Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 shova piirtää ! ^__^

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeLa 03 Marras 2007, 12:44

heti ekaksi perustankin iki-ihanan piirroksienesittleytopicin.. kuvat otettu kameralla, koska skanneri ei osaa toimia. näitä varmaan ilmestyy joskus lisää, kunhan löydän ruuduttoman piirrustusvihkoni.

jonkinlainen kuva Pheonasta
- tosin neiti mustahaltia ei näytä tässä yhtään niin anorektiselta kuin sen pitäisi. plus että tuo toinen vähän piilossa oleva silmä meni ihan.. sanonko miten. rypytkin jäi suurimmaksi osaksi pois, ja käsi on turhan pieni. näyttää paremmalta IRL.

omakuvako ?
- no, fanityttö kuitenkin. jos joku sattui olemaan tavastialla 30.10 Gazetten keikalla, tietää kyllä miks tulin tän piirtäneeksi ^__^ teki mieli tehdä vielä repäisevämpi, mutta sitten loppui mun osaamiseni.

Tenisha
- eräs hahmoni, epäkuollut nimeltä Tenisha :3 vähän turhan nykyaikaiset vaatteet (ja hiukset), eikä mitenkään anatomisesti oikeaoppisesti piirretty. wanha piirros, jotenka siitä puuttuu mun 'kaunis' singeeraus.

--- uutta 21/11


kökköys
- unohdin toisen käden tummentaa, pahoittelen. anyway.. harjoittelin vähän varjostamista, enkä oikeen sen takia mihinkään muihin jaksanut panostaa, kuin just noihin varjoihin.. ><


Viimeinen muokkaaja, pvm Ke 21 Marras 2007, 15:36, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeLa 03 Marras 2007, 12:48

Hienoja piirroksia : D

Pidän erityisesti tuosta Pheonasta. Ei sen silmät ole ollenkaan pilalle menneet, päin vastoin! Todella onnistunut mielestäni. Taputuksia!

En todellakaan sano tätä töykeyttäni, mutta onko tuolla omakuvalla kuusi sormea?

Mutta, todella hienoja ovat kaikki. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeLa 03 Marras 2007, 13:00

kuus sormea sillä on.. leikitään että niitä on vaan viis. tarkoitukseton virhe, pelkkää huolimattomuutta ><
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeLa 03 Marras 2007, 13:30

Vou~
Nuohan ovat hienoja ^^
Tykkään kaiksta eniten Pheonasta. Se on todella onnistunut ja rakastuin sen silmiin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeLa 03 Marras 2007, 20:38

Minusta se keskinmäinen oli hienoin, mutta olivat myös muutkin hienoja ja ilmekkäitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeMa 05 Marras 2007, 18:01

Hienoja ovat kaikki!
Ja minakin yhdyn tuohon, etta Pheona ehkapa oli suosikkini.

Haa, Tavastialle meni kamuni silloin. Ja itse kavin viemassa hanen kanssaan hanen siskolleen sinne jonotukseen ruokaa. Ja ihan havetti kulkea siella,kun kaikilla oli sellasia asuja ja ma vaan erotuin pahasti joukosta : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeMa 05 Marras 2007, 18:19

kiitoksia kommenteista, juu :3 uutta kuvaa tulossa ehkä joskus viikon lopulla, kun saan ostettua patterit kameraan..

ja Aida, kyllä mäkin sieltä aika räikeesti joukosta erotuin vaaleensinisissä (pilli)farkuissa.. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 00:14

No joo, tais minullakin pillit olla silloin jalassa. Ja ikäväkseni täytyy myöntää, että banaania roikotin toisessa kädessä. Tähänkin kommentoin vain, että oli nälkä.^^

shova sinä taidatkin olla näitä japanilaisten bändien faneja? Itse tunnen muutamia, jotka tämän tyyppistä musaa kuuntelevat.
Viime aikoina on sitä itsekin tullut enemmän kuunneltua, mutta en osaa sanoa pidänkö siitä vai en.
Ehkäpä viime aikoina olen alkanut pitämäänkin joistan kappaleista.

En kuitenkaan ymmärrä pukeutumistyyliä, jota juuri keikkajonossa näkyi paljon! Hirveän monella oli mustaa vaatetusta, ketjuja, ja hiukset värjätty esim. mustiksi ja pinkeiksi. Itselle tulisi tosi mörkömäinen olo moisissa kuteissa... : D
Tai no, kaikilla on erilaiset kauneusihanteet.

Ehkä minun tosiaan pitäisi lopettaa tämä minun älytön hölötykseni, anteeksi ^^

Ja vielä kerran haluan kehua kuviasi hienoiksi. Tykkään niin tuosta Pheonasta!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 18:35

hienoja kaikki, vaikka vika kuva ei näkynytkään Sad Joo tulee taas semmoinen olo että olen
kaikille hyvät pisteet ja positiivista palautetta-tyyppi, ei voi mitään XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeMa 12 Marras 2007, 19:40

shova kirjoitti:
heti ekaksi perustankin iki-ihanan piirroksienesittleytopicin.. kuvat otettu kameralla, koska skanneri ei osaa toimia. näitä varmaan ilmestyy joskus lisää, kunhan löydän ruuduttoman piirrustusvihkoni.

jonkinlainen kuva Pheonasta
- tosin neiti mustahaltia ei näytä tässä yhtään niin anorektiselta kuin sen pitäisi. plus että tuo toinen vähän piilossa oleva silmä meni ihan.. sanonko miten. rypytkin jäi suurimmaksi osaksi pois, ja käsi on turhan pieni. näyttää paremmalta IRL.

omakuvako ?
- no, fanityttö kuitenkin. jos joku sattui olemaan tavastialla 30.10 Gazetten keikalla, tietää kyllä miks tulin tän piirtäneeksi ^__^ teki mieli tehdä vielä repäisevämpi, mutta sitten loppui mun osaamiseni.

Tenisha
- eräs hahmoni, epäkuollut nimeltä Tenisha :3 vähän turhan nykyaikaiset vaatteet (ja hiukset), eikä mitenkään anatomisesti oikeaoppisesti piirretty. wanha piirros, jotenka siitä puuttuu mun 'kaunis' singeeraus.

kestipä kauan ennen kuin meiän kone sai ton ekan kuvan ladattuu =P hee, pidän Pheonan hiuksista ja ilme 8D

minä minä minä!!! olin itse siellä keikalla ja oli mahtava, mainittakoon että minä olen tuo Aidan kaveri Cool) tykkään kirjaimien asettelusta toisessa kuvassa =)

Tenisha, haa repeytynyt käsi Razz jatka harjoittelemista, kehityt vielä

Lainaus :
No joo, tais minullakin pillit olla silloin jalassa. Ja ikäväkseni täytyy myöntää, että banaania roikotin toisessa kädessä. Tähänkin kommentoin vain, että oli nälkä.^^

shova sinä taidatkin olla näitä japanilaisten bändien faneja? Itse tunnen muutamia, jotka tämän tyyppistä musaa kuuntelevat.
Viime aikoina on sitä itsekin tullut enemmän kuunneltua, mutta en osaa sanoa pidänkö siitä vai en.
Ehkäpä viime aikoina olen alkanut pitämäänkin joistan kappaleista.

En kuitenkaan ymmärrä pukeutumistyyliä, jota juuri keikkajonossa näkyi paljon! Hirveän monella oli mustaa vaatetusta, ketjuja, ja hiukset värjätty esim. mustiksi ja pinkeiksi. Itselle tulisi tosi mörkömäinen olo moisissa kuteissa... : D
Tai no, kaikilla on erilaiset kauneusihanteet.

Ehkä minun tosiaan pitäisi lopettaa tämä minun älytön hölötykseni, anteeksi ^^

Ja vielä kerran haluan kehua kuviasi hienoiksi. Tykkään niin tuosta Pheonasta!

BANANA!! 8DD niin oot vähän kuunnellu jrockii, ku oon pakottanu (tai kuunneltii siel TET paikan varastos) Razz
niitte tyyli on just ihana *haluu samanlaisia vaatteita* :3 ( joo, sori ollaa väitelty täst yhes jo tarpeks, ei teidän tartte enää kuunnella 8>)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 15:41

Lainaus :
shova sinä taidatkin olla näitä japanilaisten bändien faneja? Itse tunnen muutamia, jotka tämän tyyppistä musaa kuuntelevat.
Viime aikoina on sitä itsekin tullut enemmän kuunneltua, mutta en osaa sanoa pidänkö siitä vai en.
Ehkäpä viime aikoina olen alkanut pitämäänkin joistan kappaleista.
paria japanilaista bändiä kuuntelen ma, mut en voi väittää varsinainen j-musiikin fani olevani :>

kiitoksia kommenteista. ja yks uus kuva tuli mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





shova piirtää ! ^__^ Empty
ViestiAihe: Vs: shova piirtää ! ^__^   shova piirtää ! ^__^ Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
shova piirtää ! ^__^
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: