| Vanki 483...Vladimir | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ma 03 Joulu 2007, 14:59 | |
| Vin-Vin suojautui vereltä menemällä hieman kauemmas. Sitä roiskui minne sattui. Pian puissa oli veri länttäjä samoinkuin maassa ja kivissä. Vangit huutelivat karmivalla äänellään ja nauroivat. He taisivat jopa kannustaa hullun lailla.
- Miksi muka joudut kärsimään. Ai niin murhasithan äskön tuon vangin. Vin-Vin sanoi ivallisesti ja katsoi Seragia miettivästi.
// Vastasin äskön muihinkin peleihin, olin aivan unohta ne ja san jos unohdin vastata johonkin. : D // |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ma 03 Joulu 2007, 17:27 | |
| Edellistä lausetta Serag ei maininnut, koska naisen olisi pitännyt tietää miksi hän sanoisi niin, kun nainen tiesi aika paljon hänen menneestäänkin. " En vaan puolustin itse. En hallunnut vielä kuolla." Serag sanoi lyhyesti ja ytimekkäästi. Sergin katse oli hetken aikana Vin-Vinissä. Hetki tuntui jotenkin niin mitkältä miehestä.
Miehen mielestä oli kiva kuulla vankijoiden pelon huutoja ja iloisuuden ja nautinnon huutoja. Pieni huokaisu. Serag oli kovin itselleen pettynyt. Soiitain oli kiitollinen naiselle, vaikka hän joutuu kärsimään siitä asiasta, kun ei ole tehnyt pomon asijoita. Muutenkin Seragilla huonoo onnea naisten kanssa, kun on jotain tekemisissä naisten kanssa nin hän saa aina kärsiä jostaki niin, kuin tarjoilija työt neihtin ansiota, mutta nyt tulee Vin-Vin ansioata. Mutta nyt vain jää nähtävästi minkälainen olisi Seragin rangastus vin-Vinin ansiota.
// Vastannut kuitenkaan sinne kujalle? Missä on MI-MI ja Serag kujilla// |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ma 03 Joulu 2007, 17:42 | |
| - Nyt sinä ainakin kuulut tyrmään! Vin-Vin ilkkui ja katseli ympärilleen. - mene jo sinne tyrmään! Vin-Vin komensi ja osoitti vankilan suuntaan. Pikku hiljaa hän alkoi ärtyä ja tulistua. Hän olisi varmasti jo myöhässä, eikä se olisi hyvää hänen maineelleen. Mutta onneksi hänellä oli hyvä tekosyy ja se jopa saattaisi parantaa hänen mainettaan. Vin-Vin mietti hetken kunnes katsoi Seragia pitkäveteisesti. Vin-Vin rummutti jalallaan maata ja mietti mitä seuraavaksi tekisi. Lähtisiköhän nyt nopeasti ttekuttsuille päin, vai jäisikö tänne vangitsemaan seragin? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ma 03 Joulu 2007, 18:16 | |
| Serag näki miten miten kovasti Vin-Vin halusi mainetta itselleen. Hän saisikin hyvän maineen, jos saisi hänet tyrmään, mutta se olisi huono asia, jos Seragin pomosaisi tietää asiasta. Tieto olisi todella paha paikka Vin-Vinille. Muutenkin enemmän valtaa olisi Seragin pomolla. Serag ei laisinkaan piitannut naisen huto tyrmään menosta. " Sinä itserakas nainen et saa minut mitenkään tyrmään. Enkä alistuisi sinun kaltaisiin luoteville henkilöille. " Serag sanoi. Hän uskoi kuitenkin, että nainen ei uskoisi mitä hän sanoi juuri äsken. Sen sijaan Vin-Vin ottaisi todella varmasti hepulit, jos ei ottaisi se olis ihme Seragin mielestä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ti 04 Joulu 2007, 16:15 | |
| - Anteaksi, mitä sinä äskön sanoit? Että minäkö muka itserakas? En ole, sinä taidat olla vaan kateellinen minulle, rotta! Taidat kyllä alistua, yhden kerran jo teit niin. Vin-Vin sanoi ja rummutti maata yhä jalallaan.
Vin-Vin mietti yhä ankarasti ja käveli samalla ympyrää. Hän ei osannut arvioida, kumpi olisi kannattavampaa. Jos hän ei saisi Seragia tyrmään, se ei olisi kovin hyvä juttu.
// Tarkoitatko sitä tie vie minne vie? : )?// |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ti 04 Joulu 2007, 17:28 | |
| //Jep sitä minä tarkoitan, vai onko se pelattu loppuun. //
Serag katseli sivu silmällä naista, kun näytti siltä naisella allkaisi jytäämään, mutta mies uskoi jalan tampaaminen olisi hermostuneen naisen hommia. " Olen, kos tuollaiselta naiselta ei heru hellyyttä. Myös säälin, koska miten tulevaisuutesi miehesi tulee sietämään sitä, jos et ole noitunut sen. " Serag sanaili. Miestä alkoi enemäkseen ja kummastustaa Vin-Vinin alkoi kävelemään ympyrää. varmaakin se helpotti naisra, mutta tuolla tavalla hän ei saisi menemään häntä tyrmän.
Silmät kääntyivät katsomaan kuolutta maisemaa. Ei ollut paljoakaan missä olisi kasvanut vihreää ruohoa sen sijaa oli sammalta runsaasti, avikka se olisi vihreä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ke 05 Joulu 2007, 19:47 | |
| Vin-Vin kyllä kuuli mitä Seag sanoi, mutta hän ei piitannut siitä. Hän yhä käveli ympyrää ja mietti ankarasti, kumpi olisi kannattavampaa. - Mene nyt sinne tyrmään! Se helpottaisi oloani paljon! Vin-Vin sanoi ja pysähtyi. Hän ei kerta kaikkiaan ymmärtänyt miksi vaani oli niin itsepäinen. Hänen tuntemansa alistuivat helposti, eivät he häntä vastaan nousseet. Kyllä Vin-Vin tunsi pari niskottelevaa vaania, oikeastaan useita. Vin-Vin tuijotti Seragia kärttyisästi ja osoitti samalla selliin.
Vin-Vin tiesi nyt kumpi olisi kannattavampaa. Hän ilveili hetken Seragille. - Nyt minä tiedän! Vin-Vin sanoi riemuisasti ja nosti kätensä voiton riemuisasti ilmaan.
// aah, joo Mi-Mi kyllä jo lähti sieltä, ehkä ilmaisin sen hieman huonosti. Eli minun osaltani se peli on pelattu loppuun. Se tie vie minne vie.// |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Ke 05 Joulu 2007, 20:20 | |
| //Ok//
Serag katseli assaa naista kuka varmaakin oli hemmoteltu kakara ja perheen ainut lapsi. Paljelijat olivat kiltisti totellut häntä ei kä varmaakan uskaltaneet nousta vastaa naisen isän vaikutuksen takia. Hän huomasi naisen menevät hermostuneen puoleen ja ei tietäisi mitä oikein tekisi. Hattua pitäisi näyttää kun aika kauan Vin-Vin on nyttänyt tietä tyrmään. Serag ei astellut laisinkaan tyrmään kohti. Kun viimeinen ääni saavutti loppua niin se sai Seragia hieman kärsivällisesti. Tulisiko hassu juttu vai hyökkäys aatelisesta naiselta köyhälle miehelle. Katse oli kuitenki koko ajan poissa Vin-Vinistä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir To 06 Joulu 2007, 12:31 | |
| Vin-Vin vilkuili aina välillä Seragia. Hän ei tiennyt mitä se mies oikein aikoi, mutta tällä hetkellä Vin-Vin ei välittänyt siitä yhtään. - Minä olen päättänyt mkumpi on kannatettavampaa. Vin-Vin sanoi ja vilkaisi nopeasti Seragia.
Vin-Vin käveli vielä pari askelta ja pysähtyi parin pensaan luo. - Minä olen tullut siihen tulokseen, että..... Vin-Vin sanoi ja kääntyi katsomaan vielä Seragia. Oikeastaan hän halusi nähdä miehen ilmeen. Vin-Vin väläytti miehelle ivallisen hymyn.
Vin-Vin käveli hieman Seragia kohti ja pysähtyi parin metrin päähän hänestä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir To 06 Joulu 2007, 20:58 | |
| Serag huomasi, että Vin-Vin oli päättänyt sanoa jotain ja epäilemättä myös tehdä jotakin, mutta mitä. " Mitä olet nyt päättänyt tehdä ja miten? " Serag sanoi uteliaasti. Mies ei kuitenkaan katsonut laisinkaan naista. Hän arveli minkälainen ilme voisikan olla naisella hänelle. Kuitenkaan Serag ei katsonut laisinkaan Vin-Viniä. Kates oli vain yhdessä suunassa. Nuori herra huokaili itsekseen ja odotteli naisen liikeitä vartalo varuillaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Pe 07 Joulu 2007, 10:34 | |
| - Minä lähden nyt teekutsuille. Et sinä ole niitä arvokkaampi. Sinä olet vain rätti maassa. Ja sinä tuotat vain ja ainoastaan harmia. Vin-Vin sanoi ivallisesti ja käveli nopasasti vielä joen luokse. Vin-Vin korjasi mekkonsa ja puhdisti hieman naamaansa, käsiänsä ja jakojansa. Lopuksi hän korjasi hiuksensa.
Vin-Vin jäi vielä hetkeksi, sillä hän halusi nähdä tuon miehen ilomeen ennekuin lähtisi teekyutsuille päin. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir Pe 07 Joulu 2007, 18:34 | |
| Serag arvelikin niin välillä naisen sanoista ja asustaan. Mies ei sanonut mitään vaikka sanoi hänelle pahaa. Hän ei kuitenkaan piitannut naisen sanoista. Naisen astelessa pois päin hänestä ja katseli yhden kerran mieheen. Serag hymyili Vin-Vinille ja kumartui hänelle kohteliaasti.
Kumartuessaan Serag katsoi taivaalle ja silmistä tuli pari kyyneltä. Ulkoaltaan mies ei näyttänyt pehmeältä henkilöltä, mutta sisimässään mie oli todella sydämmellinen hellä luonteestaan. Vin-Vin oli saanut näkemään asijoita eritavala, vaikka hän ärsytti hieman Seragia. Hellä tuuli puhalsi nuoren herran poskija ja herra antoi hiuksien tassahdella tuulen kanssa. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir La 08 Joulu 2007, 15:41 | |
| Vin-Vin asteli pois päin vanki tyrmistä. Tuuli kovaa ja se liehutti hänen hameen helmaansa. Vin-Vinin mieli oli silloin ihan tyhjä. Hän ei kerta kaikkiaan ajatellut sillä hetkellä mitään.
Vin-Vin keräsi matkallaan kukkia ja teki niistä kauniin kimpun. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir La 08 Joulu 2007, 18:46 | |
| Serag katsoi miten Vin-Vin asteli pois linan tyrmistä. nainen oli avan toisen laisen näkö mailmaan. Mies hymyili ja asteli toiseen suuntaa pois vanki tyrmistä. Hieman pettyen, kun ei tehnyt tehtävänsä ihan loppuun.
//Serag poistuu// //Tiedoksi vain// |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vanki 483...Vladimir | |
| |
|
| |
| Vanki 483...Vladimir | |
|