Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTi 29 Tammi 2008, 20:39

Huhhuh. Huomenna taas yksi painajaispäivä.

Ensin kouluun. Koulusta juostaan soittotunnilla, soittotunnilta juostaan korisharkkoihin ja harkoista suoraan hammaslääkäriin. En ehdi syödä missään välissä ja toiseksi, olen kotona ehkä puoli kahdeksan.

Hihi. Uskaltaisinko mennä etsimään peliseuraa ^^

Nahnah. Minä olen sitten varmaan täällä nuorimmasta päästä >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTi 29 Tammi 2008, 20:41

: D No, eihän noilla ikäasioille loppujen lopuksi niin väliä ole : D
Itse pääsen huomenna kotiin vasta kymmenenmaissa, kiitos jälleen ihanien treenieni. Viikonloppuna Sm-kisat, jännittää jo kamalasti : DD

Arya, hop hop ja pelaamaan = )
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTi 29 Tammi 2008, 20:44

Mitäs sie harrastat?

Minä olen niin nuori, ettei meidän korisjengi pääsisi missään nimessä SM-sarjaankaan. Mutta isoveljenipelaa B-poikien SM-srjassa ^^

Hihi. Kysyin Nekosta seuraa ;DD
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTi 29 Tammi 2008, 20:52

Iääks, häpeän myöntää että Cheerleadingia, kaikilla kun on siitä niin sortava käsitys. Mutta hyvä ja haastava harrastus sekin on : D
Meidän esityksemme varmaan pääsee sitten kunnon odotuksen jälkeen urheilukanavalle, yleensä siellä noita kisoja näytetään jonkin verran : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTi 29 Tammi 2008, 20:57

Tämä harrastaa bujinkania (ennen tunnettiin nimellä ninjutsu). Se on kivaa kun siinä keskitytään käsilukkoihin ja erilaisiin kipupisteisiin ^_____^ Tosin ärsyttävää on se kun kipukynnystä nostetaan ja treeneissä oikeasti sattuu.. Olenkohan masokisti tai jotain... XD

Hahaa! Olen innoissani! Kiitos kun tälläinen vanhus hyväksyttiin mukaan. Kiitos kovasti siitä, Aida ^____________________^ <3

Ihanaa päästä kirjoittelemaan neitosellani
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 15:43

Uwaah!
Ja täälläkö puhutaan harrastuksista. Pakkohan minenkin on hehkuttaa, että harrastan hevostelua, vaikka kaikki täällä sen jo tietävätkin : DD
Ja sydämmellisesti tervetuloa uusille ^-^

Sever taas höpöttää *snif se ryömii nurkkaan* : DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 16:13

Onko jo tullut uusija vain. minä nukun koulun kirja kädessä. Minunkin harrastukset tiedätte. Tällä hetkellä ratsastusta ja ammuntaa. Ollaan harrastettu paljon ennen noitakin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 16:37

Heips. Päätin minäkin vihdoin tulla tänne. minä harrastelen vähän kaikkea. Sirkusta, sanapajaa (tarinoiden kirjoittamista), myyttiksiä ja teitenkin ropettamista. Juu ja tervetuloa uusille!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 16:43

Hee, uusia ^^ En olekkaan enää uusin Wink Mutta tervetuloa vain ^^

Harrastukset... Hmm... Ei siis mitään liikunnallista, mutta pitäis joku sellainen aloittaa ^^ Haluaisin aloittaa ehkä jonkun pilateksen yms. mutta hinnat hipoo pilviä ;S
Mutta muita harrastuksia ovat ropettaminen (<3) kirjoittelu ja lukeminen ^^

Aida: Musta cheerleading on just hyvä laji ^^ Musta siihen ei ois ku vaatii nii paljon kaikkee kestävyyttä ja näin, mutta onneksi on niitäkin jotka harrastelevat sitä ^^ Esiinnyttekö sitten joskus jossain? (jos sitä nyt voi esiintymiseksi sanoa ^^'' )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 20:06

Kivoja harrastuksia teille. Aidalle onnea SM-kisoihin! <3

Muihin harrastuksiini kuuluu tässä pianon pimputtelu, roolipelaaminen ja tietysti kuvien jatkuva raapustaminen. Menenkin tästä Taide-paikkaan näyttelemään suherruksiani.

Äh. Oli hirveä päivä, ja kaiken lisäksi vatsa kipeä. Huomenna pitäisi jaksaa raahautua seiskaluokkien koulujen välisiin koripallokisoihin, mutta saa sentän mennä puoli kymmeneksi kouluun ^^ Ainoa lohtu. Mutta jää äikän koe ja vika ussan ryhmätyötunti väliin >.<'
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 20:09

Huomenna olisi matemaatiikka ja eikä ole lukennut laisinkaan.
Mä hävisin leikkimieliset ampuma kisat. Ei se minua haittaa, kun ammui hieman huonomalla aseella. Olen tottunut, että olen viimeinen ilmakiiväri kisoissa.

Piirustu, ropetuskin kuuluu myös harrastuksiin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 20:20

Ampuminen on varmaan kivaa >.<

Hihi. Ne jotka haluavat nähdä jotain rumaa, saa mennä lukaisemaan tuon Taide-aiheeni ;D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 20:24

vai niin, että sitä mieltä olet ampumisessa. Se on hyvä purkaa vihan ja tressin. Se on taito laji.

Onhan minullakin aika rumia ja huonoja kuvia ja varsinkin ihmisten yritykset. Kuvan laatu on huono, kun otettu kännyllä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 20:32

Täälläpäin, kun oltiin megzonessa ampumassa laserpyssyillä, olin kaikista surkein. Olen huono ampumaan, mutta on se kivaa ainakin nauraa utselleen xDD

Minä osaan juuri piirtää parhaiten ihmisiä ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 07:55

Sen kyllä huomasi, että olet parempi piirtämään ihmisiä. Minun täytyisi harjoitella hieman paremmmin. Kuitenkin kokeiden jälkeen.
Minä en ole ikinä mennyt ampumaan laasereilla. Ei kyllä edes haittaa minua.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 08:08

Nojoo. Noilla sudenkuvatuksilla kuitenkin jollain pääsin sisään Steel Bloodiinkin ;DD Olen tässä vähän piirrellyt noita susia näinä aikoina, kun ei ole tullut inspiraatioita ihmisiin. Paitsi Caliga.

Voisi tässä sen kuvan skannatakin kun isolle koneelle vihdoin raahauduin ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 08:15

Haha. Minä vain osaan yhteen suuntaan tehdä koiria ja susia. En ole siinäkää mikään mestari, mutta minulla alkaa kohata matemaatiikan koe. noin minuuntin päästä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 08:35

Hihi. Minä olen vielä kotona. Vasta puoli kymmeneen meen, on seiskaluokkien koristurnaus ^^ Tulee varmaan olemaan hauskaa >.<'

Mutta miekin menen nyt syömään aamupalaa ;D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 11:19

Hyviä koulu hetkijä sinullekin. kokeet menivät ihan alhaalta. En ole mikään matematiikan nero. Osittain harmi harmi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 11:35

Huomenta kaikille pullamuruille! Tämäkin vanhus suvaitsee herätä (näinkin myöhään.. XD )

Hoo. Jo kolme hahmoideaa tännekin olisi, pitää näin ensiksi kuitenkin pelailla hiukan enemmän Adelella niin saan neitoon enemmän otetta ^____^ Joten jos jokunen tahtoo pelailla kanssani niin se miälle käy kyllä ^___^ Tuo peliseuranhakemis ilmoitus ei vanhene!

Mitäs teidän päiväänne kuuluu? Neko oleskelee tämän päivää (niinkuin kaikki muutkin päivät..) yksin kotona. Pitäisi siivota kun kihlattuni isovelipoika tulee käymään huomenna ja on meillä lauantaihin. No sitten lauantaina menen äitini luokse käymään, tulen pois sunnuntaina. Hohoo, taas on viikonloppu hyvin suunniteltu ^__^ Eilen oli yhtä tuskaa olla äidin ja tädin kanssa kaupungilla ostoksilla kun he oli täällä Joensuussa käymässä. Koko ajan pörräsivät vaan hahmoideat päässä, ei kiva kun ei pysty sitten muuhun keskittymään. Ole siinä sitten makutuomarina X'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 11:55

huomenta vaan teitillekin <3
miikin näin myöhään koisii -w- tänään olisi koulussa tarjolla fysiikankoetta mutta koska eipä miulla ollu kyseistä ainetta tässä jaksossa niin sainpa ihanan vapaapäivän <3

koko päivän ajattelin ottaa lunkisti ja valmistautua henkisesti siihen että kaverin koira tulee lauantaina hoitoon. saa nähä mitä meidän oma dogi siitä tuumaa, sellainen jänishousu kun tuppaa olemaan... xD
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 11:59

Hohhoijaa, minäkin tässä vasta vähän aikaa sitten heräilin. Jonkin aikaa ehdin tuijottaa Voicea, toimettomana siinä vain makasin sohvalla, olipas tylsää, mutta noustakaan en jaksanut : D

Loppujen lopuksi uteliaisuus siitä, onko se Sever käynyt täällä peleihin vastailemassa, sai kun saikin vedettyä minut koneelle. : DDD
Koulussahan mun pitäs tällä hetkellä olla, mutta yllätys yllätys, olen jälleen kerran kipeänä. Ja vaikka kipeenä ollaankin, niin treeneissä pitää silti käydä, kun on ne Sm-kisat niin lähellä. Lauantaina, apua!

Chianna kirjoitti:

Aida: Musta cheerleading on just hyvä laji ^^ Musta siihen ei ois ku vaatii nii paljon kaikkee kestävyyttä ja näin, mutta onneksi on niitäkin jotka harrastelevat sitä ^^ Esiinnyttekö sitten joskus jossain? (jos sitä nyt voi esiintymiseksi sanoa ^^'' )

Hihiii niin se onkin hyvä laji : D Ja kyllähän jokaisesta tähän lajiin on, jos vain halua tarpeeksi riittää. Ja tuosta esiintymisestä, esiinnymme oikeastaan vain kisoissa, nyt lauantaina Sm-kisoissa, ja jos hyvin käy niin sitten kesäkuussa olisi Em-kisat.

Voi, mä oon jo parina päivänä meinannu kuolla jännitykseen, ihan kamalaa. Kisat kun pidetään Helsingin Jäähallilla, niin sinne tulee aika paljon porukkaa. Se juuri stressaavaa onkin : DD

Pöh, mutta lakkaampa höpöttämästä jälleen omiani. Minullakin näitä hahmoideoita löytyisi jälleen vaikka kuinka paljon, tosin vanhoja hahmoja minulla onkin jo rutkasti. Olen siis tullut siihen tulokseen, että tapatan jonkun vanhoista hahmoistani, jotta saan uusille tilaa : D Nyyh, en vain vielä tiedä kenet

Niin ja Neko, anteeksi kun en ole vielä peliä ehtinyt aloittaa. Onko sinulla muuten mitään toivomuksia siihen, että kenen hahmoni kanssa haluaisit pelata? : )

IIks, koirathan ovat niin suloisia! Meidän koirasta ainakin tulisi hirmu kateellinen, jos tänne toinen otus otettaisiin hoitoon ; )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 12:28

Tervehdykset remonille ja Aidalle!

Koirat on ihania, tosin olen enemmän kissaihmisiä. Ei koirissakaan mitään vikaa ole, mutta kun on periaatteessa kasvanut kissojen keskellä ( mummini kasvatti kissoja ja olin pienenä aika usein siellä), niin toki niitä otuksia osaa lukea paremmin.

Aida, ei se mitään ^__^ Ota joku sellainen, millä tykkäät hirmuisesti pelata, mutta joka ei nyt ihan heti miän neitoa tappamassa.. X'D Miten nopeasti täällä muuten saa toisen hahmon? Ajattelin nuorempaa haltiapoikaa ainakin hahmoksi. Nuoremmilla ja naiiveilla on kiva pelata.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 13:34

Huomenta vaan muillekkin, vaikka on ollut jo aamu kahdeksalta.
itseni en voisi sanoa jompaa tai kumpaa, kun itse olen koiran ja kissan ystävä, vaikka kissat eivät oikein pidä paitsi yksi kissa. Olen suurempien eläimien ystävä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 15:06

Ja minä olen täällä ainoa joka pääsee joka arkipäivä vasta kolmelta koulusta. Blööh >.<

No. Ihan hyvin siellä kisoissa meni, tein kolme koriakin ;D Mutta voiettiin kahdesta vain yksi. Pelattiin SYK:ta vastaan niin, että joku repäisi vikalla sekalla jonkun hullun kolkin ja hävittiin siinä yhdellä pisteellä >.< Toinen peli voitettiin sentään reilusti, jos oikein muistan niin 32 pisteellä ^^ Ainoa hyvä asia, ei tarvinnut mennä äikänkokeeseen ^^

Mine sain juuri taas näitä hulluja ideoitani hahmoihin menee. Minun hahmoistani tänne tulee varmaan jokasesta jotenkin mielenvikanen tai jotain, olen vaan sellane xDD
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 15 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: