Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeKe 19 Joulu 2007, 19:14

Kuvat löytyy tuoreimmasta vanhimpaan.

2008, Syksy:
Koneväritys
Öööh, en ole kovin tottunut värittämään koneella, mutta kokeilimpas nyt, hahhaa, puuvärin päälle ^^ Ja sit hoksin ensin et mun alkkekirjoitusvuosi oli väärä ja koetin korjata sitä pois, mutta tuloksena oli jälleen ja edelleen 7 ; D li oikeesti tää on tehty tässä elokuussa, hihhii.
Haltiatyyppi
Joku söherrys ^^

2008, Kevät:
Potterpiirroksia: (olen merkinnyt !-merkillä ne, jotka olen piirtänyt seiskan jälkeen... Vaikka eipä ne JUURI spoilaile...)

Kuva 1
! Ron ja Hermy <3 Ihana pari... Ron ei kyllä näytä yhtään Ronilta, mutta ei se mitään, koska kerron nyt että se on Ron : D
Kuva 2
Kuvahan on Harrystä ja Ginnystä <3 Voi jospa heist tulis jotain... mutta en spoilaa... Aika kumma kuva, mut olen tyytyväinen kun sain noi lasit piirrettyy noin hyvin : P
Kuva 3
Oih, tähän oon jotenki tyytyväinen... Yllättävän vaikea...
Kuva 4
Vesivärityöni ovat aika hienoja : DDD Tykkään niistä ihan kauheesti, mutta... Ne näyttää jonkun viisvuotiaan tekemiltä : P

Kuvia Bellasta, ikuisuusprojektini tuotoksia:

Kuva 1
Eka kuva Bellasta, vesiväreillä. Naamaa en tehnyt kovin, öh, yksityiskohtaisesti, muttah.
Kuva 2
Kolme Bellaa. Minkä niistä valitsisin? Noh, jos katsoitte edellistä kuvaa niin huomaatte...
Kuva 3
Bellan hahmotteluja lyijykynällä... : D Kohta saan sen valmiiksi... kohta ja kohta : DD

2007:

Gabrielle
Kuva Gabriellesta. Löytyy myös hahmokuvauksesta ; ) Värit puuttuu, vielä... Niih ja Leo-hauveli-söpöliini päässyt mukaan ^^


Siinäpä ne tällä erää...


Viimeinen muokkaaja, Jelia pvm To 21 Elo 2008, 18:09, muokattu 7 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeKe 26 Joulu 2007, 21:02

Hieno piirros! Kädet on kauniit ja kengät söpöt Very Happy Mutta vähän jotain varjostusta kaipaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeLa 15 Maalis 2008, 08:44

Uusia!! : P
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 18:18

Nää ei nyt mee ehkä á la Carmin tasolle, mutta hienoja ovat. Itse en oikein välitä vesiväreillä piirtämisestä, tuskin edes väritän kuvia. : P
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeTi 25 Maalis 2008, 19:36

Tosi upeita kuvia. Sä olet tosi hyvä maalaamaan. Sun vesivärityöt on ihania. Itse en millään saa pensseliä pysymään kädessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeTi 25 Maalis 2008, 20:48

Hei näähän on hienoja ! ^^

Mä tykästyin siihen miten käytät vesivärejä. Bella ykkönen on kyl huippu <33

Niin ja musta Elvan tuo kommentti Carmin tasosta oli jokseenkin tarpeeton.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeTi 25 Maalis 2008, 21:08

Oih Jelia kuinka suloisia<3 Tuo Bella on kyllä suloisuuden huippu : D
Anteeksi, olen väsynyt, joten enempää kommenttia väsyneestä mielestäni ei irtoa . DD
Mutta hyvästähän se lyhyempikin kommentti on, eikös? : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeKe 26 Maalis 2008, 15:46

^^ Ihanaa kun joku tyksii : P Vesivärit on ihanii.

Carmihan on mun idoli, myönnän avoimesti ihailevani hänen töitään ja etten varmaan koskaan onnistu yhtä hyviin piirroksiin ku hän : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeKe 26 Maalis 2008, 16:28

No sitten kai minä yllyin vain ylireagointiin.

Mut mikspä et pystyis ? Hyvin tuo piirtäminen näyttää jo nyttenkin sujuvan, pidän paljon yhä ja edelleen tyylistäsi :>>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeKe 26 Maalis 2008, 18:09

Hienoa on, pakko myöntää! Varsinkin nuo Potter luomukset, pidin kovasti ^.^ Ja nuo Bella kuvat ^^ Hienoja kaikki. Rakentavaa kritiikkiä en osaa antaa, sillä en osaa edes piirtää tuon vertaa ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeKe 26 Maalis 2008, 20:59

Kiitos kiitos <3 Rohkaistun ja lisäilen taas piakkoin uusia (ja kenties hiukan laadukkaampia) vesiväreilyjä ja kenties uudesta hahmo-kummituksesta kuvia.
(Hahmokummitus= Hahmo, joka on EHKÄ tulossa, kummittelee mielessäni...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimePe 28 Maalis 2008, 12:42

Jelia, ei kannat välittää mun kommenteista. Ovat ne työsi hienoja, en neverever pystyisi tekemään niin hienoja vesiväreillä. Ja Jokeri, oot oikeesa, mun kommentit on Aina tarpeettomia. : >>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeLa 29 Maalis 2008, 13:09

Ihan sitä en kyllä tarkottanu Elvan, viittasiin vain osaan yhdestä viestistäsi. Niin ja minähän tietty olen hyvä sanomaan kun en itse ole mitenkään erityisen tahdikkaaksi oppinut. : D

Siirrytään vaan takasin näihin Jellun töihin, jooko ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeLa 29 Maalis 2008, 13:39

Joo siirrytään : D Huomenna lisään yhen aika.... : ) Näätte sitte.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeSu 01 Kesä 2008, 12:31

Toi kuva Ronista ja Hermionesta oli kaiken huippu <3. Siis olet todellakin hyvä ja jatka samaa rataa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitimeSu 17 Elo 2008, 11:59

Muutama uusi ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Empty
ViestiAihe: Vs: Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)   Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8) Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jelian uusia söherryksiä (huom. uusia lisätty 19.8)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Jelian siirto

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: