Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 MIITTI OR NOT !?

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 19:34

Sever taas myöhässä~

No, niin liitynpä miekin ehdokkaaksi ja todellakin halukas oisin tulemaan, mikäli vanhemmat meikän päästää, se onkin sitten taas toinen juttu xD

No niin päivämääristä. Minulle luultavammin sopii kesäkuun viimeinen viikko ja heinäkuu paitsi 9-17.7 ja 20.7 olen silloin riparilla isosena. Muu pvm käy, jollei sitten raveja ole tiedossa, mutta nekin luultavammin Heinäkuun loppuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 23:57

Minäkin voisin tullakkin miittii jos vain silloin sopii, mutta näin alustavasti tuo 18 päivä on oikein hyvä minunkin kannalta, mutta enhän voi koskaan olla ihan 100% varma : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 18 Kesä 2008, 17:59

Oletteko vielä pohtineet, mihin vuorokauden-/kellonaikaan miitti olisi? Itseäni kiinnostaisi kovasti tulla, mutta minulla on juuri kyseisenä päivänä menoa, joten olisi mukavaa tietää pääsenkö edes alussa tai lopussa mukaan Smile . Kauanko teillä kauempaa tulevilla kestäisi tulla Helsinkiin ja mikä olisi paras aloitusaika?

Tuosta paikasta vielä, mielestäni Suomenlinna olisi mukava, siellä saa olla suht rauhassa ja ruohokenttiä sekä kallioita riittää. Voisi myös seikkailla luolissa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 18 Kesä 2008, 18:33

Tuun vähän myöhäs keskusteluun mukaan ...

Mutta olen todellaki halukas tuleen mukaan ! Porukoitten kanssahan täst ei viel oo ollu mitää keskustelua, mut toivon tosiaan et pääsisin : D Ongelmana on vaa tietty se, et meiti asuu tietty sairaan kaukana kyseisestä paikasta, ja yöpaikka onkin sitte taas erijuttu ..

Päivä olisi mun kantilt ehkä paras mahollinen siihe heinäkuun keskivaiheeseen. Ylimääränen Tampereen matka ja kesätöit ku siihen alkuun sijottuu. Niitten jälkeen oon mahollisesti vapaa, enkä tietty osaa sanoo tarkkaa aikaa mihin ajankohtaan se sitten sijoittuukin. Uskon ainakin tuon 18. päivän jo sopivan mainiosti ja sen jälkeisetkin päivät .. uskon. 26.7 - 27.7 väliselle ajalle kuitenki sijottuu animecon, ja sinne oon uskottavasti menos. Ne päivät ei sit ainakaan natsaa.

No mutta toivottavasti tästä kyseisestä ajankohdasta tulee tarkempaa infoa kunhan lopputulos saadaan puitua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 18 Kesä 2008, 19:46

Näyttää siis siltä, että 18 pv miellyttää kaikkia ja se päivä kaikille käy. Vaikkakin vielä ei täysin varmuudella, mutta voisiko sen lyödä jo alustavasti lukkoon vai?

Miitin ajankohta voisi olla ihan hyvä joskus päivällä; porukka ehtii rauhassa tulla Helsinkiin jne. Ehkä klo 14-15 jälkeen...joillakihan on myös töitä, joten se on otettava huomioon.
Paikkana toimisi ehkäpä parhaiten Tuomiokirkon portaat, joku puisto jne. Suomenlinnan ongelma on lauttakustannut - joillekkin siitä voi aiheutua turhia lisäkustannuksia, mikäli sen lisäksi pitää kustantaa junalippu, sekä ruuat. Muuten idea olisi aivan loistava ja juuri sopiva miitin pitopaikaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 18 Kesä 2008, 20:09

18. se siis olkoon 8DDD Ellei joku vieä ehdi ilmoittaa haluavansa mutta ei tuolloin pääse. Tosin, jos vain yksi tai kaksi monesta ei pääse, minusta silti pitäisi pitää silloin milloin lähes kaikille sopii...

Joku iltapäivä vois olla aika hyvä. Itse ehdotan Tuomiokirkon portaita, joista voitaisiin sitten lähteä jossain välissä sitten kiertämään keskustaa... : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 18 Kesä 2008, 22:51

Tuomiokirkon portaita ja 18. päivää vieläkin kannatan vakaasti. Suomenlinnaa vastustankin sitten Dean mainitsemista syistä myös, vaikka eihän se omaa kukkaroani kovasti sitten rasittaisikaan. Otan huomioon pitkältä matkanneet.

Iltapäivä olisi myös hyvä. Varsinkin siinä 15:00-16:00 paikkeilla, jos jollain - kuten minulla - sattuu olemaan kesätöitä, eivätkä he saa vapautetuksi juuri tätä sovittua päivää. Tapaamispaikaksi taas suosittelisin lämpimästi Rautatientorin juna-aikataulujen sisäpuolta tai Kiasman etualaa. Nämä paikat on todettu helpoiksi kohtaamispaikoiksi ja tarpeeksi avoimiksi oikeiden ihmisten löytämiseen~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 18 Kesä 2008, 23:48

Vähän tekisi mieli, mutta mielessäni jo niin jyrkästi sanoin itselleni "Ei", että taidan pysyä vakaumuksessani.

Piti vain sanoa, että suomenlinna ei ehkä ilmainen ole, muttei kyllä muutamaa euroa enempää alaikäiseltä maksa. Ja ellen väärin ymmärtänyt, täällä kaikki on vielä kesän ajan sen 17. Ellen ole lauttamaksujen hintaa ihan väärin ymmärtänyt. Suomenlinnan sivuiltahan se selviää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 19 Kesä 2008, 14:41

18pvä olisi kyllä mainio . DD Paikka minulle on melkeinpä samantekevä, kunhan siellä on mahdollisuus syödä. (MÄKKI<3)
Suomenlinnan haittapuolet tosiaan ovat se maksu, mutta jos se niinkuin Pipsu sanoi ei ole kallis, niin kyllä minulle sekin käy. Mutta entä jos siellä ei saa ruokaa? En halua raahata omia eväitä ainakaan mukaan. DD Suomenlinnassa ei varmaankaan mäkkiä ole : <

Eli siis mennään jonnekin missä ei kuolla nälkään? Kiitos . D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 19 Kesä 2008, 21:45

No mäkkejä ei moisiin ole järkätty, mutta koska suomenlinna on suosittu turistikohde ja siellä asuukin ihmisiä, niin on siellä ruokamahdollisuudet. Siwa ainakin, jos ei muuta.

http://suomenlinna.fi/index.php?menuid=11&lang=fin
Suomenlinnan hinnat, kahvilat yms. ja aukioloajat. Muistaakseni kaikki alle 18v. pääsevät lasten lipulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 19 Kesä 2008, 21:50

Ooh, Suomenlinnassa on Walhalla niminen ravintola, näin ohimennen mainittuna . DD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeSu 22 Kesä 2008, 15:55

Miä en perusta tuota Suomenlinna-ideaa. Edellä on mainittu jo ne haittapuolet ja keksin vielä yhden lisää, jos kerran tapaaminen sijoittuu niin myöhään, kuin vasta iltapäivään, voi saarella tulla melko vilpo, ja sisätiloja siellä on melko niukasti.
On siellä ainakin yksi joku kahvila ja juuri se Pipsun mainitsema Siwa, mutta silti kannatan ihan maissa pysymistä, jotta jokainen saisi sitten hankittua evästä oman tahdon mukaan. Esimerkiksi Foorum- kauppakeskuksessa on alakerroksessa monta eri ruokapaikkaa, joista voi sitten napsia mukaankin purtavaa (mm. se Mäkki ;])
Ja maissa on sekin hyvä puoli, että kun porukkaa tulee kauempaakin, voivat he myös nauttia ostosmahdollisuuksista, kun ovat kerran Helsinkiin asti saapuneet. Jos koko poppoo asettuu johonkin kauppakeskukseen, voivat halukkaat mennä kiertämään putiikkeja, kun muut juttelevat, piirtävät tms.

Tapaamispaikkana parhaiten toimisi varmasti Sätkynuken mainitsema Rautatientori, sinne saapuvat junat sekä monet linja-autot. Elielinaukiollekin saapuu paljon kaukoliikenteen busseja(jos jonkun bussi sinne saapuu), ja paikkahan on ihan Rautiksen vieressä.
Sieltä voisi yhdessä liikuskella pitkin keskustaa~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeSu 22 Kesä 2008, 16:12

*huitoo vimmatusti kättään* Meikä olis hyvinkin halukas hankkiutumaan paikalle, vaikka asun korvessa (pitäis tulla junalla Jyväskylästä ja hankkiutua jollain sinne Jyväskyläänkin) ja voin kyllä vannoa että porukat ei ideaa ihan hirveen hyvällä kato. Mutta halu on kova ja sukulaisia on Hesassa, ehkä siis hieman toivoa olis saada homma jotenkin toimimaan. Tuo 18. päivä on tietääkseni meikällä vapaakin vielä, mutta tapaamispaikan pitäis olla joku sellanen että tällanen onneton paikkoja tuntematonkin osais sinne vaeltaa ilman karttaa ja kompassia : D En kyllä tosiaan tiedä miten porukoiden ja käytännön järjestelyjen kanssa käy (ja meikän hiljaisuuden&ujouden : D), mutta mielelläni yrittäisin kyllä paikalle päästä.

Tulipas sekava vuodatus O.o Mutta niin, Jonan voi lisätä halukkaiden listaan, eri asia sitten miten sen pyrkimyksille käy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeSu 22 Kesä 2008, 16:59

Ja voihan kerpele >.<
Meikä ei sinne varmaan pääsekään, vaikka kovasti haluaisinkin. Minä tulen juuri edellisenä päivänä viikon leiriltä ja en tiedä jaksanko Helsinkiin sitten seuraavana päivänä eivätkä vanhemmatkaan varmaan ainakaan pitäisi asiasta, kun vasta kotia palasin -.-

No joku toinen kerta sitten n__n

EDIT// Yritän vielä puhua vanhempieni kanssa asiasta, josko vaikka sittenkin pääsisin n__n


Viimeinen muokkaaja, Sever pvm Ma 23 Kesä 2008, 11:13, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeSu 22 Kesä 2008, 17:53

Jeeps, yhä vaellan samalla kannalla kuin Misery tuon Suomenlinnan kanssa. Yhä siis kauppakeskusten kannalla olen...ja minä itse varmasti pyörähdän nopeasti shoppaamassa jossain siinä [Foorum kenties, kuten ehdotettiin?], joten halukkaat voivat yhtä hyvin tulla myös miun seurassa katselemaan tarjontaa, jos haluavat.
Ja tuoksi tapaamispaikaksihan on ehdotettu jo sitä Rautatientoria, joten mahtaako se nyt kaikille käydä päinsä? Sinne nyt löytää jokainen, oli sitten Helsingistä tai ei.
Ja minä lupaudun tulla seisomaan sinne Rautikselle - kyllä te näätte jo kaukaa tälläisen kirahvin, joten kaikki varmasti löytävät toisensa.
Vaihdetaan vaikka puhelinnumeroita tämän varmistamiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeSu 22 Kesä 2008, 22:11

Kaikista paras olisi, jos tehtäisiin kyltti, jossa lukisi tyyliin "Valhalla". Sitä kohden varmasti kaikki asianosaiset osaisivat suunnistaa muitta mutkitta.

Puhelinnumeroista puhuessa olen itse valmis luovuttamaan omani, jos joku sitä tarvitsee todella. Omaan jo ennestään vähintään kolmen miittaajan numerot, joten heille soittaminen käy ongelmitta - ellen sitten saavu heidän kanssaan samaa matkaa paikalle.

Päivämäärä on käsittääkseni lyöty nyt suhteellisen lukkoon ? Enää tapaamisaika ja -paikka huutavat apua miittaajilta~. Kun nyt on tullut hieman eriäviä mielipiteitä, missä miittiläiset oikein hommaavat aikansa, niin ehkä sitten tapaamisessa sovimme mielialan ja jaksaamuksen mukaan lähdemmekö Suomenlinnaan vai emme ? Pysyn vielä itse kauppakeskuksien kannalla vakaasti, mutta olen valmis myöntymään reissaamiseenkin. 
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeMa 23 Kesä 2008, 11:25

Mie varmaan suosisin sitä Rautatientoria kanssa tapaamispaikkana, junalla kun yrittäisin tulla niin ainakin meikälle kaukomatkalaiselle se olis sitten hyvä paikka. Onnetonta kun en osaa siellä yhtään liikkua >.< Vaikka no, oonkin ollu Hesassa ehkä... neljä kertaa? : D Ja joku kyltti vois olla ihan hyväkin vaihtoehto, mie oon ainakin aina niin huono huomaamaan ihmisiä tai mitään niin pitää olla jotain tosi näkyvää mitä yritän bongailla...

Ajankohta sais varmaan tosiaan olla joskus iltapäivällä, miulla menee se tunti täältä Jyväskylään ja siitä kolmisen tuntia junalla Hesaan, enkä ihan hirveän aikasin viitsisi liikkeelle yrittää lähteä. Toivottavasti en myöskään joudu joidenkin hirveiden pakaasien kanssa liikkumaan, kun voi olla että jään saman tien pidemmäksi aikaa Hesaan sukulaisten luo, tai lähinnä tuo sukulaisten luo jääminen on kyllä melkein ainoa vaihtoehto millä tää reissu vois meikällä onnistua...

Ja luulen että tänä kesänä menee niin paljon rahaa kaikkeen että hirveetä shoppausta joudun välttämään, joku hengailu riittänee meikän kannalta vallan mainiosti. Mutta nyt tosiaan pidän peukkuja pystyssä että saisin porukat suostuteltua, vaikka eipä ne varsinaisen innostuneita ole... -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeMa 23 Kesä 2008, 11:30

Aah, minä koitan nyt ehkä sittenkin päästä tulemaan, vaikka se tosi epävarmaa onkin. Bussilla joutunen liikkumaan ja täältä menee ajaa Helsinkiin se tunti.
Rautatientori, juu, varmaan paras paikka, ja sen mie ainakin tiedän xD
Ja eipä meikänkään kohdalla se shoppaus varmaan onnistu pahemmin, kun raha on vähän niukilla xD
Ja ajasta. Joku iltapäivä kaiketi kävisi o__o

No koitan miekin vielä saada suostuteltua nuo vanhemmat n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeMa 23 Kesä 2008, 14:41

Oi ihanaa jos Severkin pääseee<33

Mustakin tuo Rautatientori ois hyvä tapaamispaikka, Suomenlinnasta en kauheesti itekkään perusta. D
Aika on mulle oikeestaan se ja sama, kunhan mä ja Carmi vaan saadaan heräillä rauhassa, ettei kukonnousun aikaan jouduta sinne raahautua, vaikka helsingis asunki, kestää mul rauttikselle kuitenki aimon metromatkan verran : D
Mutta joku puolilta päivin, taikka sitten ihan suosiolla iltapäivä vois olla hyvä. Yöllä en lähde mihinkää hiippailemaan, noh, en kyl usko et kovin moni muukaan.

Eli siis tapaamispaikaksi Rautatientorin juna-asema, vai elielinaukio vai minnekäs? Kai jonnekki semmosee, et kaukomatkustajien on helppo löytää.
Toi kyltti idea oli hyvä, joku ilmoittautukoon siis kylttivastaavaksi, jos semmoista haluaa heilutella. Itse en kehtaa . DDD Tämmöstä tällä kertaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeMa 23 Kesä 2008, 14:57

Rautatientori vaikuttaa tiedetyimmältä paikalta, joten kävisikö se nyt lopulta   Ja iltapäivä ajaksi vaikka kello 15:00 ? Itsekkin tulen Pihlajanmäestä, joten bussilla valuu aikaa. 

Noh, me miittikonkarit (minä, Dea ja Misery) voimme tehdä sen kyltin aivan hyvin mielin ja heilutella sitä siellä. Emme koe sitä noloksi, koska nolompaakin on tullut tehtyä <'D. 
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 25 Kesä 2008, 21:41

Niin tosiaan, en oo ees hehkuttanu tänne : D Taisin tosiaan onnistua kiskomaan luvan porukoilta, vaikka ne alkuun vastahakosia olikin. Pitää vielä selvittää sukulaisten kanssa asiat, kun niiden luota yösijoja pummaillaan ja muuta, mutta ilmeisesti meikä on siis tosiaan tunkemassa paikan päälle o/
Täytyy nyt kattoa, että mihin aikaan juna asemalle lipuu, mutta tietysti olis ihan mukava että ihmisiä ois siellä sitten siihen aikaan oottelemassa. : D Joskus iltapäivällä kuitenkin, ja enköhän mie asiaan saa sen verran vaikutettua että jos tuo 15:00 on tapaamisaika niin sellanen juna sitten hommataan joka joskus silloin olis perillä ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 26 Kesä 2008, 09:56

Rautatientori, klassinen ja turvallinen tapaamispaikka. Se on nyt siis se, ne? Varmaan kannattaisi heilua siellä junalaiturien edessä, sielläkohtaa, josta tullaan laitureilta sisään asemarakennukseen. Sisäpuolella liikaa ihmisiä, ja joku onneton voi vielä mennä jostain sivuovesta sisään ja eksyä ja... kaboom.

Niin ja ne puhelinnumerot. Viimeksi kun oli ropemiitti, sovimme, että jokaisella on oltava vähintän yksi miittin tulijan puhelinnumero, jotta eksymisiltä yms. vältyttäisiin. Ehdottaisin samaa käytäntöä nytkin. Kaikkein ikävintä on se, että joku myöhästyy hiukkasen, eikä pysty ilmoittamaan asiasta. Tokkopa me siellä odottelemme mitään tuntia, että ne puhelinnumerottomat yksilöt päätyvät jonakin hetkenä meidän luoksemme.

Kello 15. 00 on kyllä jo kovin myöhä, mutta sopii kyllä. Siinä ajassa ehtii kauimpaakin matkustavat saapua paikalle.
Ja ihmiset, kyllä nyt miittiiä varten viitsii herätä vaikka kukonlaulun aikaan, kyllä se on sen verran spesiaali ja mukava tapahtuma ;]
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimePe 27 Kesä 2008, 10:15

ÄÄÄK! Olen täysin tippunut keskusteluista . D

Mutta olen itse tuon rautatientorin kannalla ja aikakin sopii, vaikka voi mennä vähän myöhään . D Uskoisin että saan itseni sinne siihen aikaan jo keploteltua.

Olen lyhytsanainen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimePe 27 Kesä 2008, 18:17

Nyt selvisi, että en todennäköisesti pääse miittiin, harmi :/ (se olisikin ollut eka kerta). Mutta minulle tuli mieleen, että jos se vain miittiin osallistujille sopii, niin olisi kovin mukavaa nähdä joitain miitissä otettuja kuvia. Että näkee hieman minkälainen tunnelma siellä on ollut jne. Mutta jos se ei käy, niin pitkä ja yksityiskohtainen selostus miitin tapahtumista olisi mukava meille, jotka emme sinne pääse.
Toivottavasti miitti järjestettäisiin joskus uudestaankin, varsinkin jos tämänvuotinen sujuu hyvin.

Juu, se suomenlinna-ajatus ei ollut kovin hyvä, en ollut miettinyt asiaa loppuun tai aatellut ollenkaan käytännön asioita...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitimeSu 29 Kesä 2008, 10:55

Minulle sen sijaan riippuu mihin kuussa se olisi. Itse pystyn tulemaan elokuussa missä se onkaan. Heinäkuu menee autokortin tekemiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
MIITTI OR NOT !?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: