| Jutustelua | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 19:09 | |
| Kätevää. Käydä täällä ja välttää siivousta. .D En ymmärrä miten roolaamiseni tuntuvat tulevan entistä hitaammin. -___- ajattelen sitten koko ajan: "Kohta Carmildee hermostuu... Pitää jatkaa nopeasti... Kohta Carmildee hermostuu, kun kestää näin kauan..". En voi sille mitään. Pheew.. Kaveri näytti tänään kuvan photobucketistä, jossa olin minä Renoa cossaamassa! Animeconissa oli selvästi paparazzeja. Keh. Hauskinta siinä oli, että näytin kuvassa ihan tältä: Kheh. Pitäisiköhän katsoa One Pieceä taas eteenpäin..? |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 19:48 | |
| No, siivous onkin jotain kamalinta mitä tiedän, ja kun se pitäisi tehdä kerran viikossa... no en ainakaan ilahdu. : D One Piece, tämän sarjan piirrostyylistä en pidä ollenkaan. Monet kuitenkin väittävät sen sopivan sarjan tyyliin hyvin, koska se itse sarja on kuulemma komediapohjainen. No, en ole sitä jaksanut koskaan lukea, taikka katsoa sen kummemmin, enkä usko että tulen mitään sen eteen tekemäänkään. Sarja voi olla hyvä, minä vain olen laiska, ja minulle ensivaikutelma on tärkeä. Ja jääräpäisyyttäni pysyn ensivaikutelman tuomassa huonossa valossa, enkä aio sarjasta jaella positiivista palautetta. : D Mutta joo, jokainen tykkää mistä tykkää. Ja ehkä minun on paras jättää tämä aihe tähän, ennen kuin syntyy kiistaa Kazen kanssa. Hänhän tästä sarjasta taitaa pitää? Hmm, tein muuten pelin nyt sitten Kylpylä Gaudeamukseen, kun siitä hetki sitten olikin Carmildeen kanssa puhetta, että sellainen pitäisi tehdä. No minä tein aloituksen, ja olen pahoillani jos joku muu olisi sen halunnut tehdä. ^^ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 20:05 | |
| Siivoa minen on hasukaa, kun saa innstuksen. Kokeisiin on minulla hieman hankaluuksia, mutta kuitenkin niskassa pitää kiinni. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 20:53 | |
| ^ Niimpä. Silloin kelpaakin siivota kun innostuu, mulla vaan se into loppuu yleensä aika lyhyeen. ^^'
Olipa turha viesti. |
|
| |
mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 21:15 | |
| Ajattelin vain käydä lukemassa täällä teidän kirjoituksianne kirjautumatta ollenkaan sisään (kuten minulla on tapana .D) Mutta enpäs malttanut pitää näppejäni kurissa.
Aida kirjoitteli tuonne esittäytymispalstalle, että oli saanut ikäni sähköpostiossasta. No minä fiksuna ihmisenä myös nappasin ikäsi Valhallan esittelyvideon laittaneelta käyttäjältä ... :'D Eipäs sitten taidakkaan olla sinun ikäsi ^^''
Saa nähdä nyt, moneenko peliin jaksan vastailla. *laaiska* kauheaa, kun vastailette nopeasti!
Mutta Kaze, riemu on sitten myös sitä rajattomampi, kun vastaat : D | |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua La 27 Loka 2007, 22:45 | |
| Juu se käyttäjätunnus, jolle Valhallan esittelyvideo on laitettu, on vain varatunnus, sillä en halunnut oikealle tunnukselleni laittaa videota näytille, kun sillä tunnuksella on sitten kaikkia omia videoita, jotka saavat piilossa pysyä : D Joten siis se ikä mikä youtubessa näkyy on virheellinen, hui kamala että olet ajatellut minua niin vanhana ;O No, oma mokani! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 11:53 | |
| Pakko sanoa, että se siellä oleva ikä meni kyllä ihan täydestä : D
Arvailenkin jo, mitä Karnevaalien jälkeen tulee tapahtumaan... x) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 19:35 | |
| Hiya! Mitäs täällä? Mei on uusi tyyppi...^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 19:37 | |
| Vai sillein.
Huomenna alkaa töiden teko. Ei jaksaisi haluaisi kouluun mielummin. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 19:41 | |
| No Carmildee, voisit esittää arvauksesi meillekin? : D Niin ja loistavaa, että saimme uuden pelaajan. Pidän kovasti avastasi Sever, se on hieno. Tosin aikaisempikin oli upea : ) Sain muuten siivottua, ihan musiikin tahtiin vain! Olipa urakka, pakotettiin vielä imuroimaankin :s | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 19:44 | |
| Kiitoksia, minä pidän myös siun avastasi^^
Njarf~ Pitäisi meinkin siivota täällä...-__-' Ei huvita. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 19:47 | |
| Pölyjen siivoaminen ei ole kivaa(lian paljon roinaa), mutta imurila on ihan ok. täälä alkaa sataa uusia pelaajia. Muuten Aida kun katsoo lista pelaajia, millä perustoin pelajaat menevät sinä järjestyksessä? |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 19:47 | |
| Pääsinpäs tänne vielä.
En mitään arvuuttelujani sano, nolaan vaan itseni : D (Sitten kun se tieto julkistetaan, väitän arvanneeni oikein)
Kiva saada taas uusia pelaajia ^^
Pitäisi minunkin avani vaihtaa, vihaan tätä. Tuo alapuolinen reuna haalistui kun lisäsin tekstin, enkä saanut sitä enää muutettua >.< | |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 19:53 | |
| Carmildee, minusta sinun avasi on hieno myös : ) Mutta joo, vaihtelukin virkistää. Ja siitä puheen ollen, aijonkin varmaan kohta puolin päivitellä roolipelin "avaussivuston" etusivua, yms. Ja omaan avaani olen niin kyllästynyt, että aijon sen myös mahd. pian vaihtaa, sopivaa on vain niin vaikea löytää. : D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 20:04 | |
| Ajattelin ottaa avakseni jonkun mustavalkoisen kukkakuvan mitä kesällä napsin innokkaasti kukkapenkeistä... Saa nyt nähdä : D Mutta Aidan ava on todella hieno, juuri tuontyylisistä tykkään ^^
odotankin sitten innolla avaussivuston päivittämistä ^^ | |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 28 Loka 2007, 21:28 | |
| Kukkakuvat ovat kauniita kyllä ^^ Nytpä sitten lisäsin Xavierin kuvan hahmoesittelyyn, ehkä hieman höhlän näköinen tuli. Mutta ei voi mitään, uuttakaan ei jaksa enää vääntää : D // En ole muuten varma, lattaisinko esittelyvideon avaussivuston etusivulle vai en. Sanokaas te mielipiteenne, kun olette käyneet katsomassa vaihtoehtoisen avaussivosten, ja verratkaa sitä tämän hetkiseen. Eli kumpi on parempi. KLIKKAA TÄHÄNEli tuossa linkki etusivulle, jossa on video. Video ei kuitenkaan ole vielä näkyvissä oikealla etusivustolla! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 29 Loka 2007, 17:02 | |
| Hyvin toimii video tuolla, siis ihan teknisestikkin. : D
Muutettiin tässä kuukaus sitten uudelle paikkakunalle, taas kerran. Kemiassa ollaan täällä missä nyt asun melko paljon jäljessä. Kappaletta jota käytiin siellä ennen kuin muutin, käydään nyt täällä. Toisaalta se on kätevää, kun on jo tehtävien vastaukset tiedossa. ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 29 Loka 2007, 17:16 | |
| Jos vide oli siinä toisessa palstalla sitten se on hieno kylläkin. mutta meidän kone ei näytä tuossa olevaa videoa. valitan en voi kommentoida. |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 29 Loka 2007, 19:51 | |
| Ää, mielestäni molemmat on niin hyviä... Toisaalta ois tosi kiva idea, et se video ois siellä, mutta näytti vähän hassulta kun niitä samanmuotoisia tekstilootia tuli kolme, sille videolle yks, sitten esipuheille ja chättipoksille. Apua, en kyllä yhtään osaa sanoa : D Okei, oli se videon kans hienompi. ^^
Iski kauhea laiskuus, nyt kun vastasin jo niin moneen peliin... Enkä ole mikään nopea kirjoittamaan! Olen todellakin liian monessa mukana :'D Säästin sitä 'Iltapäivän kulutusta' vikaks, ja nyt en millään jaksa. >.< Olempa kauhea. -.-'' | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 29 Loka 2007, 21:11 | |
| Jos sinulla on niin paljon kiirettä ei hän sinun kannata pelata niin monta peliä tai, ette vastaa kaikkiin peliin, mutta vastaat niihin mikä sinua juuri nyt kiinostaa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ma 29 Loka 2007, 21:32 | |
| Minä taas en kerkeä vastaamaan oikein mihinkään kunnolla, kun minua ollaan häätämässä jatkuvasti koneelta pois. -.- Mut jos pidän kiirettä niin kai mä jotain saan aikaan.
Aijai. Ei ollut mitään tämän tärkeämpää asiaa, mutta pakko oli kuitenkin kirjoittaa. ^^ |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 30 Loka 2007, 08:57 | |
| ^Tiedän, täytyisi hahmoja joistain peleistä ulos peluuttaa, mutta kaikki missä olen mukana on niin hyviä enkä osaa päättää : D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 30 Loka 2007, 18:05 | |
| Että on vaikea luopua. Uskon todella hyvin sen asian. Elämä on.... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 30 Loka 2007, 19:36 | |
| Huh.. olen aivan sekaisin tuon Karnevaali roolipelin kanssa. Huh, huh. Menin sekaisin siinä hevoshommassa. Kuka pelastaa kenenkin hevosta? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
|
| |
| Jutustelua | |
|