Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 20 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeMa 05 Marras 2007, 19:24

kylmyys, ihanaa ?! :0 onhan se toki piristävää kun tulee toi lumi harmaiden jalkakäytävien peitoks, mut sitten parin kuukauden päästä siihenkin kyllästyy. vihaan kans sitä, et rillit menee aina ihan huuruun kun puhuu/hengittää ja kattoo samalla jalkoihinsa ><

Istanbuliin oon halunnut päästä kans. isovanhemmat oli siellä pari vuotta sitten, ja mun piti mennä mukaan, mut sain vesirokon.. siihen Istanbulin matkat !
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeMa 05 Marras 2007, 19:29

Erittäin halpa maa. Osittain kehus kella mitä olet ostanut ja sanoa: " tämä paita maksoi vain viisi miljoona", vaikka paita maksoi vain kolme euroa.

Talvi ei ole ihana jos ei ole lunta. Muuten talvi ei ole ihana. hullun kylmäkään ei saa olla, mutta jos on hullun kuuma ei siinäkään pysty tehdä oikein mitään kivaa kuin paistua medumiksi.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeTi 06 Marras 2007, 08:43

Heipä hei.

Espanja on kyllä kaikista maista ihanin, rakastan espanjaa <3

Lueskelin ajankulukseni hahmotietoja, ja tuli ihan kauhea hinku tehdä taas uusi hahmo. Katsotaan nyt..
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeTi 06 Marras 2007, 19:31

: D Taas koneella. Niimpa niin.

No joo, minullakin on monien hahmojen kuvaukset valmiina mielessa, mutta yritankin pitaane siella, ettei hahmoja tulisi liikaa.

Aa, arsyttaa niin kovasti kun ei ole pisteellisia a-kirjaimia ;s
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeTi 06 Marras 2007, 20:44

Varmastikin. Kun minä kirjoitin amerikassa sielä oli kirjaitten järjestykset olivat ihan erilaiset. Todellä ärsyttävää.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimePe 09 Marras 2007, 19:09

Yllattavaa. (Anteeksi jalleen hairitsevan laatuinen teksti, ulkomailla yha Very Happy)

Mutta niin, yllattavaa, kun pulinan viestit eivat tal kertaa hyppineet silmilleni.
Eli siis hiljaista taalla. No,itse taalla pulisen, kun en peliviestejakaan voi oikein kirjoittaa, kun niita pisteellisia kirjaimia ei tast nappaimistosta loydy.

Sunnuntaina sitten paasen taas omalle koneelleni. Mukavaa muuten kun monet ovat kayneet esittelemassa itsensa!

Ja uusia pelaajiakin nayttaa tulevan : )

Palaillaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimePe 09 Marras 2007, 19:26

Et ole kertonut meille mitäs olet puuhastellut sielä. Varmakin on ollut kivaa.
Muuten oli tämä löytää sieltä netistä, mutta sinä muistat tämän osoitteen ulkoon.
Toivottavasti sielä on näppäimisö on hieman saman lainen kuin täälä, vaikka ei ole ä:tä ja ö:tä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeLa 10 Marras 2007, 09:29

Voiku minäkin pääsisin jonnekkin lämpöön. Tääl on lunta- ollut jo ööö. pari päivää? No edelleen sitä on maassa, aika reippaastikin... vaan tulee sitä vielä metri varmaan talven mittaan. Isä kävi hiihtämässäkin jo. ((se on hiihtoholisti))

Hohhoijaa. Vois vaikka leipoa isälle kakun...Ja minullekin siitä sitten kans vähän Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeLa 10 Marras 2007, 09:49

Täälläkin on sadellut jonkin verran. Mut ne on sulanut melkein samaa tahtia pois. Kuitenkin ihanan talvinen olo, kun ikkunan takaa kattoo lumisadetta. Eikä jouluunkaan ole enää kuin päälle kuukausi. Kelpaa talvi nyt, kun on vasta ollut kesä ja lämmin, mut helmikuulla rupee kylmyys jo tympimään. Pessimisti. ü
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeLa 10 Marras 2007, 11:25

Aa, täälläkin sataa lunta. Toivottavasti pysyvä lumi tulisi tällä kertaa aiemmin.. >.<
Viime vuonna kun oli maa paljaana vielä uutenavuotenakin. Oli aikas lattea tunnelma, sanoisinko.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeLa 10 Marras 2007, 20:04

Lunta saisi sataa paljonkin. kun katsoo ulos sielä näkyy vain ja pekästään synkkä kaupunki.
Satanut todella paljon. Ei se minusta ole kivaa jos sataa monta kertaa peräkkäin pelkästään vettä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 16:44

//sori kun änkeen mukaanne jälleen, en siis tiedä yhtään mistä puhutte.//

Huh huh, olettepa te olleet reippaita viimeisen viikon aikana.
Huomasin, että puhuitte lumesta pikkuisen. Minusta sitä saisi tullla nyt viimestään paljon. Ja se saisi kestää tarvittavan kauan.
Koskematon lumi on minusta kaunista kun se kimaltelee ihanasti.
Entä teistä?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 16:53

Kyllä koskematon lumi on ihana ja kaunista. Varsinkin lapissa vaikka ei ole käynyt sielä Smile
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 17:10

En minäkään ole käynyt Lapissa. Siellä on kai laskettelukeskuksia, sinne ois kiva mennä. Mä tykkän lasketella Very Happy
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 17:11

SUOMESSA! Hyrrrr, kun on kylmä Surprised
Tulee ikävä sitä aikaa, kun voi hyppiä aurinkolasit ja shortsit päällä.

En pysty sanoin kuvailemaan, kuinka iloinen olen, saadessani eteeni kunnon näppäimistön, josta ä:t ja ö:tkin löytyvät.
Ette uskokaan kuinka pässiltä tuntui kirjoittaa tänne viesteja, käyttäen ä:n tilalla a:ta! Se oli yhtä kidutusta, pelkäsin jo että rupeisitte pitämään minua ihan ääliönä.

Mutta joo, vihdoin pääsenkin peli viestin kimppuun : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 17:23

Varmastikkin ihan kiva, kun olet juuri joutunut olla laittamatta ä:tä ja ö:tä. Mutta takaisin ei ole vaikeata tottua.

Suomessa ei ole yhtään kylmä vaan lämmintä. Miten voit sanoa niin, joka päivä on yli plussan puolella.
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 18:01

Liityn nyt taas keskusteluun.

Rakastan lappia, niin kesällä kuin talvella. Ne vääntyneet, paljaat lehtipuut, joihin on kinostunut hirveät nokareet lunta, on tosi kauniin näköisiä. Rakastan <3

ja kesällä ne kaikki pitkospuusysteemit ja varvukot ja männyt.

Ihanaa saada taas Aida takaisin : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 18:01

No joo vaikka onkin ollut plussan puolella, minulla on ainakin kylmä kasvoista. En ole tottunut vielä tähän kylmyyteen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 18:14

Nyaah ~ Minella on niin huono ääreisverenkierto, että palelen aina kasvoista, jaloista ja sormista. Inhottavaa, kun on niin kylmä^^'

*ei edes kunnolla tiedä mistä puhutaan*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 18:18

Minäkin palasin, pidin vähän lomaa ropettamisesta. Pää oli aina niin karseen kipee kun datasin vaan koneella. Joo mut palataan aiheeseen. Mielipiteenne: onko kylmää?

Ja mitä kuuluu haluan tietää Very Happy
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 18:27

Kyllä täälläpäin ainakin on jo ihan tarpeeksi kylmä, eihän sitä pakkasta kaivatakkaan >.<

Mutta lähden nyt, en ehdi noihin kaikkiin peleihin vastaamaan. Anteeksi Aidalle, joka itse on joutunut niin kauan odottamaan, että itse pääsee tänne vastailemaan!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 18:32

Mullakin on kai huono ääreisverenkierto ? Siis jo se tarkottaa sitä et varpaat ja sormet on lähes aina sinimustat ja puolpaleltuneet , vaikka ois kymmenet vilasukat tai lapaset. Nytkin mulla on villasukat, mutta lapasia en viitsi käyttää, kun kirjottaminen ei silloin oikein suju. ^^'

Talvi on kuitenkin kaunis vuoden aika, ei se kylmyys siihen vaikuta ü . Lunta maassa ja jääpuikkoja puiden oksissa.

On täällä vähän kylmä : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 19:01

Juu, juuri sitä tarkoittaa huono ääreisverenkierto. Inhoan, kun omat varpaani ja sormeni ovat aina ihan jäässä, nyt myös minulla on kolmet sukat jaloissa ^^'

Totta, itse pidän myös talven kauniista maisemasta. Haluaisin jonnekkin tuonne Lappiin katsomaan kunnon talvea, mutta täällä etelä-suomessa, lähellä pääkaupunkiseutua, sitä ei oikein tahdo nähdä. Ainakaan minun mielestäni ^^

Ja oikeastaanhan lumi tuo myös sen Joulun tunnelmankin osittain, joskin sen tuo myös mukavat ihmiset ja hyvä joulumieli, mutta olisi se kyllä kurjaa jos jouluna ei olisi lunta -_-
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 19:51

Oho, minullakin on huono ääreisverenkierto (hassu sana muuten), sormet ja varpaat aina kanssa jäässä, mutta silti yksillä sukilla olen tähän asti kärvistellyt. Tai no, vielä eilen ei niitä sukkia tarvittukaan. Pääsispäs espanjaan takaisin. Mutta mukavaa se on olla täällä suomessakin, saa taas ropettajaa, ja jutella täällä teidän kanssa. Hirmu kivaa porukkaa täällä foorumilla muuten : D Ei silleen, etten aikasemmin olisi huomannut.

Onkohan vähän outoa, mutta näistä jäätyneistä varpaista ja sormista puheen ollen, mulla on aina myös nenä jäässä : o
Se on ikävää. Pyysin ja kaveriltani nenäpipoa, mutta ei se taida sitä mulle tehdä.

Kauniit maisemat tosiaankin ovat musta ihania, espanjassa, tarkalleen ottaen Teneriffalla niitä riitti. Lumiset maisematkin ovat todella kauniita, mutta mielummin niitä kuvista, taikka ikkunasta katselen, kun hangessa palelen. En sitten siedä kylmää ollenkaan!

Mitä mieltä muuten ootte tästä kirjakielellä kirjoittamisesta? Musta on tärkeää, että kirjakielellä peliviestit kirjoitetaan, vaikka niissä puheenvuorot ei ookaan ihan pakollisia kirjakielellä laittaa.
Mutta tälleen offissa on mukavaa vähän kirjakielestä joustaa.

Eniten mua vain häiritsee se, että haittaako teitä jos minä adminina en kirjakieltä jaksa käyttää? Rupesi vain mietityttämään se, että pitäisikö adminin olla aina kamalan asiallinen, ja kirjakieltäkäyttävä?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 20:11

Nyaah~
Nyt kun tuli puheeksi tuo nenän jäätyminen, niin myös minun nenäni on aina jäässä. ja se on inhottavaa kun ei muuten palele, mutta sitten on tosiaan varpaat, sormet ja nenä jäässä.
Tai sitten kun hiukset menee sillai kivasti huuruun ja samaten silmäripset. Se on välistä aika inhottavaa ^^'

Minustakin on ihan kiva, kun puhutaan täällä näin ihan vappaasti, mutta pelit sitten kirjakielellä, joskin itse kirjoitan henkilöideni puheenvuorot joskus puhekielellä.

Mineä ei ainakaan häiritse, vaikket puhu kirjakielellä. Miksi sinun täytyisi puhua kirjakielellä, vaikka admin oletkin? Ei se ole niin vakavaa ^^ Niinhän me muutkin puhutaan täällä puhekielellä ^^
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 6 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 20 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: