Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Arvostele pelaaja

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Arvostele pelaaja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 10:41

Elv, on jo vanha tuttuni niiltä ajoilta kun alotin roolipelaamisen .''D Hurjasti pienessä ajassa kehittynyt pelaaja, jonka hahmot ja peliviestit on aina mukavaa luettavaa 8DD Ei häiriinny vaikka ei saisi päivän sisällä heti vastausta peleihin ja osaa pitää juonista kiinni <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 12:11

Mukava tyyppi. <333 Yksi hyvistä ystävistäni täällä. Pelejä kuulema aina kertyy liikaa, ja niistä sitten Ary valittelee chatissa. <33 .''D Hauskaa. : D Pelin jälki on siistiä ja ja erittäin 'kaunista'. 8DD
Vähättelee omaa piirrustustaitoaan. <33 Kertoi minulle Valhallan, pulinataivaassa. : >> Mukava heppuli, pidän. <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 17:06

Elvan on ilahduttavan oloinen tyyppi, johon en ole paremmin päässyt tutustumaan - kiitos oman saamattomuuteni. Hän osaa roolipelata ikäänsä nähden esiin pistävän hyvin, perinteisesti, mutta silti jotenkin omalla tavallaan. Hahmoissa esiintyy parisenkin mielenkiintoni nostattanutta yksilöä, joiden tekemisiä silloin tällöin taustapiruilen~. 
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 17:13

Sätkynukke on yksi minulle tärkeimmistä ihmisistä täällä maapallolla. Ystävänä hän on ihailtavan lojaali ja hauska immeinen, jolla riittää kärsivällisyyttä kaikille, kaikissa asioissa...[kestää jopa minuakin!]. SN:n kanssa voi jakaa kipeältäkin tuntuvat asiat ja hän aina joutuu kuuntelemaan jorinoitani, josta olen kiitollinen.
Tyttönen on myös pirun hyvä piirtämään, mikä tekeekin minut mielettömän kateelliseksi. Roolijana myös todella taitava ja hänen kanssaan on suuri ilo pelata...itse asiassa hänen kanssaan aina tahtoo pelata! Huono puoli tässä on se, etten itse meinaa koskaan lopettaa näitä töpöjä niiden monipuolisuuden takia. Hänen tekstinsä on minulle taidetta ja hän kuuluukin näihin valittuihin immosiin, joiden suuri fani olen! Roolit ovat oivaltavia, hauskoja ja kuten sanoinkin jo, koukuttavia.
Siis yhteen veto; niin persoonana kuin kirjoittajana/piirtäjänä monipuolinen, sekä yllättävä. Hänestä ei koskaan voi saada tarpeekseen!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 17:22

Deaankaan en ole paljoa ehtinyt tutustua, vain yhden kesken jääneen pelin verran ^^' Mutta tunnollinen, juonta eteenpäinvievä pelaaja. Ei paljoa jumittele pelejen kanssa ja pelaukset ovta kiitettävän pituisia jokaisessa pelissä mitä olen vaklinut. Ja mukavalta kaverilta vaikuttaa~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeMa 30 Kesä 2008, 19:21

Arya~

Oikein ihana ja mukava persoona, mitä olen häneen nyt tutustunut. Ja roolipelaajanakin taitava - kirjoittaa aina pitkiä ja mielikuvituksellisia viestejä, jotka ovat selkeitä ja yllätyksellisiäkin. Hän saa pienestä myöskin irti ja juontakin hän on hyvä keksimään.
Sitä odottaa aina innolla, mitä Arya seuraavaksi kirjoittaa.
Ja hahmotkin ovat mielenkiintoisia ja hienosti suunniteltuja.

Chatissa usein ja onkin hyvää juttuseuraa<3 Pidän oikein paljon <3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTi 01 Heinä 2008, 07:28

Sever

Olet taitava pelaaja. Sinä viet juonta eteenpäin ja kun kanssasi pelain (otetaan joskus uusiksi?), niin vastaustasi aina innolla odottelin. Inspiroit muita pelaajia huomattavasti ja tekstisi on selkeää lukea. Virheitä en tähän päivään asti ole löytänyt mistään päin viestejäsi.
ja tietenkin upea herrasmiesliigan kaartisi. Tai enpä nyt tiedä, ovatko he kaikki herrasmiehiä, mutta kuitenkin .DD
Pidän hahmoistasi kovin ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTi 01 Heinä 2008, 10:51

Kittiäinen

Taitaapa tuolla ollakin jo arvosteluni, mutta pistetään nyt uuusiksi. u.u
Kittiäinen on mukava typpi. Yhteisiä pelejä meillä on ollut tasan yksi, mutta toinen on suunnitteilla. <3
Tekstin jälki on hyvää, ja helposti luettavaa, jään aina vaan tapahtumista jälkeen. .''D Joka on kyllä aivan omaa syytäni.
Kittyhin voisin kuvitella siskokseni, sellainen hän täällä vain jotenkin on.
Tuttu minulle myös lemmikistä, ja pulinataivaalta.^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeKe 02 Heinä 2008, 14:31

Elvan vaikuttaa kaikinpuolin hauskalta ja mukavalta tyypiltä, vaikka itse en ole hänen kanssaan päässyt vielä kunnolla mitenkään juttelemaan. Ikäisekseen hän on myös hyvin kehittynyt kirjoittaja ja hänen hahmonsa ovat mielenkiintoisia.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTo 03 Heinä 2008, 08:17

Dea, my dear ladyfriend XD

Dea, Dea. Jos joku ihminen osaa toisen ilahduttamisen ja naurattamisen lahjan, se on hän! Voi mitä juttuja sitä koulussa aina kuuleekaan kun Dean suu avautuu 8D
Hää on yksi uusimmista ihmisistä, joihin olen tutustunut ja silti tunnen pitäväni hänestä paljon enemmän kuin useasta vanhemmasta ystävästäni. Dea on semmoinen hyyppä, jonka kanssa voi puhua melkeinpä mistä vain ja ihan vakavastikin. Jos hän ei ole paikalla, on aivan liian hiljaista!

Roolijana hän on paljonkin kokeneempi kuin minä ja sen kyllä huomaa. Jopa roolipelatessaan, hää onnistuu saamaan kanssapelaajansa hymyilemään ja joskus jopa nauramaan. Ja yksi mainitsemisen arvoinen asia, joka liityy Dean rooleihin kuin real-puheisiinkin, on synonyymit. En tiedä ketään, joka osaa niin taitavasti vääntää sanasta kuin sanasta erikoisia vertauksia ja synonyymejä.
Ja piirtäminen.. gosh, kun niitä hänen taiteita joutuu joka tunti seuraamaan, katoaa oma inspis hyvin pitkäksi aikaa. Välillä tahtoisi vajota lattialle kun seuraa sivusta niitä upeita luonnoksia joita ilmestyy jokaiseen vihkonkulmaan ja paperinnurkkaan! Dea on ehdottomasti yksi niistä, joiden taitoja piirtämisessä, roolimisessa ja sosiaalisuudessa kadehdin.

Älkää kuitenkaan luulko, että hän on vain pelkkä huulenheittäjä! Dea osaa puhua vakavistakin asioista avoimesti ja sitäkin taitoa minä arvostan. Itse kun en moista lahjaa omaa.
Kiitos olemassaolostasi Dea!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTo 03 Heinä 2008, 08:59

Misery~

En ole paljoa tähän ihmiseen ehtinyt tutustua, mutta kuitenkin sen perusteella mitä olen nähnyt ja kuullut kuulostaa energiseltä ja hauskalta hemmolta. Minä olen saanut sellaisen "kaikkien kaveri"-kuvan tästä neitosesta, en kyllä tiedä miten. Mutta on mieleeni kovin mukava ja tutustuisin kovin mielelläni paremminkin häneen jos vaikka miitissä nähtäisiin.
Roolipelaajanakin olen hänen kanssaan vain yhden pelin saanut kokea. Ja kaduttaa, kun sen niin äkkiä oman pelimääräni takia jouduin lopettamaan. Mutta ihanaa, pitkäviestistä seuraa hän on ja omaa kauniin kirjoitustyylin. Haluaisin vielä joskus pelata hänen kanssaan sitten kun en ole kuolemassa pelimäärääni hänen jomman kumman mielenkiintoisen hahmonsa kanssa. Kokemustakin hänellä tuntuu olevan rutkasti enemmän kuin minulla ja se näkyy~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTo 03 Heinä 2008, 17:32

Aryan kanssa olen ehtinyt puhumaan chatissa jo jonkin verran ja mukavalta tyypiltähän hän vaikuttaa sekä toisinaan ikäistään kehittyneemmältä henkisesti. Rooleissa hän osaa vetää juonta eteenpäin, kirjoittaa kauniisti ja pitkästi - jatkaminen niistä on helppoa. Arya omistaa myös mielenkiintoisia hahmoja, joita hän kykenee pelittämään tasavertaisen aktiivisesti suuresta lukumäärästä huolimatta. Piirtotaidoiltaan omaa luokkaansa, hellyyttävän tyylin omaava~.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimePe 04 Heinä 2008, 15:51

SÄTKYNUKKE tuntuu olevan ystävällinen ja asiallinen käyttäjä, kuten kaikki muutkin täällä. Hän kuuluu ehdottomasti Valhallan parhaisiin kirjoittajiin. Viestit ovat pitkiä ja juoni etenee peleissä hyvin ilman turhia viestejä välissä. Joskus olen tuumaillut, että pitäisi sinuakin joku kaunis päivä pyytää peliin mukaan, mutta vielä ei sellaista tilaisuutta ole tullut. Lisäksi Sätkyn hahmot ovat omalaatuisia. Siitä tunnistaa, että olet todellakin kuluttanut aikaasi kunnolla suunnitellessasi hahmoja, mikä on ihailtava piirre.

Lisäksi olen todella kateellinen upeista piirrustuksistasi, joita sinulla riittää kyllä. Väritys on aivan omaa luokkaansa, samoin itse kynän käyttö. Siitä esimerkkinä upea avatar ja erilaiset fanartit.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeMa 07 Heinä 2008, 09:11

Kittiäinen

Kittiäinen on mukava typpi. Yhteisiä pelejä on tällä hetkellä kaksi, ne menemässä hyvään sunutaan, jos niin voi sanoa. u.u'
Tekstin jälki on hyvää, ja helposti luettavaa, jään aina vaan tapahtumista jälkeen. .''D Joka on kyllä aivan omaa syytäni.
Kittyhin voisin kuvitella siskokseni, sellainen hän täällä vain jotenkin on.
Tuttu minulle myös lemmikistä, ja pulinataivaalta. ^^

Siinäpä tuo edellinen arvosteluni, hiukan muokattuna toki. ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTi 08 Heinä 2008, 09:48

ELVAN on minulle tuttu lemmikistä ja pulinataivaalta, jossa tosin en ole paljoa kirjoitellut.. Mutta siis teksti on kieliopillisesti hyvälaatuista ja kirjoitusvirheitä ei heti löydäkään. Lisäksi hahmot ovat jokainen omalla laillaan upeita, persoonallisia ja hauskoja. Teksti on juuri sopivan pituista, ei liian lyhyttä, mutta ei mitään älyttömän pitkääkään. Elvan vie juonta eteenpäin rohkeasti. Pidän hänen kanssaan pelaamisesta kovin ^^
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida

Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 32
Registration date : 11.08.2007

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTi 08 Heinä 2008, 11:43

Kittyh hauska persoona, jolla on myös persoonallisia hahmoja, joista vaikkapa juuri Pölypallo on oiva esimerkki.
Pidän hänen hahmoistaan kovasti, ne ovat jotenkin niin liikuttavia, mitä nyt olen hänen pelejään vaklinut . DD Mutta joo, nyt ei kuitenkaan tainnut olla tarkoitus arvostella hänen hahmojaan, vaan Kittyhiä itseään. Pelaajana hän on taitava, peliviestit tuntuvat sen kuin pidentyvän silmissä. Hän osaa kirjoittaa monipuolisesta, humoristisesti silloin kun tarvitaan, ja taas aivan päinvastaisella tyylillä. Pidän hänen kirjoitustyylistään kovasti. Hmmh, Kittyhin kanssa olen jonkin verran päässyt juttusille, ja olen pitänyt hänestä kovasti. Hauska, avoin heppu, jonka kanssa voi rupatella niitä näitä. Kittyhillä tuntuu myös olevan omat mielipiteensä kohdallaan. Niin joo hän on myös pirteä kaveri, joka tuntuu tulevan toimeen kaikkien kanssa.
Ihana ihminen ; ) <3
https://valhalla.palstani.com
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Registration date : 20.04.2008

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTi 08 Heinä 2008, 12:36

Aida paida<3 Sinä parhaista parhain admin. Osaat auttaa kaikkia ongelmissa, olet reilu ja löydät kaikista paljon positiivisia piirteitä. Ilman sinua valhallaa ei olisi joten, palvokaamme sinua siksi. aida jonka peliviestit ovat hyvin monipuolisia ja mielikuvituksellisia kera hahmoineen. jos pitäisi antaa sinulle jokin arvo sana antaisin; TÄYDELLINEN <3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTi 08 Heinä 2008, 21:12

Vertsuh

Hauska, pirteä ja sosiaalinen pelaaja, sekä tietokoneessa ja ihmisenä. Sinun kanssa on hauskaa ropeetta ja helppo puhua. Saat jäämään tietokoneeseen asumaan, kun juoni saa jännittävyydensä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeKe 09 Heinä 2008, 19:32

Jos oikein olen käsittänyt, niin Miss ei ole syntyperäinen suomalainen ? Minusta hän on rohkea ihminen, kun uskaltautuu kirjoittaamaan reippaasti vuoron, jos toisenkin hieman sekavasta sanajärjestyksestä huolimatta - hänen aktiivisuudelleen ja juonen edistämistaidolleen nostan peukkua. Hahmonsa ovat kekselijäitä ja mitä olen lukenut, niin yksikään niistä ei muistuta toistaan. Miss myös vaikuttaa monipuoliselta persoonalta~
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli

Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Registration date : 07.10.2007

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeKe 09 Heinä 2008, 20:41

Sätkynukesta olen saanut oikein positiivisen vaikutelman heti alusta alkaen. Hän on asiallinen ja - jos niin nyt voi sanoa - miellyttävä persoona. Hänen kanssaan on helppo rupatella ilman, että se olisi jotenkin teeskentelyä. Sätky myös roolaa erinomaisesti ja taidokkaasti, tästä olenkin hänelle itselleen jo maininnut ,D Rakastan roolauksiasi, niiden kuvailua ja laadukkuutta. Hahmoista saa huolella kyhätyn vaikutelman; ne ovat persoonallisia ja taidokkaasti luotuja. kaikin puolin mukava ihminen . D ~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimePe 11 Heinä 2008, 10:25

Carminen~

Mukava henkilö, jonka kanssa on kiva rupeatella niin chatissa kuin foorumillakin. Silmäpuolisorto Pelijälki on siistiä ja 'hyvinluettavaa', hahmot ihania, persoonallisia, ja joita täydentää aina jokin Carmin ihanista kuvista.Meillä on ollut pientä kränää keskenämme, mutta siitä huolimatta Carmi on minulle rakas. <3 Hieno ihminen. Pidän.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeKe 16 Heinä 2008, 17:37

Elv on pirteä ihminen, joka on samalla uskollinen fanini (en tiedä onko enää). Sille on helppo puhua oman elämän ongelmista ja mukava rupattelija niin chätissä kuin muuallakin. Huimaa vauhtia pelityylissä edistynyt tyyppi jonka pelauksiakin on ihan mukava niin vakoilla kuin myös pelata hänen kanssaan. Juonessa pysyy mukana ja edistääkin peliä. Vähättelee suotta että ei muka pärjäisi kun peliviestien pituutta tarkkaillaan .'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTo 17 Heinä 2008, 15:46

ARYA on ystävällinen ja taidokas roolipeluri, jolta olen oppinut paljon! Hänen mielikuvituksensa jyllää kuin viimistä päivää hänen pelatessaan upeita pelejään. Ary inspiroi muitakin pelaajia suunnattomasti ja kirjoittaa todella siististi ja ymmärrettävästi. Aryn hahmot ovat jokainen aivan erilaisensa, heillä on erilaiset luonteet ja ulkonäöt. Lisäksi Ary on kekseliäs ja kerrassaan mukava ihminen<33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeLa 06 Syys 2008, 15:48

Vaikka olen pelannut Black Sabbathin kanssa vasta paria peliä, voin hyvillä mielin kehua hänen kirjoitustaitoaan ja ajatuksenjuoksuaan! Olen myös lukenut hänen muita pelejään, ja huomannut peliviestinsä mukavan pituisiksi. Sabbath liikuttaa peliä aina sopivasti eteenpäin, ei liian suuria harppauksia, mutta pitäen pelin silti mukavasti liikkeellä. Kirjoitustyyli on aina asiallista ja taidokasta, ei pilkkuvirheitä nimeksikään. Sabbathin viestit yllättävät positiivisesti, eli omaa sekä rivien välistä lukemisen taidon että vilkkaan ja idearikkaan mielikuvituksen, joista jälkimmäinen tulee esiin myös loistavasti suunnitelluissa pelihahmoissaan.

~Seuraavaa peliä innolla odottaen~ ^^.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitimeTo 11 Syys 2008, 15:57

[Off]Sindacol, ymmärsitköhän nyt väärin? Aiheessa tuli arvostella EDELLINEN pelaaja, ei ketä sattuu mieleen tulemaan..
Tälläisiltä virheiltä säästyttäisiin, jos luettaisiin ohjeet ennen viestin kirjoittamista.

Eihän tämä nyt mitään haittaa, virheitä sattuu : DD
Seuraava arvostelkoon Sindacolin.[/off]

EDIT: Anteeksi kovin, olinkin itse ymmärtänyt idean väärin . DD
Pahoittelen.. Mutta kuten sanoin, virheitä sattuu ; DD

Viimeinen muokkaaja, Kittyh pvm To 25 Syys 2008, 18:34, muokattu 1 kertaa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Arvostele pelaaja   Arvostele pelaaja - Sivu 2 Icon_minitime

Arvostele pelaaja
Takaisin alkuun