Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 MIITTI OR NOT !?

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeSu 29 Kesä 2008, 13:14

meikä on viikon poissa ja täällä tapahtuu vaikka minkälaista xD
mutta vai että mitti? sehän on mainio ajatus, mutta jos päivä tosiaan on tuo 18. niin pahalta näyttää ettei meikälikka paikalle pääse, töitä nähkääs ;A;
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeSu 29 Kesä 2008, 19:10

Juu...vihdoin jaksoin tänne pistää...vaikka ei siitä mitään hyötyä olekaan.... Niin että paikalle en pääse isosena olon takia. Jos olisi seuraavalla viikolla tai edellisellä onnistuisi -.-'
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 13:22

Pahasti jäljessä, mutta eipä tuo haittaa... Tuo 18.päivä sopii minullekkin jos vain uskallan tulla. Hesassa kun asun, niin matkat yms. sujuvat helposti. Eli täältä tulee (ehkä) vielä yksi mukaan miittiin.
: D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 13:36

Hmmhh, mitenkäs nyt siis tehdään, olisi hyvä tosiaan löydä tämä päivä jo lukkoon. Itselle ja Carmille tuo 18pvä olisi aivan loistava, mutta olisimme valmiit siirtämään sitä muutamalla päivällä eteen taikka taakse, esim 16, 17, 19, ehkä jopa 20 päivä saattaisi käydä. Mutta sen enempää Carmilla ja minulla ei sitten olekaan aikaa täällä helsingissä pyöriä. . DD
Olisi mukavaa, jos kaikki pääsisivät mukaan.

Mutta siis, miten nyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 13:37

Minulle käy mikä vaan päivä, kunhan vaan äiti ei pakota mökille >'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 13:46

Meikän puolesta sitä varmaan pystyy kanssa parilla päivällä siirtämään eteen tai taakse, mutta eikös tuo 18. nyt ole kuitenkin suhteellisen lukkoonlyöty vai luulenko vain? Mutta kyllä siis muuttaminen meikän puolesta vielä onnistuu, jos tarvetta on.

Mutta siitä ajasta, onnistuisikohan että tavattaisiin jo klo 14? Tutkailin nimittäin juna-aikatauluja, ja Jyväskylästä tulisi yksi juna 13:52 Helsinkiin, mutta seuraava on vasta 15:48 ja siinä on kaiken lisäks 2 vaihtoa ja kestää 5 tuntia, kunnon kiertomatkajuna... Eikä ihan hirveästi houkuttaisi tuntia itsekseni jossain notkua jos siihen klo 15 asti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 15:39

Miittipäivää aletaan siis nostamaan uudestaan esille ? Hieman ongelmallista minulle, sillä ehdin jo sopia työnantajani kanssa 18. päivän vapaaksi, koska en vielä ollut huomannut tätä viestiketjua. Valitettavasti 16 ja 17. päivä eivät ainakaan sovi siis minulle. 19-20. päivä ovat okei ja olisihan se kiva, jos mittiporukka olisi isohko. 

Jonaylan ehdottoma kellon aika ei olisi yhtään hassumpi kumminkaan~

Voisi olla hyvä siirto laittaa sitten päivät ja kellon ajat lukkoon, kunhan muutkin asianosaiset ovat huomanneet uudet viestit ja sanoneet mahdollisesti mielipiteensä n__n. 
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 15:46

meikäläiselle se tosiaan pitäisi olla viikonloppuna kun muuten pukkaa työt päälle : >
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 16:59

Voin jo suoraan sanoa, että minulle käy periaatteessa vain 18. päivä. Mikäli sinä päivänä miittiä ei ole, en usko pääseväni paikalle ollenkaan. Elikkäs katsotaan nyt miten asiat menevät...monet ovat jo tosin laskeneet 18.päivän varaan, joten miksi sitä nyt aletaan enää lennossa muuttamaan?

Minullekkin tuo Jonan ehdottama päivä käy hyvin, mutta lyödään nyt se päivä + aika lukkoon, ok? Olisi parempi päättää se jo, kun tuo heinäkuu huomenna tupsahtaa kuukaudeksikin~


Viimeinen muokkaaja, Dea pvm Ke 02 Heinä 2008, 15:28, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 17:04

Jonan ehdottamama aika sopii. Mutta olen kai yhä sitä mieltä, että se päivä, joka sopii useimmille pitäisi ottaa . DD Vaikka itselleni käy mikä vain jos olen kotona.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 17:07

Sopinee Jonan ehdottama aika meikäläisellekkin sillä täältä lähtee melkoisen tiuhaan linja-autoja Helsinkiin, ja linja-autolla meikäläinen kaiketi (jos luvan siis saan) joutuu matkustamaan paikan päälle.

Ja minäkin tosiaan olen 18. päivästä puhunut vanhemmilleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeTi 01 Heinä 2008, 17:44

Mitä, eikö päivää olekaan lyöty lukkoon? Eipä tässä sinänsä mitään ongelmaa, mutta jos miitti onkin siten 19. tai 20. päivä, en ole tulossa. En yksinkertaisesti kerkiä ja jo tuo 18. tekee tiukkaa, silloin on vielä duuniakin.
Itse pysyn siis mieluusti 18. päivän takana, se kun tuntui olevan jo lukkoon lyöty.

Kellonaikamuutos sen sijaan kuulostaa aina vain paremmalta, pääsen ajoissa kotiin hoitamaan loput työstäni~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeKe 02 Heinä 2008, 19:18

Kraak! Grape mukaan!
90% varmasti pääsen joten listalle vaan. 8---DDD

Tapaamispaikkana rautatientori? Käsitin että ihan ulkona, nimenomaan torilla?
Eikö selvempää olisi tavata digitaaliaikataulujen alla ulko- tai sisäpuolella? Sinne ainakin kaikki osaavat suunnistaa kun melkein pakosta kaukojunilla tultaessa joutuu niiden alta kulkemaan.
En ehtinyt jokaista viestiä lukea, mutta käsitin että tapaamispaikaksi on ehdoteltu tuota toria. Anteeksi, jos kertailen samoja asioita. :')


edit. // ah, okei. kiitoksia sätky. (:


Viimeinen muokkaaja, Grapefruit pvm To 03 Heinä 2008, 10:52, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeKe 02 Heinä 2008, 19:21

Grapefruit, minun on aivan pakko korjata tuo väärin mennyt käsitys, sillä tässä koko ajan ollaan kylläkin puhuttu Rautatientorin juna-aseman digitaaliaikatauluista <'D. Ainakin itse olen puhunut ehdottaessani sitä tapaamispaikaksi. 

Oijoi, miitiporukkahan kasvaa ihanalla vilinällä~<3. 
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeTo 03 Heinä 2008, 20:56

Voipi kyllä olla että meikä tippuu miittiporukasta... Olin näköjään tulkinnut porukoiden sanomisia vähän yltiötoiveikkaasti, tai ainakaan meikällä ja vanhemmilla ei ollu ihan sama käsitys siitä luvan antamisesta. -.- Saattaapi siis jäädä tämä reissu meikältä väliin, täytyy nyt vielä kattoa kuinka käy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimePe 04 Heinä 2008, 08:29

tämä tyttönen siis olisi pääsemässä mukaan 70% En ole aivan varma, riippuu oikeastaan aidasta. : D Mutta jos näin käy että pääsen mukaan, niin olisiko mahdollista saada särky sinun kändy number? Koska mulla on niin huono suuntavaisto ja muutenkaan en ole ollut koskaan hesan rautaasemalla ja hesassa vain 2 kertaa aijemmin.. joten.. :'ss Jos olis mitenkään mahdollista?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimePe 04 Heinä 2008, 15:13

Tämä menee nyt rankan offaamisen puolelle, joten pahoitteluni tästä viestistä.

Vertsuh, En aivan käsitä mihin tarvitset numeroani, jos kerran sinulla on jo Aidan numero ? Mikäli tulet junalla paikalle, niin olet jo aivan oikeassa pisteessä - Rautatientorin juna-asemalla, jossa mahdollisesti kokoonnumme. Mutta kuitenkin, jos numeroani tarvitset näistä seikoista huolimatta, niin voin toki sen yksityisviestillä lähetellä~.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 09:03

Köh, miitin oli nyt tarkoitus olla ensiviikolla, mutta koko aihe näyttää hiljenneen. Olisi hauska viimein tietää, että mikä päivä se nyt sitten on, kun kaikki tuntuu olevan yhtä juuta ja jaata. Ei tässä muuten mitään, mutta jos tapahtuu viimehetken muutoksia, putoan luultavasti kuin eno veneestä sitten informaatiotulvasta jas olen sitten yksinäni jurottamassa 18. päivä siellä asemalla -.-'
Joten, onko päivä nyt se 18.? Voi olla, että suurin osa pääsee oli päivä mikä tahansa, mutta meitä kiireisiä ihmisiä ajatellen, olisi mukava saada viimein jotain varmaa tietoa.

Sorry nyt jos vaikutan nalkuttavalta, mutta jos miitti järjestetään, on jollain oltava se pitäjän vastuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 11:39

Miitti on 18pvä. Kellon aika sitten se 14:00, ja mukaanhan voi tulla myöhemminkin. . DD Muistaakseni se oli näin sovittu.
Ja sen lupaan, että ainakin minä ja Carmi siellä juna-asemalla tuona päivänä ollaan, erotatte pinkeistä asusteistamme.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 15:35

Tämä selvä siis, itse ainakin laitan kellon ajan + sun muun muistiin kännykkääni nyt, kun kaikki varmistui \o/. Itse tulen ennen 14:00 paikalle, koska lupauduinhan Dean ja Miseryn kanssa heiluttelemaan sitä kylttiä (?).

Tuntomerkeiksi sanon, että minulla on miittimekko, jossa lukee selkeästi "SN". Silinterinkin mahdollisesti tulen länttäämään päähäni tunnistamisen helpottamiseksi~. Minusta jotenkin tuntuu, että bongaan Aidan ja Carmin nopeasti harmaasta ihmismassasta, jos kerta pinkki loistaa <'D.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 16:58

Haa, hienoa, saatiinhan tähän joku jämäkkä loppupäätös. Kiitos.
Ja tapaaminen nyt siellä digitaaliaikataulujen alla vai laiturien puolella? Huom, sisäpuolella aika vilkkaasti ihmisiä että saattaa hiukan hankaloitua toisten löytäminen..

Ja juu, myö tullaan sinne ajoissa kyltin kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 17:25

Juu tosiaan se tapaamispaikka pitäisi vielä varmistaa. Minulle on aivan sama tapaammeko digitaaliaikataulujen alla vai laiturien puolella. Mitenkäs te tahtoisitte? . D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 18:11

Kummallakin puolellahan ne digitaalikellot ovat, mutta Miseryn todettua sisäpuolen ruuhkautumisvaaran, niin suosittelisin myös laituria-aluetta. Sitä kauttahan parisenkin miittiläistä taitaa tulla, ellen ole väärin käsittänyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 20:11

Eli siiiis.
18. päivä kello 14:00 digiaikataulujen alla/vieressä laiturialueella(?).

Ja tarkoituksena on siis vain kierrellä/heilua ympäri Helsinkiä, mitään kummempaa tekemistä ei ole suunniteltu?

Pitää tässä varmistella että blondin aivoillani olen kaiken oikein tajunnut...

Bussini on juuri sopivasti joko tasan kahden tai hiukan jälkeen kahden asemalla joten minun pitäisi ihan ajoissa paikalle ilmestyä ellei matkalla ole ruuhkaa tai mitään, mikä liikennettä hidastaa pahemmin.
Mistä minut tunnistaa? Todennäköisesti tungen päähäni joko sinisen 'stetsonin' tai harmaamustakuvioisen valkoisen hatun, jotka kumpainenkin helposti tunnistettavissa ovat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitimeTi 08 Heinä 2008, 10:47

Ja miun lupaani ei ole vielä varmistettu, mutta toivon tosiaan pääseväni n__n
Aika ja paikka ovat selvät, kunhan tieni linja-autoasemalta löydän Rautatientorille *ei ole käynyt pahemmin Helsingissä viime aikoina*, mutta enköhän n__n

Ja meikä varmaan sulautuu massaan melkoisen hyvin, mutta saattaa olla että silinterin päähän tunkaisen tullessani n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
MIITTI OR NOT !?
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: