| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 23:03 | |
| Ah, KUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLEN jännitykseen. Huomenna ne kisat, iiiih.
Kiitos kun sai purkaa tunteeni tänne. : DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 01 Helmi 2008, 23:09 | |
| Viimeinkin... ^^ Sain vastattua kerrankin - ehkä hieman sekavilla teksteillä - kaikkiin topickeihin missä pelailen. Edelleenkin tosin olisi tehtävä se uusi topic Val'istar Nyaare mafioson pelille... >.< sitten joskus... mutta ihmiset hei. Ketkä kiinnostuitte ni rohkeesti vaan hakemuksia tulemaan . D
AIDALLE JA SIUN MAHTI JOUKKUEELLE TOIVOTAN KOVASTI ONNEA HUOMISIIN KISOIHIN!! Muista että kyylään sinua telkkarista KHIHIII >: DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 02 Helmi 2008, 10:16 | |
| Niin Aidalle toivotan minäkin onnea ja menestystä kisoihin!! ^^
Uwaah! Taas sataa räntää...tylsää. Ei jaksaisi ollenkaan taas niitä pirullisia kurakelejä. Noh, Sever taas jakisaa höpöttää omiaan : DDD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 02 Helmi 2008, 10:47 | |
| Päivän myöhässä täältäkin syvimmät onnittelut Aidalle kisoihin! <3
Pitäis tässä varmaan mennä vastailemaan myös Steel Bloodin peleihini, jos jaksaisi >.<
Tänään ajattelin mennä elokuviin, jos kaveri pääsee. En jaksa lähteä katsomaan meidän matsia Vantaalle, jossa en kuitenkaan pelaa... |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 02 Helmi 2008, 12:23 | |
| Aidalle tsemppiä kisoihin ja isot halirutistukset.
Carmi yrittää nyt epätoivoisesti palata kuvioihin. Katos kyl innostus totaalisesti, musiikki ja oudot piirrustukset vei miltei kaiken ajan. Kyllä nyt totean, että oon ihan liian monessa pelissä mukana. -.-
Väsyttää. katoin eilen smack downia. En kyl ymmärrä, miks se on niin suosittua .''D
Pitäs se uus hahmokin saada tänne roudattua.. Nyt kyl kunnostaudun ja alan peleihin vastailla. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 02 Helmi 2008, 13:12 | |
| Joo, myöhäiset onnen toivotukset kisoihin! ^^ Toivottavasti menee hyvin! Mäki haluisin alkaa väsää uutta hahmoo, mutta niiiiin paljon tekemistä, ettei vielä millään ehi.. Nytkin ois parempaa tekemistä, mutta pakko vastailla vielä pariin yhessä muussa, mutta se on vain kivaa ^^ Mies olisi varmaan seuraava hahmoni.. Hmm... Juu, kyllä kai se joku mies puolinen olisi, mutta pitää tehdä sitten kun on aikaa! Smack down xD Mä oon joskus kattonu pari kertaa joskus pari vuotta sitten ja siellä oli aika hurja meno... Tuomari sai tuolista päähän, että sellaista.. No, mutta jatkampas matkaani eteen päin täällä netin syövereissä ;D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 02 Helmi 2008, 13:36 | |
| Huoh, miten kauheaa!! Mulla on vieroitus oireita, kun en oo päässyt koneelle? Voi minua raukkaa, säälin itseeni. Kamalaa, nytten vielä on tullut kauheesti uusia viestejä (kyylään ne kaikki, hee!). Pakko tilittää mistä tämä käsittämätön kauheus ja hirveys on johtunut (siis etten ole ollut koneella): Mulla oli torstaina konsertti, enkä osannut kappaletta. Karmivaa raadantoa oli koko viikko heti maanantaista, kokeita sun muita. Sitten keskiviikkona, illalla äiti kysyy minulta, että mitäs sinä laitat huomenna päälle. Noh, mulla ei ollut mitään, siis ei todellakaan Mitään. Jotain nuhjuisia t-paitoja ja vanhat farkut : D Ja kävin ennen konserttia shoppailemassa ja ostin jotain ja en kerennyt syömään ja meinasin kuolla nälkään : D Hyvin meni kuitenkin konsertti, mutta... Äiti raivosi, koska jätän kaiken aina viime hetkeen ja näin ollen koneella olo aikaani rajoitetaan : ( Ja ettei vielä olisi tarpeeksi kamalaa, nettikin pätkii : (
Kuitenkin, olen täällä taas enkä jätä teitä rauhaan... Ooh, ja toivottavasti aidalla menee tosi mahtavan loistavasti kisat ja pääsette palkintosijoille : ) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 02 Helmi 2008, 17:56 | |
| Jelia: Konsertti, soitatko siis jotain? ^^ (tai luultavimmin, mutta mitä? ^^'') Huoh.. Sain tehtyä tänään uskonnon "tutkielman" tai mikä olikaan... Fyssan läksytkin tuli tehtyä, joten huomenna ei tarvitse miettiä mitään koulujuttuja ainakaan pahemmin ^^ Jeij! Pitäisi tänään vielä lukea yhtä kirjaa kun pitää olla 15. päivä luettuna enkä oo vielä edes aloittanut... Huoh. Eli kai tästä pian pitää mennä kahlaamaan yli 300 sivuista kirjaa läpi |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 03 Helmi 2008, 10:33 | |
| Ymhhh... Kirjoittelen tässä toisen hahmoni tietoja valmiiksi samalla kun odotan Fullmetal Alchemistin alkamista >.<
Miä katoin Smakdownia myös joskus muutaman tappelun. En keksinyt mitä järkeä siinä oli, katoin vaan että mikä noita vaivaa :'DD Minusta se on hupaisan näköistä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 03 Helmi 2008, 15:32 | |
| Jeesh, vingutan viuluu, niin että ravutkin lähtee kauas ku soitan. No ei, luulis että edes ravut kestää kuunnella kun oon harjotellut niin kauan (6v).
Musta tuntuu kyllä tosi oudolta...? Nyt tiedän mistä sekin johtuu - kun oon niin tottunut kirjoittaan puhekieltä vaan chattiin ja nyt kirjotanki tänne >_< Nyt kyllä pitää mulla ryhdistäytyä! Hyllyssä oottaa vino pino pottereita, ja pakko keritä nekin lukemaan ennen kuin viimeinen *unelmoiva huokaus* ilmaantuu... Ja nyt luin Auerin Ilkan kirjoja : D Lukaisin kaksi ja nyt on menossa kolmas, kauhea kirja-ahmatti Jelia.
Mullekkin tulossa lähiaikoina hahmo-lisäystä : D Oikeen kaksi kappaletta. Ehkä siis. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 03 Helmi 2008, 16:11 | |
| Mulla 3 kirjaa mitkä pitäisi lukea piakkoin -____- Rakastan lukemista, mutta nyt ei oikein innostaisi, mutta ei kai se pahaakaan tee ^^ *vaipuu pilvilinnoihin* Potterit. Odotan jo niin innolla seiskaa, että hyvä että pystyn olemaan paikallani ;D Mutta kyllä sekin päivä sieltä tulee ^^ MInulla on jo mielessäni yhden hahmon ulkonäkö ja persoonallisuus, mutta pitääpi vielä kirjoittaa se jonnekin niin se olisi sitten virallinen hahmo ^^ Mulla tuppaa jäämään ideat aina vain ajatustasolle ja ne ajatukset pitäisi sitten vuodattaa paperille |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 03 Helmi 2008, 19:39 | |
| Uwaah~~ Ei ravut nyt karkuun lähde ^^ Jeliah, soitat viulua! Mine haluaisin soittaa jotakin viulun tapaista, mutta en osaa soittaa kuin bassoa, enkä sitäkään mitenkään erinomaisen hyvin. Yleensä kaikki tuollaiset viulut ja sellot jahtaavat minee unissa >-<
Potterit. *unelmoiva huokaus täälläkin* Luen kahdeksatta kertaa Feeniksi Kiltaa. Niin hyvä kirja se on joskin alan muistaa sen jo ulkoa vähitellen xDDD Azkabanin vangista tykkäsin kyllä kaikkein eniten, noh, Lupin oli siinä niin laajassa osassa <33
Ah, mine laitoin juuri taas ja jälleen kerran, uuden hahmokuvauksen liittymiskirjaan. Uwaah~~ Haluan päästä jo pelaamaan sillä hahmolla mutta tät menoa teen itselleni hautaa. Kuudes hahmo jo ^^' Ja kaikki miehiä!! Noh, se vain on tottumus n_n
*snif* Kumpa nyt vain tämä inhotus flunssa menisi poies. Inhoan olla kipeänä. Nytkin on koko ajan semmoinen tukkonen ja erittäin tönkkö olo. -_-'' |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 03 Helmi 2008, 19:56 | |
| Ja minä onneton pimputtelen pianoa :''D Onhan sekin ihan hauskaa, kun osaa soittaa kaikkia leffojen tunnareita. Harry potterin ja taru sormusten herrasta <3 Myös bassoa osaan soittaa jotenkuten, tykkään bassosta, outo kun olen. Sitä on kiva soittaa. Koulussa piti valita pianon ja basson välillä, otin basson ^^
Hiiha. Minä luen Potter seiskaa enkuksi, vaikka tiedänkin aika tarkalleen mitä siinä tapahtuu :'D En ole mikään suuri Potter-fani. Myönnän kyllä lukeneeni ne kaikki >.< Lupiin ~<3 Aivan ihana. Mutta... No, enpäs kerrokaan miten sille käy ^^
Nanana. Tämä ah-niin-kamala skitsofreenikkoni on kohta valmis n____n Mutta hänkin nainen. Ja kuva meni oudoksi >.< |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 03 Helmi 2008, 21:31 | |
| Mua tympäsee >.< Jo varmaa yli kolme viikkoo ollut tuo keskeneräinen hahmoni jossain koneen perukoilla odottamassa tänne pääsyään. Mutta se historia. En saa mitään aikaseks -.- Ehkä tänään kunnostaudun ja teen sen valmiiks.
Mä en oo koskaa oikein tykänny Pottereista. Oon mä kaikki leffat nähny, mut lukenu vaan ykkösen. Olihan se nyt ihan hyvä, muttah... ne kaikki on aika kaavamaisia. En nyt sano et mitä niistä ajattelen, en haluu masentaa teitä .''D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:24 | |
| On paha olo, vatsaan sattuu ja pää on kipiä >____<' Ei kivaa.
Tänään pitäisi jaksaa vielä raahautua jonnekin valinnaisaine iltaan, missä saisi informaatiota valinnaisaineista. Ymh. Ei kiinnostaisi sitten pätkääkään. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:31 | |
| Ai tuollaisiakin järjestetään JOs oikein muistan, meillä ei ollut tuollaista informaatio tilaisuutta, ei ainakaan kouluajan ulkopuolella, mutta jaksamista sinne! ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:33 | |
| No meillä on joku, missä valinnaisaineiden opettajat kertovat mitä siellätehään yms. Vaikka ollaa jo niistä sellaset laput saatu :''D Ja iskä aikoo raahat minut sinne. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:35 | |
| Onko kukaan nähnyt Kaunotar ja Hirviä musicaalin? Menin katsomaan ja se oli todella hyvä esitys, mutta ilman Risto keskilää siitä ei tuli yhtään mitään. Suosittelen muille. Ihanaa koe viiko on mennyt ohitse ja nyt alkaa taas uudet tunnit. Toivottavasti pääsee niistäkin läpi. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:39 | |
| Me mennään mummin kanssa attoo se tossa joskus : D
Darcy muuten, muokkasin sen yhden viestin tuonne peliimme peliviestiksi. Voit käydä muokkailemassa itsekin jos ehdit ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:45 | |
| En ole nähnyt, mutta näin olen kuullut ^^ Ehkä voisin käydä vilkaisemassa...Missäs sitä esitetään? ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:50 | |
| Kannattaa mennä katsomaan alle 16 vuotiaana. Silloin pääse halvemmalla. Onko muita jotka nähneet muita musicaaleita, vaikka suomessa ei ole oikein hyvä, mutta ehkä ulkomailla. Arya yritään ehtiä sinne laittaa ja se jäis sinun vuoroosiikin. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:57 | |
| Juujuu, toivottavasti ehdit n___n |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 16:58 | |
| Heh, pitäis mennä kattomaan se enne hiihtolomaa (meillä 18.2 --->) ku täytän sit 16 ;D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 17:08 | |
| Pitää tosta tunnin päästä häippästä sinne koululle. Onneksi sinne sentään on vain 10 minan matka ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 05 Helmi 2008, 17:24 | |
| laiton jo. Miksi pitää mennä Koululle? (Utelias) Voit kai huijata että olet kuusivuotias, kun se on se raja. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|