Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Minun sotkuni.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 22:31

Olen jo jonkin aikaa aikonut tehdä tänne aiheen omille töherryksilleni, ja nyt sain sen sitten valmiiksi. ^^

Varoitus. Minulla on pakkomielle antaa kaikille piirtämilleni hahmoille nimi.
Koska tykkään kaiken maailman nimikoneista sun muista :'D

Akileija. Tämän piirsin ihan tänään. Olen tyytyväinen silmään, mutta leuka meni pilalle. Ihan keskiverto, muttamutta... En nyt kuitenkaan ole tyytyväinen. Tein vähän hutaisemalla. Hiuksiin oli tarkoitus laittaa ruskeaa, mutta siitä tulikin vedellä sivellessä violettia. Onneksi tätä tuli vain tuohon yhteen kohtaan..

Marius. Hän on myös aika uusi piirrustus. Tähän olen ihan tyytyväinen. Pakko myöntää, että otin hieman mallia Taru sormusten Herrasta -leffan lisämateriaaleissa näkyvästä Alan Leen hahmotelmasta. En tiedä, oliko Alan Lee, mutta kuitenkin. Hän on tähtäämässä jousipyssyllään jotain pahista. Se omistaa kans jotain maagisia voimia, koska nuo ihme höytylät lähtee sen nuolesta. Mariusta oli kiva värittää, tykkään värimaailmasta. : D

Koira. Tämä on aika vanha tussityö.. Anaikatatoumenos nimeltään, elikkäs Musta koira. Musta koira on joku taruolento, joka ilmestyy tyhjästä ja ennustaa jotain pahaa, joskus jotain kuolemaa. Muistini mukaan se meni niin... En saanut kuvaan sitä vaikutelmaa, mitä yritin. En osaa tehdä mitään pelottavaa tai sellaista.. Ensimmäinen tussityöni, ja toistaiseksi viimeinen. Taitaakin jäädä viimeiseksi.. Omistin vain 1.0 tussin, ja sillä oli kiva yrittää tätä nitkutella.. >.<

Sitten tämä. Hänen nimensä on Appledore. Hän on merirosvo. Pidän hänestä. En osaa piirtää harteikkaita poikia, ja uskokaa tai älkää, hän on poikapuolinen. En tiedä, näyttääkö tuo käsi tulevan eteenpäin, koska minusta ei. Mutta tykkään tämän väreistä. Tuo puukkoa pitelevä ranne vaan vääntyy epäluonnollisesti.. Se uhkaa tappaa itsensä, jos menet lähemmäs :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeSu 11 Marras 2007, 22:38

Oi, vähänkö siistejä piirrustuksia. Olet hyvä piirtämään, tosin sen olen tiennyt jo pitkään, nähtyäni hahmokuvauksiesi kuvat hahmoistasi. : D
Minun suosikkini oli ehkä tuo viimeinen kuva, Appledorista, pidin myös Mustasta koirasta, Akileijasta ja Mariuksesta. Kaikki olivat hienoja, jokaisessa kuvassa oli jotakin kiehtovaa.
Oivoi, ja minä kun ajattelin omia piirrustuksiani tänne laittaa, mutta katsotaan nyt että kehtaanko, näiden rinnallahan ne ihan kalpenevat.

Mutta muuta ei voi kuin kehua : )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 09:09

Aww...Osaat piirtää hyvin!^^ Ja oikeastaan pidän myös tyylistäsi piirtää. Kaikki nuo ovat niin hienoja, mutta oma lempparini on kyllä Appledore tai tuo koira. Ne ovat jotenkin niin hienoja, ja ovathan myös muut, mutta nuo kaksi ovat kyllä lemppareitani ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 14:32

Hienoja! osaat piirtää hyvin. Pidin eniten siitä koirasta, siinä vaan oli jotain maagista
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 15:36

Aa, kiitos : D

Aida, toki rohkeat laittaa piirrustuksiasi tänne! ^^

Itse asiassa Appledore on myös minun suosikkini näistä. (:

Kauhia, kun en keksi mitään sanottavaa!
>.<
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 15:41

Appledore on upea ! Ei se mitään leveitä hartioita tarvi. : D
Muutkin ovat kyllä todella hienoja. Osaat todella piirtää !

Niimpä, ei tänne omia töherryksiään viitsi laittaa, häpeäisin niitä noiden rinnalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 16:51

Kolme jälkimmäistä = <3

Tääki vain lisää omaa hinkuani piirtää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 18:09

Vau olet hyvä piirtäja värittäjä. Minun lemparini on Marius henkilö.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 18:30

Hienojaah! En voi sanoa mikä on lempparini kun kaikki on niin upeitah Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimePe 16 Marras 2007, 18:54

Eiväthän nuo ole ollenkaan sotkuja. Kauniita piirustuksia. .D
Ihmettelen vain miten voit tussata noin tarkkaan? Omat tussaukseni ovat niin hirvittäviä. Ugth.. Tykkään monestakin töistäsi. Osaat selvästi piirtää hyvin ihmisiä .D

Hokasin kuinka paljon piirtämäsi Appledore muistuttaa yhtä hahmoistani, heh. Hassu sattuma .D
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 17:08

Ää kiitos ^^'

Kazelle tuosta tussauksesta: No käytän sitä 1.0 -tussia, eikös se ole ohuin? Emt. En mä saa aikaseks edes yhtä suoraa viivaa, noissa ne epätarkat tussaukset vaan ei näy niin hyvin. Ja sit kun vielä värittää, niin ei ne siinä tulleet virheet enää näy.
Saako tämän Appledorea muistuttavan hahmosi nimeä udella? .D Kiinnostaa.

Lisäilen tänne sitten kun jaksan ja viitsin lisää töherryksiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 17:16

Shocked Sä osaat piirtää hianosti! Paljon paremmin kuin minä itse. silent
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeTo 22 Marras 2007, 18:42

Carmildee kirjoitti:
Ää kiitos ^^'

Kazelle tuosta tussauksesta: No käytän sitä 1.0 -tussia, eikös se ole ohuin? Emt. En mä saa aikaseks edes yhtä suoraa viivaa, noissa ne epätarkat tussaukset vaan ei näy niin hyvin. Ja sit kun vielä värittää, niin ei ne siinä tulleet virheet enää näy.
Saako tämän Appledorea muistuttavan hahmosi nimeä udella? .D Kiinnostaa.

Lisäilen tänne sitten kun jaksan ja viitsin lisää töherryksiä.

Aah! Käytät tosiaan ohutta tussia. Rupesin miettimään vain, että oliko itselläni aikanaan 0.05 tussi, mutta en nyt sano täysin varmana.
O__o'' Noissahan on kauhean suorat ja selkeät viivat! Kadehdin ihan. Itselläni tulee tussaukset kuin vapisevalla vanhuksella.
Udella saa totta kai. .D Hahmoni nimi on Lloyd, 17-vuotias ylienerginen poika.
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 03 Joulu 2007, 21:15

^No emmä ole mikään niist tusseista sanomaan, voihan se hyvinki olla mahollista et noinkin ohut tussi on olemas ,D Ite en kyl sais mitään aikaseks tollasella piiperöllä ^^'

...Ja sinä nyt et oo vapisevaa vanhusta nähnytkään ,D

kiitos kuitenki .'D



lisäilen tänne nyt taas vaihteeksi yhden piirrustuksen, joka juuri pari tuntia sitten valmistui.
Täshä. Se on kissaihminen. Anaiya. Se näyttää vähän kärsineeltä. Tykkään sen aseista, vaikkei ne nyt niin onnistunut. Mutta noita väripisaroita oli kiva roiskia, se täytyy myöntää ,D Innostuin ihan. Käsittelin koneella silmiä kirkkaammiksi, ja sumensin noita roiskesydeemejä. oon tyytyväinen häntään kans.

En nyt tuonne ylös jaksanut lisätä, hirveä laiskuus iski.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 03 Joulu 2007, 23:21

Ääh, toi uushan on liiankin loistava^^
No, jotkut osaa : D Kateeks käy.

Eipä tällä hetkellä päähäni mahu muuta sanottavaa, ku että se on loistava!
Mieleni ihan tyhjeni, sen nähdessäni . DD

HYVÄ CARMI !
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeSu 13 Tammi 2008, 18:43

Ooh!!!!! Piirrät tosi hienosti!! Itse olen siinä TODELLA huono, ainakin siinä mun hahmokuvauksessa... HYVÄ HYVÄ!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeSu 03 Helmi 2008, 22:20

Kiitos . D
Et sinäkään huono piirtämään oo, usko pois . D

Lisäilen nyt tänne jotain uusia töitäni. Sain jouluna tuon piirrustuspöydän, niin pääsin koneella jotain töhertämään. Miä ku oon vasuri ja hiirtä kuitenki oikeella kädellä tottunut käyttämään, niin eihän siitä aikasemmin oo mitään tullu.

No tein jotain värikokeiluja photobucketilla. Tein tyttöjä jotka on pukeutunu linnuiks. yhteen työhön käytin aikaa vaan jotai puol tuntii ja väritykset 9 pikselin harjalla, niin en nyt sano mitään lopputuloksesta >.<

Afrikan apinakotka
On siinä linnulla tyhmä nimi... 'Siipi'sulat näyttää kainalokarvoilta... Hyyi.

Paratiisileski
Juu no... Ei mitään sanottavaa.


Brother Night
...Ja sitten. En ees kehtaa sanoo kuka artisti täst oli aluks tulossa mut tuli ainaki selväks, et mallista en osaa mitää piirtää .'D Ja mulla oli aika tylsää ku tuon nimen väsäsin. En halunnu tehä normi ihoo ni tein siit valkonahan. Nenä meni pilalle, näyttää iha lörpältä. Ja suu. Hyi ku hävettää >.<
Tuo tähti poskessa.. Se kaartuu jotenki hassusti ja saa sen näyttää siltä, et se poski menis jotenki vinoon. En jaksanu muokata.

Brother Fire
Tein toisen samantyylisen ku edellinen. Pupilleja en millään saanu hyviin kohtiin ni jätin sitte tekemättä. Nuo silmän ympäril olevat jutut yrittää esittää liekkejä, mut mulle tulee mieleen chili. Chilipoika <33
..Joka vieläpä jotenkuten onnistui. Sen hiuspohja kyllä näyttää aika 'eläväiseltä' .''D Pitää ostaa sille täi shampoota.

Ei pahemmin ole ollut tylsää mulla .'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeMa 04 Helmi 2008, 19:15

Oijoih... miten ihmeessä osaat piirtää noin hyvin!?

Täytyy kyllä itekki saada tänne laitettua jotain kuvia... ^^'
jos joku kuva nyt edes onnistuis...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 18:11

Voi sanoa vain että vau! o.o En ikinä pystyisi piirtämään noin hyviä, mutta olenkin piirtänyt vasta vuoden. Silmäpuolisorto *jupujupu*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitimeTi 22 Huhti 2008, 19:32

Kuvat ovat ihunia ^^'
Itse minä osaan ainoastaan piirtää vain ja ainoastaan sieniä, sellaisia tatteja.

Tuo merirosvo on hieno, ja tuo koira :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Minun sotkuni. Empty
ViestiAihe: Vs: Minun sotkuni.   Minun sotkuni. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Minun sotkuni.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: