Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Hevoskeskustelua

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Hevoskeskustelua - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 20:58

Nyaah~ Mine olen nyt jäänyt tässä jäljestä n_n
Kyllä mie ilmoittelen, kun tulen Teivoon jossai n vaiheessa ^^ Viimeistään varmaankin kesällä. Ja Vermo on muuten Espoossa, joskin se luetellaan Helsingin radaksi.

Yllätys yllätys, minä vastaan lempiaskellajikseni ravi, kun Mi-Mi sitä tuossa jokin aika takaperin kysyi. Voitte arvata miksi ja kaiken kukkuraksi mine kärsin laukkakammosta ^^' Joskin olen nyt jo muutaman kerran laukannut.
Joskus pienenä minä putosin laukkaavan ponin selästä ja en sitten sen jälkeen noussut enää satulaan. Ikuinen kammohan siitä on jäänyt, ja en varmaan koskaan tule nauttimaan siitä laukasta, jota kaikki kehuvat niin ihanaksi. Ravilla siis mennään.

Ja taas vastailen tuohon Mi-Min kysymykseen, että pidättekö tallitöistä? Itse rakastan tehdä kaikkea tallilla. Ennen enoni kuolemaa hoidin melkein kaikki kesät ihan yksin 5 hevosen ja 3 ponin tallia. Aivan ihanaa aikaa. Nyt tuolla vuokratallilla missä käyn, niin siellä ei oikein mitään voi tehdä. Pari karsinaa joskus olen putsannut ja muutaman hepan tuonut sisään. Hieman kyllä haluaisin enemmänkin tehdä ^^

Ja minen mielestä juuriharjalla voi harjata hevosen kroppaa. Itse en niin katso millä harjalla omaa poniani harjaan, kunhan se ei ole liian kova.

Minellä ei ole ollut vuokraponia eikä varmaan tule olemaankaan, kun on tuo oma karvainen kullanmuru hoidettavana <3 Luultavasti isona hankin sitten suomenhevosen, riippuu miten aikaa riittää, mutta ei ole ollut vuokraponia eikä -hevosta.

Ääh, te varmaan jaksattekin lukea minen pälätyksiä xD
No, joo. Aika pirun kylmä on tosiaan nyt olla tallilla ja kököttää ajamassa illalla, niinkuin Mi-Mi tuossa totesikin jo. Varpaat ja sormet aina ihan jäässä, huonon ääreisverenkierron vuoksi. Voisi vain olla kesä, sehän se on parasta aikaa hevosten kanssa olemiselle, sillä silloin minäkin pääsen viettämään enemmän aikaani tallilla, jolloin voin kinua itselleni sieltä töitä.

Ja Miss Darcy onneksi minä en nähnyt sitä videota tai mitä JIMiltä nyt tulikin.Nuo kaikki tapaturmat on aina inhottavia -_-'
No, joo Sever taas jaksoi pälättää ^^
Voisin tässä vielä jotain mukavaa kysäistä loppuun, jos ette ole mineen jo hermostuneet tätä ennen.
Oletteko olleet kilpailuissa? Ihan niinkuin missä tahansa kilpailuissa? Ja kuinka kauan olette olleet tekemisissä heppojen ja ponien kanssa tai kuinka pitkään olette niistä pitäneet?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 21:16

Vastailen Severin kysymyksiin:

1. En ole käynyt, mutta haaveena olisi edes joskus käydä kisoissa edes kokeilemassa miltä se tuntuu ja katsoa pidänkö

2.Hevosten ja ponien kanssa olen ollut tekemisisä jouluna täydet 2 vuotta, nyt kun olen ratsastuksen aloittanut ja näin, niin toivoa vain voin että olisin aloittanut hevostelunaikaisemmin, mutta minkäs voin.

3. 3 vuotta, kun hevoskärpänen iski, onneksi se iski! <3<3

Perjantaina taas tallille <3 ja lauantain ratsii. Ja jotenkin arvasin Sever että sun lempiaskellaji on ravi. X D Nyt kyllä alkaa ärsyttää se että yleensä ei hevoshullut sanoo et hevoset haisee. Ja ykskin kerran sano et ei heppaa luokkasormukseen, ku ne haisee
: ( Olenkos muuten vielä kertonut miten olen tippunut? En kai.. No tässä tulee hieman muistin virkistämistä sitten.

ensimmäisen kerran tipuin Tipi ponilta, olin yhä alkeiskurssilla. Tipi on aika pieni kokoinen. No kukaan ei ratsastanut edessämme. Köpöttelimme siinä rauhallisesti ravia, kunnes tipi sai päähänsä tehdä äkki pysähdyksen ja vetää kaulansa alas. Siinä kaulalla roikun hetken aikaa kunnes vedin voltin sen kaulan yli.

Ja toinen kerta oli tänä syksynä olimme sänkkärillä ja menimme taas ravia (jokin taipumus tippua ravissako?) 8 D? No, menin jackiellä ja sitten se hyppäsi sivuun ja tömpsähdin maahan. En muuten ollut ainoa joka sillä tunilla tippui. yksi toinenkin tippui 2 kertaa sinä tuntuin, kun sen poni veti eka ison pukin ja toisen kerran kun olin tippunu, niin kai pelästy ja lähti laukkaa. Oltiin sen jälkee hieman mutasii : D

Miten olette tippuneet? tai Severille oletko tippunut kärryiltä, miten?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 18:31

Se oli todella huirveä video, mutta vielä se oli sattuma.
EN ole ollut missään hevos kilpailussa, paitsi katsomassa. Muissa harrastuksissa oln ollut kilpailussa. Sähly, shakki ja uimahypyssä.

Pienenstä asti olen ollut hevosten tekemisessä. Yhdessä talissa sain ratsastaa ja ajaa shettin kanssa. Vaikka en ratsastanut missään vakituisesti. Nuorena ratsastin milloin oli suinkin ratsastaa. Ratsastin eniten minun ystävän ponilla ja hän meni hevosellaan. 2004 aloitin ratsastuksen vakinaisesti, mutta jouduin koulun takia harventaa ratsastusta.

Neliste tippunut jayhdesti hevosen alle jäänyt. Kay oli ensimmäinnen, Gibsy toinen, Tytti Kolmas ja Amor neljäs. Pahin oli Kay ja ..-> Amor, Tytti ja Gibsy. Kay heitti minut suoraan taivaaseen yllättäin ja tipuin kahdesta puoli metristä ilmasta maahhan ja oikein. Siitä kiertelin yhden kerran ja osuin seinään ja kolautin pääni seinää voimalla. Olin hetken tajuton ja siitä heti uudestaan Kayn selkään. Amor oli hieman sama, mutta lensin hevosen pään yli seinään laukassa. Lensin kun heonen jarrutti nopeasti. Tytti ja Gibsy tiputtiin pukkilaukasta.

Pahin oli ikänä en unohda. Olin maastossa torinhevosen Tella nimisellä. Hetkessä se alkoi piehtaroimaan. Minä oli ihmeissään miksi meni alenmaksi. Hetken päästä tajusin oli pietaroivan hevosen puoliksi alla. Seuraavasta pienestä liikeestä meni sen alta, mutta Tella jatkoi hetken piehtaroimista. Sen jälkeen en ole uskaltanut mennä maastoon, vaikka vuokraponi antoi minulle hieman luottamusta uudestaan, mutta en lähde mielelläni maastoon.

Oletteko ulkomailla ratsastunut tai ajannut?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 20:52

En. Vaikka kyllä siellä niiä talleja on ollut Ja olenhan minä vanhempani sinne yrittänyt raahat, mutta näköjään ei oikein onnistunut. Kiinnostunut olen, mutta en siis ole.
Olen vakituisesti ratsastanut 2 vuotta jouluna, mutta olen kyllä niissä talutusratsastuksissa käynyt. Yhdellä ratsastusleirillä olen ollut.
Kaverini ei ole tämän kahden vuoden aikana tippunut kertaakaan, mutta kerran tunnilla meinasi tippua kuulemma. Menimme leikkejä ja hän meni yhdellä Nicolla, joka sitten on semmoinen oikea vauhti poni. No hänellä oli pari ja he ottivat hitaus kisan laukassa.
(muut oltiin keskel.) No sitten he nostivat laukan. He olivat eripuolil kenttääsiis. Nico lähti täysii kitolaukkaa sen toisen perään ja kaverilt lähti jaulustimet. Hänet sitten diskattiin lopult kun oli mennyt jonkun puolet kentäst kiitolaukkaa. No laukkas viel kiitolaukkaa ainaki koko kentän ja sit kaveri ohjas voltille jollon sit hieman rauhottu, että semmosta.

Minulla on muuten ollut pari tämmöstä läheltä piti tilanteit.
No, kun meen Jackiel ja nostan laukan saattaa se tehdä kesken laukan äkkipysähdyksen ja vetää kaulansaalas. Yleensä ees toinen jalustin lähtee jalast, mut onneks se nostaa nopeasti kaulansa ylös. <-- Noita on tullut näitten 2 vuoden aikana paljon, mut viel en oo siit tippunu.

Ja kerran menin Makella, joka potkii muita, jos ne tulee liian lähelle sitä. No yksi takanani tuli liian lähelle ja sitten Make varmaan yritti potkasta sitä ja lähti siitä sitten kiitolaukkaa. Kivaa siinä oli mennä ku jalustimet lähti jalast. No Makel oli pystyharja joten tarrasin siitä kiinni. Pysin kyydissäonneksi. : )
Rakastan kommelusponei <3 ei persoona puutu.

Että tuommoisia komelluksiatällä kertaa.. : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 21:06

Nyaah~ No ensinnäkin olen tippunut niin monta kertaa ponin selästä etten edes niitä enää muista. Kärryiltä olen (uskokaatten tai älkää) mutta kaksi kertaa. Kerran korttikurssilla ja kerran kun en ollut oikein valpas ja ponini jotakin pelästyi. Olin varmaan vielä myös kuumen höyryissä. Mutta kummassakaan ei oikeastaan pahemmin käynyt. Korttikurssilla kun tipuin niin ajoi kärryt liian yhteen erään kaverini kanssa ja ponini säikähti sitä ja ryöstäytyi sitten käsistä, ja mine raahauduin niinkuin 60 metriä sen perässä ja onneksi muuten oli kypärä. Pääni meinaan meni välistä melko läheltä rengasta. Sitten lopulta sain sen pysäytettyä ja eikun takasin kärryille.
Ja onhan tietenkin sattunut paljon muitakin kommelluksia. Hevosten ja ponien kanssa sattuu ja tapahtuu, siitä ei pääse mihinkään. Pari kertaa olen hevosen alle jäänyt, ja kerran on hevonen lonkkaan potkaissut ja vaivaa vieläkin. En pystynyt kunnolla kävelemään kahteen viikkoon, mutta en kyllä sairaalassakaan käynyt >< Mineä ei sairaalaan niin helposti kuskata.

En ole ulkomailla ajanut, enkä ratsastanut. Olisi mukava kyllä mennä esimerkiksi Ruotsiin ja mennä vaikka jonnekkin tallille, jossa kasvatetaan ravihevosia ja -poneja. Arvostan Ruotsissa meinaan ainoastaan sitä, että ravit ovat melko suuri osa myös heidän kansallisuuttaan.

Pidättekö vapaasti ratsastamisesta enemmän, kuin tunnilla olemisesta? Itse pidän tai pidin. Nythän saan tehdä oikeastaan mitä huvittaa, saan ratsastaa ja saan ajaa, mutta silloin kun harrastin säännöllisesti tunneilla käymistä, niin kyllä pidin enemmän sitten vapaasti ratsastamisesta. Saattoi osittain johtua myös siitä yhdestä, erittäin inhottavasta ratsastuksen maikasta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 17:16

Ai niin joo minä unohdin sanoa, että minäkin olen tippunut vaunuista. Se tapahtui talliviikolla. Mennin ystävän kanssani ajamaan kahta hevosta. Ystäväni ajoi ja minä pidin narusta toista hevosta. Lopuksi kun aloimme tulla tallia päin. En muista hevosen nimeä, mutta se alkoi kakkimaan ja hölkä ravia ei voinnut vaan se oli pysähtynyt tyystin. Suokki kennellä oli vaunut kiini sillä oli meno päällä. Huomasin liian myöhää liina loppui ja sitten oli maassa. Sitten me nauroimme koko illan.

Minä olen ratsastanut kerran Esstissä ja Sveisissä sain mennä Neron nimisellä ponilla Sveitsissä. MEitä oli neljä yhteensä. Mahtavaa oli en ymmärtnyt kaikkia sakan kieliä varsinkin hevos puolelta ja opettaja ei ossannut puhua englantia. Onneksi minun täti oli suomentamassa. Yksi oli ratsastanut kuusi vuotta ja hän ei ole ikinä hypännyt ja ryhtikin oli huono. Minä joka oli silloin ratsastanut kasi vuotta niin minulla oli parempi ryhti, Mutta talli oli todella kaunis. Ensimmäin yksi tyinen talli se oli mahdottoman kaunis. Talli ja maaneesi olivat yhdessä kiini.

Ajamisessa on kivempaa mennä oman pään mukaan, mutta ratsastuksessa osittain on mukavaa mennä oman mielen mukaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 19:17

ai hevosista täällä puhutaankin Very Happy

niin minä en ole mitenkään heppahullu mutten hevosia inhoakaan, aika monet ystävistäni ratsastaa joten teisän harrastuksesta vähän enemmän. itse olen ratsastanut 2 kertaa isolla hevosella ja täytyypi sanoa että se oli oikein mukavaa ~_~ ponin selässä olen varmaankin ollut päiväkodissa, muistaakseni ? no mutta hevoset on kivoja eläimiä kunhan niitä osaa sitten käsitellä Smile
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 21:19

Oih, jopa mie olen ratsatanu joskus aikoinaan. Lopetin kun hevonen murjoi miut (Heitti selästään ja juoksi yli, ei kyllä sen vika, toinen ratsastaja vaan ei hallinnut omaa hevostaan ja siitä se sitten lähti..) Söpöjä palleroita ovat, tahtoo falabellan parvekkeelle asumaan:D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 21:45

Sinun pitää muuttaa amerikkaan sielä saa pitää falabellaa, mutta sinun täytisi olla sokea. Flabella tai shettis saa ottaa koiran siajasta. Todella kivaa, mutta kyllä minä haluisin koiran siihen homma, kun koira sopii paremmin kuin falabella tai shettikseen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 01 Joulu 2007, 17:21

Kyllä täällä suomessa on falabelloja, mutta kaiketi todella vähän..
ääh.. Tänään menimme jumppaa. Pyörittelimme käsiä yms ja ravasimme ilman jalustimia. Tosin lopputunnissa ei ole kovin paljon kehuttavaa. Mutta näin ekaksi siis menin Jackieltä. Oli ollut jollain sairaslomalla kaiketi, n. pariviikkoa?
No sitten laukannostoihin. E viitsisi edes mainita. No, ainakun nostin laukan niin heti alkajaisiksi pukki. oiku kivaa.. Ja välillä vaikken edes vielä nostanut laukkaa, niin pukki ja laukkaa. Yhden kerran sieltä alas pumpsahdin. : D
Nyt vaan enää totuttelen siihen että olen virallisesti siis tippunut 3 kertaa.
hmn... Ai niin ja tänään yksi Tipi osasikin avata kaverini takin vetskarin. Aika huvittavan näköistä se oli.
No, nyt tallilla karsinoita on aleltu koristella ja hevosille on tuotu joulukalentereita.
: D Ei kai tällä kertaa enää muuta..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 01 Joulu 2007, 17:30

Mutta etkö sinä pidännyt siitä, että on haastavia ponia, kuin helposti meneviä ponije.
Missä olen ratsastanut vuoden saan mennä ilman satulaa kun haluan ja tunnista riippuu tietenkin.
Minulla on niin ikäva talleille ja tallin hajua. Myös on minulla ikävä ystävän navettaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 01 Joulu 2007, 17:38

Kyllähän minä niistä edelleen pidän, sitäpaitsi siinä oppii paremmin.
Mutta tuo poni ei ikinä ollut pukitellut ainakaan minulle. No, ehkä kaksi kertaa aiemmin. No, tulihan siitäkin uusipuoli esiin, mutta ihana silti.
Ja minähän tulin tallilta vasta tunti sitten : ) Siellä kyllä on hieman viileää, mutta kivaa silti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 01 Joulu 2007, 17:46

Eikö tullut laisinkaan hiki iholle?
Ai niin siitä falabella jutusta. Suomessahan on vain kaksi tällä hetkellä minun tietojen mukaan. Vai ovatko ne kaksi saanut varsan kun toinen oli tamma ja ori olivat.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeSu 02 Joulu 2007, 11:47

Kyllähän ne saivat. Eikös jossain lehdessä aina kerrotakkin niitten kuulumisista. : D
Minulla onkai pari hevoslehteä missä on niitten kuvia ja juttua niistä. söpöjä kyllä ovat : )
Ainiin, siellä tallilla missä käyn lehtee yksi shettis pois se nappi. Eikä minulla siitä kuvia olekkaan. Vain yksi video. Se olise joka karkasi aina laitumelta. Menevän aidan ali.
Kaverini tippui joskus pienenä muuten talutusratsastuksessa kai. He menivät kaiketi shetulla ja kesken ratsastuksen satula valui mahan alle. Tuo on kuvattu ja joskus menen sen kaverilleni katsomaan. Varmaan repeen sille.
yyh. Nappia kyllä tulee hieman ikävä, kun semmoinen vekara on. Lähtee jo torstai aamuna, eli näin sen vikan kerran eilen lauantaina. : (

Ai nii, ja kyllä siitä hieman hiki tuli. Mutta sitten kun jäin vielä tallille niin oli hieman viileää. Sitä tarkoitin : )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeSu 02 Joulu 2007, 12:27

oii. Ne molemmat ovat söpöjä.
Sinäpäs pääset joka päivä tallille. onnentyttö. : D
minä menin vasta tänä kesänä ekaa kertaa ilman satulaa leirillä.
Menin pienellä shetiksel. Ja sillä oli semmoinen pompottava ravi ja laukka. Laukkasin vain yhen kerran. Varmaan näytti huvittavalta kun pompin siel seläs minne sattu.
En kyllä tippunut, mutta hieman hutera olo oli. mutta kyllä minä vielä menen ilman satulaa... Joskus.. Kun ei tuolla tallilla missä ratsastan mennä ilman satulaa muuta kuin leireillä. Vikal ratsastus kerral mennään leikkei. : D tai siis niinku ennen joululomaa..
Muta on kai vielä kolme kertaa ratsastust. Ja ens kerral puomei. Toivoin silti Javkie vaik pukitteli ja toivoin myös yht manuu. Mutta ehkä enemmän haluaisin mennä jackiel, vieläkin. hmmn. Tässä olen miettinyt että olenko valmis vuokraponiin? Jos ottaisin oisin ollu hevosten kanssa vasta 2½ vuotta. Siis olen mittinyt ottaa sen kesälläparikisi viikoksi. Olenko valmis?
Kaipaisin teidän mielipiteitänne.

ööh. Puhuin tuossa alussa Severille. Onko koneeni seko vai näenkö oikein, että sevrin viesti on poissa?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeSu 02 Joulu 2007, 14:37

Äh, joo. Koneeni sekosi olen todella pahoillani ^^'
Mutta joo, linkitän nuo uudestaan ja hieman paremmilla kuvilla. Koneeni on niin idiootti tylsimys, että jaksaa tehdäkin tälläisiä tyhmiä tempauksia.

Heppemus<3

Hiawatha<33

Eli tuossa nyt hieman paremmat kuvat molemmista ponnyistani. Jaksoin rekisteröityä photobucketiin ja laitaa sinne omat kuvat. Mutta tosiaan Heppen kuva on otettu tuossa syksyllä ja hän siis on uusi tulokkaani ja oikein suloinen karvapallero.
Alempi kuva taas on vanhasta menehtyneestä ponistani, joka valitettavasti jouduttiin lopettamaan viime toukokuussa :''( Ja minä olen tuossa kuvassa ainakin 4 vuotta nuorempi joten olen hieman nuoremman näköinen kuin nykyään.

No se niistä minen polleistani. Niin Mi-Mi luulen että voisit ottaakin vuokraponin ^^ 2½ vuotta on kuitenkin melko pitkä aika, ja jos mielestäsi olet valmis ottamaan sellaisen ^^ Itse olen ollut koko elämäni hevosten kanssa, ja minulla on aina ollut omia hevosia. Mutta Mi-Mi minä olen ainakin sitä mieltä että voisit ottaakin ponin ja olen saanut sinusta kuitenkin sellaisen kuvan, että tiedät eläimistä paljon ja rakastat hevosia ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeMa 03 Joulu 2007, 16:13

kiitz.
Tässä hieman kaivelin laatikoitani ja löysinkin jotain.
Nimittäin esim tuon uuden avaratren ja muita kuvia, jotka olen saanut jossainhevostaito kurssilla. Missä ns. opetellaan hoitamaan hevosia yms. Ne olen suorittanut jo. : D
Ai niin ja avarettaressani komeilee se Nappi <3<3
Sen saa aika helposti seisomaan takajaloillaan. kun vaan pitää sen pään yläpuolella jotain syötävää. Enkä itse ole noita kuvia muuten ottanut, joku toinen, sain ne niillä kurseilla.
Ääh, meni taas suu suppuun.
Tässä olen jo tallille ruvennut muuten laittamaan enemmän sukkia jalkaan.
Tallilla missä ratsastan aina vikalla kerralla pukeudutaan. Tai ainakin kypärän pääle tonttulakki. Tosin en tiedä, kun tuota tehtiin entisen ratsastuksenopettajan kanssa, jokam utten oli aivan paras! Niin tekeekö muut ratsastuksenopettajat samoin.

// hieman lyhyt, mutta ei oikeen tuu enää mitään. Ihan kuin olisin kertonut teille kaiken jo.//

Ai niin ja Severin kuvat olivat taas hienoja ja ponit hirmu söpöjä : )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeMa 03 Joulu 2007, 18:35

Se on muuten kauniskuva, mutta kuun katsoi aluksi joteistä olisi laittanut Shettikselle sarvi päähän, mutta se hän oli lunta katossa. Se asia kyllä hieman ärsyttää, mutta silmät ovat jättäneet silmät niin ja silmät eivät pysty enään laitaamaan yksisarvi olisi luminen katto taustasta. Sori, jos sanoi hieman epäkohteliaasti.
Todella kaunis kuva.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 08 Joulu 2007, 15:37

Tässä tuli mieleen nuo kesäleirit. Eli kysymys olisi että aiotteko meenä kesällä leirille?
Minä taidan mennä tuonne tampereen lähelle taas leirille kaverin kans. Otettais taas samat hoitoponit ja sillee. Ku sinne kumminki pääsee vain kerran vuodessa. Nii oishan se kiva taas nähä Nakkii <3 ja Nakki komeileekin nyt tuossa avaratterena. Ei oo siitä ku pari kuvaa. Ja toi on niistä paras, vaikka nyt joku heinänkorsi siihen tuppas eteen.

Ainiin ja tänään mentiin ratsastuksessa jotain apila kuvioo. Ku mentii puomei..
Toivottavasti ymmärsitte mitä sepitin. Ja seuraaval kerral esteitä ja otetaan pieni leikki mielinen kilpailu. Sen jälkeen sitte onkin enää yksi ratsastus kerta milloin mennää leikkejä.
ja sitten joululoma.

Nyt haluis jo nähdä Nakin...<3 Mutta kun se on niin kaukana. kun nääs asun täällä helsingissä : ( Mutta tietysti täällä on myös kivoja poneij..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 08 Joulu 2007, 19:08

Sun pitäisi muuttaa tampereelle, kun sielä on hieman halvempa kuin hessa. HAuskaa mitä halvemaksi tulee sitä ylemmäksi menet pohjois suomeen. Ei oikein viitti ratsastaa helsingissä on niin kallista.

Minulla on vain ikävä Hemmoa, Suvia ja Lyydiaa. Hemmoo en kuiyenkaan näe enään se on kyllä harmi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeSu 16 Joulu 2007, 18:39

aah... Perjantain ei päässyt tallille, mutta onneksi sentää lauantain... : D
Joo, eli tota eilen mentiin siis esteit menin yhel Barbiel.. Hieman laiskahan se on, mutta kyllä ihan hyvin meni. Oli kyllä vähän läppä ku kaks kertaa pysähty esteelle ja sit käveliki sen yli. Mutta muuten kyllä hyvin hyppäs. Otettiin tunnin lopuks pieni leikki mielinen kisa.
Ja aika kyl oli aika hyvä 27 sekuntti. Aika oli kolmen parhaan joukos. Ja siis tulin 3 tai 4. aika hyvin kummiski... Ja kymmenen oli..

Seuraavalla kerralla mennään leikkei ja vika tunti ennen joulu lomaa ja tunnit alkaa taas tammikuun alussa. Että tuommoista siis... Ja tietysti taas uusi avatar. Siinä komeilee Jackie. Jossain lokakuussa otettu, olin rästitunnil ja hypättii esteit ja tietty oli ilta...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeSu 16 Joulu 2007, 19:02

Haluan niin mennä ajamaan, mutta enemäkseen ratsastamaan kolmee kuukauteen en ole ollut ratsastamassa. Crying or Very sad

Täänäään ollut kunon pippalot ja eilen. Siinä ei kylläkään ajateltu hevosia paitsi yhden vieraista on sanonnut että osta minulle hevosen. Neljä vuotta on hokenut sen. (tiedetään ettei se tule onnistumaan, mutta lupaus.) Kuka pitäisi ostaa minulle hevosen pitää kyllä lupauksiaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 20 Joulu 2007, 15:16

aarhg... Odotan jo huomista innolla ku sillon päsee taas tallille.Ja lauantaina taas tallille<3. Tosin sitten se jää tauolle joululoman ajaksi... : (
Nyt on vaan joutunut tyytymään katsomaan kuvia husön hevosista.. Mutta kyllähän minä olen ajatellut muita asioita kuin hevosia.
Tässä nyt vaan olen aina tallille mentyäni katsellut onko laitumilla jäätä, kun viime talvena siellä oli niin paksua jäätä että pystyimme kuljeskelemaan laitumella kaverin kanssa. Ja sillä jäällä pystyi jopa juosta..

Nyt iltaisin tallilla on jo pimeää, mutta ei se haittaa mitään. Mutta siellä kyllä alkaa olla jo viileää, joten kyllä mieluusti jos on hieman kylmä niin menee hetkeks sisälle lämmittelemään. Mutta kyllä siellä ulkonakin voi olla ihan hyvin mielestäni.

Ja niinkuin varmaan olen maininnutkin niin seuraavalla kerralla (siis tänä lauantaina) mennään leikkejä ratsastustunnilla. Mennään tämmöisiä nopeus, hitauskisoja eri askellajeissa ja ollaan justiinsa joitain talli palaa, hippaa yms..
Itse ainakin tykkään leikeistä.

En nyt oikein muista olenko kertonut tästä (aika hyvä muisti mulla : D)
Eli siis menin joskus keväällä Jackiel leikeissä ja oltiin hippaa. Niin voitin sen kun jotkut tietysti ajattelivat että kyllä tuommoinen pieni poni nyt on saatu jo kiinni.
Mutta kyllä jotkut minua välillä tulivat jahtaamaan.
Ja voitin kerrn myös yhden leikin, mutta en nyt muista sen nimeä.

HUOMENNA TALLILLE!!!! : D JA LAUANTAIN KANS!!

öh...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 20 Joulu 2007, 19:12

Tulin tänne nyt pilaamaan vuorokeskustelunne x'D

Tämäkin tyttö on harrastanut ratsastusta n. 4 vuotta! Hevoset ovat kyllä ihania!
Olette varmaan nähneet elokuvan (tai jonkun toisen verison) elokuvasta Black Beauty, eli Urhea Musta. Kyllä minä aina jaksan itkeä niissä tietyissä kohdissa, hevoset ovat kyllä ihania!

Rasittaa aina, kun esim. jos koulussa katsellaan videota ja siinä on hevosia, kaikki alkavat huudella "Hitsi, jäi meetvursti leivän päältä!" ja "Namn, jälkiruokaa!" Ei heidän tarvitse tykätä hevosista, jos eivät halua! Mutta ei sitä tavitse kaikille kailottaa! ^^'
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimePe 21 Joulu 2007, 21:51

Kyllähän minäkin olen nähnyt kaiketin Black Beautyn. No, oletteko nähneet hevosuiskaajan... Siinä onkin heti alussa jo surullista meininkiä...

Meilläkin sama juttu, mutta lähinnä ns. he sanovat että hevoset haisee.. Tai justiinsa jotain meetvursti.

Huomenna sitten vika ratsastus kerta tänä vuonna ja ehkä aion pukeutua hieman, kun vikalle ratsastus kerralle jouluna on aina tapana pukeutua tai ainakin viime jouluna pukeuduttiin, mut oli eri opettaja... <--- Ja oli kyl maailman paras opettaja...
Ja hoitajat saattavat esim. letittää hevosten harjat tai jotain semmoista jos jaksavat. Että odotan jo huomista, mutta olishan se kiva jos huomen ois jo lunta maas...

Ja totta, minunkin mielestäni hevoset ovat ihuniaa!!!!!!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hevoskeskustelua   Hevoskeskustelua - Sivu 2 Icon_minitime

Hevoskeskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: