Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 MIITTI OR NOT !?

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 16:31

18pvä heinäkuuta, Helsingissä, Rautatientorin juna-asemalla, laiturien puolella tavataan !

No niin. Muutamaan otteeseen on chatin puolella jo miiteistä keskusteltu, mutta minä hölmö en koskaan ottanut niitä tosissani. Nyt kuitenkin olen huomannut useiden olevan miitistä kiinnostunut ja päätin nostaa kissan pöydälle. : D

Eli siis keskustelua asiasta tänne kiitos, niin ei tarvitse enää jutustelu-palstaa miittihöpinöillä täyttää . D
Tällä näkymin moni olisi halukas siihen että miitti järjestettäisiin Helsingissä, Kesäkuun aikana, mitänyt pulinoista satuin oikolukemaan.
Mutta siis keskustelkaamme ajankohdasta ja paikasta nyt tarkemmin täällä. Kuinka moni olisi halukas osallistumaan miittiin? Ilmoittautukaapas.

Listataan halukkaiden lista tähän näin : D :

aida ja carmi
Arya
Sätky
Dea
Misery
Sever
Dela
Cura
Jona


Viimeinen muokkaaja, Aida pvm Ke 09 Heinä 2008, 23:32, muokattu 7 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 16:35

Ary tahtoo ilmoittautua jos Aida ei pukeudu kokonaan pinkkiin . DD Mut oon sit aika pelottava ihminen, en haluu säikyttää ketää O__o

Jos Kesäkuun aikana saatais pystytettyy miitti ni oisin tosi himo ilonen . DD Heinäkuun vietän melkein kokonaan mökillä tai missä lie.

Mietiskelen vaan, et jos Hesassa pidetään nii mitä tehtäis? 8DD Jos sinne tulee porukkaa muualtakin ku hesast ni voitais näyttää paikkoja ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 16:47

Oi voi, suuri vaivannäköni miittimateriaalin suhteen meni nyt hukkaan, kun olit Aida minua nopeampi kirjoittamaan aiheen. Eipä mitiä, elikkäs:

Itse olisin ehdottanut, että miitistä sovitaan pelaajien kesken, eli onko se nyt kesäkuussa vai vasta heinäkuussa. Joillain alkavat riparit, mökkeilyt ja sun muut juhannuksen jälkeen ja jatkuvat heinäkuuhun. Heinäkuun puoliväli olisi siis tällöin paras vaihtoehto peräti, mikäli porukkaa halutaan mahdollisimman paljon. Myös kannattaa ottaa huomioon onko miitti arkena vai viikonloppuna.

Miiteissä joita/joissa olen itse pitänyt/ollut on yleensä piirretty, käyty kiertelemässä, syöty ja juteltu. Niillä pääsee jo pitkälle. Aryan idea paikkojen näytöstä ei ole paha.

Itse kuitenkin ilmoittaudun osallistujaksi riippuen milloin miitti pidetään~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 16:54

Oi, miittiasia sai siis tuulta siipiensä alle. Hienoa, ja minähän tietty ilmoittaudun innokkaaksi tulijaksi, jos ajankohta antaa myöten.
Mutta, kesäkuussa? Eihän me millään ehditä, kesäkuuta on vain hiukkasen päälle viikko jäljellä o___o

Hesassa riittää ainakin puuhaa, yleensä kannattaa aina istahtaa jonnekin ja levittäytyä poppoon kanssa jutustelemaan, piirtelemään, aivankuin SN:kin mainitsi. Halukkaat voivat päästä ostoksillekin, jos asettaudutaan jonnekin ostoskeskukseen, kuten esim. Kamppiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 16:56

Ei, ei kamppiin! Siellä on kamppihengarit . DD

Ja paikkojen näyttely on kivaa jos joku sitten kantaa mut, vihaan kävelyy, jos se ei liity shoppailuun . DD
Tässä puhuttiin just Carmin kanssa ja todettiin, että meille otollisin ajankohta olisi taas heinäkuun toisen viikon alku.
Mutta siis, tietenkin semmoinen aika joka mahd. monelle kävisi : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:02

Minuakin kiinnostaisi kovasti päästä miittiin ja nähdä näitä mölliäisiä livenä, mutta minullakin tuo ajankohta on aika tärkeä.
Itse vietän nyt koko kesäkuun töissä ja heinäkuussa olen kotona/Suomessa siinä kuukauden alussa. Loppuviikot sitten olenkin jossain aivan muualla...mutta nuo ekat viikot kävisivät.
Mutta toivotaan ja katsotaan, että menevätkö ajat nyt mitenkään yksiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:05

Olen heinäkuun ekaan viikkon asti melkein vapaa. Juhannus menee mökillä ja tuosta eteenpäin aika paljon mökillä.

Joo, ei kamppiin pliide .''D Eiei. Voitais tavata kaikki jossai keskusta, hyörii siel ja mennä jonnekin piknikille .DD Ja piirrellä, syödä yms. Muta mua ei saa shoppaamaan repimälläkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:06

Samaa mieltä, ei kamppiin. Siellä on turha notkua kamalan ison porukan kanssa ja jos on kaunis ilma, niin voisi mennä enemmin vaikka Ruttopuistoon tai perinteisesti Tuomiokirkon portaille istumaan. Kluuvikin on rauhallinen paikka, jos vaikka sade yllättää.

Heinäkuun toinen viikko ei ole lainkaan paha, omaksi ongelmakseni astuu työ. Voisiko esiin laittaa mahdollisia päivämäärä toiveita ? Itse esittäisin toivomukseksi viikonloppua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:08

Hmmhh... Carmin kanssa ajattelimme tyyliin heinäkuun ekan viikon maanantaita tai tiistaita tai jotain sinnepäin, kun Carmiainen on heinäkuun ekan viikon riparilla. : D Mutta juu mulle käy viikonloppukin, Carmista en oo varma . D

Joo, piknkik!
KIIVETÄÄN PUUHUN!

Öööh . DD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:09

Heinäkuun alku kuulostaa hienolta! Minulla sama kuin Dealla, loppu-heinäkuu ei käy, en ole edes Suomessa silloin.
Eli jos ennen 20. päivää miitti olisi, pääsisin melko suurella varmuudella mukaan~
Viikonloppu, arkipäivä, yksi ja sama minulle. Mieluiten arki, mutta silloin ihmisillä on sitten töitä yms. Perinteinen lauantai?

Paikkojen näyttely voisi olla hauskaa mutta kiinnostaako ketään sitten niin kovasti Helsinki - sightseeing? XD

Juu, ei Kamppihengareiksi, ei ikinä. Se oli vain esimerkki, ja hiton huono sellainen ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:12

Eipä le paljoa ajankohdasta miulle väliä, kunhan ei aivan keskellä heinäkuuta ^^ Eikä sen lopus.

Piknikki kuulostaa kivalt <33 Ja sit voitais pyöriskellä kaupungis hieman jokasen tahdon mukaan .''D Hauskan pito nyt tärkeintä on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:13

Jeps, kannatan kanssa Ruttopuistoa!
Mutta noista päivämääristä; itselleni tuo ekan viikon vkl kävisi, sekä 18.-20.7 aikaväli myös.
25.-26.7 nyt ei näytä kovin otolliselta, sillä eikös silloin olekkin Animecon ja varmaan jotain jengiä sinne lähtee, ne?
Muuten nuo viikonloput käyvät myös minulle, mikäli suunnitelmat eivät muutu. Muttas ehdotuksia lisää-?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:14

Mulle ja Carmille täydelliseksi miitti päiväksi osoittautui 12pvä tai 13pvä Heinäkuuta. Eli toisen viikon la tai su . DD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:14

Minä voisin tällöin kyllä päästä .DD Jos hyvä tuuri käy, ja täytyy olla huono tsägä ellen pääse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:17

Voi vadelmavene - juuri tuona viikonloppuna (12.-13.7) itse olen Englannissa bilettämässä.
Noh, katsotaan vielä lisää noita ehdotuksia...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:17

Kesäkuus käy, juhannuksen ei tosiaankaan, heinäkuun eka viikko ja tokan viikon viikonloppu käy n____n
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:20

Entäs 5. heinäkuuta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:21

12. ja 13. päivä kävisivät minullakin enemmän kuin sopivasti. Muita vaihtoehtopäiviä voisivat olla 18. ja 19. päivä ? Kuinkas tämä ihmisillä natsaa ?

Äsh, valitan lyhyttä kommentointiani - päänsärky kalvaa nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:26

Hmmhh... Venatkaas, 7päivä matkustan n. viikoksi Carmille jyväskylään. Aateltiin et oltas tultu sielt sitte 12 tai 13 päiväks hesaan miittiä varten . D Mutta jos 12 tai 13 päivä ei käy, voihan Carmi aina ketkua meillä jonkin aikaa pidempään niin että ehtii miittiin . DD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:29

18. päivä olisi okein mainio myös, se on perjantai..
Mitä päiviä nyt kaikenkaikkiaan on ehdolla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:32

Käsittääkseni ehdotukset ovat olleet:
- Heinäkuun ekan viikon ma-ke (?)
- 12. heinäkuuta
- 13. heinäkuuta
- 18. heinäkuuta
- 19. heinäkuuta
Itse suosin tuota 18. päivää. Se voisi olla juuri sopivan puolivälissä kuuta ja saisin varmaan työnantajaltani päivän vapaaksi, että pääsisin paikalle ihmisten aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:33

Minulle tuo 18. on täydellinen, sillä juuri silloin itse olenkin kotona Helsingissä. Joten itse nyt nojaudun siihen suuntaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:45

En mielestäni bongannut ketään, jolle 18. päivä ei sopisi.. Eli onko se sitten hyvä päivä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:45

Hmmhm tuo 18 päivä voisi tosiaan olla ihan hyvä . D Jos se Carmiainen vaan jaksaa meillä tuon viisi päivää ketkua . D
Toivottavasti<3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:48

Mulle käy 18. päivä ihan hyvin jos ei olla mökil .''D Jos ollaan niin pidätte toki miitin ilman mua.
Onko vielä porukkaa, joille ei käy ehdottomasti 18.? ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





MIITTI OR NOT !? Empty
ViestiAihe: Vs: MIITTI OR NOT !?   MIITTI OR NOT !? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
MIITTI OR NOT !?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: ILMOITUKSET-
Siirry: