Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Jutustelua

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Jutustelua - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeMa 11 Helmi 2008, 17:04

Yyh.. >.< Piikit *pyörtyy* Mä yritän välttää parhaani mukaan Neutral

Paranemisia sinne ^^ Kaikki on nykyään kipeenä >.< No toivottavasti tää aalto pyyhkäisee yli pian ;D

Odotan jo innolla uutta ulkoasua Aida! ^^ Mutta jaksamista niiden kähertämiseen! ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 09:48

Ei millään pahalla, mutta minä en oikein pidä tästä värityksestä, kun osa on valkoiselle pohjalla on valkoistusta kirjoitusta. Muuten ihan oko väritys on hyvä. minun lemparini taitaa olla kuitenkin edellinen väritys.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 15:28

Aida: Minun mielestäni kivan piristävä ulkoasu ^^ Ei nämä nyt niin synkät ole siihen toiseen verrattuna ;D Tää oranssi piristää kummasti ; )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 15:39

UWAAH JA UWAAH~~

Miten niin Sever rakastui tähän uuteen ulkoasuun<3<3 *rakastaa*
Aivan ihana, ihana : DDD
Aida tehnyt aivan mahtavaa työtä <3

Siinä minen kommentit, kun vihdoin taas pääsin koneelle ja nyt pitäisi epätoivoisesti vastata näihin peleihin : DD
Uusi väritys sai jopa inspikseni palaamaan ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 16:01

Tämä oranssi on minusta todella hienoa, kuin vaalean punanen väri. Piristää se kylläkin siitä ei ole mitään vastaan, mutta pidän ennemmän vanhasta vihreästä.

Kohta alkaa ranskan tunnit. Odottelen innolla. Surprised
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 16:07

Miss Darcy kirjoitti:
Kohta alkaa ranskan tunnit. Odottelen innolla. Surprised

Luet ranskaa ? (tai näköjään ^^'' ) Kuinka kauan oot lukenu? :]
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 16:11

Oikeastaa nyt alan opiskella raskaa, kun siitä saa yhden opinto viikon ja muutenkin pidän todella paljon ranskan kielestä. Kuutelen paljon raskan kielisiä kappaleita. Viime viikolla ostin uuden levy mikä on rans Smile kaksi.

Seittemältä pääsee pois koulun pihalta, mutta kuitenkin asustaa koulussa. Aamusta kahdeksasta kahdeksaan minulla on koulua.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 18:22

Miss Darcy kirjoitti:
Oikeastaa nyt alan opiskella raskaa, kun siitä saa yhden opinto viikon ja muutenkin pidän todella paljon ranskan kielestä.

Eli lukiossa tai ammattikoulussa olet? : ) (en tiedä voiko amiksessa ottaa kieliä O.o ) Itse ajattelin ottaa saksan ensi vuonna ;D Toivottavasti sitten sujuu ^^''
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 18:56

Bonjour!
Jep! en ole peruskoulussa. Ranska me saatiin, kun jokin tahtoi ranskaa ja nimiä tuli listaan. Kyllä minäkin olisin halunnut ottaa saksaa, kun helpompaa, mutta osittain raskakin tuntuu helpolta. En osaa sanoa vielä onko raskaa helpoa kieli.
Meillä oli todella hauskaa ranskan tunilla, kun oli vaikea ääntää sanoja. Teimme jo ystävän päivä kirjoituksen raskaksi.
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 19:18

Itse olen ranskaa lukenut vuoden : DD Ja vähän yli.
Se on ihan helppo kieli, tosin siinä on paljon epäsäännöllisiä muotoja, jotka pitää ulkoa opetella : D Tosin en koskaan ole jaksanut niitä kummemin pänttäillä, kunhan sanakokeissa osaan, niin se jälkeen saa unohtua taas.
Juu-u, hyvä asenne minulla! : D

Mitäs Chianna, oletko lukioon ajatellut mennä, vai amikseen? : )

JA KIITOS KEHUISTA NIILLE, JOITA UUDET ULKOASUT MIELLYTTI! <3
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 19:50

Ihana ulkoasu Aida <3 Taas ylitit ittes *Sanoosejokaonkäynyttäälläallekuukauden*

Muttamutta. Mie luen vaaan enkkuuja ruotsii. Kummassakin hirvee ope : SS
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeKe 13 Helmi 2008, 20:40

Oiii, kuinka ihana onkaan tämä upouusi ulkoasu : D.
Minun mieleeni tämä ainakin on...
No, täytynee mennä peliviesteihin vastailemaan, ja tehdä muuten läksyt!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 08:45

Bonjuor!
Minunkin olisi pitännyt eilen illalla tehtyaä raskan läksyt. Ei viitynyt ja sen semmoista, mutta Hyvää ystävän päivää kaikille!!!!!!!!!!
Minä vain luoen englanti, ruotsi ja nyt ranska, mutta yleisestin luen on Misähriä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 14:20

Aida kirjoitti:
Mitäs Chianna, oletko lukioon ajatellut mennä, vai amikseen? : )

Lukioon ollaan suuntaamassa ;] Haluaisin jo päästä tästä peruskoulusta eroon ^^''

Hyvää ystävänpäivää kaikille! <3 ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 14:22

Miss Darcy kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin halunnut ottaa saksaa, kun helpompaa, mutta osittain raskakin tuntuu helpolta.

Siksi saksan otankin ;D Noh, kyllähän se kieli muutenkin kiinnostaa ^^ Ei sitä muuten kannattaisi ottaa ;]
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 15:35

Ah, Sever hieman pihalla mistä täällä puhutaan...>.< Koulustako?

Jiihaa! Lukioon sitten syksyllä, nyt vaan kauhia uurastus peruskoulun suhteen, jotta hyvä päättötokari tulisi ^^ Justiinsa sain enkunkokeesta 7+

Minä olen nyt puoltoista vuotta lukenut saksaa, joskin opettajani tuntuu vain hermostuvan minuun kerta kerralta enemmän n_n
Saksa, se nyt on ihan helppoa, ja sainkin edelliseen todistukseeni siitä kympin. Aloitan kuitenkin alusta kun lukioon menen : DDDD

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KOKO VALHALLAN PORUKALLE SEVERIN PUOLESTA <3<3<3<3<3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 15:57

Je t'aime aujour'hui plus qu'hier mais mutta mois que demain!
Raskaksi, jso kirjoitus meni överiksi niin voitte huomauttaa minua.
Saksa olen oppinut katsomalla tv:tä ja selaimella isän saksalaista kännykkää. Saksaa kyllä helposti oppii ja laulutin ovat myös ihania.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 16:31

Noh, ei se saksa sitten voi olla niin vaikeaa :]
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 16:35

Sever kirjoitti:
Jiihaa! Lukioon sitten syksyllä, nyt vaan kauhia uurastus peruskoulun suhteen, jotta hyvä päättötokari tulisi ^^ Justiinsa sain enkunkokeesta 7+

Minä olen nyt puoltoista vuotta lukenut saksaa, joskin opettajani tuntuu vain hermostuvan minuun kerta kerralta enemmän n_n
Saksa, se nyt on ihan helppoa, ja sainkin edelliseen todistukseeni siitä kympin. Aloitan kuitenkin alusta kun lukioon menen : DDDD

Aijaa, Severkin menee lukioon ^^ Mäkin yritän parannella keskiarvoani kovasti tässä näin... Tähän asti on mennyt hyvin ja toivottavasti jatkuukin samalla tapaa ;D No hyvä jos sinunkin mielestäsi se on helppoa ^^ Voin siis oppiakkin jotain ;]
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 16:36

Ainakin perusteet tulee hyvin, mutta kannattaa katsoa saksan kielisiä tuttuja sarjoja tai tuntemattomia animeeta. Sieltä katsoi saksaksi conan, Yu-Gi-Oh!, pokémon, digimon ja naruto.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 16:39

Helloo...

...Ja hyvää Ystävänpäivää kaikille täällä kävijöille <3

Katoan Siis täältä ylihuomenna viikoksi, jonka siis jo ilmoitin tuolal ilmoituksissa. Että laskettelmaan menen, eikä siellä oo tietsikkaa >.<
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 16:46

Aah! Naruto <3 ^^ Sitä voikin katsoa ihan sama millä kielellä ^^ Ja telkasta tulee kai joskus jotain saksaksi ^^ Kiitos vinkistä :]

Arya: Hyvää laskettelureissua sitten ^^ Itse en ole ikinä ollut laskettelemassa, mutta olisi joskus kiva kokeilla ;D Ainakin katsojilla olisi hauskaa ;D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeTo 14 Helmi 2008, 18:27

One piece ainakin, mutta mistä katsoi oli RTL 2 ja RTL. Mutta uskon ei enään pysty katsomaan ainakaan meillä. Mökillä pystyy kun on satenliitti.

Hui. Minä en ole ikinä lasketellut mistään rinteestä alas.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimePe 15 Helmi 2008, 22:30

Miss Darcy kirjoitti:
Hui. Minä en ole ikinä lasketellut mistään rinteestä alas.

Heh, en mäkään ;D Vaan sellasesta mäestä ja hyvä että pysyin pystyssä x)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 09:04

Laskettelu on kivaa, me käydään siellä perheen ja kavereitten kaa usein (laskettelemas siis). Saattaa johtua kun asutaan täällä tuon "mäen" vieressä : D Niin ehkä sitten tulee lasketeltua.
Ite lasken suksilla, lautaan en koskekkaan ihan itteni ja muitten takia : P Hah.

Yhyy kuumeeni on laskenut ja nyt kauheita räkä palloja kurkussa : ( *köh köh* Kyllä se tästä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jutustelua   Jutustelua - Sivu 19 Icon_minitime

Jutustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 35Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: