|
|
| Jutustelua | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| | | | Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 09 Loka 2007, 19:40 | |
| Joo ei se sian sydämien leikkely mitään lempi puuhaa ollut. Ja Mi-Mi sinulla on mukavan persoonallisia hahmoja. Onhan Siivuri varsin mukava ammatti : D Ja Carmildee niin kuin sanoit, tuo kaupunki on tosiaan Alfheim. Juu voit korjata asian hahmotietoihin, muttei virheesi nyt kovin paha ollut! : ) | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 09 Loka 2007, 21:38 | |
| Hei muuten, anteeksi viivästelyni vastaamisesta Kesätunnelmissa- topicissa. En ehdi tänään sinne vastata, enkä valitettavasti huomennakaan. Olen pahoillani, jos ette malta odottaa, niin voittehan aina hyppiä ylitseni. |
| | | mintseli Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 10 Loka 2007, 07:08 | |
| ^Vähän ois kiva jotain leikellä biologiassa : D . Pienempänä oli tapana availla ja tutkia kissan nappaamien hiirien sisuksia, ja hauskaahan se on. Hyi, kun oon inhottava :'D
Siitä kartasta vielä, että muutamia päiviä sitten yritin etsiä sieltä Keskus-Puistoa, mutta enpäs löytänyt. Jos se on ihan selvällä paikalla, niin anteeksi kauheasti likinäköisyyteni : >
Ywe, minua ei ainakaan haittaa, jos et nyt lähipäivinä sinne kerkeä vastaamaan. Ei niin palava kiire tietenkään ole, että pitäisi ruveta yli hyppimään ^^
Lisäilen tähän jälleen. Seragille tiedoksi, että olisin Yön tuuliin vastannut, mutta kone päättikin olla lähettämättä viestiä. Enkä 'varmuuskopioita' ottanut, nyt ei suostu koko sitä topiccia avaamaan :<
Aida, mitä sanoisit ihan rehellisesti, jos haluaisin tehdä Vaaneille valtiaan ? | |
| | | Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 10 Loka 2007, 20:32 | |
| Upsista, en ole sitä Kaupungin-Puistoa sinne nimennyt, mutta sen on tarkoitus olla tuossa kohtaa missä on paljon noita vihreitä kolmioita ja keskellä on sininen ympyrä, joka tietenkin on Mimirin viisauden-lähde. Voi minua hajamielistä, pitääkin tuo pistää korvan taakse ja yrittää joskus muistaa korjata virheeni. Yyäks, minä en oo oikein koskaan osannut pitää eläinten sisusten leikkelystä. Mutta muurahaisten jalat lähtivät kyllä aina nopeasti :s Ja Carmildee, minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos valtiaan tekisit. Hieno homma se vain olisi! Saisi Hnoss hieman seuraa ; ) | |
Viestien lukumäärä : 398 Ikä : 33 Paikkakunta : Aidala Registration date : 07.10.2007
| Aihe: Vs: Jutustelua To 11 Loka 2007, 21:47 | |
| Saa nyt nähdä, minkä siitä uudesta hahmostani teen, tai milloin sen teen. Eihän tässä kiirettä.. | |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 13 Loka 2007, 18:00 | |
| Juu, eipä tässä mitään kiireitä. Ihan rauhassa vain. Ja teeppä semmoinen hahmo, jonka itse parhaaksi näät : ) Hohhoijaa, kun minuä väsyttää, nukuin tänään yhteen, enkä silti tunne olevani pirteä. Olin eilen Gwen Stefanin keikalla, ja ihan mukavaa oli. Ja tyhjä hahmohakemus vieraskirja on masentava, olisi niin kiva saada tänne hieman uusia pelaajia. Mutta onneksi nykyisissä ei ole mitään valittamista! | |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 13 Loka 2007, 19:27 | |
| Ai että ihan Gwen Stefanin? : O Vau!
On teitillä kyllä mahtavat unenlahjat, kun iltapäivän puolelle pystyt nukkumaan ^^
Niin, uusia jäseniä kyllä kaipailtaisiin. Olen outo, mutta ärsyttää kun näyn tuolla uusimpana liittyjänä :'D
Tiedätkös, tällä foorumilla on kyllä erityisen hyvä ilmapiiri. ja sinäkin olet aina niin ystävällinen, kun joissain roolipeleissä ovat adminit niin ylpeitä, että huomauttelevat vain virheistä eivätkä koskaan sano mitään positiivista. ^^ | |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 13 Loka 2007, 21:13 | |
| Sanoppas muuta se on kylläkin totta, että jotkut Admin ovat ylpeitä ja valitavt monesti virheistä.
Ei heti alussa kannata tulla ihan uusia vaikka on meno päällä, mutta toisessa ropetuksessa sielä on vain viisi peljaa ja kaikki tuntee toisessa ja hahmotkin ovat jo melkei tavannut kaiken ja varmaakin monesti. se ei taas ole niin kivvaa. ihan kivaa meillä onkin sielä, mutta hiljaista. (Ania Pyhämaa ropetus paikkasta) Toivottovasti saitte jotain tolkuja kun on hieman väsynnyt. |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 13 Loka 2007, 23:34 | |
| Jep, en ole Gweniä kamalasti kuunnellut, mutta hyvä laulaja se oli, ja tämän keikan jälkeen arvostankin häntä paljon enemmän. No, kun väsymystä on voin nukkua tosi pitkäänkin, joskus viikonloppuisin menee kolmeen : D Minä olen vähän aikaa sitten aloittanut yhdessä ropessa pelaamisen, ja näyn siellä kanssa uusimpana liittyjänä, ja se ärsyttää minua myös. Jotenkin ahdistava tilanne^^ Mutta toivotaan Carmildee, että tilanne pian korjaantuisi eikä sinun enää tarvitsisi uusimpana käyttäjänä olla. Minäkin pidän tämän foorumin ilmapiiristä, kivoja tyyppejä täällä! Olen ehkä hieman outo, mutta ärsyttävimmillekin tyypeille pyrin aina olemaan mahdollisimman ystävällinen. Netissä se on niin helppoa, tosi elämässä ei kyllä ihan onnistu Mutta joo, koska ihmiset täällä ovat niin mukavia, pyrin minäkin käyttäytymään sen mukaisesti. Ja olen ajatellut, ettei tuo moittimislinja pelaajia kohtaa mikään paras ratkaisu ole. Sillähän vain aiheuttaisi sen, että ajaisin kaikki tiehensä! Tottakai minullakin aina jotain huomautettavaa on (Peliviestien pituudet, krhhmm) mutta yritän ne aina mahdollisimman hienotunteisesti ilmoittaa. Välillä kyllä tulee ahdistunut olo, kun tuntuu että olen ihan nalkuttamaan alkanut ^^ Joskus tosiaan on ihan mukavaa kun on vain muutamia käyttäjiä, niin tutustuu helpommin. Tosin tänne kyllä toivoisin lisää väkeä. Mitä mieltä olette, jos ilmoittaisin sivut internetroolipelien top-listalle? Kirjoitin muuten ilmoituksiin artikkelin elementeistä, kun Carmildee niistä tietoa kaipasit! Lukekaahan se sitten, mutta varoitan kirjoitusvirheistä! En sitä jaksanut niistä tarkistaa kun väsyttää. Anteeksi^^ | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 14 Loka 2007, 09:38 | |
| Niin, ja sitähän saa vain enemmän arvostusta olemalla ystävällinen kaikkia kohtaan ^^
Ja se peliviestien pituuksista nalkuttaminenhan ei mene liiallisuuksiin niin kauan, kun ei asialle siltikään mitään tapahdu.
Kävin sen topicin elementeistä lukemassa. Pakko sanoa, että paljon monipuolisemmat ovat nuo elementit kuin kuvittelin! Ja sehän on vain hyvä asia ^^
Onko tuolle ei-foorumi-puolelle olemassa mitään omaa sanaansa? No kuitenkin siellä lukee elementeistä, että mestarin opissa opetellaan lausumaan loitsuja äänettä. Tästä ei kuitenkaan ollut tuossa nyt kirjoittamassasi jutussa.. *pilkunviilaaja* Mutta siis opetellaanhan sitäkin ?
Olen sitä toista hahmoani suunnitellut, ja hänelle olen elementiksi ajatellut ilmaa. Haittaako se ihan kauheasti, jos elementti sitten on ilma, mutta hahmo on nainen ? | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Su 14 Loka 2007, 12:01 | |
| Ei-foorumipuolelle, tarkoitat kai tuota sivustoa, josta suurin osa peliin liittyvistä tiedoista löytyy? Hmm.. kai sitä ihan avaussivustoksi voisi kutsua? : D Ja voi minua, kun noin ristiriitaisia tietoja olen kirjoittanut. Menen nyt heti lisäämään tuonne foorumilta löytyvään elementti- tietoihin noista loitsuistakin. Hyvä kun huomautit! Ja eihän se niin paha juttu ole, jos hahmosi onkin nainen ja hallitsee ilmaa. Elementtien tiedoissakin on, että se vain on harvinaisempaa. Oikeastaan todella harvinaista, ja luulempa että hahmoosi olisi kiinnitetty jo opinto aikoinaan paljon huomiota, tämän poikkeuksen tähden. Mutta mikäänhän ei silti estä häntä hallitsemasta ilmaa mahtia hyvin! | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 16 Loka 2007, 09:16 | |
| Avaussivusto kuulostaa hyvältä : D
Selvä. Hahmo onkin jo valmis, mutta en nyt ehdi siitä hakemusta lähettää.
En ole oikein perillä siitäkään, mitä ammatteja aatelisilla on? Kun eiväthän he taida mitään ompelijoita ym. olla... Olen todella pahoillani, kun olen aina kyselemässä jotain, anteeksianteeksi! | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ti 16 Loka 2007, 13:20 | |
| Kopioin tähän nyt suoraan muutamia (muutamia?) ammatteja, jotka voisivat aateleille. Avaussivostolta siis otin.Ammattien kuvauksissa lukee nyt vähän kaikkea ei aatelisille sopiviakin juttuja, mutta kun luet niitä, huomaa että ammattien korkeimmat arvot ovat aateleille tarkoitettuja! Ja hyvä kun tulee kysyttyä kysymyksiä! Ja hienoa, että hahmosi on valmis!-Seppä
Sepät ovat yleensä erikoistuneet johonkin, kuten puuseppä, kultaseppä jne. Tavalliset puusepät ovat enimmäkseen tavallisten, ei rikkaimmistoon kuuluvien ammatti, kun taas kultasepän työ voisi yhtä hyvin kuulua aatelille. -MaagiMaagin ammattia harjoittavat vain ja syntyperässään taikuutta omaavat kansat, täällä Valhallassa siis eri Haltiat, Nymfit, Satyyrit ja joskus on nähty myös tietynlaisia Kääpiömaageja. Maagien taival on oppinoiden nähden on pitkä, ja vaikka heillä onkin jo syntyperässään opittua magiaa, se ei riitä maagiksi valmistumiseen. Maagit käyvät kukin monta vuotta kestävän koulutuksen Mestarinsa opastuksella. Tällöin he asuvat Mestarinsa luona, ja panostavat maagiopintoihinsa, joka sisältää loitujen oppimista, ja niiden lukemista ääneti. Myös suurin osa Maageista on erikoistunut johonkin, he voivat erikoistua tavallisiin ammatteihin, joissa vain käyttävät maagiasia kykyjään hyväkseen. Esim. Maagiparantaja, Sotamaagi. He voivat myös olla erikoistumatta mihinkään tavalliseen ammattiin, vaan erikoistua ns. Ylempiin Maagiammatteihin, kuten Tietäjämaagit ja Mestarit. Nämä Mestarit siis ovat hyvin oppineita maageja, jotka saavat rutkasti palkkaa toisten kouluttamisesta. -HenkiparantajaEhkäpä Valhallan kaikista arvostetuimpia henkilöitä, asuvat yksinomaa temppeleissä, joistä käsin antavat neuvoja tavalliselle kansalle. Ja levittävät uskoa. He ovat vanhoja ja viisaita, kauan eläneitä, maailmaa nähneitä henkilöitä. (Vähän kuin meillä papit/munkit) -SoturiMelkeimpä suosituin ammatti Valhallassa. Sillä alunperinhän heidän uskonsa mukaan heidät on luotu soturikansaksi. Soturiksi voi ryhtyä meilkeimpä kuka tahansa, jolta rahkeita ja rohkeutta riittää. Sotureilla on yleensä kauan harjoitettu vartalo, ja hyvät ase/kenttätaistelutaidot. Juuri näistä sotureista valitaan kiltojen Einherjar, ja näistä vielä Einheri-Mestarit. -Laulaja
Tienaavat elantonsa laululla, kaksi ryhmittymää: Aatelit ja epäaatelit. Aateli-laulaja tienaa hyvin, esintyy harvemmin, ja häntä katsomaan lähtevät rikkaat henkilöt, joilla on varaa maksaa lippunsa konserttiin. Katulaulaja, on taas näihin epäaateleihin kuuluva ammatti, hän lauleskelee kadulla, toivoen että jokin kolikko kilahtaisi hänenkin purnukkaansa. -Merimies
Aluksilla työtätekeviä, useimmat ovat aluksella vain työtätekevää väkeä, siivureita, kokkeja, kansipoikia, soutajia. Sitten on myös näitä suuremman arvon omaavia perämiehiä ja tähystäjiä. Pitkillä merimatkoilla saattaa miehistön iloksi, olla mukana myös muutamia korkeammanluokan hävyttömyystyöntekijöitä, eli ilotyttöjä. Kapteeni on tietenkin aluksen arvostetuin henkilö, joka yleensä pitää hallussaan ruoria, ja on noin. Kutsuttu laivakauppias. Sillä yleensä aluksissa kuljetetaan jotakin tavaraa, joka on tarkoitus viedä muualle myyntiin. -Valtiaat ja Valtiattaret
Kiltojen hallitsijat, joita on kummassakin killassa n. Kolme kappaletta, joskus poikkeuksiakin tehdään. He hallinnoivat kiltaansa, päättävät sen asioista ja asustavat yleensä killanrakennuksissa. He saattavat harjoittaa myös jotain ammattia lisärahan tarpeessa, mutta yleensä he ovat varsin rikasta porukkaa. Heidän yllään on aina vallankumouspelko, sillä joku sivullinen saattaa havitella heidän asemaansa, ja saavuttaa sen vain nousemalla ensin killassa, ja tahrata kätensä sitten veritekoon. -AatelitAatelit voivat olla ammatiltaankin ns. Aateleita, jotka eivät tee melkein mitään muuta kuin huvittelvat ja kylpevät vauraudessa. Yleensä monet aatelit haluavat kuitenkin suojata vaurauttaan, ja tukea jälkikasvuaan harjoittamalla jotakin tiettyä ammattia, kuten majatalojen ylläpitoa, taikka sitten urhoollista soturuutta. | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 17 Loka 2007, 10:07 | |
| Ah anteeksi, tuotan kauheasti vaivaa x.x
Mutta tänään rustaan ne hahmotiedot, niin laitan sitten kuvan linkin siihen kotisivun sarakkeelle, eikös ?
Kurja sää ulkona, ja pitää lähteä käyttämään koiraa lenkillä... Inhottavaa tuollainen harmaus. | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 17 Loka 2007, 11:12 | |
| Juu, hahmonkuvan linkki siihen kotisivu sarakkeeseen, niin sen pitäisi toimia : ) Huhhuh, ulkona tosiaan on inhottava ilma. Onneksi sentään ei sada, mutta kylmä on! Minunkin pitäisi varmaan viedä koira kohta ulos.. | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Ke 17 Loka 2007, 19:36 | |
| Ihan hieno ilma ainakain täällä päin suomea missä olen juuri nyt. Aurinko paistaa ja 10C astetta ulkona. |
| Aihe: Vs: Jutustelua To 18 Loka 2007, 16:58 | |
| te olettekin jo ehtineet jutella paljon ilman mua! Voi voi, olenpas minä hidas XD, ei se mitään, mutta kohta mie pääsen espanjaan (3. marraskuuta -10. marraskuuta), niin en silloin pysty ropettaa täällä joten jättäkää mut silloin väliin. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 19 Loka 2007, 12:50 | |
| Vau!! varmaakin on ihanan lämmintä, mutta minä kylläkin osittain pidän vilposesta säästä. Nyt hän sinun kannattaa ropeetta niin paljon kuin pystyt. Meidän piti mennä New Yorkkiin, mutta lentokoneseen ei päästy.
Ihanaa kohta pääse työ harjoittelusta ja pääse syyslomalle, mutta uskon teillä muilla alkaa loppua syysloma. Tulee kuitenkin ikävä talon ihmisiä. |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 19 Loka 2007, 18:46 | |
| Oh, kateeksi käy sinua, Tipi. ^^ Saako kysyä, minne päin Espanjaa sitä ollaan menossa? Olen ollut Espanjassa kahdesti, ja jo ensimmäisellä kerralla rakastuin tähän maahan. (:
Opiskelen espanjaa nyt kielenäkin - Kaduttaa kyllä, kun en pysy opetustahdissa mukana. >:
Meitillä ainakin syysloma lopuillaan. Nopeasti meni. Kauheaa ajatella aikaisia aamuja >.< Nyt vihdoinkin lisäsin nuo Itä-Tuulen hahmotiedot... Kuvan lisään myöhemmin. Lisäilin myös hahmotietoihin aika lailla kaikkea pientä, mutta ainakin yritin välttää mitään kovin kumoavaa kirjoittamasta. | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 19 Loka 2007, 20:59 | |
| Minulla loppui syysloma oikeastaan tähän : ( Ja mukavaa saada Itä-Tuuli nyt sitten peleihin mukaan, ja uusi hahmohakemuskin oli hahmokirjaan tullut, joten meidän pitäisi uusi pelaajakin saada! Otin tuon Quik replyn (Miten lie kirjoitettiinkaan?) pois käytöstä. Se oli tuo pikavastaus palkki aina topicien ala laidoissa. Se vain alkoi käymään hermoilleni, ja siinä ei ollut läheslään yhtä hyvä minusta kirjoittaa kuin tässä tavallisessa laatikossa. Ymmärtääköhän kukaan? : D Juu ja sitten vähän nipotan tähän loppuun. Anteeksi kamalasti. Mutta vaikka kirjoitattekin tähän Pulina topicciin, taikka sitten ihan peliviesteihin, yrittäkää kuitenkin tarkistaa tekstiänne kirjoitusvirheistä. Siitä on paljon apua muille pelaajille. Tähän asti olen minä joitakin virheitä oikonut. Hupsista :> Toivottavasti ymmärrätte ! | |
| Aihe: Vs: Jutustelua Pe 19 Loka 2007, 21:07 | |
| Oli minustakin huono vastaa nopeasti, kun tavallisen pystyy samalla tavalla tehdä. Siinähän ei voinnut laittaa hyvin hahmon ajatuksia. Pitää muistaa ja varsinkin kun jaksaa. |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 20 Loka 2007, 12:57 | |
| Moi taas! Ööh, voisitteko selventää minulle mistä puhutte? Sori kun en jaksa lukea noita kaikkia viestejä (oon aika laiska). Mutta huomasin että puhuitte syyslomasta. Mulla loppu se eilen . Ja tuota vähänkö Carmildee kirjoittaa pitkiä ja upeita viestejä ja se on kirjoittanut niitä jo 34! Vähänkö se on nopea (samoin Ywe ja Aida) |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 20 Loka 2007, 13:05 | |
| Juu, syyslomasta puhuimme. Ja Miss Darcy mainitsi jotakin työharjoittelusta. Ja minä vain ilmoitin, poistaneeni Quick replyn (pikavastauksen) pois käytöstä. Katsotaan poistanko chatinkin, kun ei sille ole hirveästi kättöä ollut. Juu, Carmildee tosiaankin kirjoittaa pitkiä ja mielenkiintoisia viestejä. Ja nopeasti vieläpä. Siksipä hänen kanssaan onkin ilo pelata. Vaikkakin välillä itse on ihan kauhuissaan siitä, mitä hän nyt ajattelee itsellä taas välillä kestää niin kauan vastata. Ja niin Ywekin kirjoittaa hyvia viestejä, hänellä käytössään oleva hahmo on hyvin onnistunut. Myös sinä Tipi olet alkanut kirjoittaa nykyään pitkiä ja hyviä viestejä! Hieno homma! Kehuja tietysti myös Mi-Mille ja Miss Darcylle. : ) Niin ja kiitos Tipi ! | |
| Aihe: Vs: Jutustelua La 20 Loka 2007, 13:53 | |
| No joo, olen alkanut pidentää peliviestejäni, koska halusit niin ja se olikin hyvä juttu, että mainitsit siitä, sillä nyt alkaa tulla jo paljon mielenkiintoisempia pelejä XD.
Mutta ei niissä hieman muita lyhemmissä viesteissäkään paljoa mitään vikaa ole, sillä niihin on helppo vastata nopeasti.
Mutta onneksi täällä ei tarvitse kirjoittaa pitkiä viestejä, sillä en saisi niitä varmaankaan aikaiseksi. Mistä bändistä pidätte, tai mistä kappaleesta pidätte. Musta Tokio Hotel on hyvä ainaskin niiden kappaleet über ender welt (en muista oliko se noin mutta tuohon suuntaan) ja spring nicht.
ps. Korjasin sitä peliviestiäni Vaanien-Vajassa. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutustelua | |
| |
| | | | Jutustelua | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|