Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Hevoskeskustelua

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Hevoskeskustelua - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 22 Joulu 2007, 21:00

On nähny monta erilaista elokuvaa ja piirettyjäkin. Jotkut ovat myös ihmeelisiä tarinoita ja surkeitakin.

Aika kauan nähtävästi ratsastettu.

Se on kyllä ärsyttää kun haukkuvat kaiken laiseksi nimityksiä, mutta kyllä minkin syön hevosen lihaa, mutta ihan suomalaista vielä.

Näittekö sen vidon hevosista 45 min:sta? Minä en nähnyt ja jutustelun kuulin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 12:10

Ah, minä olen nyt jäänynnä hieman jälkeen ^.^

noh, minä olen nähnyt myös monia piirrettyjä ja elokuvia. Aina kyynel silmässä katson mustan orin paluuta. Se loppu on minusta niin itkettävä...jos totta puhutaan ^.^'

Meilläkin pojat aina haukkuu tai oikeastaan sanoo, että hevonen on hyvää leivän päällä ja varsinkin köksän tunneilla pojat tuppaavat aina kiusaamaan minua tuosta hevosharrastuksestani, joskin minä otan sen vitsinä, ja he oikeastaan vain sanovatkin sen vitsinä ^.^

Minä en suostunut katsomaan sitä 45.minuutin juttua, eikä äitinikään, sitä viitsinyt katsoa. Hänkin on hevosihminen. Olen kyllä kuullut jotain juttua sieltä täältä, mutta en ole oikein ihan kärryillä siinä asiassa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 18:43

Se on aika hirveää mitä minä kuulin siitä pelistä. Se tuntuu niin hirveältä.
En tiedä, mutta minun äitini sanoo pitää rakastaa eläintä pitää myös rakastaa sen lihaakin. Yhden kerran jouduin syömään lehmän kieltä leivän päällä. Muuten ijan hyvää, mutta minusta hieman liijan rasvaisen makuinen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 05 Tammi 2008, 19:14

Nyt minulla on taas juttua kun pääsin tallille <3

Siellä kyllä alkaa olla jo hieman kylmä, pitää laittaa lämpimästi päälle. Noh, Kaverini hoitsu Ossi sai sitten vetokohtauksen kun sitä ulkona harjailimme. Kaverini otti siitä kuvia kännykällään, kun jotkut tulivat satulahuoneesta yllättäen. ( satulahuone oli ihan siinä vieressä. Ossi säikähti sitä ja sai veto kohtauksen riuhtaisi vaan päätään. Katsoin että kaikki hyvin kun huomasin ettei se ollut enää riimunnarussa kiinni. Lähdin kävelemään sen luokse ja se tietysti ravasi pois. Onneksi se kuitenkin meni tallinsa luo, jolloin avattiin ovi ja sitten vielä karsinan ovi sille. Riimunnaru oli sen jälkeen käyttö kelvoton kun se juttu mikä laitetaan riimuun katkes. Heitettii sitten roskii.

Ja tänää menin Tipil, vaikka eka meinasin mennä Jackiel. SE laukkas ihan hienosti vaikka välillä veti päätään alas. Mentii muuten kouluu ja ympyröiden suurentamista ja pienentämistä. Ja nyt voin olla lauantainakin pidempää ku kaverini hoitaa nyt sillonki ossii.

Ja tänään putsittii sen KOKO boxi. Siis kupit, suolakivi, seinät ja tasot. Mnei vaa tunti ja jotai 15 min. Ja lannatki otettii pois. Mutta nyt sen on hyvä olla.

hmm ja itse en siitä pelistä ikinä mitään oo kuullu.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeSu 06 Tammi 2008, 20:15

Vai sillein olet puuhastellut tallilla. Minulla ei ole mitään hevosista, paitsi, että sain tietää yhestä ratsastajasta mistä en tiedä yhtään mitää Madeleine Simht ratsastaja. Tunteeko joku hänet paremin tain on tieto enemmän? Sen minä tiedän että 2007 nuorten mailman mestari ruotsissa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 16:17

Tänään oltiin liikunta tunnilla ratsastamassa. Menin koulun hevosella Uski nimisellä suokkiruunalla. Todella ihanaa oli tunnilla. Meitä oli vain kolme, kun muuta eivät tykäneet ratsastamisesta. Luokan pojatkaan ei yhtään oleet kiinostanut laisinkaan sen sijaan laskettelu on niiden asia.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 16:54

Itse olen ratsastanut vain pari kertaa, eikä minua varmastikkaan hevoshulluihin luetella, mutta ovathan hevoset toki kauniita eläimiä. Yksi hevosmuistoni on se kun tokalla luokalla joskus silloin kauvansitten yhdessä leikkipuistossa, jossa kävin koulun jälkeen kavereiden kanssa oli ratsastusta. Sinne oli tullut yksi "hevos perhe" ja tietenkin "ohjaajat" )sori en tunne mitäänhevostermejä ja olen ihan brlöörh). Niin pääsimme kärryajelulle ja se oli oikein kivaa, mutta vielä kivempaa oli ratsastaa tammalla kun varsa hyppi vieressä. Toki minua talutettiin, muuten olisin varmaan mennyt ihan paniikkiin. tuntui kyllä välillä siltä että putoaisin selästä. Muuten se oli tosi kivaa ja kierroksen lopussa taluttaja hieman juoksutti hevosta ja minä menin ihan kalpeaksi. Kysyin että miksi hän teki, niin minulle mutta ei kenellekkään muulle niin hän vastasi, että kun minä näytin pysyvän siellä niin hyvin. Olihan se kivasti sanottu Smile
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeKe 30 Tammi 2008, 17:14

Minä en taas oikeastaan älyä itseäni, kun minä minä oli pieni kakara oli ponin selässä ja oltuaan hetken sen selässä minä tahdoin jo pois sen selästä. Kun ponin omistaja ratssaili yhdellä toisella hevosella. Sillä minä tahdoin mennä ja sitten minä ihastui hevosiin. Se oli todella ihanaa ja se tapahtui talvella. Se jää minun mieleeni todella kovasti. Nyt minä ratsastan silloin tällöin, kun kuoluni vie minun elämi. Niin kuin tänään olin todella saimme ratsastaa hevosilla liikka tunnilla. Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 19:02

Minäkin yllä yllätys kävin ensin talutus ratsastuksissa. Sehän oli niiin jännää : D.
Sitten vähän myöhemmin innostuin hevosista ja hopsis minut löydettiinkin kaverini kanssa alkeiskurssilta. Ja nyt olen pysynytkin hevosten parissa sen jälkeen.
Olen jopa ollut jo yhdellä ratsastusleiillä ja silloin menin ensimmäistä kertaa ilman satulaa. Se hieman myös jännitti kun ei ollut satulaa ja tuntui paljon huterammalta. Mutta hyvinhän se meni ilman tippumisia. menin semmoisella pienellä ponilla, jolla oli hyvin pompottava ravi ja laukka. Samalla taustalla soi musiikki ja mentiin niinku leikkei. Tulin yhdessä tasoihin. Nimittäin käynti kilpailussa. Olin menny jo sil ponil ja tiesin että sille pystyi antaa monta kertaa pohkeita ennen kun se ravas. Siis ei se ollut laiska.
Haa ja reilillähän oli mukavaa ja hauskaa vaikka ainoat päivät jotka olivat aurinkoisia olivat aloitus ja lopetuspäivä. Muuten sato ja oli kivaa hakee hoitsu laitskalt ku oli kauimmaisel, no olihan siellä yks toinenkin mut semmost muta velliiki oli.
Huomenna taas tallille<3. Ai nii ja viime kerral mentii maastoo. Poni meni jotai kiitoravii ku ravattii.

Jooh eipä täl kertaa muuta ehk sit ens kerral enemmän...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimePe 01 Helmi 2008, 08:35

Milloinhan minä pääsisin seuraavan kerran ratsastamaan. Se olisi todella kivaa. Samalla saisi hyppääkin esteitä. Nyt ei saa surra laisinkaan. Pää pytyssä, kun ei pääse ratsastamaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimePe 01 Helmi 2008, 13:49

Uwaah, nyt on kyllä Sever pudonnut tässä topicissa ihan kärryiltä : DDD

Ihanaa kohta pitäisi lähteä tallille. En ole pahemmin päässyt edes käymään ponini luona, kun koulupäivät ovat kaikki melkein neljään asti Sad
Potuttaa....
Noh, onneksi kesällä sitten pääsee senkin edestä : DD
Ah, nyt iskä huutaakin että pitää mennä tallille ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeKe 06 Helmi 2008, 19:47

Minähän pääsen vasta perjantaina tallille ja onneksi pääsen myös lauantaina. <-- silloin mennään puomeja ja seuraavalla viikolla sitten kai esteitä jos oikein muistan : D
Viime kerralla laukattiin paljon ja kivaa oli paitsi poni hieman innostui : D ja sehän laukkasi aivan loistavasti. Että kaipaan jo tallille! Viime perjantaina etsittiin yhden tallikaverin kännykkää hetki, mut selvis et se oli jääny sen kotiin x D oi joi... huh ja kyllä siellä on iltaisin pimeää ja pitää ottaa jo lämpimät hanskat mukaan. Ja onneksi siellä on se karkkikonekin<3 no ei kyll mä siel enemmän oon ponien takii ku karkkikoneen, mutta sehän vaan antaa jotain maukasta tummiin päiviin. Joo ja joissakin kohissa on jo mutaa ja onhan siellä aina välillä LUNTA! no joo... Ai nii ja kaks viikkoo sitten oltiin maastos en muista kerroinko jo sen. Mutta ihan kivaa sekin oli. : D

no jään tässä odottelemaan perjantaita ja lauantaita, silloin varmaan jo lisää kerrottavaa tai sitten ei.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeTo 07 Helmi 2008, 11:50

Minulla ei ole mitää erikoista tapahtunut hevosten kanssa. Välillä näkee luokan ikkunasta hevosten riehumista, mutta yleisesti ne seisovat tai popsivat heinää suuhun jämiä. Sen sijaan haluaisin tietää Ruotsin junorio voittajasta. En tideä miksi, mutta uskon, että teitä ei kiinostaisi, kun suurimmaksi osaksi vihaavat ruotisia.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 19:18

Hmm. minä en voi auttaa sinua Miss darcy tuossa itse en tiedä mitään tuosta Ruotsin junior voittajasta. No kuitenkin Olin taas tallilla eilen olin vaan pari tuntia kun olin ollut vähän kipeä niin siksi en kauempaa ja tänään sitte olin onneksi piiitkään. Mntiin tänään sitten esteitä ja kivaa oli. Sain siihen hyvän ponin semmoisen mikä on kuulemma monen mielestä hyv esteillä ja menin sillä ekaa kertaa esteitä. Pidin tietysti. meniin jtn jumppasarjaa semmoista että kolme estettä peräkkäin laukassa. Ja semmoista myös jossa oli kaksi estettä peräkkäin laukassa ja ravissa. Ihan tyytyväinen tuntiin paisi heti kun pysähdyttiin poni veti pään alas, mutte tippunu tai menny mukana. Ja sitten ne esteet ravissa poni tietysti halus mennä laukassa ja jouduin siinä pidätelemään aikas paljon. Ja saatiin sitten hakea yhdet ponit tarhasta. : D Ja otin tietty kuvia. Ja ihanaa kun hiihtoloma alkaa! ja silloin tietysti myös tallille ja ratsastaa. : D

no joo lopetanpas tässä taas löpinäni...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:41

En voi minäkään sinua auttaa, ei ole mitään hajua Ruotsin Junior voittajasta :<<<<

Noh, minelläkään mitään ihmeempii oo tapahtunut. Siinähän se menee. Ponia treenatessa. jotta ensi kesänä voitais jopa pärjätä kisoissa, katsotaan nyt.
Eräänä päivänä se oli kyllä niin villillä tuulella, että kun menin ajamaan, niin herra ei malttanut ollenkaan pysyä ravilla vaan laukkasi koko ajan jotain ihme laukkaa, ja välillä kyllä pelkokin käväisi, että mitä jos se kohta lataa takakaviota kärryihin, se meinaan alkoi pikkuhiljaa näyttämään siltä.
Ja sitten yrittää samalla olla vakava, ja käskeä sitä, kun naurattaa sen laukka. Raukka kun ei osaa laukata oikein kunnolla.
Noh, onneksi se on niin kiltti poni , että ei se mitään tehnyt, kunhan vain osoitti jälleen mieltään : DDD

Että ei miellä mittään muuta :>>>
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:42

Mä tiiän hevosist vaan sen et ne on isoi ja niil turpa .: DDD

Anteeksi, kun tungin väliinne typerällä, EPÄADMINMAISELLA kommentillani.
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:45

Aida, olet edistynyt : DDD
Hevoset on isoja ja niillä tosiaan on turpa<3
Mutta minun ponini onkin pieni ja sillä on turpa <3<3

Oli pakko :>>>>

Viimeinen muokkaaja, pvm La 16 Helmi 2008, 21:49, muokattu 1 kertaa
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:47

Edistynyt? Ei olen tiennyt sen aina ! : DD

Tiiän muute myös et niil on häntä<3
Ja sain kuulla et niil on kuulemma lautanenki, joka ihmeen ruuminosa : D

Oli pakko :>>>>
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:51

Jei niillä on häntä ja niillä on lautanen <3<3 Ihmisellä onkin sitten korvassa jalustin .>>>

Lautanen Aida, on siellä takajalan yläpuolella : DDDD

Aida edistyy koko ajan....<3

Mun kone sekoilee :<
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:55

EDISTYN! VOI KUN IHANAA!

Hei hei hei, nyt mä tiiän, öömm, hevosilla on myös KORVAT<3
Sitte niil on harja ja hampaat. Ja ööh, keripukki!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:57

Nyyh~~
Ei hevosilla ole keripukkia :<<

Mutta korvat, hampaat ja harja onkin<3<3
Aida edistyy jälleen : DDD
Tiiätkös niillä on myös ruunu ja kaviot<3<3
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 21:59

KAVIOT TIESIN! : DD Mutta mikä kumma on ruunu?
Mulle tulee mieleen KRUUNU : DD

Ja anteeks keripukki, halusin vaa kiusiii Severiii<3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 22:00

Nyyhkis~~ Aida kiusii miuu<3<3

Ruunu on kavion yläpuolella oleva, jänskä juttu :>>>>
On niillä vuohinenkin ja niillä on säkä : DDDD
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 22:01

Ja säkä on korkeus vai mitä? : DDD

Oon viisas, tsiisus kristus.
Joillaki hevosil on myös vinot silmät :>
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa 16 Helmi 2008, 22:03

YYH!!! EI NIILLÄ OO VINOJA SILMIÄ!!!

Joo säkä on se mistä mitataan hevosen korkeus<3<3
On niillä myös lapa, sekä sieraimet ja vatsa<3<3
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 3 Icon_minitime

Hevoskeskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa