Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Arvostele pelaaja

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Arvostele pelaaja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 3 Icon_minitimeTo 11 Syys 2008, 16:03

//Anteeksi nyt kun offaan minäkin, mutta itse asiassa täällä juuri saa arvostella kenet vain tahtoo, järjestyksessä arvosteleminen ei siis ole mitenkään pakollista, vaikka sitä onkin paljon tehty//
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 3 Icon_minitimeTo 11 Syys 2008, 16:49

//Kun tässä kaikki ryhtyivät offaamaan.. Suuret pahoitteluni! Olisi tosiaan pitänyt katsoa tarkemmin kuin noita aiempia luin, sain ensimmäisistä viesteistä Jonaylan selvittämän käsityksen, ja loput viestit luin sitten puolihuolimattomasti sillä periaatteella. Pahoitteluni, että takiani jouduttiin näin paljon tähän offaamaan, yritän olla jatkossa tahdikkaampi, vaikken sitten ehkä tehnytkään mitään väärää..//
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 3 Icon_minitimeTo 18 Syys 2008, 12:07

Minä en nyt ole ihan varma, kuka minun pitäisi edellisistä arvostella ja edellä mainittujen mukaan voisin periaatteessa ottaa kenet tahansa, mutta päätin nyt jatkaa Sindacolista.
Noh, minä en tunne häntä, en tiedä hänestä yhtään mitään enkä ole edes pelannut hepun kanssa. Mutta se mitä olen hiljaa sivusta seurannut, olen ainakin saanut huomata, että hän pelaa hiton hyvin. Itse asiassa niin hyvin, että pistää aina pohdiskelemaan omia tekstejään uudelta kantilta.
Mitään suurta mielikuvaa en ole Sindacolista saanut, mutta ehkä juuri se sellainen tietämättömyys luo illuusion todella mystisestä henkilöstä, jolla voisi olla paljonkin fiksuja juttuja kerrottavana, jos siis olisi enemmän näkyvillä.
Toisin sanoen, pidän siitä, että Sindacol ei ole sellainen jatkuvasti näkyville pyrkivä ja jokaiseen asiaan sanansa ilmoittava tyyppi. Asiallinen ja fiksulta vaikuttava. Pelaisin oikein mieluusti tämän immoisen kanssa~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 3 Icon_minitimePe 19 Syys 2008, 15:45

Ja mielelläni minä tähän vastaan~

Misery a. k. a Ulpu on myös minulle todella tärkeä henkilö, vaikka hänet olenkin tuntenut nyt yli vuoden verran. Ensinnäkin tämä tyyppi on jumalattoman hauska ja fiksu. Hän todellakin osaa ajatella kypsästi monissa asioissa ja ei häpeile sanoa, mitä mieltä asioista on. Arvostan suuresti hänen lojaaliuttaan omia ystäviään kohtaan ja epäilemättä hän on erään pienen kolmikkoryhmän kruunaamaton kuningas.
Hänen kanssaan on mukava roolia, sillä Misery on täynnä ideoita ja hän lähtee niitä toteuttamaan innokkaasti. Hänen kanssaan saa mielenkiintoisia pelejä aikaan ja juonet voivat muuttua koska tahansa ja hän on aina avoin myös muiden ideoille. On nautinnollista päästä lukemaan hänen peliensä vastauksia, sillä ne todella ilahduttavat minua~!

Miseryn kanssa on sama homma, että voimme puhua mistä vain...vaikka tunnetusti ne aiheet puheissa ovatkin hieman kyseenalaistettavia ja joksenkin epäilyttäviä. Mutta ei sillä väliä, tärkeintä on vain murjaista päivän huonoin läppä! Aivot voidaan heittää narikkaan koska tahansa ja on erittäin rattoisaa keksiä varsinkin lempinimiä immosille hänen kanssaan.
Piirtotaito on ihanan persoonallista ja hän saa naiset näyttämään naisilta, toisin kuin minä! Varsinkin eläinten piirtämisessä hän hakkaa minut 1-0.
Mutta lyhyeesti sanottuna Misery on viisas, arvossa pidettävä, huonon läpän ystävä ja siksi minulle rakas. Maailma olisi selvästi huonompi paikka ellei hän (ja SN) olisi vierelläni "raskaiden" päivien piristäjinä! Suuret kiitokset ja kumarrukset siis heille siitä, että he ovat olemassa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 3 Icon_minitime

Arvostele pelaaja
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Arvostele edellisen nick, ava ja ak.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa