| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 02 Tammi 2008, 12:08 | |
| Miullakin alkaa koulu 7.1 ja sitä ennen pääseekin jo ratsii. mutta yritän vielä nauttia lomasta kun voin. Ärsyttää nyt vain kun lomalla pitäisi saada levätä, mutta ei se mulla onnistu. Väsynyt olen taas. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 06 Tammi 2008, 20:25 | |
| Onpa epäreilua. Minä olen jo ollut kolme päivää koulussa. heti tuli läksyä äidinkielestä.Todella kivaa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 10 Tammi 2008, 19:13 | |
| Nyaah~~ Lomat loppu, uurastus käynnissä. Miten sitä jaksaakaan tämän lukuvuoden loppuun? Noh, kaipa se on otettava minunkin itseäni niskasta kiinni ja paiskia hommia. Nytkin kotiläksyt vielä tekemättä : D Mukavaakin on, kun on kaksi neljän päivää, kuten tänään. 8-16. Rasittavaa. Sitten vielä lauantaina kouluun -_-' Ja sekin on vaan siksi, että me mentiin vasta loppiaisen jälkeen kouluun, eikä heti uudenvuoden jälkeen. Noh, onneksi se on vain yksi lauantai.
Mites ihmisten viikko on alkanut ja mitenköhän se on kääntymässä kohti loppuaankin kohta? Sever se taas kyselee näitä hönttejä kysymyksiään, eikä osaa kirjoittaa. Korjasin tuon äskeisen lauseen varmaan neljästi ^^'
Sever kiittää ja kumartaa ja menee nurkkaan häpemään omia kysymyksiään. 8D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 11 Tammi 2008, 19:22 | |
| Minulla ei ole oikein alkanut ihan hyvin. Olen kuumeessa, nuhassa ja vatsa... joku sana oli(pää ei leikkaa oikein). sehän on ihan normaalia kahdeksasta neljään tunnit ainakin minulla joka päivä mutta ma ja pe. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 11 Tammi 2008, 19:36 | |
| Mulla alkanut koulu itseasiassa... ihan hyvin ^^ Todistuksia ei olla vielä saatu, koska meidän koulussa on tyhmä uudistus, jonka mukaan todistukset annetaan vasta tamikuun lopulla (tai nyt tässä tapauksessa ensi viikolla viimeistään..)
Maanantaina vaihtuu jakso, karmivia päiviä tulossa, yyyy! Ja ne todistuksetki : P Vaikka mua ei kyllä jännitä, koska varmaan menee taas kerran ihan hyvin...
Aloitin neulomaan kaulaliinaa : D Vaikka nyt onkin jo myöhäistä, koska kevät tulee niin pian (joopa joo, pian ja pian...), mutta tämän huivin aijon neuloa rakasta seitsemättä Potteria varten! Kyllä sitä minimaalista jonotustani (johon ei varmaan osallistu juurikaan muita kuin minä ja ehkä kaverini) varten täytyy Rohkelikon värinen kaulahuivi kutoa! <3
*huokaus* Minä en keksi muuta kerrottavaa, kuin että kaipaan kenkiäni : ) Mutta ne saan jalkaani vasta kesällä : ( |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 12 Tammi 2008, 12:19 | |
| Koulu ainakin omalla kohdallani alkoi ihan odotetulla tavalla. Tosin yllätyin kun huomasin, miten vaikeaa on herätä kuudelta lähes joka aamu. Pariin kertaan pommiin nukuin, muttah... Mitäs tässä. Aamut on yhtä helvettiä. -.-
Multa otettiin verikoe joku viikko sit. Mulla on nii ohuet verisuonet nii se lääkäri joutu pyöritteleen sitä neulaa niin, et se verisuoni sit rikkoutu. Sitä verta on valunu ihon alle kudoksii niin, et näyttää iha joltai mustelmalta. Se on kipeee .'< Ja sählyssä tuli pallo suoraan siihen kohtaan, namm.
Eksyin eilen yhelle sivustolle, missä oli kuvia onnettomuuksista ja ruumiista... Ei voi sanoin kuvailla, miten kauheita ne kuvat oli... jotku ihmiset oli mennyt ihan palasiks ja sisukset oli levällään autotiellä. En oo mitään niin kauheeta ees leffoissa nähnyt. Ja sit kun viel tietää, et niin on oikeesti käynyt..... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 12 Tammi 2008, 21:52 | |
| Mullekkaan ei koulun alku ole tuonnut mitään erityistä tältä vuodelta. Pari päivää jaksoin oikeesti yrittää keskittyä kouluun, nyt taas kaikki menee vähän ohi. Olisinpa toivonut pukilta enemmän keskittymiskykyä. ^^ Teoria-aineita vihaan melkeinpä kaikkia, fysiikka ja biologia on kai ne pahimmat. Vaikka nyt ihan tavan vuoks väitän et kielet on hirveitä, niin kyl ne menettelee. Tai oikeestaan jopa kiinnostaa.
Sit on reaaliaineet, joista kaikista taidan pitää. Liikunnas oli täl viikol sulkapalloo, en muistanutkaan kuin kivaa se on ! ^^
Joo, mulla siis on suunnitteilla kaks hahmoa. Kuvat piirsin tänään päivemmällä jo ja niit tietoi oon mielessä hahmotellut, mut en tiedä ollenkaan kauanko vie ennen kuin saan ne hahmokirjaan. Naishaltioita molemmat, sisaruksia. En oo vielä päättänyt onko ne kaksosia, vai pelkästään siskoksia. Ne on kotosin jostain muualta, kuin Payonista. Tämäkin varmasti kiinnostaa teitä.
Ei oikeen nyt tuu mitään mieleen, mistä kannattais kirjottaa, mut kaikkee turhaa kyllä, samanlaista kun nuo edelliset, mutta kiitos. En jaksa jatkaa enää.
Paitsi niin että mua ärsyttää se kun kukaan ( Aida, Remon, joku kolmas ) ei ole vastannut peleihin, niin hopihopi, kipikipi. Tykkäisin päästä kirjottelemaan. ^^' |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 13 Tammi 2008, 20:09 | |
| Aida on palannut, hahhaa : D
Äh, tämän järkevämpää viestiä multa ei sitten tule tällä kertaa, kun koko viikonloppu on ollut silkkaa treenirääkkiä. Ihan puhki ^^
Ja Jokeri, yritän vastailla kyllä pian peleihin : ) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 13 Tammi 2008, 22:50 | |
| Aida muuten miksi et ole vastannut siihen vanhaa ryhmä peliin tori-kadulla. vai lähtikö sinun hahmosipois vai? |
|
| |
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 20 Tammi 2008, 10:43 | |
| Minäpä huvikseni laitan tähän joitain idioottimaisia lakeja, mitä eräältä sivustolta löysin..
§ Auton kuljettaja ei saa pitää sidettä silmillään ajaessaan
§ Kirkossa ei saa pitää tekoviiksiä jotka naurattavat muita
§ Räkäpaakkuja ei saa heittää vastatuuleen
§ Mies ei saa hakata vaimoaan peukaloaan paksummalla kepillä
§ Elävän hirven pudottaminen lentokoneesta on rikos
§ Fairbanksin kaupunki Alaskassa rajoitti keskustaa riivannutta eläinseksi-epidemiaa lakipykälien voimalla: hirvet eivät saa enää harrastaa seksiä kaupungin kaduilla.
§ Mies saa hakata vaimoaan laillisesti vain kerran kuussa
§ Riistan ampuminen liikkuvasta autosta on rikos ellei kohde ole valas
§ Mies ei saa hakata vaimoaan leveydeltään yli kaksituumaisella vyöllä ilman tämän lupaa
§ Imurin lainaaminen naapurille on laitonta
§ Julkisilla paikoilla ei saa piereskellä klo 18.00 jälkeen
§ Itsepäisten lapsien katsotaan olevan irtolaisia
§ On laitonta kalastaa kirahvin tai kamelin selästä
§ Naapurin suuhun virtsaaminen on rikos
§ Kaupungintalon edessä saa pitää alastomana mielenosoituksen mikäli mielenosoittaja on alle 17-vuotias ja hänellä on tarvittavat luvat
§ Moottoriveneestä ei saa ampua jäniksiä
§ Jos kaksi junaa kohtaa toisensa samoilla kiskoilla, kumpikaan ei saa liikkua ennen kuin toinen juna on ohittanut toisen
§ Julkisilla paikoilla ei saa kurlata
§ Kuorsaaminen on laitonta ellei kaikkia makuuhuoneen ikkunoita ole suljettu
§ Gorillat eivät saa istua auton takapenkillä
§ Lievä pahoinpitely on laillinen jos sinua on ärsytetty
§ Yli seitsämän yhdessä olevan intiaanin katsotaan olevan sotajoukko ja heitä saa ampua laillisesti
§ Toisen hampurilaisesta haukkaaminen on laitonta
§ Vaimoa saa laillisesti hakata sunnuntaisin oikeustalon portailla
§ On laitonta teeskennellä että vanhemmat ovat rikkaita
§ Sinulla saa olla vain yksi lapsi tai joudut maksamaan sakkoa.
§ Jos menet lukioon sinun on oltava älykäs.
jne jne. Laitan ehkä joskus lisää tänne jotain tällaista jos sopivaa materiaalia löydän. . D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 20 Tammi 2008, 10:55 | |
| *reps* *totaalinen reps* Hönttejä lakeja n.n No ainakin sai nauraa : D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 20 Tammi 2008, 19:55 | |
| - Carmildee kirjoitti:
§ Jos kaksi junaa kohtaa toisensa samoilla kiskoilla, kumpikaan ei saa liikkua ennen kuin toinen juna on ohittanut toisen tuon jos joku onnistuu tekemään niin hatunnosto hänelle xD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 20 Tammi 2008, 20:10 | |
| repesin noille laeille : DD |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 20 Tammi 2008, 20:18 | |
| Ääh, nää on nää mitä Carmi ehtikin jo chatissa vilautella : D Mutta on niin hölmöjä lakeja, ettei voi kun nauraa : DD
§ Räkäpaakkuja ei saa heittää vastatuuleen / : DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 20 Tammi 2008, 20:34 | |
| kyllä kuolin nauruun noillle laeille.. ehdoton suosikkini
§ Gorillat eivät saa istua auton takapenkillä <33 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 21 Tammi 2008, 18:22 | |
| § Kaupungintalon edessä saa pitää alastomana mielenosoituksen mikäli mielenosoittaja on alle 17-vuotias ja hänellä on tarvittavat luvat
*nauraa vedet silmissä* Onneksi nuo ei ihan ole voimassa x3 |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 21 Tammi 2008, 19:40 | |
| § Kirkossa ei saa pitää tekoviiksiä jotka naurattavat muita
Tänään repesin tolle : DDD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 23 Tammi 2008, 18:20 | |
| . DD Mulla on ihan sairaan tylsää. Ei oo inspistä vastailla peleihin, en jaksa tehdä läksyjä tai mitään muutakaan. Joten lorvin koneella ja ootan et jotain tapahtuis. Eikä täälläkään oo ketään! .''D Kuolen tylsyyteen. Pakkopakko kattoo se joku Hiltler ohjelma jos sillonki viel on näin tylsää. http://www.elisanet.fi/wfan/visual04.jpgVilkaiskaapa huviksenne tuota norsua. Juu-u, tätäkin oon jo chatis esitelly varmaan puolille täällä käyvistä. Noei, ainaki kolmelle. Laskekaa siis sen norsun jalat. Mulla rupes silmissä viliseen! . D Tulee pää kipeeks jos pidempää kattoo. http://www.elisanet.fi/wfan/pinwheel-mini.gif Katso pyörivän spiraalin keskustaa läheltä noin 30 sek. Ja sen jälkeen vaikka kämmentäsi.. Hieno efekti.Mä sain sen toimimaan! . DD Siitä tulee sellanen tosi moniterälehtinen kukka. Olenpas tyytyväinen itseeni ^^ En kyl kättäni kattonu vaa pistin silmät kii. http://www.elisanet.fi/wfan/harhat.htmlTuolta nämä siis löytyi. Kun selaat sivun alas sielt pääsee ''Huumorisivulle''. Siel olivat mm. nuo lait. ...Ja Carmi lopettaa hösötyksensä nyt. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 24 Tammi 2008, 07:54 | |
| Minullakin on ollut hieman vaikeuksia kokeiden suhteen, kun luen kirjaa mitä ei saisi lukea lukea kokeiden aikana vaan kokeisiin täytyisi lukea. Kirja mitä luon on ihanassa ja jännässä kohdassa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 24 Tammi 2008, 17:02 | |
| woo, mulla rupes päässä pyörii kun tuijotin tuota spiraalia hieman liian pitkään @u@ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 25 Tammi 2008, 21:19 | |
| No me tehtiin samanlaisia näköharhoja bilsan tunnilla, kun aiheena oli sillmä ja aivot ._. Inhoan ysin bilsan kurssia, kun siellä vaan pälätetään ihmisten sisälmyksistä ja lisääntymisestä. En kestääh! Voisikohan sen kurssin jättää välistä : DD Ja meidän bilsan maikkakin on ihan kaheli suoraan sanottuna .DD
Noh, katsoin nuo kaikki ja silmät oli kyllä ihan kierossa sen jälkeen. Spiraali juttu ei kyllä toiminut miullakaan, ei ainakaan ihan tyädellisesti .DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 29 Tammi 2008, 20:28 | |
| Pöö.
Okei, olen outo. Ja uusi. Hehe, sain taas näitä sydäreitäni kun pääsin sisään tänne ;DD Vasta toinen roolipelini johon pääsen sisään :OO Jännittää :>
No. Hei vaan tänne sitten, kait ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 29 Tammi 2008, 20:31 | |
| Heips vaan!!
Täälläkin toinen uutukainen, joka ei malttanut pysyä nahoissaan, kun joutui odottelemaan XD
Ihan näin vaan milenkiinnosta olenko porukan vanhin? |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 29 Tammi 2008, 20:36 | |
| No, tervetuloa nyt vain uusille! : ) Neko, vanhin taidat olla. Tosin ihan varma en ole, sillä kaikkihan eivät ole täällä ikäänsä paljastaneet, mutta minun korviini vanhimmaksi viimeksi oli osoittaunut 19 vuotias pelaaja. Mutta varma en ole, nykyään niin monet asiat sattuvat hyppimään silmieni ohitse : D
Huhuh, olipa taas päivä. Treeneistä juuri kotiin hipsin, ja kokeisiin pitäisi jaksaa lukea. Ja kun ei millään onnistu. Täällä sitä vain roikutaan. : D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|