Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä kuuntelet juuri nyt?

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeSu 07 Syys 2008, 17:52

Tuolin narinaa Silmäpuolisorto
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeSu 07 Syys 2008, 18:39

Taitaa olla Apocalyptica, Unforgiven (Metallica), taustamusiikkina CNN uutiset..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeSu 07 Syys 2008, 19:13

Sonata Arctica ~ The Power of One

Tässä samalla kuuntelin tätä kappaletta, kun kirjoitin psykologian ainetta. Se on jokseenkin haikea, mutta kaunis kappale ja minulle se ainakin sytyttää jonkinlaisen inspiraation. Kauniit sanat siinä myös on, piti mainita. Monasti olen tämä soidessa kirjustellut myös pelejä. Suosittelen kappaletta~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeSu 07 Syys 2008, 19:48

Oivoi, unohdin kokonaan kirjoittaa kommenttia tuosta edellisestä kappaleesta, pahoitteluni.

Uusi kappale on Apocalypse, by Vangelis. Ensimmäiset muistot kyseisen säveltäjän teoksista ovat varmaan jossain neljännen ikävuoden paikkeilla, kun olin mukana isäni pitämissä planetaarionäytännöissä. Suuri, pimeä kupu täynnä tähtiä ynnä erittäin kaunista ja melodiarikasta musiikkia on suosikkimuistojani lapsuudestani. Nykyäänkin se taitaa olla yksi niistä harvoista asioista, joissa olen onnistunut säilyttämään sen alkuperäisen hohdon ja mystisen tunnun.

Suosittelen etsimään vaikka Tubesta, toinen, tunnetumpi ja kenties parempi tekele ukkelilta on 1492, Conquest of Paradise. Eli sinne niin, jos mieli tekee jotain epämääräisen mukavaa ^^.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeTi 23 Syys 2008, 16:20

Celiné Dion kolme levyä olen kuunellut putkeen niin ihan kappaleita en ala sanelee. D'Elles, On ne change pas ja Taking chances ovat levyllä mitä kuuntelen tietokoneessa eniten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeKe 24 Syys 2008, 15:27

Tarkan (laulaja) Metamorfoz (levyn nimi) Minkä sain juuri äsken sain.
Suosittelen kaikille kuunnella miten voi kuunella. Tekno ja Turkin muusiikin sekoitus. Ihanat sanat. Saa heti tanssimaan aikanin pää notkumaan rytmissä. Tähän menessä Vay Anam Vay kappale on ihana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeKe 24 Syys 2008, 16:53

Alan Stivell - Ian Morrison Reel

Ihan kivaa irkkumusaa. Iloista, vinkuvaista, meneväistä ja eksoottisia soittimia. Suosittelen kelttimusiikista pitäville.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeKe 24 Syys 2008, 19:31

Angela Chang - 重来

Okei, en tiiä mikä ton biisin nimi on romajisoituna, mutta kuitenkin. Angela on yks mun lempiartisteista. Tää taiwanilainen neitokainen osaa rokata, laulaa herkästi, rauhottavasti ... tää biisi on enemmän tämmönen ... rento. Tai no siis on tässä tempookin, mutta kuitenkin. Ei mikään paras biisi, mutta hyvä silti. Angelan ääntä kuuntelee mielellään, oli biisi mikä tahansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeTo 25 Syys 2008, 18:30

Tarkan - Dilli Düdük
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeMa 29 Syys 2008, 20:14

Minulla ei ole mitään tietoa biisin nimestä tai esittäjästä, mutta se on pelistä nimeltä Arcanum. Ostin kyseisen pc-pelin joskus kesällä joltain kirppikseltä muutamalla eurolla. En tainnut pelata kuin vartin, ja tuhouduin saman tien, enkä ole sen jälkeen jaksanut aloittaa alusta, sillä joka kerta pitää luoda itselleen uusi hahmo kaikkine ominaisuuksineen historiasta mekaniikkataitoihin, kaikki erittäin vaikeaa englantia. Pelin jonkinsorttisena selkärankana on pahan ja hyvän välinen taistelu (yllätys yllätys), kulissina toimii joku 1800-luvun maailma, jossa taikuus ja mekaniikka kulkevat käsi kädessä toisiaan vastaan.. Todella sekavaa, mutta musiikki iski suoraan sydämeeni. Nuottiviivastoille sijoittuvat muistaakseni neljä erikokoista viulua ja sello, niitä kuljettavat melodiat ovat miltei Danny Elfmanin tasoiselta säveltäjältä. Musiikki todellakin tuli suurena, positiivisena yllätyksenä minulle, ja jätin joskus pelivalikon päälle koneeseen ihan vain kuunnellakseni loistavaa taustamusiikkia. Vasta muutama viikko sitten tajusin etsiä pelin soundtrackin suoraan netistä. Toimii loistavana inspiraation lähteenä niin peliviestien kirjoitteluun kuin ihan pelkästään paikallaan istumiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeKe 01 Loka 2008, 19:27

Stephen Sondheim (Sweeney Todd) - Not While I'm A Round

Rakastan tätä biisiä !!! Elouvassa sellainen pikkupoika laulaa laulun "äidilleen". Suosittelen elokuvaa kaikille ; DD Rauhallinen, kiva kuunnella ennen nukkumaanmenoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeTi 07 Loka 2008, 21:57

Hakuei - Nude

Ihan nättiä japsikamaa. Pidän Hakuein äänestä. Tosin tämä kipale on vähän puhkikuunneltu
Takaisin alkuun Siirry alas
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitimeKe 08 Loka 2008, 13:16

Ripsipiirakka - Rafaelin enkeli

Olen aivan ihastunut tuohon biisiin vaikka se onkin vanha mut se on niin klassikko<3 Siitä saan aika hyvin inspistä ja muutenkin se on nykyään biisi numero ykkönen minulle. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet juuri nyt?   Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sivu 22 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä kuuntelet juuri nyt?
Takaisin alkuun 
Sivu 22 / 22Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: