sitä siellä näy. ja tietysti olen kopsannut jo ties mitä sen viestin varmuuskopioinnin jälkeen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 15:35

shova häpeää nyt silmät päästään kun ei oo pitkään aikaan päässyt käymään :< (tässä välissä häpeän silmät päästäni.)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 15:45

Nyaah~ Älä shova häpeä ^^

Mitenkäs on immeisten päivä mennyt tai no oikeastaan koko viikko?
Minulla ainakin ihan hiton tylsästi, ja ärsyttävästi. Meistä on koulussa vain osa yseistä koulussa, kun puolet on nyt TETissä, joten meidänkin luokalla on vain yhdeksän oppilasta nyt, ja tietenkään minä olin siinä ryhmässä, jossa kukaan kavereistani ei. Että kiva pyöriä nyt koulussa ihan yksin...
*nyt se menee jonnekkin nurkaan* Anteeksi tuo kamala valituskohtaus ^^' *pahoillaan*
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 16:02

Carmildee, ainakin joku viestisi sinne pyyhekylpyyn tänään tuli ? Vastasinkin siihen heti : D

Mä en oo koulussa pariin päivään ollu ku oon ollu kipeen, harkoissa oon silti juossu, ku vähä pakko, ku näytös on viikonloppuna. Tosin kipeenä treenaaminen ei aina oo hyvä juttu : D ja turhaan shova häpeät, itsekin on tullut välillä näitä poissaoloja. ; )
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 17:15

No voi sun, tietysti sitten vastasit niin nopeasti että luulin sen jääneen lähettämättä .'D
Minä kun en jaksanut käydä sieltä topicista katsomassa ^^'

Älä shova häpeä silmiä päästäsi, sitten et ainakaan pääse tänne kirjoittamaan .D

Taidan lähteä nyt sen uuden hahmon tietoja väsäämään, kunhan saan sille lempinimen keksittyä... Olen hirveän kriittinen hahmojeni nimien suhteen, ja jos joku nimi ei täydellisesti miellytä, niin hylkään sit heti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 18:39

Minunkin pitäisi varmaan hävetä kun en vähään aikaan ole ollut. Vaikka mitäpä tuosta. Oikeastaan se taitaa ärsyttää vaan minua. ^^

Oioi. Sain vihdoin ostettua mustat farkut. Mutta ne kurjat keräävät kaiken pölyn, karvat ja lian mitä löytyy. >.< Nyttenkin ihan likaiset, eikä mulla edes ole sitä tarranauha juttua.

Suunnittelenpa minäkin uutta hahmoa. Se mitä siitä olen saannut valmiiksi on aivan ihanaa. Aaww. Siitä tulee takuulla lempihahmoni ikinä. Mies hänkin. Haluan jo tekemään, mutta pitäisi vielä viimeistellä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 18:42

Eli kukaan ei tiedä mikä on Wien valssi ja valsin eroa?
Tylsä päivä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 9 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 22 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: