| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 15:18 | |
| Odotellaan sivussaja innolla. Hyvä teille. teillä on varmaakin hyvä henkinen ryhä ja piditte hauskaa samassa. Hauskaa ja iloinen mielihän on tärkeitä niin kuin on sanottukin monesti. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 15:23 | |
| Mitätäh? Puhuitko mulle xDD
Haha. Meidän joukkuehenki on aivan kuusesta. Kaikki on jotain pissiksiä ja minä tällane agsta-heebo joka vaan nauraa kaiket päivät ;DD Ne vihaa mua, ja vaan koska olen erilainen >.< |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 15:33 | |
| Arya: et ole ainoa kolmelta pääsijä ;D Huomenna pääsen kylläkin jo yhdeltä! Jeij ^^
Mäkin haluisin uuden hahmon, mutta pitää nyt odotella, että saan aloitettua pelin Meilläkin, siinä voi kyllä kestää >.< Mutta toivottavasti saan pelin pian aluille ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 15:53 | |
| Phöh. Minä pääsen joka päivä kolmelta, mutta on kolme ysin aamua. Äh... Kun on matematiikkaluokalla, on yksi tunti enemmän matikkaa ja fyssaa. Yyh. Yhtä kidutusta ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 16:05 | |
| Minä pääsen todella harvoin kolmelta olen enenmäkseen neljän jälkeen pääsen. Ei ole kivaa päästä niin myöhään. VArsinkaan 8-16 tunneista ja yhtenä päivä käsittelemme vain kahta ainetta riippuen hieman. teillä vaihtuu joka tunti se on rentoa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 16:08 | |
| Miulla on huomenna seitsemän tuntia pelkkiä lukuaineita. Kemiaa, matikkaa, ruotsia, hissaa, äikkää ja terveystietoa. Hirvein päivä koko viikossa :O Tiistai on kiva, kun on päivässä kaksi tuntia kuvista, valinnainen ja oikea <3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 16:24 | |
| *huokaisee onnellisena* mulla on huomenna 3 tuntinen päivä. Meen 10 ja pääsen 13 ^^ Eli aikas rento eikä muutenkaan pahoja aineita ^^
Matikkaluokka. Mä en jaksais :S Vaikka hullu olenkin ottamassa pitkän matikan lukiossa @_@ Mutta joskut on hyviä ja hyvä että on hyviäkin ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 16:27 | |
| Njaa. On se aika kamalaa. Mutta raivohullu äitini pakotti ;____; En ole hyvä matikassa, mutta ei auta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 17:00 | |
| Et ole ainut kenellä on vaikeuksia matematiikassa. Huomenna ihana lyhyt päivä neljä tuntia äidinkieltä. Vattu äidenkieli. Minä vihaan sitä sydämmmestäni ja myös opettajaa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 17:18 | |
| Mä taas en vihaa äidinkieltä, mutta opettajaa vihaan -.-' Se on ihan pimee... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 17:37 | |
| Sama täälä, vaikka se pukeutuu välillä 70 luvun vaatteisiin ja välillä hänen yllään hatia pukuaja. fantasiamaiset puvut ovat todella kauniita. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 17:40 | |
| Meiän äikänope on meiän luokanvalvoja. Mutta ei kovinkaan hyvä.
Pitääkohta mennä saunaan ja tekemään läksyjä. Häivynkin tekemään niitä, ettei jää viime tippaan >.< |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 17:43 | |
| Joo no meiän ope on sellatti hullu, et se antaa kokeeseen nii pal luettavaa iha ku oltais jossai yliopistos vaik ollaa ysillä ja sit tunnil ei tehä pal mitää ja siin sit pitäis oppii jotain -.- Ärsyttävää sellainen.. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 31 Tammi 2008, 19:26 | |
| Meidän fyssan ope on sellane, et antaa läksyksi käymättömiä asioita ja höpöttää tunnilla niin, ettei kukaan tajua siitä mitään ;DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 09:05 | |
| - Arya kirjoitti:
- Meidän fyssan ope on sellane, et antaa läksyksi käymättömiä asioita ja höpöttää tunnilla niin, ettei kukaan tajua siitä mitään ;DD
Meil taitaa melkee olla sama fyssan ope ;D Meil kyl annetaan sellasii läksyks joita ollaa jo käyty, mut opettajan selityksistä ei saa mitään selvää ;D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 10:29 | |
| Meidän entinen kemian/fyssanopettaja oli sellanen, joka murahteli aina itsekseen ja päästeli ties mitä ääniä. Hän uskoi ufoihin ja kertoi niiden sekkailuista Muyikaisen mummonvessahuussissa... Että tälläinen meillä XD Ei se mitään, mukava henkilö hää oli <3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 13:42 | |
| Meiän koulus on yks kemian,matikan ja fysiikan ope, joka uskoo ufoihin x) Oppilaat aina kiusaa sitä siitä ja kerran se kuulemma oli menny pöydän allekki ku oli luullu ufon tulevan, mutta näin olen vain kuullut |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 13:45 | |
| Ah, hi!! Sever on taas vihdoin päässyt koneelle : DDD Hieman olen ollut vähemmän täällä viimeaikoina ^^
Opettajistako täällä puhutaankin jo? Noh, jos tuollaiset, kröh, hieman kammottavammat opettajat ovat olleet puheenaiheena, niin voisin mainita tähän listaan oman bilsan/mantsan opettajani. Uuh, se pukeutuu joihinkin verhoihin ja höpöttää jotain ihan ällöjä juttuja, ja se on jopa esittänyt meille pöllöä. Se kyllä oikeesti näyttääkin joltain linnulta. n_n
Mitäs tei viikonloppuna meinasitte? Mie pääsin tänään yheltä, ja viikonloppuna ei ole mitään ihmeellistä. Ihanaa. Näinä viimeisinä viikonloppuina onkin ollut vähän turhankin paljon menoa. Nyt luultavasti vain olen kotona, tekemättä mitään, joskin niihin enkunkokeisiin pitäisi varmaan lukea ^^ Joudun kirjottamaan sitä paitsi samaisesta aineesta 50 sanaa vihkoon, kun sain enkun pistarista 6 : DDD
Sever lähtee nyt taas höpöttämästä ihan omiaan ja toivottaa kaikille hyvää viikonloppua, joskin Sever kyllä näkyilee foorumilla : DD Nyt vaan vastailemaan Aidalle peleihin ,DDD *se palaa takasin esiripun taakse* |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 14:07 | |
| Minä tästä suuntaan pian ystävälle yöksi ja palaan huomenna iltapäivällä taas koneen viereen ; ) Muuten viikonloppu on ihan jostain, kun pitää lukee ja tehdä kaikkee kouluun liittyvää juttua :S Mutta kyllä kai se siitä ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 15:32 | |
| Kolmelta vasta päässyt tulee taas. Huoh. Ei sitä kestänyt kukaan, hirveä päivä.
Tein sen äikän kokeen tänään, ihan outo oli sekin... En tajunnut niitä juttuja. Miten hemmetissä voi perustella, miksi kissankello kirjoitetaan pienellä? Siis jos ei riitä vastaukseksi että se on yleisnimi. >.< Ärsyttävää.
Meidän mantsan opettaja on just hyvä : D Se kylä höpöttää aiket päivät jotain elämäntarinoitaan, mutta ei anna melkein koskaan myöhästymisiä <3 Ja on muutenkin kiva tyyppi.
Mie käyn huomenna kattomassa korismatsia ja menen mahdollisesti elokuviin, jos ehdin. Sunnuntaina meen varmaan Megazoneen kavereitten kanssa vähän ammuskelemaan ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 15:47 | |
| Miän viikonloppu menee siinä kun kihlattuni veli tulee käymään. Hän on meillä sitten huomiseen ja sitten menemme kumpainenkin omien vanhempiemme luo. Sieltä palailen sitten sunnuntaina, joten hiljaista tämän viikonlopun tältä suunnalta. Huoh.. Kohta tulisi Jarnon kaveri käymään.. En jaksaisi passailla kun oon siivonnut koko päivän.. No ei kai tässä ihmeempiä.. Ja kun tahtoisin kirjoittaa tuota ekaa mieshahmoani tänne XD Zarion tulee olemaan tyypin nimi, sellainen hurmuri-poika <3 Mitkä hymiöt kuvaavat eniten hahmojanne..? Adele= kun hää on niin aurinkoinen aina, Ceres= kun hää on vaan.. tuollanen (ja Zarion= X'D ) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 15:58 | |
| Neko hei. Voisitko antaa minulle tuon koodin millä saa sen linkin tolleen.... Tolleen... ;DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 16:08 | |
| Siis allekirjoitukseen tuolleen, että pääsee suoraan hahmon kuvaukseen..? Se on ihan helppo homma: [url= hahmokuvauksen soite ] Hahmon nimi [/url] Otat toki sitten nuo välilyönnit pois, kaikki yhteen pötköön kirjoitettuna ^__^
Jos et ymmärtänyt niin yritän selittää paremmin.. ^^'' |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 16:11 | |
| Eijei. Kylä minä sen hoitaa osaan. Ongelmana on vain, etten koskaan muista sitä kun tarvitsen ;DD Kiitosta kummiskin.
Piirtelen tässä kuvaa toiselle hahmolleni. Ah, olen jo nyt tykästynyt häneenkin :> |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 22:22 | |
| Hyvää iltaa vain väelle. Olen ihan poikki, vaikka en ole tehnyt paljoakaan mitään. tänään menin äskesttäin katsomaan kaunotar ja hirviö tettarin esityksen. Se oli todella upea esitys. Todella hyvin esitetty, mutta loppu oli hieman outo. Kuitenkin todella kaunista. Itse olen nähnyt yhteensä kolme musikaalia ja tulee vielä monta uusia esityksiä lisää. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|