Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kysymyksiä

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeMa 10 Maalis 2008, 20:10

Voisiko joku (lue: Aida) laittaa peli-infoon Vapauden Ruusua? Tai voisinko laittaa sen sinne itse : ) ? Kenties sinne liittyisi jäseniä, muitakin kuin Jelia-tyttönen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeTi 11 Maalis 2008, 13:30

Jonayla, sinulle olenkin jo aikaisemmin vastaillut, ja Peli-Infoon asiasta vielä pistinkin : D

Ja Jelia, itse olen laiska enkä jaksa, joten annan siis sinulle luvan tehdä sen : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeTo 13 Maalis 2008, 21:32

Tuleeko tänne välillä siivousta, kun tuntuu kaikki, jotka ovat rekisteröineet eivät oikein tule.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimePe 14 Maalis 2008, 14:53

Kyllä, jossain vaiheessa. Kun aikani siihen riittää : )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 18:07

Kiusataas Pinkyä. .>

Mikä homma tuo Silmäpuolisorto on? Olen nähnyt sen sanan monta kertaa muutaman tyypin viesteissä. .>
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeMa 24 Maalis 2008, 16:33

Carmi käytti tahallaan silmäpuolihymiötä: (. D) ärsyttääkseen minua, joten pistin sen sitten sanasensuuriin, ja nyt jos joku vahingossa sellaista hymiöitä erehtyy käyttämään, tulee tilalle teksti: Silmäpuolisorto
Mä kun niitä niin sorran, hahaha : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeTi 25 Maalis 2008, 18:46

Tuota mitenkäs minä saisin kuvan ton niccini alle. Aika monilla näyttää sellanen olevan enkä minä keksi miten sellasen saa. Se varmaa lukee jossain, mutta tyhmä kun olen en ole huomannut missä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeTi 25 Maalis 2008, 21:03

Tätä on hankala selittää mutta yritän kummiskin, eli siis valitset tuolta foorumin yllä olevista linkeistä(mm. home, gallery, log out jne) kohdan Profile, ja siellä taas yläkulmassa on pieniä linkkejä, joista valitset kohdan Avatar ja sieltä sitten pystyy joko lataamaan tai linkittämään pienikokoisen kuvan tuohon nickin alle =)

Kysy toki lisää, jos et vielä ymmärtänyt!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeKe 26 Maalis 2008, 12:32

Aida kirjoitti:
Carmi käytti tahallaan silmäpuolihymiötä: (. D) ärsyttääkseen minua, joten pistin sen sitten sanasensuuriin, ja nyt jos joku vahingossa sellaista hymiöitä erehtyy käyttämään, tulee tilalle teksti: Silmäpuolisorto
Mä kun niitä niin sorran, hahaha : D

Aijoo, siks niitä tuli siinä mun yhdessä aiheessa.

Aida, tiesiksä muuten et oot ihan kauhee? : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeKe 26 Maalis 2008, 16:41

Apua Elvan mitä mä nyt oon tehny? : o
: D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeKe 26 Maalis 2008, 18:45

Nokun sä sensuroit noi Silmäpuolisorto hymiöt. Silmäpuolisorto
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeMa 31 Maalis 2008, 14:16

Heips saisinko tehdä näille sivuille fanisivut yhteen paikkaan. Kertoisin siellä, että mitä ropetus on, niille jotka ei tiedä, tästä paikasta mm. että millä lajeilla täällä saa pelata, minkälaisia paikkoja täällä on, killoista ja muusta sellaisesta mitä täällä on. Voisin laittaa tuon oman Ookamini hahmoesimerkiksi ja muidenkin hahmoja jos he tälläiseen käyttöön hahmonsa suostuvat luovuttamaan. Kertoisin kaiken tuon, paitsi hahmoesittelyt omin sanoin enkä lainaisi tekstiä täältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeMa 31 Maalis 2008, 16:56

Jos vain haluat, niin saathan toki! : D
Sehän vain ilahduttaa minua, sekä tietysti aivan erityisestiCarmia! Ja toivottavasti myös koko Valhallan väkeä : )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeMa 31 Maalis 2008, 17:08

Todellakin, mukavaa että joku tuollaiseenkin jaksaisi ryhtyä . D

Muutenhan tuo on aivan loistava idea, kuitenkin mieleeni heräsi yksi mutta.
Mielestäni olisi jotenkin sopimatonta laittaa Ookamia hahmoesimerkiksi, tuota hahmoa kun et ollut hyväksyttänyt hahmokirjassa, eli periaatteessa sitä ei ole edes Valhallaan hyväksytty.

Mutta kiinnostuksesi Valhallaa kohtaan todellakin meitä ilahduttaa, ja pakko myöntää, että me molemmat Aidan kanssa olemme hyvin imarreltuja . D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeTi 01 Huhti 2008, 14:41

Tota joo. Se että laitoin Ookamin peliin ennen kuin se hyväksyttiin oli vahinko. Tämä ei ole mikään puolustus, mutta hätäpäinen kun olen toimin usein liian nopeasti ja liittyessäni jäi jotain lukematta. Nyt nuo liittymis tekstit olen toki kerrannut ja pyydän anteeksi tuon luvattoman hahmon laittamista peliin.
Mutta, kun Ookamista ei ole hahmoesimerkiksi, niin kävisikö toinen hahmoni Yuri?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeTi 01 Huhti 2008, 20:04

Yuri käy hyvin : )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeSu 18 Toukokuu 2008, 18:49

Hei kuules, olen aina ymmärtänyt niin, että samalla hahmolla voi pelata vaikka esim. kolmessa eri peliss, kuhan vuorokauden aika on eri. Eikö se olkin näin? Esim. yhdellä hahmollani Selethillä on meneillään pelit illalla, yöllä ja keskipäivällä.

Olen jo kauan pähkinyt tätä asiaa, mutta missään ei olla kielletty. On vain puhuttu, että samaan aikaan ei saa olla hahmo kadessa paikkaa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeSu 18 Toukokuu 2008, 20:37

Juuri näin.D Eli Hahmollasi voi olla pelejä samaan aikaan käynnissä, kunhan ne ovat eri vuodenkauden aikaan. Sen takia on hahmoille tehtävä aikajanat, kun pelejä kertyy, jotta pysyy mukana siinä, milloin mitäkin hahmolle on tapahtunut.
Esim. Jos vaikkapa Selethillä on kaksi peliä samaan aikaan käynnissä, joista toinen on tapahtuu vaikkapa tänään, ja toinen taas sijoittuu huomiseen. Ei hahmosi voi tänään- tapahtuvassa pelissä, päivitellä huomisessa- pelissä tapahtuvia tapahtumia, vaikka pelit ovatkin käynnissä samaan aikaan. Aikajanan tekeminen siis auttaa ehkäisemään tällaisia virheitä.D


Toivottavasti selitin tarpeeksi selkeästi Silmäpuolisorto
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeMa 19 Toukokuu 2008, 06:26

Selvä, kiitoksia nopeasta vastauksesta :'D

Olenkin tuon aikajanan hahmoilleni tehnyt, huomaa, että se helpottaa meininkiä kovin ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimePe 23 Toukokuu 2008, 19:29

Kuinka pitkiä niiden ropetuksien pitäisi vähintään olla? Silmäpuolisorto
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimePe 23 Toukokuu 2008, 21:10

Milloin tänne tulee siivous? Tietäisi kenen kanssa voisi ropettaa, että ei kestäisi vastauksien saamisessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeLa 24 Toukokuu 2008, 16:53

Casmíra, pelauksien kuuluisi vähintään täyttää tämä tekstiloota, johon kirjoitetaan. Mutta jokanen miettiköön itse noudattaako sitä vai ei. . D

Ja Miss, siivous tulee kun on tullakseen. Itselläni ei ole aikaa moiseen vähään aikaan. Treenejä kokoajan, peleihin pitäisi vastata, päivityksiä ja viekkuja hoitaa. Listallani siivous ei ole ihan kärjessä. Eli ajan kanssa. Kärsivällisyyttä siis!
Niin ja Miss, kyllä varmaan sinä itsekin huomaat ketkä tällä foorumilla ovat aktiivisia ja ketkä eivät, eli hommaile pelejä aktiivisten pelaajien kanssa.

Anteeksi, jos vastauksissani on kärkästä sävyä. Ei ollut tarkoitus. Anteeksi. Menee vain hermot, kun kaikki haluaisivat että teen sitä, ja toiset tätä. Minusta ei ole moneksi . DD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeKe 28 Toukokuu 2008, 11:07

Oikeastaan tämä ei liity Valhallaan mitenkään;
Miten saa linkkiin nimen, niin että sitä voi klikata ja siitä avautuu toinen sivu?
Niin ja vielä, voisiko joku kertoa biljardin ns. tärkeimmät säännöt? Mahdollisimman lyhesti. Tarvitsen niitä Kittyhin ja minun peliin. o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeKe 28 Toukokuu 2008, 12:03

Tässä ainakin yksi linkitystapa:

[url=OSOITE]NIMI[/url]

laitat siis osoitteen tuohon ''osoite'' kohtaan ja nimen jälkimmäiseen.

Biljardin ohjeista on aika paha mennä sanomaan, koska biljardipelejähän on useita? Ohjeet riippuvat tietysti siitä, mistä biljardipelistä on kyse. Olettaisin, että tuossa pelissänne pelataan 8-palloa?

Ohjeet 8-palloon löytyvät täältä wikipediasta, voit itse käydä ne sieltä lukaisemassa .)
Takaisin alkuun Siirry alas
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitimeKe 28 Toukokuu 2008, 18:56

mää oon ihan tyhmä.. en tajua miten saan tollaisen allekirjoituksen näkymään näissä viesteissä vaikka kirjotan sen siihen ja klikkaan lähetä. Silti se ei näy. :'s
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kysymyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysymyksiä
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: OHJEET-
Siirry: