Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mahdottomuus

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

Mahdottomuus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mahdottomuus   Mahdottomuus - Sivu 2 Icon_minitimeMa 09 Kesä 2008, 16:13

Mies muuttui kissaksi pian ja lähti samaten juoksemaan jonnekkin metsään, pieni tuhahdus karkasi naisen huulilta, nytkä hän joutuisi juoksemaan vielä kissan perässä?

Nainen muuttui nopeasti kissaksi ja lähti toisen kissan perään, onneksi naisella luonnistu tämänkin puolen hallitseminen hyvin. Hän alkoi saavuttaa melko hyvää vauhtiakin toista kunnes välimatkaa ei ollut enään kuin metrin verran. Hyppy kivelle ja siitä loikka kissan pälle, paitsi että musta kissa löi tassunsa vain toisen kissan hännän päälle, mutta uskoi tuon kuitenkin pysäyttäneen kissan näin ja olihan naisen puolella vielä vampyyrin voimatkin. Nopeasti kissa muuttui naiseksi ja jälleen nainen roikotteli kissaan hännästä.
" Olet sinä aika veijeri. " Nainen hengitti raskaasti, hän oli hengästynyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mahdottomuus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mahdottomuus   Mahdottomuus - Sivu 2 Icon_minitimeTi 10 Kesä 2008, 10:35

Araksen oli vaikea uskoa että hän oli jälleen samassa tilanteessa, Elenor roikotti taas kissaa hännästä, eikä tämä suhtautunut viime kertaa paremmin ja nainen joutui väistelemään kissan kynsiä. Hyvä silti että nainen onnistui saamaan kissan kiinni.

Eläin oli raivoissaan ja Aras uskoi että muuttuminen ei tuottaisi paljoa vaivaa. Eikä se tuottanutkaan, ja pian hän makasi maassa. "Onko mitään uusia ehdotuksia mahdollisesti, sillä omasta mielestäni, tämä ei taida oikein onnistua näin.", Aras sanoi juuri sillä tavalla, jonka tiesi ärsyttävän muita. Mutta hän ei välittänyt siitä, häntä itseäänkin ärsytti suunnattomasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

Mahdottomuus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mahdottomuus   Mahdottomuus - Sivu 2 Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 12:17

Mies vaikutti siltä ettei tästä tulisi mitään, niin kyllä Elenorkin. Hän muisti myös siinä vierellä tapaamisensakkin. Miten hän oli saattanut unohtaa senkin?

" Anteeksi, mutta minun on mentävä.. Minulla on tapaaminen. Olen pahoillani, unohdin sen tyystin. " nainen nousi nopeasti ylös ja lähti jo kävelemään pois mimirin lähteeltä mutta huikkasi vielä Arakselle.
" Nähdään taas joskus, heippa! "

// Anteeksi näin nopea lähtö, Elenor menettää henkensä toisessa pelissä joten joudun myös lopettamaan tämänkin pelin. Kiitos pelistä. :'> //
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mahdottomuus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mahdottomuus   Mahdottomuus - Sivu 2 Icon_minitimePe 13 Kesä 2008, 15:55

"Anteeksi, mutta minun on mentävä.. Minulla on tapaaminen. Olen pahoillani, unohdin sen tyystin", Elenor sanoi ja Aras katseli naisen perään kun tämä nousi ylös ja lähti kävelemään pois vielä hyvästellen tämän. "Nähdään", Aras sanoi hieman yllättyneenä naisen lähdöstä. Kai hänen piti itse keksiä keino, jolla hallita muutokset.

Hän nousi ylös ja lähti itsekin pois Mimiriltä. Kaikki muuttumiset olivat tehneet hänet nälkäiseksi, joten hän päätti suunnata askeleensa johonkin kuppilaan lähellä.

//Ei se mitään, oli mukava pelata kanssasi//
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mahdottomuus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mahdottomuus   Mahdottomuus - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mahdottomuus
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: PAYON :: SURINYA BENEREL :: KAUPUNGIN-PUISTO :: MIMIRIN VIISAUDEN-LÄHDE-
Siirry: