| 10 faktaa | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ti 08 Heinä 2008, 09:46 | |
| 1. Jos jollain elokuvalla on jatko-osa, katson usein vain ensimmäisen tai toisen osan, en molempia. 2. Lempielementtini on vesi. 3. Minulla on koira! 4. Carmi on kiva<3 5. Valhallan chatti on jotain ihanaa. <33 6. Minulla on riippuvuus jäätelöön 7. Laulan usein mukana kun kuuntelen musiikkia 8. Pidän suklaasta 9. En muista, mitä telkkarista tulee tänään 10. Haluaisin paljon pitemmät hiukset |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ti 08 Heinä 2008, 09:46 | |
| 1. Minulla on valkoiset verhot 2. Lempielementtini on vesi. 3. Minulla on koira! 4. Carmi on kiva<3 5. Valhallan chatti on jotain ihanaa. <33 6. Minulla on riippuvuus jäätelöön 7. Laulan usein mukana kun kuuntelen musiikkia 8. Pidän suklaasta. 9. En muista, mitä telkkarista tulee tänään 10. Otsahiukseni ovat oikukkaat |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ke 09 Heinä 2008, 07:42 | |
| 1. Lähden katsomaan Serranon kohta. 2. Lempielementtini on vesi. 3. Minulla on koira! 4. Joskus olen sitä mieltä, että voisin syödä vaikka lehmän. 5. Valhallan chatti on jotain ihanaa. <33 6. Minulla on riippuvuus jäätelöön 7. Laulan usein mukana kun kuuntelen musiikkia 8. Minulla on kaksi McDonaldin Dragons-peliä. 9. En muista, mitä telkkarista tulee tänään 10. Otsahiukseni ovat oikukkaat
//Vaihdojn tuosta nuo 'Pidän suklaasta' ja 'Carmi on kiva' koska olen sitä mieltä, että ne ovat pyörineet melkoisen kauan tuolla .DD Pistäkää mukan persoonallisuutta ja huumoria .DD// |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ke 09 Heinä 2008, 21:49 | |
| 1. Aion maalata kirjahyllyni piakkoin. 2. Pelkään, että hiukseni muistuttavat kohta vispipuuroa. 3. Saan huomenna palkan, ISON palkan. 4. Pidän indonesialaisesta ruoasta. 5. Ruskeasilmäiset pojat ovat heikkouteni. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Laulan usein mukana, kun kuuntelen musiikkia. 8. Ihastun aina elokuvien ja kirjojen pahiksiin. 9. Inhoan keijuja ja enkeleitä. 10. Otsahiukseni ovat oikukkaat.
Ei mulla mitään Valhallan chattia vastaan ole, mutta en siellä kauheesti oleskele ja toikin on ollut tossa listalla varmaan alusta asti. XD No offence! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa To 10 Heinä 2008, 12:43 | |
| 1. pienet-italia-tomaatti-autot awwww. n.n 2. pelkään että hiukseni vain lyhenevät ja lyhenevöt. xD 3. Milloin saan oikein rahaa? 4. Nuudelit on ihania. <33 5. Sinisilmäiset pojat ovat heikkouteni. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Laulan usein mukana, kun kuuntelen musiikkia. 8. Ihastun aina elokuvien ja kirjojen pahiksiin. 9. Rakastan enkeleistä kuvaavaa 'salaperäistä' taidetta. 10. Hiukseni ovat [i]ohuet.[/b] |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa To 10 Heinä 2008, 13:11 | |
| 1. Olen lukenut yli 15 kirjaa tänä kesänä. 2. Minulla on patteri-laturi .DD 3. Milloin saan oikein rahaa? 4. Nuudelit on ihania. <33 5. Sinisilmäiset pojat ovat heikkouteni. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Laulan usein mukana, kun kuuntelen musiikkia. 8. Ihastun aina elokuvien ja kirjojen pahiksiin. 9. Rakastan enkeleistä kuvaavaa 'salaperäistä' taidetta. 10. Hiukseni ovat tuuheat ja paksut |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa La 19 Heinä 2008, 11:48 | |
| 1. En voi lähteä minnekään ilman kynää ja paperia mukanani 2. Minulla on patteri-laturi .DD 3. Milloin saan oikein rahaa? 4. Hiukseni ovat täysi kaaos ellen ole suoristanut niitä .'D 5. Sinisilmäiset pojat ovat heikkouteni. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Laulan usein mukana, kun kuuntelen musiikkia. 8. Ihastun aina elokuvien ja kirjojen pahiksiin. 9. Rakastan enkeleistä kuvaavaa 'salaperäistä' taidetta. 10. Hiukseni ovat tuuheat ja paksut |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa La 19 Heinä 2008, 20:04 | |
| 1. En voi lähteä minnekään ilman puhelinta 2. Minulla on patteri-laturi .DD 3. Saan kyllä rahaa mutta hujauksessa ne ovat kadonneet. 4. Saan ihmiset helposti ärsyyntymään minuun. 5. Sinisilmäiset pojat ovat heikkouteni. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Saatan olla banaani. 8. Ihastun aina elokuvien ja kirjojen pahiksiin. 9. Rakastan enkeleistä kuvaavaa 'salaperäistä' taidetta. 10. Hiukseni ovat pitkät ja kiiltävät. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa La 19 Heinä 2008, 21:19 | |
| 1. En saa kameralla selviä kuvia. 2. Minulla on patteri-laturi .DD 3. Perheeseeni kuuluu eläinterroristi. 4. Aina kun olen sairas, on hyvä sää. 5. Asun korvessa. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Saatan olla banaani. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Rakastan enkeleistä kuvaavaa 'salaperäistä' taidetta. 10. Hiukseni ovat pitkät ja kiiltävät. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa La 19 Heinä 2008, 21:30 | |
| 1. Haluaisin lohikäärmeen. 2. Ekaluokalla olin lukevinani, vaikka oikeasti opettelin vain tekstit ulkoa. 3. Perheeseeni on hankittu jokin lemmikki viimeisen kuukauden sisällä. 4. Pidän hammaslääkärissä laitettavan lakan mausta. 5. Asun korvessa. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Tunnen hengenheimolaisuutta koalan kanssa: olen nirso ruokani suhteen, nukun paljon ja olen laiska. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Penaalini vetoketju on rikki, mutta en jaksa ostaa uutta. 10. Hiukseni ovat pitkät ja kiiltävät. [tosin tuosta kiillosta en ole aivan varma... xD] |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ma 21 Heinä 2008, 16:38 | |
| 1.Unelma ammattini on kirjailija. 2.Rakastan lukemista. 3.Kissat ovat ihania. 4.Rippileirillä oli kivaa. 5.Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6.Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7.Tunnen hengenheimolaisuutta koalan kanssa: olen nirso ruokani suhteen, nukun paljon ja olen laiska. 8.Puhun ennen ajattelemista. 9.Pidän piirtämisestä. 10.Olen rakastunut erääseen söpöläiseen. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ma 21 Heinä 2008, 20:18 | |
| 1.Tahtoisin omistaa piirtopöydän 2. Olen nirso luettavani suhteen. 3. Kissat ovat ihania. 4. En kuulu kirkkoon. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Tunnen hengenheimolaisuutta koalan kanssa: olen nirso ruokani suhteen, nukun paljon ja olen laiska. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Pidän piirtämisestä. 10. Ihastuin viimeksi 10-vuotiaana |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ma 21 Heinä 2008, 20:36 | |
| 1. Omistan piirtopöydän. 2. Olen nirso luettavani suhteen. 3. Kissat ovat ihania. 4. Olen ateisti. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Tunnen hengenheimolaisuutta koalan kanssa: olen nirso ruokani suhteen, nukun paljon ja olen laiska. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Pidän piirtämisestä. 10. Messenger on paras juttelupaikka mielestäni koneen ääressä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ti 22 Heinä 2008, 10:22 | |
| 1. Pidän hameista ja mekoista. 2. Olen nirso luettavani suhteen. 3. Kissat ovat ihania. 4. Olen ateisti. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran muiden kustannuksella turhan usein. 7. Tunnen hengenheimolaisuutta koalan kanssa: olen nirso ruokani suhteen, nukun paljon ja olen laiska. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Pidän piirtämisestä. 10. Messenger on paras juttelupaikka mielestäni koneen ääressä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Pe 25 Heinä 2008, 10:18 | |
| 1. Olisi kivaa olla kotitonttu. 2. Olen nirso luettavani suhteen. 3. Kissat ovat enemmän kuin ihania! Jumalia<33 4. Olen puoliateisti 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Tunnen hengenheimolaisuutta jellonan kanssa: minulle käy kaikki ruoka, olen ylihuolehtivainen ja olen todellinen ikiliikkuja. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Osaan piirtää vain sieniä. 10. Messenger on paras juttelupaikka mielestäni koneen ääressä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Pe 25 Heinä 2008, 19:02 | |
| 1.Olisi kivaa olla kissa. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Kissat ovat enemmän kuin ihania! Jumalia<33 4.Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Tunnen hengenheimolaisuutta laiskiaisen kanssa;nukun aamuisin myöhään. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9.Osaan piirtää vain outoja tyyppejä. 10. Messenger on paras juttelupaikka mielestäni koneen ääressä. |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ti 29 Heinä 2008, 08:33 | |
| 1. En syö yleensä aamupalaa. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Kissat ovat tylsempiä, kuin koirat, koska ne ovat harvoin seurallisia. 4.Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Tunnen hengenheimolaisuutta laiskiaisen kanssa;nukun aamuisin myöhään. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9.Osaan piirtää vain tikku-ukkoja . D 10. Messenger on paras juttelupaikka mielestäni koneen ääressä. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ti 29 Heinä 2008, 10:12 | |
| 1. En syö yleensä aamupalaa. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Kissat ovat tylsempiä, kuin koirat, koska ne ovat harvoin seurallisia. 4.Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Herään lomillakin yleensä aamuyhdeksän aikaan viimeistään 8. Puhun ennen ajattelemista. 9.Minulla on yleensä koneella ollessani vähintään neljä välilehteä 10. En omista Messengeriä |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ti 29 Heinä 2008, 17:01 | |
| 1. Painelen herätyskellon torkkunappia mielelläni aamuisin. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Olen lukenut tietyt kirjat todella monta kertaa. 4.Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Saatan nauraa unissanikin. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9.Minulla on yleensä koneella ollessani vähintään neljä välilehteä 10. Linnut ovat pelottavia |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ke 30 Heinä 2008, 16:41 | |
| 1. Painelen herätyskellon torkkunappia mielelläni aamuisin. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Olen lukenut tietyt kirjat todella monta kertaa. 4.Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Saatan nauraa unissanikin. 8. Puhun ennen ajattelemista. 9.Minulla on yleensä koneella ollessani vähintään neljä välilehteä 10. Minusta uusi ulkoasu voittaa edellisen. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Pe 01 Elo 2008, 13:02 | |
| 1. Rakastan kun saa herätä aamulla aikaisin. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Olen lukenut tietyt kirjat todella monta kertaa. 4. Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Minusta on tärkeää että pilkut, pisteet ym. ovat oikeissa kohdissa 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Minulla on yleensä koneella ollessani vähintään neljä välilehteä 10. Minusta uusi ulkoasu voittaa edellisen. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Su 03 Elo 2008, 12:12 | |
| 1. Rakastan kun saa herätä aamulla aikaisin. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Olen lukenut tietyt kirjat todella monta kertaa. 4. Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Minusta on tärkeää että pilkut, pisteet ym. ovat oikeissa kohdissa 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Minulla on yleensä koneella ollessani vähintään neljä välilehteä 10. Minusta uusi ulkoasu voittaa edellisen.
[Seuraava voin varmaankin ottaa pois kohdat 2,3,5,6,9 koska ne ovat pyörineet niin kauan. ] |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Su 03 Elo 2008, 18:24 | |
| 1. Pidän nukkumisesta. 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Olen lukenut tietyt kirjat todella monta kertaa. 4. Minulla on liian villi mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Minusta on tärkeää että pilkut, pisteet ym. ovat oikeissa kohdissa 8. Puhun ennen ajattelemista. 9. Minulla on yleensä koneella ollessani vähintään neljä välilehteä 10. Minusta uusi ulkoasu voittaa edellisen. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ma 04 Elo 2008, 20:35 | |
| 1. Nukun vain saadakseni väsymyksen pois, en huvikseni 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Olen lukenut tietyt kirjat todella monta kertaa. 4. Minulla on liian rivo/kaksimielinen mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Minusta hiusten halkominen on joskus oudon rentouttavaa. 8. Puhun paljon jos olen hyvällä tuulella ja rennossa seurassa 9. Minulla on yleensä koneella ollessani vähintään neljä välilehteä 10. En nähnyt edellistä ulkoasua |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: 10 faktaa Ti 05 Elo 2008, 11:24 | |
| 1. Nukun vain saadakseni väsymyksen pois, en huvikseni 2.Olen nirso luettavani suhteen. 3. Olen lukenut tietyt kirjat todella monta kertaa. 4. Minulla on liian rivo/kaksimielinen mielikuvitus. 5. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. 6. Nauran päivässä paljon. 7. Kuulokkeeni ovat rikki! 8. Puhun paljon jos olen hyvällä tuulella ja rennossa seurassa 9. Jätän asioita viime tippaan. 10. Tee on hyvää! nami. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: 10 faktaa | |
| |
|
| |
| 10 faktaa | |
|