| Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ke 19 Joulu 2007, 19:14 | |
| Kuvat löytyy tuoreimmasta vanhimpaan. 2008, Syksy:KoneväritysÖööh, en ole kovin tottunut värittämään koneella, mutta kokeilimpas nyt, hahhaa, puuvärin päälle ^^ Ja sit hoksin ensin et mun alkkekirjoitusvuosi oli väärä ja koetin korjata sitä pois, mutta tuloksena oli jälleen ja edelleen 7 ; D li oikeesti tää on tehty tässä elokuussa, hihhii. HaltiatyyppiJoku söherrys ^^ 2008, Kevät:Potterpiirroksia: (olen merkinnyt !-merkillä ne, jotka olen piirtänyt seiskan jälkeen... Vaikka eipä ne JUURI spoilaile...) Kuva 1! Ron ja Hermy <3 Ihana pari... Ron ei kyllä näytä yhtään Ronilta, mutta ei se mitään, koska kerron nyt että se on Ron : DKuva 2Kuvahan on Harrystä ja Ginnystä <3 Voi jospa heist tulis jotain... mutta en spoilaa... Aika kumma kuva, mut olen tyytyväinen kun sain noi lasit piirrettyy noin hyvin : P Kuva 3 Oih, tähän oon jotenki tyytyväinen... Yllättävän vaikea... Kuva 4Vesivärityöni ovat aika hienoja : DDD Tykkään niistä ihan kauheesti, mutta... Ne näyttää jonkun viisvuotiaan tekemiltä : P Kuvia Bellasta, ikuisuusprojektini tuotoksia:Kuva 1 Eka kuva Bellasta, vesiväreillä. Naamaa en tehnyt kovin, öh, yksityiskohtaisesti, muttah. Kuva 2Kolme Bellaa. Minkä niistä valitsisin? Noh, jos katsoitte edellistä kuvaa niin huomaatte... Kuva 3Bellan hahmotteluja lyijykynällä... : D Kohta saan sen valmiiksi... kohta ja kohta : DD 2007: GabrielleKuva Gabriellesta. Löytyy myös hahmokuvauksesta ; ) Värit puuttuu, vielä... Niih ja Leo-hauveli-söpöliini päässyt mukaan ^^ Siinäpä ne tällä erää...
Viimeinen muokkaaja, Jelia pvm To 21 Elo 2008, 18:09, muokattu 7 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ke 26 Joulu 2007, 21:02 | |
| Hieno piirros! Kädet on kauniit ja kengät söpöt Mutta vähän jotain varjostusta kaipaisin. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) La 15 Maalis 2008, 08:44 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) La 22 Maalis 2008, 18:18 | |
| Nää ei nyt mee ehkä á la Carmin tasolle, mutta hienoja ovat. Itse en oikein välitä vesiväreillä piirtämisestä, tuskin edes väritän kuvia. : P |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ti 25 Maalis 2008, 19:36 | |
| Tosi upeita kuvia. Sä olet tosi hyvä maalaamaan. Sun vesivärityöt on ihania. Itse en millään saa pensseliä pysymään kädessä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ti 25 Maalis 2008, 20:48 | |
| Hei näähän on hienoja ! ^^
Mä tykästyin siihen miten käytät vesivärejä. Bella ykkönen on kyl huippu <33
Niin ja musta Elvan tuo kommentti Carmin tasosta oli jokseenkin tarpeeton. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ti 25 Maalis 2008, 21:08 | |
| Oih Jelia kuinka suloisia<3 Tuo Bella on kyllä suloisuuden huippu : D Anteeksi, olen väsynyt, joten enempää kommenttia väsyneestä mielestäni ei irtoa . DD Mutta hyvästähän se lyhyempikin kommentti on, eikös? : DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ke 26 Maalis 2008, 15:46 | |
| ^^ Ihanaa kun joku tyksii : P Vesivärit on ihanii.
Carmihan on mun idoli, myönnän avoimesti ihailevani hänen töitään ja etten varmaan koskaan onnistu yhtä hyviin piirroksiin ku hän : DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ke 26 Maalis 2008, 16:28 | |
| No sitten kai minä yllyin vain ylireagointiin.
Mut mikspä et pystyis ? Hyvin tuo piirtäminen näyttää jo nyttenkin sujuvan, pidän paljon yhä ja edelleen tyylistäsi :>> |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ke 26 Maalis 2008, 18:09 | |
| Hienoa on, pakko myöntää! Varsinkin nuo Potter luomukset, pidin kovasti ^.^ Ja nuo Bella kuvat ^^ Hienoja kaikki. Rakentavaa kritiikkiä en osaa antaa, sillä en osaa edes piirtää tuon vertaa ^^' |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Ke 26 Maalis 2008, 20:59 | |
| Kiitos kiitos <3 Rohkaistun ja lisäilen taas piakkoin uusia (ja kenties hiukan laadukkaampia) vesiväreilyjä ja kenties uudesta hahmo-kummituksesta kuvia. (Hahmokummitus= Hahmo, joka on EHKÄ tulossa, kummittelee mielessäni...) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Pe 28 Maalis 2008, 12:42 | |
| Jelia, ei kannat välittää mun kommenteista. Ovat ne työsi hienoja, en neverever pystyisi tekemään niin hienoja vesiväreillä. Ja Jokeri, oot oikeesa, mun kommentit on Aina tarpeettomia. : >> |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) La 29 Maalis 2008, 13:09 | |
| Ihan sitä en kyllä tarkottanu Elvan, viittasiin vain osaan yhdestä viestistäsi. Niin ja minähän tietty olen hyvä sanomaan kun en itse ole mitenkään erityisen tahdikkaaksi oppinut. : D
Siirrytään vaan takasin näihin Jellun töihin, jooko ? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) La 29 Maalis 2008, 13:39 | |
| Joo siirrytään : D Huomenna lisään yhen aika.... : ) Näätte sitte. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Su 01 Kesä 2008, 12:31 | |
| Toi kuva Ronista ja Hermionesta oli kaiken huippu <3. Siis olet todellakin hyvä ja jatka samaa rataa <3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Su 17 Elo 2008, 11:59 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) | |
| |
|
| |
| Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) | |
|