| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 20 Loka 2007, 16:48 | |
| Oh.. Kiitos kehuista, Tipi. Tai Kiyoe, ehkäpä rupean kutsumaan niin ^^
En ole vähään aikaan täällä käynyt, tai jos, niin pikaisesti. Tietokone pukkaa temppuilemaan. :\
Tuntuu siltä, että kirjoitan tähän pulinoihin ihan kauheasti, tai ainakin liikaa. Mitä mieltä siitä ollaan täällä? Joissain foorumiroolipeleissä on otettu niin, että viestimäärä ei kasva off-game -viesteistä. Ja minusta tuntuu, että ainakin puolet omista viesteistäni ovat tulleet juuri sieltä :S
Enpähän minä ainakaan käyttänyt tuota pikavastauspalkkia kuin juuri tässä aiheessa, joten eipähän sen lähtö haittaa... ^^
Ja sitten tuosta musiikista... itse pidän kauheasti Queenista ja The Darknessista, ne ovat huudossa meikällä nyt. Ihanaa, ihanaa <3<3 Tokio Hotelista en kovin pidä... Ihan kivoja on jotkut biisit, mutta saksa on ruma kieli, ja Bill näyttää tytöltä.
Noista virheistä vielä, nyt kun Aida mainitsit... Kauhea kammo tuli, että olen kirjoittanut ihan sekavaa kieltä.. Siinäkin hahmohakemuksessa oli ihan omituisia virheitä, hävettää kauheasti. Toivottavasti näin ei ole ollut kaikissa tarkistamattomissa viesteissäni >.<
Ja taas tulee tekstiä kuin saavista kaatamalla... : D Anteeksi! | |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 20 Loka 2007, 18:07 | |
| Itseasissa minusta on vain mukavaa, kun ihmiset jaksavat näihin pulinoihinkin kirjoittaa. Sehän juuri sitä yhteishenkeä kasvattaa. Joten kirjoittakaa tänne vain niin paljon kuin sielu sietää, kuitenkin itse pelaamista unohtamatta! Ja Carmildee, kirjoitusvirheistä kyllä mainitsin, mutta oikeastaan niitä ei sinulta ole kauheasti tullut. Korkeintaa yksi per viesti, ja minullakin niitä aina väliin pukkaa. En nyt halua ketään nimeltä mainita. Joten korostan kirjoitusvirheistä huolehtimista näin yleisesti! Hmmm, bändejä. Minustakin Tokio Hotelin Bill näyttää tytöltä, kappas vain : D Minä kuuntelen vähän sitä ja tätä. Ei ole minulla koskaan oikein ollut sellaisia bändejä, joita fanittaisin ihan kybällä. Tai no joskus ala-asteella oli Britney, mutta sitähän ei nyt lasketa. En nyt mene tähän mitään bändien nimiä mainitsemaan, tai saan hävetä silmäni päästä omaa musamakuani. Mutta viime kuukausina olen kuunnellut kauheasti kaikenlaista nyyhkymusaa. Ihanaa, kun jossain biisissä on niin kauniit sanat että liikkuttuu. Oi oi! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 20 Loka 2007, 20:16 | |
| Ihanaa kun työ harjottelu loppui, mutta minulla alkaa syysloma. Osittain haikee mieli lähtee pois.
Tokio Hotel on varsinkin Ich bin nich' Ich, Schrein!, Durch Den Monsun und Rette Mich( Ensimmäinen levystä ennen Zimmer 483 levyä) ovat parhaat ja varsinkin uusin. Gustav niitten rumpali on söpöin ja olen ihan samaa mieltä Bill näyttää ihantytöltä. Kaikki eri muusiikki menee paitsi Jazz:sti. (Ei osaa taivuttaa) Dean Martin, Huble...Tulisi liian pitkä lista mistä tykkää. Jotkut elokuvan muusiikit ovat hyviä niin kuin Hyvät, Pahat ja Rumat tunnari. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 23 Loka 2007, 22:50 | |
| Tokio Hotel... ei ole kauheasti tullut kuunneltua, mutta jonkin verran kylläkin, eikä kyseinen bändi nyt huonokaan ole. Kuulemani perusteella jopa odottamaani parempi! Mitäköhän olen viime aikoina kuunnellut... Ei tule mieleen mitään erityistä artistia. Satunnaisesti olen kaverini Ipodia kuunnellut, ja köh, hänellä ei ehkä ole mikään ihan paras musamaku. Mutta menettelee tylsyyden koittaessa^^ Elokuva musiikit ovat kyllä hyviä, olen samaa mieltä. Esim. Pirates of the Carribbean elokuvat ovat ylittäneet itsensä musatarjonnallaan! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 24 Loka 2007, 15:06 | |
| Onhan se muusiinkin tehnyt Hans Zimmer joka on tehnyt myös Leijonakuninkaan ja Spirit villi ja vapaa. Kaikki mitä hänse on tehnyt ovat ihanan tunteelisia. Osittain sinä alat ajattelemaan jotenkunten. |
|
| |
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 24 Loka 2007, 15:21 | |
| Minä pidän Taru Sormusten Herrasta -elokuvien musiikista. Omistan sitä levyllä : D .
En saa päähäni yhtään Pirates of the Caribbeanin musiikkia, mutta mitä mieltä olette elokuvista? Ainakin olettaisin sitten Ywen niitä katsoneen. Itse en pitänyt yhtään siitä viimeisimmästä.. Aina oli yö, sumua, pilvistä tai muuten vain pimeää, paitsi silloin kun oltiin siellä 'maailman ääressä' (?) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 24 Loka 2007, 19:13 | |
| minulla ei ole paljoakaan elokuva muusiikki juttua paitsi 8 Milestä ja Hyvä, Pahat ja Rumat. Tunteeko joku Riu viulistin? Uskoisin en ja voitte pitää minua outona. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 24 Loka 2007, 20:39 | |
| Hmm, Taru Sormusten Herrasta -elokuvien musiikit ovat kyllä hyviä, joskus kuuntelimme niitä musatunneilla. Ja niin kuin Ywe sanoikin pidän myös Piratesin musiikeista.
Ah, ja Mouling Rougessa on aivan ihania musiikki kappaleita. : D Jaa taas voin löydä vetoa kirjoittaneeni Mouling Rougen oikein, anteeksi..
Olen nähnyt kaikki kolme Pirates elokuvaa, ja eka oli ehdottomasti paras! Toinen menetteli, mutta kolmas oli minusta kuitenkin toista osaa parempi, siihen mahtui enemmän Jack- huumoria. Tai ainakin muistan nauraneeni leffateatterissa enemmän, en tiedä johtuiko se sitten itse seurasta.. Kuitenkin minä taas pidin kolmatta osaa ihan hyvänä, ei se huippu ollut, mutta ihan hyvä kuitenkin. Ehkäpä pidin siitä sen takia, mitä Willille kävi. Olenpa ilkeä, olen vain ikuinen Jack-fani, joten kaikki mikä on Willistä pois, on minusta vain hyvä. ^^
Ja hups, nyt taas tulee mieleen kakkososan hyvät puolet. Ei se sittenkään huono ollut. Menee muuten kolmasosan kanssa samalle sijalle! Ja pahoittelen viestini sekavuutta! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 24 Loka 2007, 22:03 | |
| Ei se mitään Minusta se on ihanasti valittu kappaleet siihen ja Evan McGregor kun hän laulaa niin ihanasti. Onhan nicole Kidman ihan hyvä näyttelijä, mutta minä en oikein pidä hänestä. |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 25 Loka 2007, 15:41 | |
| Sain sitten lisättyä Itä-Tuulen kuvan.. Aida, se ei ole sama kuin hahmohakemuksessa, inhosin sitä, niin tein uuden =.=
Ja sain skannerin toimimaan : D Ensimmäinen skannaukseni ^^
Mitä kuvankäsittelyohjelmia tai vastaavia muuten käytätte? Miulla on Gimp ja PhotoFiltre, ja Photoshop tulossa. Ja sitten vielä joku toinenkin, mutta en muista nimeä.
Latasin joskus 30 päivän koeversion PhotoFiltre Studiosta, joka on maksullinen.. Ja oli muuten todella hyvä : ) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 25 Loka 2007, 17:13 | |
| Huppista vain, olen liian hidas en pysy kärryillä (ei kai haittaa) Joten alan puhumaan jotain.. Luin pari noista viesteistä (hirveestihän niitä on) Joo ehkäpä Bill näyttäää tytöltä ? Mun mielestä sillä on just makeet hiukset Joo luin noista kirjoitus virheistä.. Mulla tuppaa tuleee aika usein.. Esim. kun=knu (tulee mielene knuu toivottavasti kukaan ei ole luullut että sanon knuu joissain peli viesteissä.) Mutta mulla tulee kirjoitus virheitä ehkä sisk et kirjotan nopeesti hitaaseen älyyni verrattuna (varsinkni knu en ikinä jaksa kirjoittaa kirjakieltä (ei kai haittaa? ) Ei sitten muuta, nyt. (ps. knu muokkaisn viestiäni huomasin aika paljon kirj.virheitä) Hehe |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua To 25 Loka 2007, 17:22 | |
| Huomasin vain, että miksi Mi-Mi hahmoa ei ollut laitettu liittyneet kohdalle. Minun uutta hamoani ei ole vielä laitettu ja ymmärrän se hyvin. Aida on kai unohtanut sen laittaa vai lopettaako Mi-mi? |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua To 25 Loka 2007, 20:55 | |
| Tarkista asian kohta, mutta muistaakseni Mi-Min pitäisi siellä lukea! Ja sinun uutta hahmoasi en ole vielä ehtinyt laittaa : D KIRJOITUSVIRHEISTÄ, jos sinusta tuntuu että niitä tulee omiin viesteihisi paljon, kirjoitappa peliviestisi vaikkapa ensikisi wordiin (minulla se ainakin näyttää/korjaa virheet) kopio teksti sitten sieltä ja liitä tänne. Voi sinua Carmildee, vanhakin kuvasi oli niin hieno, että aluksi ihmettelin miksi ihmeessä aiot sen vaihtaa. Mutta tulihan uudestakin upea! Itse sian Xavierin kuvan juuri valmiiksi. Vähän hupsun näköinen tuli, katsotaan milloin sen ehdin skannaamaan, toivottavasti jo huomenna! Itselläni on tällä hetkellä kuvankäsittelyohjelmista vain Photofiltre käytössä! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 26 Loka 2007, 06:26 | |
| Ee.. Kiitos ^^' . odotan innolla Xavierin kuvaa. Andromedan kuva on muuten todella hieno : D
Templa Gaudeamukseen (kirjoitinko oikein?) voisi aloitella jo peliä, sitä odotan myös.
Olen kauhean nettiriippuvainen >.< Kauheaa, nyt olen ruvennut käymään koneella kahdeksan aamuinakin x.x En tajua, miten ehdin... Ei tule kokeisiinkaan luettua. Ruotsin kokeesta sain 7-, mutta olen kyllä itse tyytyväinen. Ihan tasoani. -.-' | |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 26 Loka 2007, 10:29 | |
| : D Kiitos, itsekin tulin varsin tyytyväiseksi Andromedan kuvaan, Xavierin kuvasta ei kyllä yhtä hieno tullut, mutta siinä näkyykin taitoni piirtää miehiä Minustakin on tullut kamalan nettiriippuvainen sen jlk kun tämän ropen perustin, aina kun on vapaa aikaa ryntään tänne. Nytkin livahdin nopeasti tetin aikana tänne : o Juu, Templa Gaudeamukseen voisi hyvin peliä aloitella, pääsee Xavierkin liikkeelle. : ) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 26 Loka 2007, 17:41 | |
| Kiitti vinkistä Aida . Mun hahmon (elysian) kuvaa ensaa näkymään, mutta kai te n'ette suurinpirtein minkänäköinen hän on se on tuossa avatarissa, harmi vain etten saanut neithin kuvaa avatarissa isommaksi |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 26 Loka 2007, 18:39 | |
| Hyvä jos olet tyytyväinen omasta mielestäsi Ruotsin numerosta, Carmildee MUlla on taas hankaluuksia laittaa Georgiana- Rousen kuva tietokooneeseen. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 11:52 | |
| Pahoitteluni jos häiritsee, mutta aloitin ropetukseni täällä tekemällä heti uuden topicin Fesalieriin.. : D Eipä tullut tuota silloin juuri mietittyä. Mut toivottavasti joku innostuu mukaan.
Ei kai minulla muuta. ü |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 15:16 | |
| Minun puolesta tervetuloa vain. Ihanaa, että tulee useita pelaajia. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 15:22 | |
| Samoin Kivaa knu tulee lisää ropettajia niin voin iskeä silmäni ja kynteni teihin, no ei (tais olal huono vitsi?) Joo ei muuta kuin ropettaaN! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 16:02 | |
| Pyrh.. Päätin viimein tulla tänne viimein jotain sanomaan. Keh. Mutta sitten minulla ei olekaan mitään sanottavaan. ._.
Hmph. Pitäisi lukea ruotsin epäsäännölliset verbit ulkoa. Osaan tällä hetkellä vähän yli 26/52, eli vähän yli puolet niistä. Pitäisi sitten vielä perjantaiksi kääntää kaksiruotsin kappaletta ja opetella sieltä ne sanat.. Yrhg.. Asiaa ei auta fysiikan koe -___- 11 kaavaa pitäisi opetella ulkoa. Olis ehkä sittenkin pitäny lukea näin syyslomalla niihin. -____- Mutta silti katson vain One Pieceä ja mietin tänne jatkoa. Turhauttavaa.
Pahoittelen, kun höpötän omiani. |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 17:22 | |
| Kiva, että liityit .D
Tuo on jotenkin tuttua, Kaze... minulla tapana viivyttää kokeisiin ja muihin lukua mahdollisimman myöhään. Aina löytyy jotain muuta tekemistä. Kaduttaa sitten jälkeenpäin, kun kokeet palautetaan -.- | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 18:30 | |
| ^ Niimpä. Kaduttaa sitten kun kokeet palautetaan. Viimeksi viime viikolla. :s Olin venyttänyt kokeeseen lukemista niin pitkään, että sainkin luettua vain yhden kappaleen koealueesta ja siitä seurasi sitten 7-, no ei se toisaalta mikään huono numero ole, mutta odotin tietenkin parempaa (8 |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 18:50 | |
| Tuttu tunne tuo kokeisiin lukemisen venytys minullekin. Usein käy niin, että asetan itselleni niin paljon parempaa tekemistä että kokeisiin lukeminen alkaakin kokeita edellisenä iltana, ja silloinkin nukahdan saadessani kirjan auki. Mutta joo, yleensä saan kokeista kaseja tai ysejä lukematta, taikka kuuntelematta tunneilla. Niin kuin Pearl esittelyssään kertoi hänenkin siinä onnistuneen. Jaa, eipä taida olla minullakaan mitään erikoisen tärkeää sanottavaa juuri nyt. Vältän taas siivousvelvollisuuksiana kirjoittelemalla tänne. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|