|
|
| Hevoskeskustelua | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 16 Helmi 2008, 22:06 | |
| VATSALLA NE VOI KIEHNÄÄ<33 SILLEE PYÖRII MASSAA, MIKS SITÄ SANOTAAN? RYPEÄ? EIKU EIKU PIEHTAROIDA! : DD
On jollain vihasilla hepoilla vinot kiiluvat silmät :> | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 16 Helmi 2008, 22:10 | |
| NYYHKIS~~ EI OO VINOI SILMII!!
Joo piehtaroida<3<3 Hevoset myös puree puuta, ja niillä on tosi hyvät hampaat : DDD Mun poni puras mua sormesta ja ai helskutti ku se oli niin helskutin kipee pitkän aikaa : DDD |
| | | Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 16 Helmi 2008, 22:11 | |
| Ponit on kivoi, ne pukittelee | |
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 16 Helmi 2008, 22:12 | |
| Joo<3 Sen ne kyllä osaa ja oikein hyvin osaakin : DDD Nimimerkillä: Kokemusta kyllä on!!
Mulla on semmonen 107cm korkea shetlanninponi ja se osaa pukitella : DD<3<3 |
| | | Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 16 Helmi 2008, 22:15 | |
| Onko ponien karva pehmeetä vai karheeta? : DD<3 | |
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 16 Helmi 2008, 22:18 | |
| Pehmeetä, ainakin yleensä <3<3<3 Miun ponilla ainakin on : DDD |
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 23 Helmi 2008, 16:38 | |
| aah, tänne mie aina tuun vuodattamaan talli päivistäni : D. Menin tänään taas sennosella pikkuponilla<3 Ryhmässä oli vaan kolme ratsastajaa + ope. mentiin sitten maastoon. Oli hauskaa. Tunnin loppu puolella mentiin isolle laukkikselle laukkaa, tai siis siellä oli yksi pitkä kohta missä ei ollut jäätä ja silleen. laukatiin siinä sitten. Ponini tietysti jäi hieman muista jälkeen, kun muut semmoisia isompikokoisia olivat. Annoin vähän enemmän ohjaa välillä laukassa ja sehän vaan vähän kiihdytti ja tuuli vaan humisi korvissa. ah että se oli ihanaa! |
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua La 23 Helmi 2008, 20:08 | |
| Varmastikkin oli todella ihaaa, kun oli kolme henkilöä. Katsoitteko tänään poni dokumentin ja missä oli puhuttiin kaiken laista ratsastuskoulusta? Se kertoi kolmen tytön suhteen poneihin. |
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua Ma 25 Elo 2008, 20:39 | |
| Ihanaa nyt on päässyt pikään aikaa ratsastamaan ja ajamaan hevosilla. Olen hyvässä työharjoittelu paikassa, kun saa ratsastaa ja ajaa (Nyt kyllä oma kehu alkaa haisee). Tänään minä sai ajaan Puhdilla. Se oli todella ihan suokksi ruuna. Mentiin jopa kioskille ostamaan ystävälleen tupakkaa. Lapset katsoivat aivan ihmeissäänsä. Päästyään sielätä pois Puhti sai ihme kohtauksen. Lähti laukaamaan hiekka tiestä todelle isolle nurmikko niitylle. Muutenkaan ei oikein pysynnyt käynissä. Vielä hevos hauskuutta tulee kahden viikon aikan, josta tapahtuu jotain kivaa. Kuitenkin paikat ovat aika kipeät, kun viimeksi on ratsastettu tammikuussa liikunnan tunilla. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Hevoskeskustelua | |
| |
| | | | Hevoskeskustelua | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|