Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kysymyksiä

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeKe 23 Heinä 2008, 18:26

Uusista säännöksistä löytyy kohta, jossa puhutaan kirjakielestä. Jos kuitenkin pelissä on Jussi, joka puhuu vahvasti murtaen, voe kae hän ny tän kerran sitä puhhuu? Siis että puhekieltä saa käyttää "merkkien sisässä", kun se on tahallista : ) ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeKe 23 Heinä 2008, 19:13

Muuten, jos piippua saa poltaa niin siihen tavitse tilutikut, että sen saan syttymään vai millä mulla tavalla saa sen syttymään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimePe 25 Heinä 2008, 22:20

Jelia, puhekieli on sallittu juuri vuoropuheluissa, eli "näiden merkkien" sisässä, oikeassa siis olit . D

Ja Miss, tulitikkuja ei ole. Niiden sijasta käytetään edellä mainittuja tuluksia, joilla tulen saa syttymään. Lisätietoa tuluksista
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimePe 01 Elo 2008, 22:27

Voiko vampyyrit liikkua ulkona valoisaan aikaan?
Yritin etsiskellä tuolta sivujen puolelta vastausta mutta minei ainakaan huomannut että siitä olisi mainittu jossakin ><

Sitten toinen kysymys.
Eli kun täällä on aatelisia, niin miten isot aatelissuvut erottaa toisistaan jos sukunimiä ei varsinaisesti ole vaan kaikki on jonkunpoikia/tyttäriä? Erotetaanko merkittävät suvut toisistaan ainoastaan vaakunoilla tms? Vai mitä hä? x,D
[Selitinhän taas mahdollisimman epäselvästi]
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeLa 02 Elo 2008, 10:38

Hmmh, näihin Valhallan vampyyri asioihin en itse ole erityisemmin perehtynyt, sillä kyseinen rotu tuli pelaajien tuomana Valhallaan, ja niiden yleistyttyä Carmildee teki niistä rotuesittelyn, jossa ei kuitenkaan mainita tuosta ulkonaliikkumisesta. Itselläni on kuitenkin sellainen käsitys, että vampyyrit voisivat aika kehnosti ulkona aurinkoisella säällä.
Kai he voivat ulkonaliikkua auringonvalossakin, mutta se toki kuluttaa kovasti heidän voimiaan ja häikäisee silmiä ja mitä vielä mahdollista . D Puolivampyyrit voivat taas ongelmitta liikkua päivisin ulkona.

Toivattavasti en vastannut nyt aivan höpöjä, Carmildee olisi ehkäpä oikeampi henkilö vastaamaan tähän vampyyriasiaan.


Niin ja sitten Aatelisiin. Kyllä, aikamonilla aatelissuvuilla on joku vaakuna. Yleensä kuitenkin aatelisten kesken Aateliset tuntevat toisensa, ja oman arvoasemansa. Ja kyllähän oikein rikkaan ja vaikutusvaltaisen henkilön tuntee jo vaatetuksestaan. Mutta yleensä kyllä aateliset tuntevat vaikutusvaltaisimmat ja ylhäisimmät henkilöt nimeltään. Nämä hieman "ala-arvoisemmat" aateliset jäävät yleensä tunnistamatta, ja vähemmälle huomiolle.

Äh, ei kyllä ajatus pelaa tänään yhtään. Tuntuu tosiaan, että puhun jotain aivan hepreaa.
Joten kysy toki lisää, jos jäi epäselvää, mitä en selityksineni ollenkaan ihmettelisi . D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeMa 15 Syys 2008, 12:57

Aaw mun on ihan pakko nyt vastata tuohon Hiawathan ensimmäiseen kysymykseen.

Eli siis tuohon, että voiko vampyyrit kävellä ulkona.

Käsitykseni mukaan kyllä, mutta auringon valo heikentää heitä huomattavasti, riippuen siis siitä ovatko he ruokailleet ja onko kyseinen yksilö vahva vai heikko. Tämä saattaa myös olla hyvin yksilöllistä, joten tavallisimmin vampyyrit kiertelevät ja kaartelevat varjojen kautta. Myös jos näin olen myös ymmärtänyt, vampyyrit pystyvät suojautumaan auringolta vaatteilla, siis suomeksi, peittämällä ihonsa vaatteilla jotteivat saisisi palovammoja kun tarpeeksi auringon alla lusmuilee.

Tämä siis oli oma käsitykseni vampyyreistä, Aida voi haukkua minut kun tänne vastailin. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeMa 15 Syys 2008, 18:51

En mä sua Vertsuh mihinkään oo haukkumassa, oli oikein hyödyllistä ja valaisevaa kuulla sinunkin käsityksesi asiasta ja minusta sinun vastauksesi meni aivan nappiin (;
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimePe 26 Syys 2008, 16:21

Tuli tässä mieleeni vielä vampyyreista, pystyvätkö kaikki nuo kuun lapsoset muuttumaan lepakoiksi? Tuntuu todella omituiselta ajatukselta, ainakin osa ilmeisesti kykenee. Onko näinollen olemassa jotain eri vampyyrilajeja? Taisi mennä aika sekavaksi, toivottavasti joku tajuaa, pahoitteluni : )

Ja sitten-- Onko Valhallassa suklaata? Karkkipusseista tuossa luinkin, mutta suklaa taitaa olla muutaman tuhatvuotisen vanhempi keksintö kuin viinikumibanaani?

Kiitoksia etukäteen~
Takaisin alkuun Siirry alas
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimePe 26 Syys 2008, 19:47

Minä ainakin olen ottanut käyttöön tuon vampyyriksi muuttumisen, en sitten tiedä onko se oikein, mutta niin on tapahtunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeMa 29 Syys 2008, 15:06

Annan myöskin oman kommenttini tuohon vampyyri-asiaan. Minusta nuoret vampyyrit eivät osaa vielä muuttua, mutta jos ikää on jo parikymmentä vuotta, lepakoksi muuttuminen ei tuota ongelmaa. Itse olen ainakin harjoittanut tätä taitoa peleissä Navirella. Sillä mitäänhän ei voi oppia, ellei opettele (ellei kyse ole luonnonlahjakkuuksista : DD).
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeMa 29 Syys 2008, 15:22

Minustakin täytyy harjoitella niin kuin minä harjoittelen näkymyyttä Georgianalla, vaikka olisi hieman eriasta täytyyhän siihen harjoitella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitimeLa 04 Loka 2008, 09:25

Olen yrittänyt vaihtaa allekirjoitustani pariin kertaan, mutta siihen 'yläruutuun' ilmestyy aina punaisella teksti 'Sulje tagit'. Miksi, ja mitä tämä tarkoittaa? Miten voin vaihtaa allekirjoitustani?
(olen painanut sekä esikatselu, että lähetä.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kysymyksiä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä   Kysymyksiä - Sivu 5 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysymyksiä
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: OHJEET-
Siirry: