|
|
| Kuka Disneyn pahis olen? -gallup | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 01 Heinä 2008, 15:52 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [ ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total:
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [ ] Olen kalpea [ ] On ihan okei pitää viittaa [ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 0
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total:
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 0
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [ ] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total:
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total:
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total:
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [ ] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total:
Jafar (Aladin) [ ] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [ ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total:
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total:
Eli se, mihin sait eniten rasteja, olet SE!
Olen: |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 01 Heinä 2008, 16:58 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [x] Minulla on leveähköt hartiat total:4
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [x] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [/] Olen kalpea [x] On ihan okei pitää viittaa [ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 2½
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [x] tai sitten minua vain pelätään total: 1
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [x] ..vaikka oikeasti olen luuseri [x] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 2
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [x] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [x] Olen epäsuosittu total: 4
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [x] Kiristän ihmisiä [x] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 3
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 1
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [x] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [x] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [/] Manipuloin ihmisiä total:4½
Jafar (Aladin) [ ] Karkeloin ja ratkean riemusta [x] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [x] Muita on kiva nöyryyttää total: 3
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total: 0
Olen: Scar (Leijonakuningas) jaaha...O.O |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 01 Heinä 2008, 17:04 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [x] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 4
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [ ] Olen kalpea [ ] On ihan okei pitää viittaa [ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 0
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [x] tai sitten minua vain pelätään total: 1
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [x] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [x] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [x] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [x] Soitan pianoa total: 4
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [x] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [x] Olen epäsuosittu total: 5
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [x] En saa sitä yhtä tiettyä [x] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 3
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 2
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [x] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 3
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [ ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [x] Muita on kiva nöyryyttää total: 2
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [x] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [x] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 4
Olen: Haades xDDD |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 01 Heinä 2008, 17:25 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [x] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [ ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 3
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [ ] On ihan okei pitää viittaa [ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 1
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total: 0
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 0
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [x] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 3
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [/] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [/] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 1
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 1
Jafar (Aladin) [ ] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [ ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 0
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 2
Olen: ilmeisesti jotain Ratiganin ja Haadeksen väliltä : D |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 01 Heinä 2008, 17:28 | |
| [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [ ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 2
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [x] On ihan okei pitää viittaa [x (ihan oikeasti, se tulee kutsusta x3)] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [x] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 4
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total: 0 -.-''
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [x] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [x] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 2
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [x] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 4
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [x] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 2
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [ ] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 2
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 2
Ursula (Pieni Merenneito) [x] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [x (kaikki tekemäni ruuat -.-''")] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total: 2
Taidan olla jotain Pahatteren ja Haadeksen väliltä.. Aika pelottavaa o__o |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 01 Heinä 2008, 21:06 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 4
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [ ] On ihan okei pitää viittaa [ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 1
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total: 0
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [x] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [x] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 4
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [x] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [x] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 3
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [x] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa (myönnettäkööt..) [x] Manipuloin ihmisiä (en käyttäisi noin voimakasta sanaa..) total: 5
Jafar (Aladin) [ ] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [ ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 0
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [x] Keittelen epämääräisiä (aina kun olen keittiössä) [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 3
Vuhuu, olen selvästi Scar \o/! ... Mitähän iloittavaa siinä on... |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 01 Heinä 2008, 21:12 | |
| *tykkää näistä*
Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [x] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [x] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 6
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [x] On ihan okei pitää viittaa [x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [x] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 4
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [x] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [x] tai sitten minua vain pelätään total: 2
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [/] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: ½
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [/] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [x] Olen epäsuosittu total: 2½
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [x] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [x] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 3
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [x] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 5
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [xxxxxxxxxx] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [/] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 3½
Ursula (Pieni Merenneito) [x] Olen vähän tukevampi tapaus [x] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 4
Olen Ratigan. ...mutta olen silti pitkä, ruma ja ilkeä mies. |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 02 Heinä 2008, 09:54 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [/] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [x] Minulla on leveähköt hartiat total: 4½
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total:0
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [x] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [/] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 3½
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [x] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 2
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 1
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 3
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [x] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [/] Muita on kiva nöyryyttää total: 3½
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [x] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 3
Olen: Ratigan
O.O Kiesus xDD |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 02 Heinä 2008, 10:22 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [x] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [½] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total:3½
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [ ] Olen kalpea [½] On ihan okei pitää viittaa [½] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total:1
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [½] Olen arvostettu [x] tai sitten minua vain pelätään total:1 ½
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [½] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [x] Soitan pianoa total:1 ½
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [½] Lupaukset pidetään [½] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [½] Olen epäsuosittu total:1 ½
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [½] Kiristän ihmisiä [x] En saa sitä yhtä tiettyä [½] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total:2
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total:2
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [½] Olen hintelä [½] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [½] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [½] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [½] Manipuloin ihmisiä total:
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [½] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [x] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [½] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [x] Muita on kiva nöyryyttää total:2
Ursula (Pieni Merenneito) [½] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [½] Autan ihmisiä [x] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [½] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total:1 ½
Olen:Jafar. .''D |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 02 Heinä 2008, 10:41 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ x] Minulla on arkkivihollinen [x ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ x] Minä en ole rotta! [ x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 5
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [ ] Olen kalpea [ ] On ihan okei pitää viittaa [ x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 1
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [x ] Olen arvostettu [x ] tai sitten minua vain pelätään total: 2
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ x] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [x ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [ x] Lupaukset pidetään [ x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 3
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 0
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [x ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 1
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [ x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 1
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total: 1
Olen: Ratigan .DD Hän tuntuu olevan suosiossa ^^ |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 02 Heinä 2008, 15:34 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [X] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [ ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 1
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [ ] Olen kalpea [X] On ihan okei pitää viittaa [x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 2
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [x] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [x] Ja himokas [.... XDD ] [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total: 2
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [x] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [x] ..vaikka oikeasti olen luuseri [x] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 3
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [x] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 5
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [x] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [x] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 3
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [ ] Olen hintelä [ ] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 2
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 2
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [x] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 2
Olen: Haades 8D JEE! |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 02 Heinä 2008, 18:56 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [ ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [x] Minulla on leveähköt hartiat total: 3
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total:
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [x] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [x] Olen epäsuosittu total:5
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [x] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total:
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [ ] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total:
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [x] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 3
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [x] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 3
Olen: Haades minäkin xD |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 02 Heinä 2008, 18:56 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [/] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [x] Minulla on leveähköt hartiat total: 3½
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [x] On ihan okei pitää viittaa [ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 2
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [/] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 1½
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [/] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [x] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 1½
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [x] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 3
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [x] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [ ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 2
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 1
Olen: Ratigan D: |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Pe 04 Heinä 2008, 22:31 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 3
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [x] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [x] Olen epäsuosittu total: 3
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 1
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [ ] Olen hintelä [ ] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 3
Jafar (Aladin) [ ] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [/] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [/] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 1
Ursula (Pieni Merenneito) [x] Olen vähän tukevampi tapaus [x] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [x] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total: 4
Olen; Ursula (Pieni Merenneito) |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 08 Heinä 2008, 19:37 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [x] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 3
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [x] Olen arvostettu [x] tai sitten minua vain pelätään total: 2
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [/] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [x] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1½
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [x] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [x] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 4
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 0
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 0
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 1
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total:1
Olen; Haades (Hercules) |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 08 Heinä 2008, 22:54 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [x] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [x] Minulla on leveähköt hartiat total: 3
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [x] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [x] On ihan okei pitää viittaa [x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [x] Olen noita [x] Käytän kävelykeppiä [x] En anna anteeksi [x] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 8 O.o
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [x] Olen tekopyhä [x] Ja rasisti [x] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [x] Olen arvostettu [x] tai sitten minua vain pelätään total: 5
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [x] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [x] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [x] Soitan pianoa total: 3
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [ ] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 0
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [x] Jokainen pelkuri on karvaton! [x] Kaikki ovat kateellisia leuastani [x] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [x] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 5
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [x] Eläimet on tehty vaatteiksi [x] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [x] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 5
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [x] Olen hintelä [ ] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [x] Minusta tulee kuningas! [x] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [x] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 7
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [x] Keittelen epämääräisiä [x] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 3
Olen: PAHATAR O.o |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 09 Heinä 2008, 22:28 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [ ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 3
Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [ ] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [ ] Olen arvostettu [ ] tai sitten minua vain pelätään total:0
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [x] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [/] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 3½
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [x] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 2
Scar (Leijonakuningas) [x] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 2
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [ ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 1
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 2
Olen Haades!
Lol, Haades, lol : DDD |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ma 21 Heinä 2008, 17:06 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ x] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ x] Minä en ole rotta! [ x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [x ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 4
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x ] Olen kalpea [x ] On ihan okei pitää viittaa [ x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 3
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [x ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ x] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [ x] Lupaukset pidetään [ x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 3
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ x] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [x ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ x] Olen pakkomielteinen [x ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [x ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 4
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [ x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 1
Jafar (Aladin) [x ] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 2
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [x ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [x ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ x] Buahahahahahahahaha! total:3
Olen:Ratigan tai cruella devil, hyvin menee. |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ma 21 Heinä 2008, 20:12 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 2
Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [ ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [x] Olen epäsuosittu total: 3
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [ ] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [x] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [x] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 2
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 2
Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [ ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 1
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [x] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 2
Olen: Haades o.O Tanssitaan, pussataan, mennään kotiin ja ollaan onnellisia! MITÄS SANOT? >3 |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ti 22 Heinä 2008, 10:30 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [x] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! (Oravat EI ole rottia!) [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 5
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [x] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 3
Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [x] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 2
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [ ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 0
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 3
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total: 1
Ratigan on näköjään lähinnä sisintäni : D |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Pe 29 Elo 2008, 17:07 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [x] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [ ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [ ] Minä en ole rotta! [x] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [x] Minulla on leveähköt hartiat total: 4
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [x] On ihan okei pitää viittaa [x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 3
Kapteeni Koukku (Peter Pan) [ ] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [x] Soitan pianoa total: 1
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [x] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 3
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [x] En pärjää ratissa [ ] Poltan [x] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 3
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [x] Manipuloin ihmisiä total: 2
Jafar (Aladin) [ ] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 1
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [x] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [x] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [x] Buahahahahahahahaha! total: 4
Olen: 8-lonkeroinen rotta, eli jotain Ursulan ja Ratiganin väliltä ~<3 |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ma 01 Syys 2008, 18:01 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [x] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x] Lässytän eläimille [x] Olen itsekin eläin [x] Minä en ole rotta! [ ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [ ] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 4 Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x] Olen kalpea [x] On ihan okei pitää viittaa [x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [ ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 3 Frollo (Notre Damen kellonsoittaja) [ ] Olen tekopyhä [x] Ja rasisti [ ] Ja himokas [ ] Minulla on adoptiolapsi [ ] ..jota vihaan [ ] Olen pyromaani [x] Olen arvostettu [x] tai sitten minua vain pelätään total: 3 Kapteeni Koukku (Peter Pan) [x] Minulla on paha trauma [ ] Olen ison jengin pomo [ ] ..vaikka oikeasti olen luuseri [ ] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita [ ] Käytän polvihousuja [ ] Olen epärehellinen [ ] Soitan pianoa total: 1 Haades (Hercules) [x] Oon aina ihan liekeissä [x] Hiusten on oltava hyvin [x] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x] Lupaukset pidetään [x] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 5 Gaston (Kaunotar ja Hirviö) [x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen [ ] Mutta järkyttävän komea [ ] Jokainen pelkuri on karvaton! [ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani [ ] Kiristän ihmisiä [ ] En saa sitä yhtä tiettyä [ ] Olen mustasukkainen [ ] Ja haisusukkainen total: 1 Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [ ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [x] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 2 Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [x] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [x] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 3 Jafar (Aladin) [x] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 2 Ursula (Pieni Merenneito) [x] Olen vähän tukevampi tapaus [x] Olen ulkopuolinen [x] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! total: 3 Olen: Haades! No, olenhan aina ollut kiinnostunut tuosta Olympyksesta... |
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup Ke 03 Syys 2008, 16:46 | |
| Ratigan (Basil-hiiri, mestarietsivä) [ ] Minulla on arkkivihollinen [ ] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen [x* ] Lässytän eläimille [ ] Olen itsekin eläin [x ] Minä en ole rotta! [x ] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä. [] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia [ ] Minulla on leveähköt hartiat total: 3
Pahatar (prinsessa Ruusunen) [ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin [x ] Olen kalpea [x ] On ihan okei pitää viittaa [ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin [x ] Olen noita [ ] Käytän kävelykeppiä [ ] En anna anteeksi [ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia total: 3
Haades (Hercules) [ ] Oon aina ihan liekeissä [ ] Hiusten on oltava hyvin [ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon [x ] Lupaukset pidetään [x ** ] Puhun ylinopeasti [ ] Minulla on kaksi kätyriä [ ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun [ ] Olen epäsuosittu total: 2
Cruella De Vil (101 dalmatialaista) [x ] Olen aina muodikas [ ] Eläimet on tehty vaatteiksi [ ] En pärjää ratissa [ ] Poltan [ ] Olen pakkomielteinen [x ] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja [ ] Huudan ihmisille [ ] Rahaa on kuin roskaa total: 2
Scar (Leijonakuningas) [ ] Olen katkera [ ] Olen hintelä [x ] ..Mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin [ ] Minusta tulee kuningas! [ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä [ ] ..Koska ajan aina omaa etuani [ ] Leikin ruoan kanssa [ ] Manipuloin ihmisiä total: 1
Jafar (Aladin) [ ] Karkeloin ja ratkean riemusta [ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies [ ] Minulla on papukaija [ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan [ ] Mikäs on sen kivempaa! [ ] Partani on ihana [x ] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni [ ] Muita on kiva nöyryyttää total: 1
Ursula (Pieni Merenneito) [ ] Olen vähän tukevampi tapaus [ ] Olen ulkopuolinen [ ] Autan ihmisiä [ ] mutta sopimukseni ovat epäreiluja [ ] Minulla on lemmikkiankeriaita [ ] Keittelen epämääräisiä [ ] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset [ ] Buahahahahahahahaha! *repesin* total: 0
* Joskus söpöille koirille yms. ** Joskus kukaan ei saa selvää...
Olen: Ratiganin (Basil-hiiri, mestarietsivä. Tässä on aukko sivistyksessäni: En tiedä kuka hän on! (Tai no siis pahis Basil-hiiri, mestarietsivästä, mutta... En ole koskaan nähnyt sitä.)) ja Pahattaren väliltä. Yippee... X.x |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuka Disneyn pahis olen? -gallup | |
| |
| | | | Kuka Disneyn pahis olen? -gallup | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|