| [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 18:32 | |
| Lahpérius antoi naisen suudella intohimoisesti ja samoi hän antoi naisen käden mennä vapaasti. Itse mies veti naisen syliinsä ja siveli hänen selkäänsä. Hiljalleen hän sivelteli naisen kaulaa. Lahpériuksen huulet suutelivat välilä naisen rinta kehää ja sekä kaulan aluetta. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 513 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere Registration date : 20.04.2008
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 18:38 | |
| // äähähää. >'33 //
Kelly pysähtyi hetkeksi, mitä hän oikein teki? Herran jestas, hänhän on arvostetussa asemassa ja nyt melkein makaa tuon miehen kanssa.. " Anteeksi.. Mutta onko tämä nyt aivan viisasta? Jos joku näkee..? " Kelly ei voinut edes kuvitella mitä lehdessä hänestä silloin kerrottaisiin. Nainen perääntyi miehestä istumaan tuolille, alkoi satamaan. Äh, niinpä tietysti. " pääseeköhän tuonne kahvilan sisälle? " | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 19:11 | |
| Kahvila oli suljettu niin kuin kaikki muutkin kahvilat ja kuppilat oli suljettuina. Lahpérius ei kuitenkaan pahastunut mitä nainen teki oikein. Sade alkaeessa ei tarvinnut olla huolissaan, kun kahvilassa ulko terassilla oli katos. Mies ei kuitenkaan vastannut naisen kysymykseen. Hän ei itse kuitenkaan piitannut jos joku näksisi hänet naisen kanssa ja myöskää ei piitannut oliko nainen rikas vai köyhä. Asiasta hän oli varma, hän ei pitännyt, jos joku leikki hänen kanssaan. Ilta oli alkanut ja sen vasta huomasi suudellun jälleen. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 513 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere Registration date : 20.04.2008
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 19:48 | |
| Nainen käveli katoksen alle, häntä ei oikein huvittanut tulla kipeeksi juuri nyt, mutta mies näytti jäävän istumaan tuolille. Naista hävetti oma käyttäytymisensa. Ei hän halunnut olla loukkaava tai päälle käyvä, tai hyväks käyttäjä, mutta silti nainen kuitenki ajatteli omaa etuaan nyt enemmän. Kyllä hän olisi tuota voinut vaikkapa jatkaa jos he olisivat olleet jossain talossa sisällä, pois katseiden alta. " Tule nyt herran jestas pois sieltä sateesta, pian vilustut. " | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 19:57 | |
| " Kai minun tulla teidän mieleksi. " Lahpérius sanoi. Hän napausti sormiaan ja hetkessä hän oli suojassa naisen vierellä istuen tulissa. Mies katsoi sateeseen. " Hiivatti nyt ei saa ruokaa. " Mies sanoi hiljaa. Hän kääntyi katsomaan naista ja nousi seisaalteen. Askeleet olivat naista kohti. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 20:04 | |
| " Kai minun tulla teidän mieleksi. " nainen hymähti tuon vastaukselle, ei pahalla haan huvittuneena. " Ei teidän tarvitse teititellä minua. " Nainen naurahti. " Hiivatti nyt ei saa ruokaa. " Nainen vilkaisi miestä, justhan hän oli juonut lasillisen verta.. mies lähti kävelemään Kellyä kohti, naisen sydän alkoi pampattaa, palvelija seisoi yhä sateessa likomärkänä muttei Kelly kiinnittänyt oikein mitään huomiota siihen. " Tule katokseen. " | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 20:09 | |
| Mies asteli naisen eteen ja laittoi naisen kädet kahvilan ikkunaa vasten. Hän suuteli naista syvästi, mutta hellästi. Lahpérius suuteli naisen kasvoille ja rinta kehälle. Heidän ympärille kasvois pimeä usva, jonka lävitse ei oikein näkynyt. Palvelija jäi usvan toiselle puolelle ja palvelija ei myöskään nähnyt mitä oikein tapahtui usvan sisäpuolella. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 20:20 | |
| Naisen huulilta pääsi pieni henkäsy, tämä nautti miehen suudelmista sekä kosketuksista, mutta siti pelkäsi jotain miehessä.. Nainen ihmetteli myös usvaa, muttei välittänyt siitä sitten enenpää. Hän nojasi nyt asetettuna ikkunaa vasten, hän ei voinut tehdä mitään, hän ei voinut liikkuakkaan mihinkään, hänet oli lukittu tähän paikkaan, toisaalta ei hän halunnutkaan liikkua. Nainen vastasi aina suudelmaan minkä mies soi naisen huulille. " Ethän käytä minua hyväksesi.. " Nainen kysyi kun sai vapauttaa huulilleen puhua. Hän ei sietänyt hyväkskäyttäjiä. Hän vihasi heitä sydämmensä pohjasta. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ma 02 Kesä 2008, 20:31 | |
| Mies suuteli naista kiihkeästi. Hän antoi kuitenkin naisen hengittää suullaan, kun hän suuteli naisen rinta kehää. Suutelu ei mennyt laisinkaan naisen kaulalle. Sillä hän tarkoitti naiselle, että hänen ei ajattele juomista, vaikka miehellä oli nälkä. Hän päästi otteensa pois naisesta, silloin kuin nainen alkoi puhua hänelle. " En halua käyttää hyväksesi, jos sinä et käytä minua hyväksesi. " Lahpérius sanoi. Sanottuaan hän suuteli naista ja sivelteli käsillään naisen vartaloa. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 16:50 | |
| Kelly kääntyi nyt niin että hänen selkänsä nojasi seinää vasten, tämä katsoi miestä suoraan silmiin. Jokin pieni kipinä varoitti naista tekemään tyhmyyksiä, toinenkin kipinä varoitti naista raiskauksesta ja loput sitten, no jokainen voi kuvitella sen itse. Nainen laski kätensä miehen olkapäälle. " En halua käyttää hyväksesi, jos sinä et käytä minua hyväksesi. " Lahpérius sanoi. Mitä mies oikein tarkoitti lauseellaan..? Miten Kelly olisi voinut käyttää miestä hyväkseen, ei hän tavallisesti tosin näin kommunikoinut miesten kanssa, mutta silti.. Nainen värähti hieman miehen sivellessä tämän vartaloa, mutta suuteli sitten tuon huulia pikaisesti. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 19:23 | |
| Lahpérius huomasi saavansa naisen aivan hiljaiseksi. Hän jatkoi jonkun verran naisen suutelua, kunnes lopetti tyystyin. Hänen huulensa asettuivat naisen korvan viereen ja hn lausui: " Meillä taitaa tulla seuraa. " Mies sanoi. Hän osittain tarkoitti lauseellaan, että hänen täytyisi ottaa mustan usvan heidän yltään, että heistä tulisi näkyviä. Muut saattoivat nähdä ainostaan usvan, mutta saattaisi ihmetellä mikä se oli. Lausahduttuaan lauseensa Lahpérius irrotti hellästi otteen ja asteli kauemmaksi naisesta. Kadun sivusta ilmestyi nuoren näköinen mies. Lahpériuksen silmät hahvahtuivat ja asteli nuoren herran viereen puhumaan. He olivat aika kaukana naisesta, ettei hän kuulisi mitä he puhuivat. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 19:30 | |
| " Meillä taitaa tulla seuraa. " Mies sanoi ja pian usva olikin kadonnut heidän ympäriltään, kuten myös mies joka oli mennyt toisen miehen luokse. Kelly jäi katsomaan heitä edelleen sekaisin äskeisestä kohtauksesta. Miehet näyttivät olevan tuttuja toisilleen ja tulevan sopuun, vai? Kelly laski kätensä kaulalleen, mies ei ollut kajonnut siihen kohtaan, hän taisi vain leikitellä naisella.. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 19:43 | |
| Mies toi naisen eteen. " Saanko esitellä ystäväni Fier. " Lahpérius sanoi. Fier oli todella hieno herras mies, kun esittelyn aikana hän kumartui naiselle. Fier ei ollut laisinkaan vampyri vaan pelkä normaali ihminen. Se asia saisi varmaan naisen ihmettelemään, kun Lahpérius puhunnut veren imemisestä ihmisitä. Fierillä oli komean näköiset kasvon piirteet ja ihanne mies ten pituus ja ryhti. Asuste oli kuitenkin sen sijaa yllättävää, kun ei ollut kunnon vaatteita. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 19:59 | |
| " Saanko esitellä ystäväni Fier. " Lahpérius sanoi. Nainen katsoi miestä päästä varpaisiin, melko miellyttävän näköinen, varmaan aatelinen, mutta miksei hänellä ollut kunnon vaatteita päällä? Johtuiko se sodasta? " Hei, olen Kelly. " Nainen hymyili miehelle esitellessään itsensä ja oli imarreltu tuon kumartaessa häntä. Nainen käänsi katseensa sitten Lahpériukseen kysyvästi miksi mies oli esitellyt Fierin hänelle. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 20:18 | |
| Fier oli rikkaasta perheestä, mutta hän sopeutui paremmin kouluun. Lahpérius ei kuitenkaan halunnut sanoa naiselle, että hän kävi koulua. " Teillä on hieno nimi. " Fier sanoi. Lahpérius katsoi ystäväänsä ja välillä Kellyyn. Kummatkit katsoivat kysyvästi mieheltä ilmeeltä. Lahpérius ei sanonnut yhtään mitään ilmeellä naiselle ja sekä miehelle. " Miten sinä uskallta astella myöhää yksin. " Lahpérius kysyi nyt, kun muulloin hän ei ole ehtinyt kysyä. " Olin menossa kotiin..." Fier sanoi. Hän tiesi, että hän oli turvassa miehen seurassa, vaikka naisen oli vampyyri myöskin. Lahpériuksen katse pakotti Fierin puhumana hänelle lisää, kun oli jättänyt lauseen hieman kesken. " Minderin luota. " Fier sanoi nolostuneena. Lahpérius ilme muuttui todella pienesti. Harvat osasivat tulkita pienen muutoksen naisen kasvosta. " Et voi olla tosissasi. " Mies sanoi. Fier nyökytteli ja ilme oli kyselävä 'mitä olen tenyt väärin' " Kelly onko väärin, jos lähdet naisesi luota, kun olet juuri rakastellut hänen kanssaa? " Fier kysyi. Lahpérius rojahti tuoliin. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 20:36 | |
| Kelly kuunteli miesten keskustelua hieman hämillään tilanteesta, hän ei tiennyt oikein miten olisi tai suhtautuisi tilanteeseen. " Kelly onko väärin, jos lähdet naisesi luota, kun olet juuri rakastellut hänen kanssaa? " naisen kasvoille ilmestyi sanoin kuvaamaton ilme. " Kyseistä tilannetta ei tule koskaan tapahtumaan, en rakastele naisten kanssa. " Kelly virnisti hieman miehille hänestä se oli jotenkin huvittavaa. " Mutta jos se mietittäisiin että oisin maannut miehen kanssa, tilanne riippuisi siitä kuinka läheinen kanssa kävijä olisi minulle. " Nainen hymyili nyt pienesti miehille. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ti 03 Kesä 2008, 20:48 | |
| " Ei, ei Sinä et tainnut ymmärtää mitä minä kysyin. Vaikka, jos Lahpérius rakastaa sinua ja olette rakastelleet. Kun olette rakasteleet ja mies lähtee pois yöllä ja aamulla ei näy miestä. Mitä tekisit? " Fier kysyi Kellyltä. Fier sanottua Lahpérius vetäisi miestä turpaan. " Älä ikinä laita minua vaihto ehdoksi ja monesti pitää sanoa se sinulle. " Lahpérius sanoi. Fier katsoi miestä ekaksi ja siitä sitten naista. Ilmeellään hän pahoitteli todella paljon ystävälleen. Hän oli kokenut monta kertaa Lahpériuksen nyrkit. Hän oli vai lentänyt yli penkin yli. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 17:07 | |
| " Ei, ei Sinä et tainnut ymmärtää mitä minä kysyin. Vaikka, jos Lahpérius rakastaa sinua ja olette rakastelleet. Kun olette rakasteleet ja mies lähtee pois yöllä ja aamulla ei näy miestä. Mitä tekisit? " Nainen alkoi nauraa, mutta tämän nauru hyytyi kun mies päättikin mollasta ystäväänsä. " Älä ikinä laita minua vaihto ehdoksi ja monesti pitää sanoa se sinulle. " Lahpérius sanoi. " Lahpérius! Ei noin tehdä ystäville edes suutuspäissään! " Kelly tönäisi hieman miestä ja auttoi sitten Fierin ylös ja vastasi sitten tuon lauseeseen. " Luultavammin en tahtoisi nähdä Lahpériusta ellei hänellä olisi mitään pätevää syytä. " | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 20:34 | |
| Lahpérius oli aivan hiljaa ja katsoi muualle. Kun nainen sanoi kummatkin lauseet mies asteli sateeseen. Fier nousi reipaasti ylös, vaikka nainen avusti häntä. " Kyllä tämä tästä. Olenhan minä tottunut näihin aijemmin, mutta enemmäkseen hän antaa muille köniin, kun olen ainut ihminen meidän ryhmästä. " Fier sanoi naiselle. Lahpérius kääntyi katsomaan ulkona ystäväänsä. " Mene rakastamaasi luokse, kun sinulla ei ole pätevä syytä sanoa hänelle miksi olit poissa. " Lahpérius sanoi. Sanottuaan Fier tajuili, miksi hänen täytyisi häipyä rakastamsi naisen luota. " Kiitoksia teille. " Hän sanoi. Hän antoi pusun Kellyn otsalle ja vilkutteli ystävälleensä. Lahpérius teki nopean portaalin miehen eteen mistä Fier meni sisään. He saattoivat kuulla portaalin kautta, kun Fier törmäsi pöytään. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 20:42 | |
| Kelly mulkaisi Lahpériusta, ai, että mies oli antanut ennenkin köniin ystävilleen? Nainen mulkaisi murhaavasti miestä, kunnes Fier päätti poistua portaalin kautta. Pieni tömähdys kuului ennen kuin portaali sulkeutui, mahtoiko Fieriä sattua? Naisen silmät eksyivät jälleen mieheen vihaisena. " Mikä toi ny oli? " Kelly tuhahti tuolle turhautuneena, turhaa hän edes yrittäisi kommunikoida tuon miehen kanssa kuin aikuiset ihmiset. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 20:55 | |
| Lahpérius oli sateessa ja pysyikin sielä siihen asti, kun nainen sanoi. Hänen katse kääntyi Kellyyn. " Mikä sinua nyt oikein mietityttää. " Lahpérius sanoi. Katse oli kuoleen miehen näköinen ja se oli miehen yleisin katse. " Anteeksi, mutta minä suurimaksi osaksi suojelen häntä samanlaisista kuin me ja demoneilta. " Mies sanoi. Kun hän sanoi Kellylle Lahpérius oli naisesta parisen sentiä erona. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 21:14 | |
| Naisen suu oli murtuun väännettynä, häntä suututti miehen käytös, mutta toisaalta mies vain suojeli ystäväänsä. " Jos vaikkapa suojelisit häntä ensi kerralla omilta nyrkeiltäsi. " Nainen hymyili viekkaasti miehelle, hän halusi hieman piikitellä miestä sanoin, vaikkei ollutkaan siinä mikään mestari.
Miehen lähestyessä Kellyä jälleen, naisen sydän löi pari ylimääräistä lyöntiä. Aikoiko mies viellä jatkaa siitä mihin he jäivät? Nainen tuijotti tiukasti miehen kasvoja, odottaen mitä tuolla nyt liikkuisi päässä. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 21:31 | |
| Naisen lauseesee hän melkein halusi jatkaa, mutta hän ei osannut laisinkaan valita miten hän voisi jatkaa naisen lausetta. ajatuksissaan hänellä oli liian monta. " Sillein hän ei hän ei voisi selviyty kaltaisista, jos en tekisiin. " Lahpérius sanoi naiselle. sanotessaan hänen suunsa naisen korvan kohdalla. Poskensa hän asetti naisen poskea vasten. |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 21:36 | |
| Nainen kuunteli miestä poski poskea vasten, hänelle tuli pieni tunne että olisi jotenkin paha ihminen. " Olenko niin kamala, että sinun pitää suojella Fieriä minultakin? " Kelly laski suudelman miehen kaulalle, kiusatakseen vain tuota. " Ehkä olet oikeassa, ehkä minun kaltaisiltani olennoilta kannattaakin suojella ihmisrääpäleitä. " Ei hän tarkoittanut että Fier olisi rääpäle, hän vain sanoi ihmisiä rääpäleiksi, ei kato arvostanut heitä melkein pätkääkään. Hehän olivat vain Kellyn ruokaa. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] Ke 04 Kesä 2008, 22:17 | |
| Mies nautti siitä, että sai naiselta nopean suudelman kaulan ylä puolelle. Nainen ei pääsisi kaulaan, jos ei poistaisi paksun kravaatinsa. " Et sinä ole kama laisinkan sitä paitsi sinä olet suloinen veren imijä. " Lahpérius sanoi. " Kannattaa suojella on jos sinulla on jokin syy suojella. Fier on minulle veri panki hätä tilanteissa. Enkä minä halua muu vampyyri vie hänet kokonaan pois ja muutaisi vampyyriksi. " Lahpérius sanoi. Se oli yksi syy miksi hän suojeli Fieriä pahalta. Suurimaksi osaksi he olivat kasvaneet samassa kylässä ja ovat tunteneet melkein lapsuudesta asti. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] | |
| |
|
| |
| [K-18!]Yö on iloisuutta ja päivä kidutusta[K-18!] | |
|